- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mobil flották
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Pickit3 #36430 üzenetére
Szigorítva van...
Persze a kocsi benzinnel megy, nem jogosítvánnyal...36433: Hallottam olyan öregúrról, aki nem tudod normálisan járni agyvérzés miatt, de a kocsiba beült, mert azt szerinte tudta vezetni... Az embernek saját magának kell megítélnie minden egyes alkalommal, hogy képes-e vezetni, lehetek tökéletesen egészséges, ha fáradt vagyok, vagy ideges, stresszes túlságosan, de a közlekedés körülményei, a forgalom nagysága a választott sebesség, mind-mind befolyásoló tényezők. Először sötétben, először hóban,. először vezetett kocsival... stb.
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
m3tr0
senior tag
válasz Pickit3 #36619 üzenetére
Amikor mellette voltál akkor nem dudáltál rá,vagy intettél neki?!
Na én az ilyeneket már csak azért is megelőzöm és megállva előttem megkérdezem,hogy mi a faszt csinál.
Szerencsére ekkora barommal csak talán kétszer futottam össze,a többiekkel az autóból ülve meg tudjuk beszélni a dolgot.Példa hasonlóra,hogy egy srác úgy előzött meg egy tök egyenes szakaszon ahol egyébként 110-el lehetett menni,hogy több autót előzött egymás után, aztán mire odaért hozzám már záró vonal volt,szemből is jöttek neki,fékeztem majd konkrétan rám rántotta a kormányt,hogy biztos beférjen elém.Elhúzott.
Majd 1km után,utolértem amikor ment fel az autópályára és a lekanyarodó sávban meg kellett állnia, mellé álltam és lehúzott ablaknál megkérdeztem,hogy "b+ ennyire sietsz?" Ennek volt értelme?"Aszondja erre: Tudom bocs, én voltam a f*sz! Szó szerint.
Mondom,egyetértünk.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Elemental
addikt
válasz Pickit3 #38443 üzenetére
Egyszer ismerősömnek volt egy ilyen esete. Valamiért befékezett, és lerongyolta a mögötte haladó teherautó. A teherautós azzal védekezett, hogy nem számított rá, hogy az ismerősöm be fog fékezni. A kijövő rendőrök pedig elmagyarázták, hogy teljesen mindegy, hogy miért fékez, a követési távolságot úgy kell felvenni, hogy bármikor meg tudj állni. Lehet, hogy pl szívrohamot kap, vagy véletlen a fékre tapos, vagy lehet bármi, azt nem kell megindokolni, hogy ha befékez valaki. Az a hibás, aki hátul van.
-
negroo
aktív tag
válasz Pickit3 #38451 üzenetére
Ilyenkor kell elövenni a mobilt és feljelenteni, mert ha nem téged öl meg hanem mást, akkor te Ügye ugyan olyan gyilkos vagy. 1x egy ilyen be koccantam azt kiderült , hogy ügy véd volt. Mondta is hogy kicsi rigó tudod, hogy ügyvéd vagyok. Mondom neki és? Mondta meg esz reggelire. Okés, de a kamera felvételel mit csináljak. Szóval írta a papírt rendesen. Igaz kár nem volt benne, de mondom ez csak a feljelentéshez kell amiért életveszélyesen vezetsz barátom. Egyből fenyegetett is. Nyugtatlak kocsi nélkül fogsz majd örjöngeni.
-
-
félisten
válasz Pickit3 #38469 üzenetére
Tobbszor "visszatekertem" en is azt a motorost, brutal nagyot kapott. A motorozasban ez a nagy problema, hiaba veded a fejed, a testedet nem vedi semmi, max a horzsolasoktol a ruha, az uteseket nincs ami felfogja. Nagyon durva osszeallitas legtobbje az az igazi nagy csattanas.
(#38473) Gépötty Tenyleg allatkert amit muvelnek, nulla civilizaltsag.
[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
válasz Pickit3 #38522 üzenetére
"... nagy ívben kell kerülni a bringásokat. "
Ezt nekem még így tanították. A teljesen józant is. Ugyanis elég egy nagyobb kavics ahhoz, hogy elfoglaljon egy egész sávot.
Igyekszem most is tartani ezt a szabályt, bár néha nem könnyű mögöttem egy semmire és senkire tekintettel nem bíró tolakodóval.mezis
-
Solad
őstag
válasz Pickit3 #38533 üzenetére
Pont az ilyen vezetők miatt húzódik sok bringás egy 50 centivel beljebb országúton, hogy meg se forduljon a fejében senkinek a centizés (nem beszélve arról, hogy akkor az úttest széle felé is tud kerülni süökség esetén ami szintén jóval biztonságosabb).
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Elemental
addikt
válasz Pickit3 #38854 üzenetére
Talán nem találta a 710-es alkatrészt.
-
Byk01
senior tag
válasz Pickit3 #39067 üzenetére
"a szokásos, igazam volt, de belehaltam" - ez nagyon igaz és sajnos nagyon sokszor előfordul.
Azért ez még pont határon volt. És ha a biciklisek mindig engednek minden szituációban, akkor az autósok még kevésbé fognak figyelni, vagy még többet fognak megengedni maguknak csak azért, mert körülöttük ott van a másfél tonna acél.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
brd
nagyúr
válasz Pickit3 #39119 üzenetére
Nem a buszos lenne a hibás. Az a jelzés legfeljebb segítség, hogy akkor egyáltalán érdemes előzéssel próbálkozni (legalábbis a buszsofőr szerint).
Cathfaern: Miért ne lehetne előzni kereszteződésben? Legfeljebb jól oda kell figyelni, mert az előzött jármű takarásában lehet másik jármű, ami vicces helyzeteket tud teremteni.
The only real valuable thing is intuition.
-
szebe
őstag
-
Möhe
addikt
válasz Pickit3 #41127 üzenetére
Igen, a lámpa miatt eszik többet! Meg a plusz 1 lámpa hogy legyen egy nappali menetfény a kocsin, ami legtöbb esetben lófaxt nem ér, ráadásul ugye nem ingyen van,d e ha az is megkotlik akkor szintén pénzbe kerül.
Nem értem miért nem lehet simán a tompítottal közlekedni? Akinek fáj egy izzócsere az járjon gyalog.Herótom van a sok utólagos ledhuszároktól akik még szürkületben is csak ezzel hajlandóak közlekedni a városban!
Szar ötlet volt a DRL szvsz.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Pickit3 #41144 üzenetére
Mindennapos, a kedvencem aki 50-el parkol a 45fokos parkoló helyre, itt a 11.kerben karolina út, lazán gurul az egész sor 3-4-esbe 40-el, és hopp egy hely és felet nem indexel és bebassza a helyre magát.
A középső részre persze, jobb oldalon meg furgonok.
Persze úgy hogy egy volvó s80-ról van szó és hát amikor befordul öröm fékezni és gyorsan kikerülni egy kombi 5-ös bmw-vel....Én agyaltam, hogy rendelek ebay-ről egy kamu kék lámpát berakom középre és rádudálok akkor csak rámutatok, hogy te b@rom.
[ Szerkesztve ]
-
-
nyogo83
senior tag
válasz Pickit3 #41320 üzenetére
Nyilvan, egyszeruen nem figyelt. Egy kicsit sajnaltam is a sracot, mert fiatal alig 20-21 eves lehetett, latszott hogy nagyon kezdo. Mondta is, hogy most kezdett a cegnel es nem jart meg pesten.
Mindenesetre nem esett jol, hogy egy ilyen apro figyelmetlenseg miatt lett totalkaros az autom. -
tibcsiworld
aktív tag
válasz Pickit3 #41322 üzenetére
A kezdeményezés valószínű a fönökéé volt. Vagy mész, vagy kirúg! Manapság sajna ez a helyzet! Aki ezt nem érzi még, adjon hálát Istennek, hogy jó munkahelyen van!
Másrészt meg rohadtul kellett volna figyelnie! Külső sáv, és inkább tartsa fel a forgalmat! Szerintem!
szerk.: A holt térre meg azt a választ kaptam anno, hogy az oldalsó visszapillantóknak nem az autóm oldalát kell mutatniuk! Tessék beállítani!!!
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Pickit3 #41322 üzenetére
Ez 3 eve tortent. Elso ranezesre csak a hatso resze nyomodott a karosszerianak. Sajnos az utest egy az egyben a hatso kerek kapta es egesz hatso hid eltolodott jobbra kb 5 centit.
Innentol kezdve pedig mar normalisra megcsinalni budos eletbe nem lehetett volna. Saccra ha en csinalom akkor 250k korul szamoltam, a biztosito 380k-t, az auto meg ert 500-at(biztosito szamitasa alapjan meg 390-et).Amugy a karszakerto csak a gumit/karosszeriat irta fel serulesnek. En eroskodtem, hogy az egesz hatulja elment, szoval kerek potszemlet szakszervizben nem erdekel mit mond.
Igy lett GTK es kaptam meg a 390k-t. Meg amit meg elhallgattak, hogy ilyenkor fizetniuk kell a vasarolt auto atirasi koltsegeit(forgalmi, torzskonyv, vagyonszerzesi illetek) szoval kb +60k.
-
mezis
nagyúr
-
Sotho
őstag
válasz Pickit3 #41619 üzenetére
Velem ezt egy platós teherautó játszotta el (autómentő) kicsit rosszabb.
Nálam alapszabály hogy ne pattogj és idegeskedj ha amúgy sem tudsz mit tenni, a bosszú meg hidegen tálalva a legjobb Tehát ha valami szemétséget akarsz tenni azt alaposan tervezd el előtte, tudod az alapos tervezés a jó munka záloga , 2x mérj egyszer vágj. -
tibcsiworld
aktív tag
válasz Pickit3 #41617 üzenetére
Laudának és guftabi96-nek is:
ha már erről van szó, akkor tárgyaljuk ki!
A gyorsulással egyet értek. Én városból kifelé szoktam kitisztítani a kipufogót meleg motornál, ha van lehetőségem, és nincs az autóban az 1 hónapos fiam! De van, akinek a gyorsulással nincs baja! Én nem ítélem el, de egyet sem értek vele!
Alapból nem gyorsulok 1-ben, mert kis fizetésből megéreztem a kettőstömegű+ kuplungcserét, és nem ismételgetném!De ha egy trabant "lenyom" 50-es táblánál 70-el, és ezt városon kívül is tartja, akkor felmegy bennem is a pumpa! (Velem megesett!) Nah az lenne a forgalom feltartása nem?
Apropó forgalom feltartása!
"Főleg ha a másik nem enged be a másikba..."
Nem tudom, ki nem olvasta el a kiinduló bejegyzést?! Az a kiindulóhelyzet, hogy emberünk LENDÜLETESEN haladt, és beérte őt egy megane, aki 2 m-re emberünk seggében volt, tehát nagyon nem tartotta be a féktávot, és ugye úgy érte be emberünket, hogy "cikázott". Ez tudtommal a következő szabálysértés!
Kedves Pickit3 szerintem másról beszélsz!
A motorféked rendben van, én is azt használom! De van, hogy váratlan helyzet van, akkor vészfék! Erre meg kevés a 2m!!!!! , és szabálytalan is! Főleg lendületes haladásnál!!!
És ha emberünk büntetőfékez? Mert ez már sok! Én lehet ablakot mostam volna!!!
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Pickit3 #42008 üzenetére
B*ki Te látod az ekét, ha mész egy traktor mögött? Reflektort felejtsd el, szemből mindig jönnek.... Tompítottnál meg mikor észlelsz prizmát...
Hány traktort értél így utol mostanában?Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
stefi76
tag
válasz Pickit3 #42013 üzenetére
Pontosan.
Nem száguldozunk vakon.
Márpedig ha a belátható távolsághoz képest a féktávolságom hosszabb, akkor a vakvilágba nyomom a gázpedált.
Ilyen nincs, ilyet nem lehet csinálni. Abnormális.
Másfelől a KRESZ is rendelkezik erről.
"Alapvetően mindig olyan sebességgel szabad csak közlekedni, amely lehetővé teszi, hogy minden várható akadály előtt meg tudjunk állni. Ezt pedig csak akkor tudom teljesíteni, ha maximum olyan sebességgel közlekedem, ami megfelel a látótávolságnak"Vezet itt valaki úgy, hogy nem látja azt, hova érkezik meg az autó?
Mert a fent említett esetnél ez történt.A gépjármű lámpája pedig mindent láthatóvá tesz, ami a fényébe kerül.
Még az ekét is, ami nincs kivilágítva.