Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pinnacle

    nagyúr

    Végül sikerült korrekten elválni az iQpro-tól. Elküldték a kérelmet a Telenornak, mondták lehet már este áttehetem.
    Telenor hibájából nem sikerült az adatbővítés, nem 7GB adtak hozzá, hanem teljesen letiltották. Most sincs internet. Ezért lenne fontos, hogy flottás ügyfélszolgálatot el lehessen érni.

    Kártya szintű jelszót tőlük is lehet kérni, de szerintük semmire sem jó, még arra is volt példa, hogy ügyfelet elhajtották Telenor üzletből.

    Most mi a helyzet? Hiszen ezt írták az EQ-nál.
    Egyébként nálunk minden ügyfél kap Kártya szintű jelszót És azzal tudja hívni a szolgáltatót és tud intézkedni pl. plusz net Számlát is a szolgáltató küldi

    Valaki EQ-s nézze meg legyen szíves, hogy tud eseti adatbővítést kérni? Mondjuk nem is tudom, hogy hol lehet. Itt talán? Ez nem lesz jó, mert minden publikus lakossági számlás hangalapú-t írnak. Akkor hol tud a flottás bővíteni?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák