Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F1DO

    senior tag

    válasz LógaGéza #128668 üzenetére

    Igen, pályázásnál külön fel kell készülni a mi van ha beüt a szar esetekre..
    (tartalék kuplungkar, fékkar, váltókar, lábtartók, ehhez szerszám, guminyomásmérő, stb.)

    Mondjuk térdkoptató alap hogy kell, ha kiülsz a nyeregből az lesz oldalt távolabb és ugye annak súrlódása is fogja a viszonyítási pontot jelenteni a ledöntéskor. A felhajló lábtartó részben szintén erre jó, amiatt is van az a legömbölyített csavar az alján hogy az aszfalt azon keresztül jelezze hogy ne tovább... (plusz ne a legvége akadjon illetve kopjon el) És mivel jelentős súly van rajta hiszen támaszkodsz a talpaddal azon így már egy kisebb felfelé mozgása is érezhető. A harmadik ilyen jelzést a csízma lábfej részének külseje adhatja, a sportcsízmákon azért is van ott cserélhető betét mert le érhet és kophat az aszfalton.
    (+1 még profibbaknál pedig a könyökkoptató a 4.)

    Azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy egy esés után később jön elő a fájdalom és a sérült rész esetleges bemerevedése, plusz nem tűnik fel feltétlenül, hogy 'kótyagos' még az ember feje. Nagyon ésszel, átgondoltan kell vállalni egy esés utáni lábon hazamenetelt... Függ távolságtól, napszaktól, a körülményektől.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák