Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    Úgy néz ki véget ér a mini üzemanyag és fogyasztás tesztem. :)
    Kijelzett ma a tank, hogy lassan kéne újra csorgatni bele.
    Érdekes lett az eredmény. Persze a "méréseim" nem pontosak. Közel sem. Minden alkalommal a kijelzéstől számított kb x km-en belül tankoltam 20k-ért. Első alkalommal kijelzés plusz ~ 10km, másodiknál kijelzés plusz ~ 20km. De nem is a tized pontos fogyasztás megállapítása volt a célom. A nagyságrendi különbség - már ha van - volt az elsődleges szempont.

    Tehát nézzük az eredményt:

    1. 20k huf - 42,5 liter Shell V-power nitro + 100

    ~ 450km - ~ 9,4l / 100km - szinte csak város vagy rövidtáv és szinte végig klímával

    2. 20k huf - 48,5 liter lukoil 95-ös mezei benya

    ~ 480km - ~ 10,1l / 100km - szinte csak város vagy rövidtáv és szinte végig klíma nélkül(!)

    No, ez a nagy helyzet. Kb alig 30km-rel mentem többet klíma nélkül a 95-ös benzinnel, mint a Nitro+-szal végig klímával. Azt hiszem ez nem olyan nagy különbség. Plusz-mínusz 10km-es tévedés simán belefér, de még úgy sem jelentős a különbség.
    Az elején azt számoltam, hogy 95-össel, főleg klíma nélkül legalább 520-530km-t kellett volna tudnom menni... De azért attól jóval messzebb voltunk.

    Szóval azt hiszem folytatom tovább a "tesztet", következik a Nitro plusz vagy a Max Motion 100. Mert így igazából nem látom értelmét hagyományos benzint tankolni.

    Tisztán látszik, hogy ugyanazért a pénzért mindössze 30km-rel tudtam többet menni az "olcsó" benzinból, mint a prémiumból. És mindenki azt mondja, hogy a prémium benzin sokkal jobbat tesz a motornak, jobban megy tőle az autó stb... Akkor most mért ne? Ha tényleg csak 30km a különbség? Én tényleg arra számítottam, hogy lesz köztük vagy 70-80km, mert az már valami... de így...

Új hozzászólás Aktív témák