- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pickit3
aktív tag
Azért ma különösen kellett figyelni a közlekedésre. Ugye ilyenkor autóba ülnek azok is akik minden másnak vezetnek.(húsvét másnap és karácsony másnap) A lényeg az hogy haladok mórahalom felé kényelmesen 70-75-tel az úton ugyanis nagy oldalszél tolta a kocsit le az útról. Éppen amikor beérnék egy enyhe, de mégis veszélyes kanyarba, megelőz egy szétberhelt bmw-s kb 130-140-es tempóval. Naná hogy megcsúszott és keresztbe fordult az úton és majdnem csattant egy skodával. Kis híja volt hogy a csatornába nem landolt ami tele van talajvízzel. Szóval megéri hajtani aki minél előbb szervdonor akar lenni.
-
Pickit3
aktív tag
válasz philoxenia #36429 üzenetére
Én úgy fogalmaznék, hogy nyugdíjas kortól szigorítani kellene a jogosítványt bár tudom hogy nem csak ők okoznak balesetet. Számtalan olyan balesetről hallottam amikor infarktust kapott a bácsika,rábukott a kormányra és balesetet okozott. De vannak fiatalok akinek kétpálcás volt a jogsija...
[ Szerkesztve ]
-
Pickit3
aktív tag
válasz Elemental #36457 üzenetére
Én mint 45-48-cal közlekedő(persze amikor nem akadályozom a forgalmat), akkor én is igyekszek minden úthibát kikerülni (pl: kátyút amiben a kutya megfial vagy a csatorna fedelet ami súrolja egy 17centis hasmagasságú kocsi alját). Nem hiába dicsérték meg a 10éves autómnak a futóművét a műszakin:"Mint ha új lenne." De mindezt úgy teszem hogy ne veszélyeztessem a többi közlekedőt(és a kormányt sem rángatom, mint egy őrült). Sajnos elég sok (az útdíj miatt most már) főút van amin csak úgy lehet 70-nel menni ha a kocsi hasa alá veszem a felezőt. Szóval nem értek veled egyet, hogy "leszarom milyen az út és keresztül megyek minden sz@ron és nem érdekel mi lesz a kocsival."
Mert ugye, nem az úton sietjük ki a késésünket! -
Pickit3
aktív tag
válasz Elemental #36466 üzenetére
Dehogy...csak robotzsarus jelmezben És nem győzöm kihangsúlyozni, hogy amikor senki sincs az úton csak akkor megyek lomha fogyasztás kímélő 45-48-cal(és ha nem sietek akkor 40-el is és most igazi troll vagyok ). De ha belecsöppenek a forgalom közepébe akkor felveszem a ritmust. Kivéve főúton, megyek 70-nel - előznek, megyek 90-nel - előznek, megyek 110-el - előznek, akkor én inkább feladom, előzzenek... Ilyenkor fogalmam sincs mi a ritmus, 160 ami a kocsi végsebessége? Pont amikor 110-el próbáltam felvenni a ritmust megelőzött egy sufnituningos kis kocsi amit egy kanyarban nagyon szépen megdobott egy kátyú és szemem láttára belecsúszott a vízzel teli árokba. Okos ember más kárán tanul. Azóta 90-el(egyenesbe max100-al) nem megyek többel. Egyrészt biztonság(nem is egyszer ugrott már ki elém őz, de nem ütöttem el), fogyasztás és nem utolsósorban kocsikímélés szempontból.
Amikor meglett a jogsim akkor nagyon örültem és úgy nyomtam a kocsinak ami kifért a csövön. 9literes fogyasztás jött ki, de amikor fater közölte hogy én tankolok akkor rögtön tudtam 6literrel menni. De témákat összefűzve engem az idegesít amikor állok a piros lámpánál és mögöttem egy audimvanköcsög kocsi, de ő első akar lenni kigyorsításkor ezért felmegy a járdára majd a kocsi orrát betolja elém. Amikor zöldre vált a lámpa akkor szétkoptatva a gumit otthagy a fenébe. Majd találkozok vele a benzinkútnál 10 perc múlva én tankolok 5ezerét, ő tankol 18ezerét. Ugyanott vagyunk ugyanannyi idő alatt csak én biztonságosabban, de legalább megérte elkoptatni a gumit és 15litert etetni a kocsival és a szerelőt még nem is említettem.(Nyilván az a kocsi pusztul hamarabb aminek kitapossuk a belét és belemegyünk vele az összes kátyúba ).
-
Pickit3
aktív tag
Tudom hogy péntek van, de ennyire meg kell bolondulni? Szeged-repülős körforgalom (szegediek értik). Ha már meg kell állni 2másodpercre akkor vagy tizen nyomják úgy a dudát szegény buszra hogy majd letörik a kormány. Pedig elég jó busz-sofőr párositás, mert a ferrari kivételével mindent le gyorsul a piros lámpánál ergó nem akadályoz szerintem hogy zavaró legyen.
-
Pickit3
aktív tag
Na mihelyt vége lett a pénteki felfordulásnak, megtisztult a audimvanköcsög személyektől az út. Erre fel jön a sok mazsola, kifordul elém és lefullad...kétszer, de nem vagyok köcsög és ugrok rá a dudára mellesleg egy jó csaj vezette a kocsit és a türelmet megköszönve elment. Napi jótett pipa.
-
Pickit3
aktív tag
Vagy a zMTZ-vel. Ha nyolcadikkal indulsz akkor nem is látod az utcát mögötted a füst miatt és még hangja is van. És igen, van egy mtz-m (és egy kis dutrám), télen megkért egy nyugdíjas nénike hogy a bejárójáról toljam le a havat. Kicsit elszámoltam magam, mert füvestül eltoltam, de legalább megszűnt a háza előtt félig a csatorna nekem köszönhetően.
-
Pickit3
aktív tag
Előzésről jut eszembe, mostanság történt. Megyek az úton egy öreg bmw-s után főútvonalon 35-tel(vagy kevesebbel), kicsapom az indexet, mert tiszta a terep erre fel ő is gyorsít. Ugye a kresz szerint elő kell segíteni az előzést... Mint a ketten rendesen odaléptünk a kocsinknak majd 110-nél döntöttem úgy, hogy menjen a fenébe, lelassítottam és visszatértem a sávomba. Erre visszalassít 40-re.... Gondoltam nem fog kib@szni velem, lassabban mentem, mint ő, hogy nyerjek egy kis távot. Mire elértem a kellő távot felgyorsítottam, hogy mire odaérek akkor simán elkerüljem. Erre felhúzódott az út közepére és cselleget is és majdnem seggbe nyomtam.... így haladtunk 20 kilométert. Ha rendőr lennék akkor ilyenkor már figyelmeztetés nélkül rommá lőttem volna a kocsit, vagy ahogy TaaT fogalmazna:"Érezze a törődést!" Azt nem értem hogy az ilyen sofőrök mit élnek át ilyenkor? Miért jó neki vagy mi a ráció benne?
-
Pickit3
aktív tag
Nyomtam a dudát és a gázt, mint süket a csengőt, de sajnos nem értünk egymás mellé...buherált bmw vs ignis (ez lennék én)...
Rám is rohadt sokszor rántották már a kormányt(főleg kamion), de nem értem utol őket sajnos mint te de ha utolérem akkor...ihaj.
Most épp azon vagyok ledöbbenve, hogy megyek be szegedre és egy segédmotoros simán megelőz amikor én 90-el mentem!!! Egy segéd motoros!!! Gondoltam felzárkózok mögé, hogy mégis mennyivel megy...110-el. Most nem jut eszembe semmi, de nagyon mondanék ezekre valamit.(#36620) IreN!CuS
És cselleget is, de nem hiszem, hogy be volt b@szva, mert legelsőbb nyíl egyenesen ment 35-tel. -
Pickit3
aktív tag
válasz razzorr #36636 üzenetére
Régen amikor még én bringáztam úgy előztek meg, hogy beleakadt a kormányom a teherautó ponyvájának a kapcsaiba. Mivel tudtam, hogy baj lesz ezért leugrottam a bringáról, hogy ne kerüljek a kocsi alá és megúsztam komolyabb esés nélkül, nem úgy mint a bicikli és a teherautó tovább ment, mintha mi se történt volna. Na ilyenkor nagyon szeretném a fordított helyzetet, hogy én gyalulom le őt az útról....
-
Pickit3
aktív tag
Ezek a bmw-sek olyan... de annyira..... (Tisztelet a kivételnek.)
Megyek teherautóval a régi ötösön szeged felé megpakolva 70-nel majd jön egy bmw-s (egyik pillanat alatt ott termett a tükörben) és beláthatatlan (jobbos) kanyarba elkezd előzni, de szembe is jönnek így kénytelen fékezni és visszahúzódni. Mivel hosszú kanyar így végig néhány centire követett és végig a felezőn ment majd egyenesben nagy gáz és megelőz, de úgy húzódik vissza, hogy rá kell fékeznem, mert a bmw hátulja elérte volna a teherautó elején pedig a dyna-nak (ez a dyna hasonló az enyémhez) egyáltalán nincs nagy eleje.
A egészben a lényeg, hogy előzéskor (főleg a bmw-sek) úgy húzódnak vissza, hogy ha nem fékezek akkor szó szerint rám húzzák a kocsit. Előszoktam segíteni az előzést, de ezeknek úgy néz ki, hogy ez sem elég.[ Szerkesztve ]
-
-
Pickit3
aktív tag
Félreértesz engem, én nem szoktam balesetveszélyes helyzeteket létrehozni. A nivás gondolkodásával van baj, pl megelőzi egy 2105-ös lada:"Ez megelőzött engem, hallod, ez engem meg mert előzni, na majd most én megmutatom neki, hogy engem nem előzhet meg"- ezzel a mentalitással van a gond. [link]
Két igenfontos dolgot tanultam még régen az oktatómtól: Ha szidják az anyádat akkor 32fogat kell mutatni.(Be szokott válni.) És csak akkor van elsőbbséged ha megadják.
Este reflektorral jött a seggembe vagy 25km-en keresztül egy ürge, tökmindegy hogy 60-nal vagy 100-zal mentem, akkor sem előzött meg. Olyankor szívesen kiszállnék és belenyomnám a fejét a lámpaburába, de nem teszem mert 32fogas törvényre gondolok. Lesz@rom. Oké, nekem sem kell szobrot állítani, mert felejtettem fent a reflektort, de azt igen hamar jelezték. -
Pickit3
aktív tag
(6percnél) Na bakker, elvette az összes kedvemet a motorozástól. Csoda ha életben marad ezek után. Mellesleg nem is 20-szal ment.
(3:15) kiszáll az utasok egy része élve még így ledarálva is
(05:03) ez így azért eléggé furcsa kikerülés
(9:32) csak egy szokásos ajtókinyitás tükörbenézés nélkül. tudatlan vagy, a tükröt csak a nők használják, ők is csak sminkelésre.(#38452) negroo
Erre az esetre be van készítve egy hidraulika cső az ülés alá, ha nem ért velem egyet az illető. -
Pickit3
aktív tag
Azosztigen A kamionost sajnálom a legjobban az egészben, mert ő 100%-ig szabályosan közlekedett.
Tavaly történt egy hasonló eset velem vagyis inkább láttam.(régi 5-ös szeged közelében(halászcsárdától nem messze)) Haladt előttem kb 40méterre "Pista bá" gyök kettővel. Megelőzött egy berlingó szerűség majd kicsit visszahúzódott, mert szembe is jöttek, de még belefért volna az előzése. Mivel "Pista bá" majdnem elesett(be volt nyomva) így be csellent a felező vonalig hogy korrigálja a navigációját majd vissza. A berlingó szerűség megijedt és elrántotta a kormányt így 4-5 pördüléssel az árokban kötött ki (könnyebb sérüléssel megúszta). "Pista bá-t"közrefogtuk 5en, de ebből két személy úgy kellett lefogni, mert majdnem megverték. Rendőr/mentő etc. kiértek és igazoltattál, erre nekitámasztja a bringát a csíkos autónak. A rendőr meg megfogta a bringát és bevágta a csatornába úgy, hogy arra többet biztos nem kellett felülni, "Pista bá-t" a csíkos autóba rakták és elvitték.
Tanulság: Ha megállít a rendőr és nincs bringa támasztód akkor nyugodtan támaszd a rendőrautónak.
Viccet félretéve nagy ívben kell kerülni a bringásokat. Mondjuk az "Azosztigen" esetnél megállás a célszerű. -
Pickit3
aktív tag
+(#38532) Bati0501
Persze én is nagy ívben kerülöm ki a bringásokat (és ezek után óvatosan is), de cserébe amikor én pattanok bringára akkor elvárom ugyanezt. Régebben a vasúti sorompóban kerekeztem át amikor egy kisteherautó úgy döntött, hogy megelőz miközben a ellenkező irányú sávban is haladnak. A kormányomat természetesen meglökte a plató, de nem estem el, mert lelassítottam, de ezen kívül még reggelig sorolhatnám hány bömöwö vagy merdzsó ment el centikre a bringa kormányomtól persze nem kis sebességgel. -
Pickit3
aktív tag
[link] Egy kis fincsiség, hogy ne unatkozzatok. Ez a videó is jól mutatja, hogy figyelmetlenségből/káros megszokásból történik a balesetek java.
-
Pickit3
aktív tag
Fincsi.
Tudom, hogy egy része ismétlés, de vannak benne új részek.[ Szerkesztve ]
-
Pickit3
aktív tag
-
Pickit3
aktív tag
Hogy szoktuk kiszállni a kocsiból? Tükör, oldalra néz és ajtó kinyit. Na az első kettőt szeretik elfelejteni azok akik simán rám nyitják az ajtót és cselleni se nagyon tudok, mert mellettem is vannak így ügyesen próbálok elcentizni. Ilyenkor nagyon szívesen közlekednék egy Kraz-zal és amikor rám nyitja valaki akkor még rá is húznám a kormányt, hogy legyaluljam a kocsi oldalát.
A másik meg az index. Szeged, autópálya, kettős körforgalom. Régi ötösön közlekedve próbálok beugrani a körforgalomba, mert lakodalmas menet módjára mennek benne. Mikor 15 autó index nélkül kifordul én erre azt hiszem, hogy begurulhatok. Igen ám, de az egyik nem indexelő autós úgy dönt, hogy nem fordul ki, satu. Majd végre jön egy kamionos aki szabályosan indexel/fordul és nyugodtan bekanyarodhatok. Komolyan nem értem, a kamionosok, buszosok és néhány suzukison kívül nem igazán indexel senki kifele a körforgalomból. Különösebb esetben akkor villan fel egyszer az index ha már kifordult a körforgalomból, de kérdem én: akkor már minek? Én úgy tanultam, hogy a fordulási szándékot kell jelezni az indexel nem a fordulást.
-
Pickit3
aktív tag
Az a baj, hogy a nyugdíjasok nagy csoportja finoman szólva pofátlan. Úgyis megáll alapon közlekednek mindenütt. Mostanság történt hogy a szemem láttára lépett le az útra egy szirénázó mentőautó elé egy nyugdíjas. Rögtön satuzott a mentőautó majd megpróbált a Demszky pogácsákon át cselleni a villamos sínre ami végül is félig sikerült és szerencsére nem sodorta el a nyugdíjast. Visszatérve, kövezzetek meg, de egyedül itt a kislányt sajnálom, mert ő nem hibás. És tény, hogy a kamionos sem hibás.
-
Pickit3
aktív tag
válasz philoxenia #39065 üzenetére
"a szokásos, igazam volt, de belehaltam" - ez nagyon igaz és sajnos nagyon sokszor előfordul.
Más: Miért kell a német autóknak ledudálni engem a régi 5-ről? Rönó, suzuki, pözsi... szintű autók kivételével rendre bmw, merci és audi fekszik rá a kürtre amikor 60-nal robogok az úton, mert akadályozom a többi suzuki autóval együtt. Az nem jut eszükbe, hogy pl műszaki oka van? Ugyanis csárdást járt a műszerfalon a fidesz amihez később az mszp is csatlakozott így csak óvatosan mertem közlekedni. De a legjobban annak a sportmercimvanköcsög-nek gratulálok akinek előzés közben az egyik békaátjárón szikrát szórt az alja szóval nem +10km/h-val előzött. Eleve életveszélyes olyan úton közlekedni ahol (nem nagyítok) 4cm-es útkülönbségek vannak a békaátjáró és a rájavítások közt, de a sürgős dolga miatt 160-nal kell rajtuk keresztül menni egy olyan autóval aminek néhány centi a hasmagassága. Nagyon látszik, hogy ki dolgozott meg az autójáért és ki nem.
-
Pickit3
aktív tag
"Egyébként célszerűnek tartanám az autóbusz részéről jobb index működtetését addig, amíg nincsenek zárva az ajtói. Ez az elősegítésre (és nem elsőbbségadásra !) kötelezettnek hasznos információ lenne...."
Ez felénk már régóta így működik, ha jobbra indexel akkor nem valószínű, hogy elindul bár ahogy mondtad a busz elejénél átszaladó emberekre azért figyelni kell. Ha semerre nem indexel akkor arra vár, hogy elmenj mellette, mert nem akar akadályozni. És ha balra indexel az egyértelmű. Ezeket egy buszos ismerős mondta. Lehetőség szerint én mindig segítem a busz kifordulását, lassítok vagy ha lehetőségem van akkor áthúzódok a másik sávba.Mellesleg ami még eszembe jutott, nyíl egyenes úton villant kettőt jobbra a busz akkor meg lehet előzni, ez köztudott. De ilyenkor nem mindegyik buszsofőr kalkulálja bele a felkanyarodó járműveket. Pl autócska gurul az alárendelt úton és amikor odaér a főúthoz elnéz balra, de jobbra nem, mert nem számít szembe forgalomra. Ilyenkor kifordul, de sajnos jön szembe rá egy autó akinek a busz adta meg a jelet, hogy előzhet. Sajnos volt rá eset, de szerencsére nem volt baleset. Ha nagy kocc lett volna akkor a buszos a hibás, ezért nem alkalmazza ezt a egyik buszos ismerős.
-
Pickit3
aktív tag
18 év után meglett az első koccanása a toyotának. Fater a stop táblánál megállt és a mögötte levő suzukis fékezés nélkül belement. A lökhárító kicsit meghajlott, de az ütközést javában a plató vas fogta fel ami jóval keményebb holmi műanyag suzukinál. Nagynehezen elismerte, hogy ő hibázott; a suzuki eleje meg tropa.
-
Pickit3
aktív tag
Hát igen csak gondolom azt fájt neki, hogy összetöri a kocsiját és még fizet is. Először azt mondogatta, hogy későn villant fel a féklámpa, meg nem indexelt. Szerintem nincs tisztában a motorfék fogalmával, meg azzal sem, hogy aki egyenesen szeretne menni annak nem kell ilyenkor indexelni.
-
Pickit3
aktív tag
Egy pöppet bosszantó számomra a világítás. Elfelé menet közben mindenki világít sőt páran reflektorral közlekednek fényes nappal, de hazafele már félhomályban(!) azzal szembesülök, hogy alig használják a világítást. Komótosan gurulok hazafelé a felezőt a hasa alá véve (, mert ugye akkora kátyúk vannak az út szélén, hogy egy terepjáró is felhasalna bennük, de legalább főút... persze az útdíj miatt) látok valami mocorgást nem messze tőlem. Pillanatra felkapcsolom a reflektor és látom, hogy a fák árnyékában(!) egy sötétzöld(!) astra jön felém szintén az út közepén világítás nélkül mindezt homályban. Majd ő is felvillantja a reflektort tudtomra adva, hogy kisütöm a szemét majd világítás nélkül gurul el mellettem. Kis idő múlva egy fehér ducato is jön szintén lámpa nélkül. Most attól félnek, hogy lámpa miatt többet eszik az autó? Vagy mitől? Nem tudok rájönni.
-
Pickit3
aktív tag
Mai autós adag; senki sem néz bele a visszapillantóba kiszálláskor? Gurulok 50-nel és előttem 4méterrel egy parkoló autó kib@ssza az ajtót. Ha mtz-vel mennék akkor még kicsit rá is húznám az ilyennek, hogy legyalulja a kocsi oldalát. Természetesen a kürtre még neki áll feljebb... Nem tudom, hogy ti milyen gyakran találkoztok ilyen helyzettel, de nekem szinte minden másnapra jut egy ilyen kretén. Úgy néz ki, hogy fel kell csapni rendőrnek, hogy komolyan vegyenek.
-
Pickit3
aktív tag
-
Pickit3
aktív tag
@Lauda
Én úgy tudom, hogy átmehet a fénysorompó tilos jelzés ellenére, ha megbizonyosodott róla, hogy biztonságos az átkelés vagy valami ilyesmi. Persze csak akkor ha nem teljesen zárt a sorompó, mert úgy necces lenne. -
Pickit3
aktív tag
válasz philoxenia #41184 üzenetére
-
Pickit3
aktív tag
válasz philoxenia #41335 üzenetére
A kreszben benne van, hogy ha nem működik a vasúti jelzőberendezés megállsz, szétnézel és mész tovább. Szeged-Kistelek útvonalon havi rendszerességgel előfordul az ilyen, mégsem országos hír. Persze sok variáció volt már pl fehéret villogott és átrobogott a vonat vagy a kedvencem amikor lecsukva felejti magát a sorompó és 10 perc után kap észbe, hogy nem ott van a helye. Ráadásulezt lássa be az ember amikor a sorompó f*s. Hogy be lehessen látni ahhoz a kocsi orrát be kell tolni a sín fölé.
Kérdés: Vennék egy menetrögzítő kamerát,. Hitelesíteni kell ahhoz, hogy perdöntő legyen valamilyen zűrnél?
-
Pickit3
aktív tag
válasz -=RelakS=- #41515 üzenetére
Szerintem itt mind a hárman három malomba örültök, menjetek a dolgotokra.
Nyilván vannak olyanok akik a zöld lámpánál rükvercben indulnak meg; indexelnek, de az ellenkező irányba fordulnak és vannak olyanok is akik annyira idegesek lesznek és összekevernek 2 pedált. A baj az, hogy a jogsikat túl könnyen adják amit szigorítani kellene. Tökmindegy, hogy automata- vagy kézi váltós kocsiról beszélünk, a fék az fék marad.
-
Pickit3
aktív tag
válasz Elemental #41601 üzenetére
A közút nem versenypálya. Néhány autóst le tudnék én is gyorsulni, bár általában a többiek sem két lábbal nyomják a gázpedált, de ettől függetlenül sem szívesen hajtanám szét az autót. Gondolom jól esett a másikat akadályozni, hogy sávot váltson akármennyire is legyen "hülye".
-
Pickit3
aktív tag
válasz tibcsiworld #41613 üzenetére
Főleg ha a másik nem enged be a másikba... Mert ugye rágyorsítasz a másikra akinek előtte akadály van, hogy ne tudjon besorolni eléd bár ha végigolvastad az oldalt akkor erre szerintem rá is jöttél.
"Másrészt a 2 méteres féktáv akkor rendben van ugye?"
Ezmiez? Én motor fékezni szoktam, de inkább csak simán gurulok. Vagy Te a piros lámpánál az előtted állótól 6méterre satuzol? De amúgy ezt most nem értem, hogy miért írtad.guftabi96
+1[ Szerkesztve ]
-
Pickit3
aktív tag
A 2 méter az általános az ilyen
"hülyéknél"vakmerőknél.
Pénteken egybmw-snémet márkájú autó megelőzött és rám satuzott majd padlógázzal elment. Mivel nagyon közel volt már amikor betért elém így szerencsére hamarabb fékeztem és nem nyomtam a kocsi orrát az ő hátsójába. Na ez szerintem bosszantóbb, mint a 2 méter.Amikor elmagyarázod, hogy neked van igazad? Pl így?[link]
-
Pickit3
aktív tag
Reggeli 2 balesetveszélyes helyzet:
1. Audis megelőz és leszorított az útról; automatán lehúzom a kocsit az árok széléig és fékezek. A baj ott kezdődött, hogy ő is ezt csinálta majd kis híján becsúsztam az árokba akkor be csellent az út közepére és 60-nal robogott tovább.2. Földút, nagy homok miatt második alapjáraton gurulok, mint általában mindenki majd egyszer csak 100-110-zel jön szembe egy sufni 1-es golf. Bepadlóztam a kocsit az egyik bejáróba és centikre elzúzott mögöttem.
Szóval ez a nap is jól kezdődött, szinte biztosan veszek egy fedélzeti kamerát. -
Pickit3
aktív tag
-
Pickit3
aktív tag
válasz philoxenia #42009 üzenetére
Itt faluban van elég traktor főleg nagy tárcsával ami 2 sávot elfoglal és a műszakos munka miatt csak sötétben járok munkába szóval jut a jóból. Ha tompítottal megy akkor vakvezetés van azaz a bevilágítatlan területbe belelóg a fékút ergo jobban oda kell figyelni. Tompítottnál a kivilágítatlan biciklistákat/embereket/őzeket/traktorokat nyilván nem kilométerről, de meg lehet látni. Sem az őz vagy egy úttestre rádőlt fa sincs kivilágítva akkor szerinted azon simán át lehet hajtani? (költői)
-
Pickit3
aktív tag
válasz philoxenia #42015 üzenetére
Autópályán csak a traktor után lehet gyalogolni láthatósági mellényben amin nincs világítás így az ekében kell kapaszkodni.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Xbox Series X|S
- BestBuy topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- League of Legends
- Ukrajnai háború
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED