Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    válasz vlevi #123319 üzenetére

    Bármilyen nagy endurora ül sport motor után, így lesz vele :D Egyenes hát, kényelmes lábtartás, szarabb úton még jobban érződik az előny, alacsony fogyasztás, jól dobozolható..

    A DL után egyszer rá ültem egy sv650-re, gondoltam csak egy kör erejéig, de 100 m -t se mentem vele, visszafordultam, hogy ennyi bőven elég volt :)

    A DL talán a legolcsóbb ebben a kategóriában, én is ajánlom.
    2 millió inkább a reális, 1 millió környékén csak ABS nélküli verziót kap, ilyen volt nekem is, tulajdonképpen teljesen jó, de azért a használati nyomok egyre több lesz rajta.

    Első motornak nem is biztos, hogy meg kell venni az álommotort, mert lesz pár borulás vele, ha esés nem is, de a 220-240 kg -t nem lehet megtartani, ha már elérte a kritikus dőlés szöget. Első motornál fontos, hogy teli talppal leérjen a lába a delikvensnek.

    (Feltételezem, hogy ha ez az első motor, akkor nincs előtte x év A2-es motorral motorozás.)

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák