- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz
vlevi #120280 üzenetére
Ezek a sportmódok csak annyit csinálnak, hogy adnak egy elektronikus gyorsgázt, vagyis nem kell körbeforgatni a gázkart egy nyélgázig, hanem elég csak egy 10 fokos fordulat hozzá (most csak írtam valamit). Aztán az már motorfüggő, hogy ehhez a módhoz engedékenyebbé teszi-e az ABS-t és a TC-t is.
Én az enyémet pont emiatt használom sport módban kb mindig, sokkal kényelmesebb hogy nem kell kifordított csuklóval húzni a gázt, hanem kisebb és finomabb mozdulatokkal tudom vezérelni. Na meg a TC az enyémen szerintem túl durván ugat bele a dolgokba utcai módban, néha úgy elzárta a gázt hogy enyhe túlzással majdnem lefejelem a kormányt. Sport módban már lágyabban kapcsol ami megfelel nekem
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok