- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
válasz nemcso #44900 üzenetére
ezek az adatok nem valami központi rendszerben vannak? anno a régi raktárvezetőt a cégnél akkor igazoltatták, amikor lejárt 1-2 hete a műszakija, csak elfelejtette... valószínű a járőrök csekkolgatták sorban a forgalomban résztvevők rendszámait és úgy szúrták ki... így teljesen feleslegesnek érzem és +1 dolognak, amibe beleköthetnek, ha akarnak
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
ADAM1337
nagyúr
2018-ba papírokat kell cipelni magunkat, ez ám a fejlődés.
Most tértünk át az elektronikus közbeszerzésre mert már gázok voltunk az EU szemében, de az autósokat szivassuk, nekem kb ez jön le, azt se tudom hova raktam el azt a papírt már, és a lényegi dolog, hogy a forgalmiban ez az adat érvényes pecséttel rendelkezik.
Most akkor ez hogy is van ?
Plusz igen központból lekérdezhető online.[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz ADAM1337 #44904 üzenetére
Nem megy az értő olvasás? 2018 Május 20. után vizsgázott autóknál kell a papírnak ott lennie. A következő vizsga után ami papírt kapsz az legyen nálad, ennyi, nem kell a jelenleg érvényessel foglalkozni.
Részlet a totalcar-os cikkből, az egész cikkben csak ennyi van kiemelve:
Magyarországon 2015. decembere óta minden műszaki vizsga végén adnak vizsgabizonyítványt, tehát nem csak a május 20. után vizsgáztatott autók tulajdonosai rendelkezhetnek vele, viszont csak tőlük kérheti majd a rendőr az igazoltatáskor.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Winner_hun #44905 üzenetére
Most kell majd műszakíztatnom aug-ba, megy az értő olvasás de köszi a személyeskedést.
És ugyanúgy fent áll amit írtam. -
amargo
addikt
válasz Winner_hun #44905 üzenetére
Ahh, A következő cikk meg is válaszolta
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
félisten
http://www.origo.hu/auto/20180518-megdobbento-video-szaguldo-mento-ele-lepett-a-pesti-gyalogos.html
Megint a hülyeséget terjesztik. A mentősnek kötelessége meggyőződni arról, hogy az elsőbbségét megadják-e. A gyalogos zöldön lépett le, lehet akár rossz a hallása is.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Az ilyeneket is fel tudnám rúgni. Németeknél mennyi ilyenbe belefutottam. Mikor megelőztem még vissza is előzött a büdös gyökér.
-
jozefgucci1
addikt
Nem igazán értettem a Seatos mitöl volt ilyen lassú ? Még irányjelzőt is kirakta a kamionosnak , hogy előzze meg , persze szerencsétlen nem tudta. KIcsit túlzó az a trágár reakció a kamionostol .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
nagyúr
válasz jozefgucci1 #44915 üzenetére
Amikor a vége felé két sávon keresztül kacsázik a kamion előtt, és nem engedi el, az nehezen indokolható.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
philoxenia
MODERÁTOR
Az a gond a videóval, hogy a sebesség nincs a képen...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
MasterMark
titán
-
dh66e
veterán
válasz philoxenia #44923 üzenetére
Szerintem meg az hogy ez egy sima közúti veszélyeztetés.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz MasterMark #44924 üzenetére
Nincs kedvem végignézni, hány percnél?
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
MasterMark
titán
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #44923 üzenetére
folyamatosan mondja, 75-78 aztán lemegy 71-ig
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
philoxenia
MODERÁTOR
Autópályán 80 a megengedett kamionnal, a 78 azért még nem ad okot anyázásra...
Amúgy a fiam előtt anno Szlovéniában ment hatvannal valaki elég hosszan, aztán mikor előzte jött a büntetés a rendőrtől...
Tudom, hogy 90 körülig mennek, de ha nincs piszkálva 85-öt engednek az újabb MAN-ok például. Gondolom nem véletlenül. Azzal is tisztában vagyok, hogy 9 óra vezetésnél minden tized számít.
Személy szerint engem az szokott zavarni, mikor nem autópályán, de négysávos úton beáll elébem valami kisteher,furgon stb. a belsőben hetven-nyolcvannal és az istennek se sorol ki az üres külsőbe. Kívülről meg ugye ilyen esetben nem szabad előzni...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
mephi666
nagyúr
válasz philoxenia #44929 üzenetére
52-esen nem ritkán találkozok olyan kamionnal, aminek tolják 90-100-al végig... ott elvileg 70 lenne a megengedett nekik, de azt csak a járatos buszok szokták tartani
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
amargo
addikt
válasz MasterMark #44922 üzenetére
Teljes mértékben úgy látom ott már szivatja a kamionost, ami elég nagy idiótára vall. Persze tegyük hozzá azt a nem elhanyagolható tényt, hogy a kamionos full szabálytalanul követési távolságot nem betartva tapad rá sokszor, sőt indokolatlanul dudál többször is (amire én még mindig azt mondom, hogy érthető is), de persze a defenzív vezetés mestre szerint ez nem probléma, ami számomra fura.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
félisten
válasz amargo #44931 üzenetére
a kamionos full szabálytalanul követési távolságot nem betartva tapad rá sokszor, sőt indokolatlanul dudál többször is (amire én még mindig azt mondom, hogy érthető is), de persze a defenzív vezetés mestre szerint ez nem probléma, ami számomra fura.
Ha itt rám gondoltál, kérlek idézd azt a részt, ahol azt írom, hogy az nem probléma. Köszönöm.
Egyébként ha élvezed, hogy soha el nem hangzott dolgokat adsz mások szájába, javaslom a politika topikot. Ott ez a divat, szeretni fognak.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz MasterMark #44932 üzenetére
Kicsit átfogalmazva, azért mert a kamionos (is) szabálytalan volt, az nem mentesíti az autóst a szabálytalankodás alól.
Switch Tax
-
amargo
addikt
válasz MasterMark #44932 üzenetére
Én is pont igy látom, ezért kérdeztem a defenzív vezetés mesterét is. Aki a nagy defenzív vezetés elmelet gyártás közepette ezeken simán átsiklik.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
stefi76
tag
"Aluljáróba hajtott egy idős hölgy Budapesten, a baleset oka pedig nagyon hasonló ahhoz, ami Tapolcán történt alig egy hónapja. A fekete Golfot vezető sofőr a Petőfi híd felé tartott az M1-M7 közös bevezető szakaszán, amikor a navigációtól kapott hangutasítást túl komolyan vette. Ez úgy szólt: "Forduljon jobbra!", csakhogy arra már nem a közút folytatódott, hanem egy gyalogátkelőhely, plusz egy aluljáró."
Nos, ez a teljes épelméjűség hiánya, a vezetésre, a közúti közlekedésben való totális alkalmatlanság, normális társadalomban az ilyentől azonnal elvennék a jogosítványát.
-
Pickit3
aktív tag
Ma 11 órakor történt Szegeden az autópálya alatti kettős körforgalomnál; épp a régi 5-ön haladtam kifelé teherautóval indexelve ki a körforgalomból amikor utolsó pillanatban beugrott elém egy fordos az autópálya lehajtóból. Látta hogy nem fér be elém így a szalagkorlátra húzódva berántotta elém a kormány. Satufék és dudaszó, persze a körmöm nem raktam volna a két jármű közé, persze lassítás nélkül csak legyintett és elgurult tovább. A másik teherautós is csak nézett aki be akart lépni a körforgalomba, hogy mit művel ez az istenbarma. Lehet, hogy csak lassítanom kellett volna és szépen rátolnom keresztbe a szalagkorlátra...
Kezd hidegen hagyni, hogy világítás nélkül közlekedik szürkületben/este jó pár autós. Az már kicsit jobban felhúz, hogy kb minden 4-5dik autónak sikerül indexelni és most nem nagyítottam... De könyörgöm, legalább engem nem törjön már össze szándékosan!
Így a végén csak az a kérdésem, hogy milyen fedélzeti kamerát szabad venni 30-35k környékén?[ Szerkesztve ]
-
Pickit3
aktív tag
Mivel nem nyerges vontatót vezettem így teljesen indokolatlan külső íven menni. Tisztában vagyok a jobbra tartással, de kresznek megfelelően lehet sávon belül "szelni" a kanyarodást amivel éltem is. Ez persze nyilván nem azt jelenti, hogy a térkőre másztam fel, de enyhébb íven haladtam és a másik autóst még nem jogosítja fel, hogy balesetveszélyes helyzetet okozzon ami miatt én nem is érzem magam hibásnak hiába állítod azt.
-
félisten
válasz Pickit3 #44940 üzenetére
Nem, nem lehet szelni. A kresz szerint a lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni. A körforgalomban is.
Nem azt írtam, hogy hibás vagy. De azt te is beláthatod, hogy te sem voltál szabályos. Ha pedig az lettél volna, eleve be sem tud így jönni "melléd".
A későbbiekre:
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
továbbá itt az alsó kép hibás, a belsőből nem knyarodhatna ki, ki kell sorolnia.
kivéve ahol sávelfogyással mindig a belső a 2. kijárathoz vezet, spirálban.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
8th
addikt
Persze, hogy román... mi más. Kilencen haltak meg Ceglédbercelen - élőben közvetítetett a sofőr. videó
-
mephi666
nagyúr
aki vezetés közben telefonál (telefont nyomkod), megérdemelné, hogy büntetésből eltörjék mindkét karját és bevonják egy hosszabb időre a jogosítványát brutálisan meg kellene büntetni az ilyen nyomorékokat... tegnap volt róla szó a tv-ben, hogy pár tucat civil rendőrkocsiból mérnek és büntetnek: nagyon helyes... nem pár tucat ilyen kellene, hanem párezer és büntetni a vezetés közben telefonálókat, párhuzamos közlekedés esetén a cikkcakkozva index nélkül törtetőket, a zebránál elsőbbséget meg nem adókat és hasonlókat... szép szóból nem ért a nép, mert "mindenki jobban tudja" ... ilyenkor csak brutális büntetéssel lehet nevelni... zebránál nem adnak sorban elsőbbséget a percek óta ott dekkoló gyalogosnak? 50ezres bírság... vezetés közben telefonálás? 300ezer... gyorsan elgondolkodnának páran, hogy változtassanak a hozzáállásukon
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
8th
addikt
válasz mephi666 #44948 üzenetére
Ezt írtam tegnap én is egy autós fórumra természetesen egyedül maradtam a véleményemmel. Az értelmetlen méregdrága véda kapuk helyett kivétel nélkül minden egyes rendőrautóba hitelesített kamerát kellett volna tenni. Meg kell regulázni a népet mert tele van a tököm a szabályokra magasról szaró idiótákkal az utakon. A minap pl. egy miss hülyepicsába szálltunk bele kis híján oldalról. Ahogy ki szeretett volna fordulni balra a főútra, mereven bámulta a jobbra lévő kanyarodósávban állókat és a jobbról jövőket úgy, hogy balra el sem nézett és közben lassan csorgott kifelé elénk. Persze az egész fejét eltakaró rózsaszín tepsi telefon végig ott volt a fülén közben, hogy még véletlenül se láthassa meg tőle a balról jövőket. Duda-nagyfék stb... Nézett ijedten, hogy miaf*sz. De csak, hogy megmutassa mekkora menő csaj anyázott egy nőieset majd bemutatva kifordult és elviharzott. Hihetetlenek az emberek.