- Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Mobil flották
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor 90 - modellalkat
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új, drága AI-modellt hoz az OpenAI és a Google ellen a Microsoft
it Egy új, házon belüli AI-modellel versenyezne a Microsoft az OpenAI és a Google megoldásaival.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #25395 üzenetére
Azt írtad, h pofás. Nálam attól lesz pofás valami, ha nem úgy néz ki, mint a többi - az-az, van benne egyediség.
Az a Jawa ugyanúgy néz ki, mint a keleten legyártott, ottani "tövényeknek" megfelelőlen 5-6 fő szállítására alkalmas városi gépek.Criton
Nah ez egyedi váltós, az tuti.
Szerintem is szép, jó kis 50-es naked bike Mina AM6 blokkal, nagy kerekekkel, jó úttartással, kényelmes üléspozícióval. S, végre egy olaszon van olasz design.Ha, nem zavar, h folyton váltani kell, pláne városban, - és később úgyis nagy motort szeretnél - , akkor ez is jó alternatíva lehet.
Idomot tekintve piszkosul kell vigyázni rá, mert ehhez garantáltan nincs bontott, az új meg tuti horror."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Criton #25400 üzenetére
Hát... te tudod . Igencsak fogyaszt, mivel pörgetni kell hogy menjen, és míg végig rakod a 6 gangot, hát... szerintem gyerekeknek, motozni tanulóknak egész jó, de városba nem érdemes ilyet venni . Ha meg SM kell, akkor egy henger, 250-300cc 2T vagy 450 4T .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #25401 üzenetére
Lehet meg is nézem ma bár ha Aeroxnál nem erősebb , akkor most még inkább az Aerox
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #25402 üzenetére
Úgy tudom a Derbi Senda-kban is ez a blokk van. Egyik barátom fiának van/volt olyan, még annó mesélte, h ő is hajtotta már, de 3,5-ből lazán kijött.
Itt is van egy kis beszámoló róla, - ha, meg nem pörgeted ki minden fokozatot, akkor még kevesebből.
Ha, meg lehet hinni ennek a teljesítményadatnak, akkor ez valamivel gyengébb teljesítményre van hangolva, mint pl. az RS50.
Bár, bevallom, h váltós 50-esekhez sok közöm nincs. Azt tudom, h ez a 6 sebességes Mina blokk szintúgy elnyűhetetlen. 30-35.000km-t biztosan elmegy 1 dugóval, a többi meg akarás kérdése. Ki kell próbálni, ha meggyőző a teljesítménye, én bevállalnám. (Senda-t próbáltam annó, 50-es robogónál érezhetően jobban húzott, max. a robinál csalóka tud lenni ugye a folytonos gyorsulás.)
Pláne a linkelt példány tök újszerű, gyári állapotú, feltételezem még a km sem fake.Criton
Ahogy nézem ennyiért ez elég jó árban van. Ennél használtabbakat láttam 320-340-ért.
Tegnap gabo is linkelte a 260k körüli, 7-8.000km-es Pigi karbis győri SR-t, közben privátban is jeleztem neki, h cselekedjen, mert elviszik.
Mára el is vitték.Gyári Aerox-nál biztosan erősebb.
Mondom, ha nem zavar, h sűrűn kell váltani, én simán bevállalnám. Ezzel ráadásul jó kis motoros alapokat szerzel. Nagy motornál már zsigerből fog menni minden.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #25403 üzenetére
Mivel a robogók általában nyomatékmaximum dolgoznak a CVT miatt, így
egy váltós gép simán lehet, hogy rosszabb lesz erőben/gyorsulásban, stb.
El lehet persze szöttyögni egy 50-es váltóssal, s jó buli, csak közlekedni
nem az igazi vele. Rég is volt, amikor gyerekként Yamaha DT50-nel toltuk. -
Criton
veterán
válasz runner 125 #25404 üzenetére
Ilyen manuális váltós motorokon még életemben nem ültem, azt sem tudom hogyan kell váltani vele ott még nem tartok a tanfolyammal.
Ha erősebb mint egy 50es yamaha aerox vagy aprilia SR50 akkor lehet megnézném...
Azt írják kényelmes és városban sincs vele gond. -
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #25406 üzenetére
A "Végzet Hegyén" leszel vele bajban... Amikor fogy az erő, dobni kell vissza
a fokozatot, de ha nem vagy nagyon gyors, akkor a váltás közben még többet
lassulsz, és lehet, hogy az eggyel lejjebbi fokozat is kevés lesz. CVT-nél ez
nem játszik, ott mindent megold a variátor helyetted... Szóval kényelmes-e?
Próbáld ki, majd meglátod... Szerintem nagyobb emelkedőkön nagyokat lehet
szívni egy váltós 50-essel, de arra valóban jó, hogy a kezelését úgy alapfokon
megtanuld. Utána egy 250-es sem lesz nagyon más, csak jobban hátbarúg.
(Hiába fogod 500-ason csinálni a jogsit (minimum 50LE), akkor is előbb kisebb
gépre fog az oktató felültetni, jó esetben, hogy "ismerkedj a technikával".)Szerk: egyébként autós jogsival a kézben nem lesz nagyon meglepő a dolog.
Persze, kézzel kell kuplungolni, meg lábbal váltani (szekvenciális), de amúgy.
Nekem fordítva volt: előbb tanultam meg motorozni, mint lett volna B jogsi, és
így az autó kezelése volt már egyszerű, mert pl. a kuplungot alapból éreztem.[ Szerkesztve ]
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #25404 üzenetére
Na ez fail, a DERBI-nek saját blokkja van és nem AM6 (jobb is egy picit mint az AM6), és a GasGas-ok E50-esekben meg Gilera blokk van
Ui.: Engem még nem hagyott ott robogós, pedig jött egy 70-es Jog Yasuni C16-al de csak ordított mögöttem a gyári kipufugó rendszer egy rakat kaki, sokat visszafog a blokkból, metrakit rendszerrel GPS-el 88-at vitte 14-52-es áttétellel[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25404 üzenetére
Egyik haveromnak van pár éve egy Aprilia MX 50 (ugyan az az AM6-os blokk és váltó, ha jól vágom). Jó kis gép, újonnan vették, még 2005 körül. Azóta faterja használja, talán 20 ezer km lehet benne, egyszer cseréltek benne dugót, gyűrűt, két karbi tisztítása volt, és két garnitúra gumit rúgott le róla. Nála mindig 4 liter körül eszik, bár inkább felette, mert pörgetni kell hogy menjen. Pár éve letette a motort, azóta faterja jár vele SM szettel mezőrködöni, sok mindent már nem tudok róla, de anno szép gép volt, jól is ment, mármint 50-es váltóshoz képest.
#25408 DigitXT : Had izzadjon . Megtanul váltani . Mondjuk oda én se venném meg .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
g@bo
nagyúr
ma kapok kölcsön egy ilyet [link] kölcsön, eljárok vele, bár nem láttam mennyire kicsi.... állítólag műszakilag oké, 50-60 km/h amit megy.
alázzatok.
-
runner 125
nagyúr
..továbbra is azt mondom, h egy próbát megér. Viszont lehetőleg ne arra üljön fel, mint első váltós motor, ugyanis, ha én lennék az eladó helyében, tuti nem engedném.
Az viszont tény, h a robogó ilyen formában jóval kényelmesebb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #25414 üzenetére
Leteszi a vételárat, próbálgathatja: ha eldobja, már az ő kockázata.
Amúgy szerintem nem lenne különösebb baj nagyobb váltósokkal Bp-en,
amik pl. nyomatékból is tudnak gyorsulni és gurulni. De egy ilyen 50-est
tényleg állandóan pakolni kell ide-oda, ha az ember haladni akar. Nem
beszélve arról, hogy milyen "szánalmasan" néz ki egy "sportmotor", ami
a zöld lámpára elkezd zümmögni, kék füstöt tolni és alig gyorsulni.
Akkor már tényleg inkább robogó. (A "sportmotorban" meg legyen erő.)Amúgy melóba járni meg főleg robogó: csak beledobod a sisakot, meg a
kabátot, s már mehetsz is az irodába utcai ruhában. (Csomagtartó rulez.)
Persze rendes motorokra is szerelhető doboz: itt a garázsban csak olyat
látni, hiszen senki nem akar kezében a sisakkal flangálni egész nap...
Szerk: na jó, van aki nem rakott dobozt: otthagyja a cuccot a motoron...
Vannak azért elég szép gépek errefelé. Mind robogóból, mind váltósból...[ Szerkesztve ]
-
sajtosbeats
csendes tag
nagyon jó a kis jószág (Typhoon), imádom azóta is, nem is nagyon fórumoztam, csak robogtam
cseréltettem benne km óra vezérlőt (nem tudom hogy hívják pontosan).
eléggé húztam a fülét ilyen 55-60 (vége 65 óra szerint), az lehet hogy olyan 4 körüli fogyasztása van? 95 kg vagyok, szal nem csodálkoznék, meg ugye 10 eves vas.
cseréltem még duda meg indító gombot (esztétika), vettem rá dobozt, hogy legyen hova rakni cuccokat.
jövő héten szerelünk bele egy elektromos haverral riasztót és akkor aztán... full.
a berugókart kell még megnézetnem, mert az nem kóser.kipróbáltam szerelőnél egy 100as Malagutit, az nagyon szépen ment. persze 50es, rendszám nélkülinél ment eladásra
Kiegészítő és barkács termékek: https://www.inshop.hu
-
Sayan_
csendes tag
Sziasztok! Nagyrobogó vásárlás előtt állok, ebben szeretném kérni a tanácsotokat! lényeg, hogy 150-250 ccm közötti legyen kb, 4T, megbízható, keveset fogyasszon, legyen sisak tartója! Ne legyen kínai! Városi mászkálásra, munkába járásra, 1-1 rövidebb 100-150 km-es túra néha. Amiket eddig néztem, azok a Leonardo, és a Runner. Mindegyikről írnak jót is rosszat is, így egyenlőre nem tudom mi lenne az ideális választás. Köszönöm előre is!
-
runner 125
nagyúr
válasz Sayan_ #25417 üzenetére
Mi a max. keret amit rászánsz?
Mindkettő jó alternatíva. 4t 200-as Runner-ből kb. most 1-2 normális van eladó. Akinek van nagyon ritkán adja el, mert piszkosul jó, a 4t gyakorlatilg típushiba nélkül.
Aki meg eladja, megkéri az árát, mint pl. ő, vagy ő.
Leonardo-ból jóval nagyobb a kínálat, mert kint olcsóbban hozzájutnak a nepperek.
Ha, teheted első sorban mo.-it keress."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bati0501
őstag
válasz sajtosbeats #25416 üzenetére
Milyen riasztót szereltek bele?És így előreláthatólag menyire lesz nehéz beszerelni?Kell fúrni-faragni?
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25419 üzenetére
Ha már ennyit szánna rá akkor inkább ez.
-
Sayan_
csendes tag
válasz runner 125 #25419 üzenetére
Köszi a gyors válaszokat
Nos...ennél azért valamivel kevesebbet szánnék rá, olyan 300-350 körül max. Bár amiket linkeltetek elég jól néznek ki. A 180-as 4T-kről vélemény? Itt van pl ez: [link]
A Majesty-k formavilága annyira nem bejövős, viszont ezek a Runnerek nagyon ott vannak! A Leo-ról viszont nem sokat tudok! -
runner 125
nagyúr
válasz Sayan_ #25423 üzenetére
Ez szerintem annyit nem ér, pláne, h tipikus import újrafényezve.
180-as 2t nem jó? Normál használattal 6-7 dl-rel eszik többet a 4t-nél, ellenben jóval egyszerűbb technika, alkatrész van dögivel, az új gyári meg olcsóbb, mint a 4t-hez.
SzlobiG
Nah az a Nexus annyival nem semmi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
horvathkrisz
addikt
Ki akarom próbálni a purejetben a 3.5g-os görgőket, 19x15.5mm-es megy bele?
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #25425 üzenetére
Legalább nem tekert órás.
-
Sayan_
csendes tag
válasz SzlobiG #25424 üzenetére
runner125: mint mindenki, én is 2T-vel kezdtem, de miután megismertem a 4T-t, mindenképpen ragaszkodom hozzá. persze megvannak az előnyei hátrányai mind2nek, de a 4T nálam mindent visz! Viszont mi a probléma azzal a 180-as Runnerrel, hogy import? Ahogy néztem mindegyik ilyesmi árban van, de annak legalább jó a festése!
Amiket linkeltél, azok közül a Leo nagyon tetszik, jó áron is van. A Sport City is jóféle, de ott még lenne egy + 100ezres herce-hurca a forgalomba helyezéssel. A Malaguti meg olyan...nem tudom, nem dobogtatta meg elsőre szívemet. A Nexus-t hagyjuk.
Tényleg köszönöm a segítségeteket! -
runner 125
nagyúr
válasz Sayan_ #25428 üzenetére
Szimplán annyi, h olasz import, ki tudja mennyire volt lelakva, törve, zúzva. 11 éves, minimum 50-60.000km benne van már.
Akkor már inkább ez megalkudva.Szlobi linkelte a többit, de no para.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
fesii
aktív tag
Ismét hülyeség volt a gondolat is? Kezdem úgy érezni, hogy én csak hülyeségeket tudok kérdezni
-
sajtosbeats
csendes tag
válasz Bati0501 #25420 üzenetére
ez majd akkor derül ki ha beszereljük
azt mondta a robiszerelő, hogy neki most nincs villamosságos embere, úgy kell hívni... így inkább szakértő kollégát megkértem rakjuk össze.
ilyet riasztót saját webáruházból.
már magát a riasztót is össze kell tudni rakni (forrasztani kell csak tudni), de van blog leírásunk hogy kell itt
szerintem nem kell fúrni, rákötjük a gyújtásra meg a dudára+lámpára (ez utóbbit majd meglátjuk, kimérjük mennyit szívna az akkuból)
majd dokumentálom, meg beszámolok róla ha kész, gondolom több emberkét érdekelhetne innenmás, nem szoktatok valami robi talit szervezni itt fórumos arcok közt?
Kiegészítő és barkács termékek: https://www.inshop.hu
-
Bati0501
őstag
válasz sajtosbeats #25434 üzenetére
Köszi szépen!Én azt hittem,h vmi sokkal drágább lesz,mert amikor utána kerestem,akkor olyan 20e-től indultak..persze ez csak pozitívum.
Gondoltam,h akkor derül majd ki,amikor ott álltak a robogó mellett.
Nem tűnik olyan egyszerűnek,legalábbis nekem,aki ért hozzá,az biztos könnyen megcsinálja...
Van webshopod? + hozzá blog? -
Tothgera30
Ármester
Fogyasztásom ha jól számoltunk, akkor 100km-re vetítve, intenzív használattal (gyorsulás-lassulás, leginkább 55-60km/h-s átlag) 2,3-2,4 liter benzin.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
sajtosbeats
csendes tag
válasz Bati0501 #25435 üzenetére
nem olyan bonyi az, és megfizethető
még ha valaki összerakja meg beépíti akkor is megáll 8-10e-ből szerintem.
majd jelzem, ha kész vagyunk mennyi meló volt beszerelni (de ez nyílván robi típus függő is részben)
[jaja, van pár webshop is, meg blog is ]Kiegészítő és barkács termékek: https://www.inshop.hu
-
Bati0501
őstag
válasz sajtosbeats #25437 üzenetére
-
Smani1
csendes tag
Felhívtam azt se tudta mit hazudozik. Hátsó kerék, km óra stb...
Több értelmes fxr nincs Elsőbe úgy beleéltem magam.
Criton pedig elvitte a gépet.
Kitiltás: választ várok még. Erősen benéztek valamit.
[ Szerkesztve ]
Smani
-
Smani1
csendes tag
válasz runner 125 #25442 üzenetére
Néztem már. Rendszám de lehet akkor holnap megpróbálom. Bár picit sok. ~300k körül van a határ.
Basszus. Piszok ritka egy jó állapotú 180 2T rendszámos patent runner.Szerk
Bár műszakit ír akkor rendszámnak is kell lennie. Bár ha patent is kicsit túllóg a keretem.[ Szerkesztve ]
Smani
-
runner 125
nagyúr
válasz Smani1 #25443 üzenetére
Alkudj.
Felhívod aztán megmondod, h nem kertelsz, van rá 300-ad.Hasonló szitu, mint a már korábban linkelt példánynál. Valszeg papíros, csak 50-esként használták, de erre azért kérdezz rá.
Ritka hát, 300-ért én sem adnám el az enyémet, de még 350-ért sem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Smani1
csendes tag
válasz runner 125 #25444 üzenetére
Az lesz. Amúgy szerintem kicsit feltünő hogy nem 50-es
Mire figyeljek ha netán elmegyek? Vízpumpa, szilentek ezeket néztem hogy folyik/kikopik.
Smani
-
runner 125
nagyúr
válasz Smani1 #25445 üzenetére
Fel hát, csak a verebek használják 50-esként.
Legfontosabb az egyenesfutás, utána a blokkszilentek. Mozgasd meg sztenderen oldalirányban, de ha leveszed sztenderről pont hátulról nézve is látszik, ha ferdén áll benne a blokk. Vízpumpa igen, a varió alatt szokott csöpögni, ha szar.
Aztán kormánycsapágyak - mennyit egykerekeztek vele.Alapvetően ennyi. Induljon könnyen, hidegen melegen, amúgy ezeket qrva nehéz berúgni, de tényleg. Én majd 100kg vagyok, de ha nagy ritkán berúgom, úgy szoktam, h bal lábbal és megfogom két kézzel a kapaszkodót, mert így nagyobb az esélye, h sikerül teljes értékű rúgást produkálnom.
Szal', ha te nem tudod berúgni, az jó jel.Hajtsd meg végsebességre is, ha bemelegedett, 120-125-öt tudnia kell kopott szíjjal is.
Ezt ma írta egy user Egü-re:
"Sziasztok!
Én 1 hete vettem egy elvileg 2003-as fxr 180-as gilerát. A gondom az, hogy nem tartja meg az alapjáratot. 20,5 Dellorto karbi van rajta. A síbertű helyett egy csiszolt szeget találtam. Egy gyári tűt már megrendeltem remélem jövőhét keddre meg is kapom, ahogy ígérték. A másik amin meglepődtem, hogy az alapjárati fúvóka 50-es. Ezt én sokallom a 90-es főfúvókához képest. Nem tudtok egy service manualt ehhez az újabb fajta runnerhöz? Amit találtam csak 2001-ig jó azok pedig mikuni karbisok ahogy láttam.
Minden segítséget előre is nagyon köszönök!"Ez egy 185k-ért vásárolt példány. Ezt mondjuk folyamatosan. Lehet venni ennyiért is - de szart, meg lehet venni 2x annyiért is, olyat, ami egyben van.
A "csiszolt szeg" meg mindent visz.
mod.
A linkelt példányon szar (vagy csak volt) a bezincsap, és a tűszelep. Látszik a deklin, h a benzin megfogta.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25448 üzenetére
Csiszolt szeg.
-
őstag
Gyerekek, 30 és 40k között, de inkább 30k körül lehet valami értelmes bukót venni? 10k-s zárt Motowell sisakom van jelenleg, de félek egy esésnél itt is megmutatná igazi arcát ez a csodamárka
Sima zártat vagy felnyithatósat érdemesebb venni? Esetleg ebbe a keretbe beleférne olyan ami napszemüveges is vagy ne is álmodjak ilyenről ennyiért?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
- 33 280 mAh csak elég lesz
- Külpolitika
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Escape from Tarkov
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Lejtőre került a streaming
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest