Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz rayoliviero #112339 üzenetére

    Altalaban ilyen idos motornal mar henger-dugattyu illesztes, dugattyugyuru kopas miatt olajeves es kek fust jelen van. Egy bizonyos km utan varhato. Nem mindegyik van ilyen allapotban, de sokat latok ilyen idosen ilyen problemaval, ha meg nem utotte ki a hajtorud a blokk oldalat veletlenul az idok soran.

    Szakszeru felujitasa eseten ujra kellene nikasziloztatni a hengert, uj dugattyu es gyuruszett kellene, hogy elharitsd az olajevest. Ek kb a motor ara lenne. Ekkor meg a hengerfejbe bele sem nyultal, es egy nagyfordulatu 20 eves motornal a szeleprugok biztosan cseresek, ha lemernenk a hosszukat, biztos meret alatti lenne mindegyik. A szelepek tomitofelulete biztosan meg van nagyobbodva, valoszinuleg mindegyikbol ujat kellene venni. a szelepvezetok kopottak, szelephezag lenne az elso, amit megneznek vetel utan. Es akkor a kuplungod es a valtovillak, valtofogaskerekekben ki tudja mi van.

    Menni megy igy, nem arrol van szo, eszre sem veszed, de mar anyagi csod, ha vissza akarnad allitani a gyari alapotot.
    Ezert anyagilag ertelmetlen javitatni, jobban jarsz, ha olajat toltesz utana egesz addig, amig be nem adja a kulcsot. Vagy siman hasznalod ugy, hogy az egyik hengerben 7 es a kompresszio a szelepek elvert felulete es igy a tomitetlensege miatt. Eszre sem lehet venni nagy fordulaton, kb semmilyen veszteseget nem okoz.

    Vannak hazi barkacs megoldasok, huvelyeztetett valaki aluminium blokkot. A vege mindig az lett, hogy tonkrement a motor, ugyanis a vaspersely kb 60% al rosszabb hoatado, es a dugattyugyuruk anyaga sem vashengerhez van tervezve. Satobbi.

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák