- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #21448 üzenetére
Akkor hogy lehet Lauda nrg-jeben 8g-os?
-
válasz Tothgera30 #21448 üzenetére
Könyvjelzőztem, köszi! Úgy érzem tök mindegy mi lesz nekem abból itthon feszültség lesz, óriási.
-
őstag
Kihasználtam a mai jó időt, mentem egy 40km-es karikát. Állítottam a benzin-levegő keveréken, vettem bele egy új gyertyát, teletankoltam, meglátjuk mennyi lesz a fogyi, ha most se lesz okés komolyabban utánanézek a dolgoknak.
Csináltam pár képet telefonnal, megosztom a csapattal. Néztem az ülés alján van-e valami lánctartó, próbáltam beletuszkolni a jelenlegit, de nem ment Lefotóztam azt is, utolsó kép, szerintetek? Muszáj lenne valamit kitalálnom, mert nem lesz könnyű olyan zárat szerezni ami belefér a sisaktartó részbe (utolsó előtti kép)[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz róland #21450 üzenetére
Akkor az itt lévő hsz.-ben szerepel pár ajánlott vétel. Ezek 40km/h-ig mennek mint állat, 50km/h-s utazóval a világból kimennek 3 liter benzinnel, 60-65km/h a végsebességük, természetesen fojtások nélkül. De a Totalcar egyik internetes (főleg belsőség blog) írójának, Angálnak van egy Apriója, hozzá lehetne méretezni, ő írta valahol hogy alig üti a 160cm-t, azután Winkler Vino-ja, ami ugye Jog belsőt takar, és egy retrósabb, szerintem csajosabb külsőt, én csajként biztos ilyet vennék bordóban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #21424 üzenetére
Ezt a choi nori anyagminőséget honnan vetted?
Semmi baja nincs, csak gondozni kell, mint minden robogót.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #21403 üzenetére
Ha az égvilágon semmi baja nincs, akkor le kell szarni a km órát és megvenni. Tökmindegy hány km van benne. Ha jó, akkor jó.
Egyébként ha túl nehéz a görgő, akkor tud ilyen lomha lenni, vagy ha a variátorcsap ki van kopva. Egyik sem egy egetrengerő tétel, szóval ha a próbaúton nem robban fel a blokk, jóformán meg lehet venni az ilyen minarelli blokkos robogókat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #21458 üzenetére
Fogd meg az elején lévő "félbevágott kukát", a'la idomot és rájössz. Olyan mint ha joghurtos dobozból vágták volna, de más bajom nincs azzal a kis géppel, sőt nagyon is elviselném az NRG mellé, bár felesleges lenne (bár télen lenne miért káromkodni hogy hová tároljam el).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Smani
senior tag
válasz Tothgera30 #21460 üzenetére
Gyalogosbiztos.
-
róland
veterán
válasz Tothgera30 #21457 üzenetére
Aprio tetszik. De van belőle első tárcsafékes?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Azon gondolkodtam mi van akkor ha nem én vagyok a vevő hanem pl anyum és a biztosítás is az övé. Jár ez nekem előnnyel?pl a jöbeli autó biztosításnál vagy nem tudom.
-
Tothgera30
Ármester
válasz róland #21462 üzenetére
Az csak dobfékkel készült, a Dio ZX-nél volt elterjedt a tárcsafék elől (pl.: AF-35-ZX). Mondjuk ez egy vállalható példány. Viszont nagyon ragaszkodsz a tárcsafékhez? Mert egy ilyen robogót 50-60-ról az a kis dobfék simán megállít, illetve nem fog olyan hirtelen, tehát kisebb az elesés veszélye csúszós úton egy kezdő sofőrnek.
#21461 Smani: Még a motor törne össze.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
AndrewTdi
addikt
válasz Kolondrum #21463 üzenetére
Az autó és a motor biztosítás külön kategória, nincs közük egymáshoz.
Tehát ha 4 évig van motoros biztosítás a neveden, majd kötsz egyet auróra, az autó 0 ról indul.
Nem hiszem hogy hatalmas különbség lenne ha anyud nevére kötöd.
Nekem a Runnerre az éves díj 5k. Szerintem anyudéra lenne kb legalább 4. Ezekben az árakban benne van a baleset adó.Az meg hogy ki a vevő / tulaj, szintén teljesen mindegy a biztosítás kötésnél. Nem csak a tulajra kötheted.
Szerk:
nem tudtam aludni, szétkaptam a kecskét. Sajnos valóban index relé. Ha nagyon összenyomom, csak akkor működik. Szerintem nem gányolom, kicserélem.[ Szerkesztve ]
-
busman
addikt
Most nézem,hogy lehet vizesíteni.... Vóter
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
runner 125
nagyúr
Faxa lett a tiéd is, tegnap láttam, csak írni nem volt erőem. Kihúzták egy fogam, ilyen brutálisan még semmi nem fájt utána.
busman
Nah igen, de azért kell egy hűtő is, ráadásul levegős robogón necces elhelyezni, s ahhoz, h a menetszél tudja hűteni is, ki kell vagdalni valahol a burkolatot. Plusz, illik valamilyen vízhőfok visszajelzőt is szerelni a műszerfalra. - Összességében szerintem nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #21472 üzenetére
Koszi, fel ora alatt osszedobtam. Az a rangatas nem tudod mitol lehet? Szerintem kibaxom ma a gorgoket, csak nem tudom van-e a helyi boltban malossi 8 grammos.
Jobbulast!
-
runner 125
nagyúr
Görgőkről külön nem csináltál fotót?
A képen abból az egyből sok nem látszik, de szerintem nincs megkopva. Kopásról akkor beszélünk, amikor a görgőkön van egy erős mértékű, sík felületen létrejött kopás.
Sorrend mindegy, egyébként a rángatás szerintem kuplungprobléma, azt levetted már?Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
Nem tudom, de az van benn. Marha jol megy, 40-50 egy villanas csak.
runner 125 Lattam olyat 1-2 gorgon, de nem volt olyan veszelyes. Mondjuk nincs 3000 egy szett, szoval nem tetel. Azt meg nem, mert nem tudtam sehogy meglazitani az anyat. A szijat ugy vettem le, hogy a rugo elleneben elhuztam a kulso tarcsat magamfele es siman kifert.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Apropó, most nézem a varióblokkolós fotót. Az olajpumpádon állítani kellene, mert a bowdennyúlástól ez is elment.
Van rajta két rovátka, annak egybe kellene esni, de inkább még kicsit fölé is állíthatod.
A blokkon kívül tudsz rajta húzni, ha csavarod kifelé azt a 'gyűrűs' állítót."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #21477 üzenetére
Hu de jo, hogy mondod, azt meg is nezem akkor. Most akkor ez igy tobbet kap, vagy kevesebbet? A gyertya az szep ozbarna, multkor neztem. Tenyleg, ha mondjuk elszakad a szij, ami hajtja a pumpat, akkor mi tortenik? Megall a motor?
DigitXT Majd valamit katalalok Ismerosnel van legkulcs, de azzal sokra nem megyek. Lehet kerek tole egy olajszuro leszedot es azzal megfogom.
[ Szerkesztve ]
-
Telda
addikt
válasz runner 125 #21266 üzenetére
"Noh meg az S6 hengerszettet nem tudom figyelted-e. Egy ilyet tartós, napi haszálatra nem szabad megvenni. Eleve üzemórás robogó, másrészből a fogyasztás.."
Nem értek hozzá, miért nem alkalmas ez a hengerszett napi használatra?
-
Tothgera30
Ármester
Felvázolom, kb. 1500-2000km-enként dugócsere, csapágyak ellenőrzése és cseréje, továbbá gyakori főtengely, hajtókar csere, azután még a fúrás is. Elég magas fordulaton jár, tehát gyorsan kopik minden alkatrésze, fogyasztása inkább a 6-7 litert célozza meg, olajból se éri be kevéssel. Tehát pályázni és szórakozni jó, de mindennapi közlekedésre nem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
busman
addikt
Hétvégén mégiscsak ránézek a szíjjra,mintha,nem húzna rendesen.Sztem csúszik kicsit.
Mennyire bonyolult a csere?Trabatot anno darabjaira szedtem,utána be szokott indulni,gondolom ez sem nagyobb meló...I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
runner 125
nagyúr
Tulajdonképpen megáll, de pontosabban úgy mondanám, h besül.
Olaj nélkül eleve nincs kenés..., veszélyes történet tud lenni, Piaggio blokkoknál ez szerintem elég nagy fail, de ki kell cserélni a szíjat, s akkor 10.000km-re biztonságban lehet tudni.
A Runner-nél én tavaly cseréltem ki, kb 2k volt a kis szíj, egyébként érdekes, mert a szervizkönyve nem ír elő kis szíjcserét, nah de akkor is..., azért egy 2k-s alkatrész miatt nehogy 200.000Ft-os kár legyen (az én esetemben.), úgyhogy mindenképpen megéri kicserélni azt is.Telda
Azért az S6 Racing egy Racing kategóriás henger, nem High-end, így 5-6.000km-t elmegy egy dugóval, de akkor is költséges ilyen motort fenntartani. Eleve egy új dugó minimum 10-15k egy ilyenbe, plusz tényleg éves szinten kell bontani és átnézni az egészet.
Tothgera30
Ezek a alumínium hengerek, fúrni azt nem lehet csak hónoltatni, ha nagyon kopott.
Ha, a nikaszil (kopásálló) réteg megsérül (gyűrű, zéger, rosszabb esetben dugattyú töréstől), akkor kuka.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Telda
addikt
válasz Tothgera30 #21484 üzenetére
Értem, hát igen ez így nem túl szerencsés.
-
félisten
válasz runner 125 #21486 üzenetére
Ja azt tudom, hogy besul olaj nelkul , csak arra gondoltam, hogy van valami vedelem ezekben a motorokban arra az esetre, ha pl elszakad a szij es megszunik az olajozas. Egyertelmu amit irsz, egy ilyen osszegu alkatresz nem lehet kockazati tenyezo.
busman Egyszeru nagyon a csere. Ha van legkulcsod lekapod vele a fotengely anyat, akkor le tudod szedni a variatort, csak nezd meg mi hogy volt, hogy majd jol ossze is tudd rakni. Ha makod van lejon ugy a szij, ahogy nalam es akkor nem kell a kuplungot szetszedni.
Itt cserel egy malossi szettre a gyerek [link], en a kuplung kulso tarcsat elhuztam magamfele es akkor kijon a szij, de nem tudom a scarabeon hogy van.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Látom felkerült a gépállat az első hsz. járgányai közé
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
félisten
Allitolag nincs mar 8 grammos gorgo ebben a meretben (19x15.5), csak 7.8-as es 8.3-8.4-es. Az szamit szerintetek valamit?
Mondjuk talaltam en is ebben a sulyban/meretben, nem ertem mit benaznak ezek a boltosok.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #21489 üzenetére
doc-nak köszönd.
Már gyűlnek szépen.
_
Lauda,
alapvetően mind1, én a 7,8-assal próbálkoznék be, de regelj be Egü forumra, és kérdezz rá az NRG topikban ki milyennel használja, mert nekem lövésem nincs mi az optimális beállítás egy ilyennél.
Ezért szoktak görgőszettet venni, és kipróbálni különböző tömegűekkel.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #21493 üzenetére
Azt kozben megtudtam, hogy a gyarija 6.5 gr, a hozza valo malossi szettben pedig 7.2-es van eredetileg. Mindegy, szerintem teszek bele 7.8-ast, aztan majd csak lesz belole valami.
-
DigitXT
félisten
De. Nekem nem tudom, milyen volt benne, és milyenre cserélte a szerelő,
majd megkérdezem. Mindenesetre vagy 500-1000 rpm-mel jobban fel tudja
venni a fordulatot. (Kérdés persze, hogy ez jelent-e előnyt, mert ha eddig a
gyári beállításokkal nyomatékmaximumon* dolgozott a motor, akkor ezzel
a kis beavatkozással pont "el lett hangolva"... Viszont a kipu is számít, így
nem lehet azt mondani, hogy teljesen gyári a ketyere. Azt írják a 4Road-ra,
hogy a magasabb fordulatot szereti: a tapasztalatom az, hogy valóban picit
jobb lett a gyorsulás. Érezhető és mérhető: nyilván egy tuning varióval még
jobb lenne, ill. azzal jobban be lehetne lőni.. De majd nekem is a kuplungot
kell megnéznem, mert az kis gázzal való manőverezgetésben nem annyira
jó a gép (pl. parkolóhely keresés a cégnél), ami egy picit bosszantó.)*: gyári adat szerint ez 6500 rpm, viszont a teljesítménycsúcs 8800-on van.
Igazából csinálni kéne egy teljesítménymérést (rendes grafikonnal), aztán
az alapján lehetne behangolni, majd persze utána megint megmérni, hogy
mi lett az eredmény. Csak az elég sokba kerül, annyit nem ér az egész...
(Elvégre nem versenyezni akarunk robival, csak kényelmesen közlekedni.) -
Telda
addikt
Ehhez mit szóltok, vagy már kicsit öregecske?
-
félisten
válasz DigitXT #21496 üzenetére
A gorgoi szerintem megfelelo sulyuak, mert kis es nagy temponal is robbanekony a motor, viszont ha nem gyorsitok, akkor visszaall a fordulat is.
Szetszedtem a kuplungot, ne tudd meg milyen egyszeru, kb 2 perc alatt keszitettem hozza celszerszamot. Jol el vannak kopva a betetek, szerintem az lesz a baja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen