- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Asus Zenfone 9 - zsebbe való
- Yettel topik
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Poco M3 - felújított állomás
- iPhone topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #101486 üzenetére
Ez eléggé esetfüggő. Ezek direkt úgy vannak megtervezve, hogy ha kap egy pofont akkor elhajlik a hosszú csavar és elnyel vmennyi energiát. Legalábbis ezzel magyarázzák az árát, hogy van benne vmennyi R&D és a csavarokra külön kitérnek, mint kritikus pontja a terméknek. Mondjuk ebből mennyi igaz, nem tudom. Nem lepne meg, ha egy közönséges 5.6-os minőségű csavar lenne benne.
Ehhez kell egy akkora pofon mint nálam, hogy puff és a motor beleáll a betonba. Nálam hátrafelé történt ami külön vicces, mert a lábtartó pont lefelé hajlott. Ellenkező irányban meg simán visszahajlik és vmi más fog leérni.
Viszont egy egyszerű álló helyzeti eldőlésnél igenis hasznos, mert gyakorlatilag 100%-ban felfogja az ütközést.
Tudom, mert dőlt már el a gép párszor és ez előtt nem esett baja.
Illetve low slide esetén is megvéd, ami pályahasználatnál előnyös amíg egy kemény sima felületen csúszol.
Viszont laza talajon vagy egyenetlen úton elakadhat és akkor a levegőbe küldheti a vasat.Nem olyan egyértelmű dolog. Vannak pro/kontra érvek.
Kinek mi szimpatikusabb.
Nálam pl a motor első fele megúszta a törést. Gyakorlatilag a gomba (és a lábtartó) szolgált billenési pontként és libikóka módjára a hátulja csapódott le inkább. Ez egy törött indexbe kerül és egy törött farokidomba. Meg egy új lábtartóba. Ha nincs a gomba, akkor potenciális veszteségként elkönyvelhettem volna akár mindent ami kiáll, valamint a motor oldalidomát és talán a hátulja ússza meg összekaristolva.
Melyik a jobb?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elden Ring
- Robogó, kismotor
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- EAFC 24
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Villanyszerelés
- További aktív témák...