Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • body007

    addikt

    Reggel úton melóba megálltam a szokásos boltnál (reggelit vételeztem), mikor indulnék tovább nem indul a dio. Tekergetem a karbit (előző nap este is állítgattam mert melegen vhogy nem akart menni...) hátha csak vmit elb.sztam. Nagynehezen beindul, mentem még vele pár száz métert és leáll (teljesen erőtlenül ment). Főnökömet felhívtam úgy 20 perc rugdosás után jöjjön értem, meguntam. Elvittük a közeli robi szervizbe. Hívom délután, h miújság a drágával: nincs kompresszió, henger / dugó csere... Az szép.
    Ha már cserélnem kell, ezt rendeltem rá:
    REVO Hengerszett Honda DIO AF18-27 70ccm (47mm) AC Árban még kicsit olcsóbb is mint a shop-okban látott tájvani hengerek és azt mondja a fószer, h jóféle. Plusz kértem rá egy hengerfejet, így ~20 körül megállt a dolog (shop-ban a TW lett volna 25 ha lehetett volna kapni hengerfejet).
    Konklúzióként azt vonom le, h ezért volt erőtlen szegényke amikor bemelegedett. Sajnos nagyon kímélni se tudom mert két akkora dombon kell átmenjek mire hazaérek, h ha nem csutkáztam visszagurulok :D Kérdésem az lenne, h járassam be ha ilyen "kemény" az útvonalam? 20-30al menjek fel a dombokra? Vagy a CDI úgyse engedi szétpörgetni és melegen már húzhatom neki?

    [ Szerkesztve ]

    Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P

Új hozzászólás Aktív témák