Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Yettel topik
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic V2 - origami
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei P50 Pro - emlékkép
Hirdetés
-
Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
ph Meglepően kedvező áron rendelhető meg a kínai netes áruházakból ez a 180 Hz-es gamer monitor – megnéztük, érdemes-e lecsapni rá!
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nekem anno a vfr-ből szűk litert lefaragott a pc. 6.5-7 lement 5.5-6-ra, és ahol az előtt 4-ben stabil fordulaton mentem fel nyélen, utána már gyorsult. Nem csinál az semmiféle környezetvédelmi mahinációt, pusztán a befecskendezést hozzálövi az adott motor karakterisztikájához (lásd lejebb).
Anno hozzáértő emberek azt mondták, hogy a hatás nem garantált a pc-vel, de elég valószínű. Épp ezért nincs értelme letöltögetni térképeket, meg szórakozni laptopról, hanem el kell vinni padra, ahol normálisan hozzá van hangolva a térkép a pad alapján.
Alapjáraton úgy jönnek ki a motorok (autók, etc), hogy a gyári ecu kb 80%-ban fedi le az adott típust. Ezzel biztosítva van, hogy a gyártásbeni két véglet, és szenzorok kalibrációs tűréshatárai miegymás mellett is menjen a motor. PC-vel ez fel lehet tornászni 90% fölé, 95% környékére.
Gyártásbeli szabályok... minden motor különbözik, nincs két egyforma. Kicsit más az öntvény itt, kicsit más a szelep ott, nem úgy sikerült az injektor amott, viszont a program ugyan az marad a gyártás elejétől a végéig (kissé túlzok, de a lényeg ez)
Tízből két motor ezért keveselős (azaz pc után többet fog enni) egy-kettő nem változik érezhetően, hat-hét viszont kevesebbet fog enni.
Elég csak megnézni a 800Fi 98-99, és 00-01 közötti ráncfelvarrását. Előbbiben nincs HECS, utóbbiban van, valamit mókoltak a hengerfejben, és asszem egy millivel szűkebb lett a leömlő, eredménye egy liter százon mínuszba.
Jóbarátomnak ilyen volt, ők Ago-val fúrtak négy lukat a leömlőkbe, mindegyikbe raktak széles lambdát, azzal lőtték össze a pc-t, és azt mondja, hogy olyan lett a vfr mint a selyem...
5 liter mellett...
Persze tisztában kell lenni azzal, hogy a V volta miatt a hátsó hengersor alapból 15%-al többet kap, mivel nincs hűtése, szóval azért a motor sajátosságait illik szem előtt tartani.
Röviden ez a pc lényege.
Nekem anno kurvajó lett tőle a vfr, remélem az xx is hasonlót fog dobni.Őszintén szólva az sem fog érdekelni, ha nem hoz lovat, viszont olyan gázreakció-beli különbség lesz mint a viffernél volt. Mert az azért húzta a szám a fülem felé.
De szerintem egy akra rendszerrel, és belőtt pc-vel lesz benne valamennyi plusz.Arra viszont tisztán emlékszem, hogy Ago számológéppel számolta a mért adatból a főtengelyest, és 1.23-al szorozta (vagy 21-el, lényegtelen).
Viszont az biztos, hogy (nekem legalábbis) megérte anno azt a 120ezret, mert baromi jó lett tőle a gép.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Tudományos Pandémia Klub
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- iPad topik
- Politika
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Yettel topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen