Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz runner 125 #101486 üzenetére

    Ez eléggé esetfüggő. Ezek direkt úgy vannak megtervezve, hogy ha kap egy pofont akkor elhajlik a hosszú csavar és elnyel vmennyi energiát. Legalábbis ezzel magyarázzák az árát, hogy van benne vmennyi R&D és a csavarokra külön kitérnek, mint kritikus pontja a terméknek. Mondjuk ebből mennyi igaz, nem tudom. Nem lepne meg, ha egy közönséges 5.6-os minőségű csavar lenne benne.
    Ehhez kell egy akkora pofon mint nálam, hogy puff és a motor beleáll a betonba. Nálam hátrafelé történt ami külön vicces, mert a lábtartó pont lefelé hajlott. Ellenkező irányban meg simán visszahajlik és vmi más fog leérni.
    Viszont egy egyszerű álló helyzeti eldőlésnél igenis hasznos, mert gyakorlatilag 100%-ban felfogja az ütközést.
    Tudom, mert dőlt már el a gép párszor és ez előtt nem esett baja.
    Illetve low slide esetén is megvéd, ami pályahasználatnál előnyös amíg egy kemény sima felületen csúszol.
    Viszont laza talajon vagy egyenetlen úton elakadhat és akkor a levegőbe küldheti a vasat.

    Nem olyan egyértelmű dolog. Vannak pro/kontra érvek.
    Kinek mi szimpatikusabb.
    Nálam pl a motor első fele megúszta a törést. Gyakorlatilag a gomba (és a lábtartó) szolgált billenési pontként és libikóka módjára a hátulja csapódott le inkább. Ez egy törött indexbe kerül és egy törött farokidomba. Meg egy új lábtartóba. Ha nincs a gomba, akkor potenciális veszteségként elkönyvelhettem volna akár mindent ami kiáll, valamint a motor oldalidomát és talán a hátulja ússza meg összekaristolva.
    Melyik a jobb?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák