Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ez lehet a Xiaomi 14T Pro tudáslistája
ma A nemzetközi startot a kínai előzheti meg Redmi K70 Ultra néven.
-
Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
ph Az Evnia termékcsalád új, 86,36 cm-es modellje a VESA DisplayHDR True Black 400 mellé ClearMR 9000 validációt is kapott.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
!Overdose! #29388 üzenetére
Nézd, én elég állat módjára vezetek, és ABS nélkül, tudok úgy fékezni, hogy forognak a kerekek, bár kicsit nyikorognak már, és intenzív a lassulás. ABS-el, is néha sikerül, de rendszerint szépen "belekattog" egy párat, és nem lassulok. A másik, hogy van itt felénk egy körforgalom, éjjel rendre nagy tempóval jövök be, kicsi csúszás, és jövök ki, namost bent ha netán tolná picit az orrát(és természetesen borzalmasan alulkormányozott sajnos) vagy csak játszanék és picit ráfékezek, hogy induljon a feneke/behúzza az ívre, akkor mikor milyen kedve van, van hogy beledarál egy párat(talán mert a belső íven lévő hátsó kerék a levegőben van
) amitől csak beinog és tolja az orrát tovább. 150fölötti intezív fékezésnél meg ígyis úgyis úszkál a feneke, úgyhogy ott is felesleges az abs. Nem azt mondom, normál használattal fel se tűnik hogy van-e vagy nincs, mert úgysem fékezel akkorát. Sőt, ha normálisan vezetnék, még lehet dicsérném is. De így csak ront a helyzeten. És ez nem kivagyiság, mint a "Nem kell a légzsák, legalább férfiként halok meg" szöveg, egyszerűen érzem, hogy zavar.
Smoke & Torque