- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Oké, nyugodtan! Kár, hogy fennakadtál a helyzet gyakoriságán ahelyett, hogy a megoldáson gondolkodnál. Mert nagyon egyszerű. De újfent azt tudom csak mondani, hogy a te dolgod, persze amíg másokat nem veszélyeztetsz vele.
-------------------------------
Kicsit később megírom a megoldást a kérdésre.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
Azért nem szokás ilyen kereszteződést, mert életveszélyes lenne. A busz valójában egyenesen halad, tehát elsőbbsége van a piros autóval szemben. A piros autós azt hiszi, ha telizöld vam, az ÖSSZES tábla érvényét veszti, holott csak a macisajt, ezért ignorálja a kanyarodő főútvonal jelzést, és átmenne elsőnek, telibe verve a buszt. pedig ő valójában balra kanyarodik, nem egyenesen halad, tehát nem lehetne elsőbbsége telizöld esetén sem.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
-
félisten
Nézzük akkor.
A kresz 9§ 9. pont szerint:
Ha a forgalmat fényjelző készülék irányítja, a „Főútvonal” jelzőtábla, valamint az elsőbbséget szabályozó jelzőtáblák jelzései nem irányadók.
Tehát az adott szituban csakis a kanyarodási szabályt kell figyelembe venni.
biker
A piros autós azt hiszi, ha telizöld vam, az ÖSSZES tábla érvényét veszti, holott csak a macisajt, ezért ignorálja a kanyarodő főútvonal jelzést,
Jól hiszi a piros autós (de erre a megfelelő szó, hogy jól tudja), hiszen az ő számára csakis a jelzőlámpa jelzése az irányadó és mivel egyenest halad, ő mehet elsőként.
Chris Kiki Így van pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
Ok, ezt beszívtam, mert nem vettem észre, hogy nincs útburkolati jel felfestve.
Pl ha lenne, mint sok helyen, akkor az én verzióm állna, de akkor nem lenne megállási vonal jel sem felfestve a kereszt előtt.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
amargo
addikt
Ehhez most inkább nem fűzök megjegyzést: BMW.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
philoxenia
MODERÁTOR
Villogó zöld jelzés mióta van a közlekedési lámpáknál?
Hamár ilyen kitalált szituról megy a vita...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Zolás
addikt
válasz philoxenia #44810 üzenetére
Osztrákban és németben találkozni velük. Hasznos dolog, a 40 tonnás kamionnal időben tudok fékezni, nem a félig piros sárgán csúszok át.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
IreN!CuS
őstag
Hány példát írjak?
Személy szerint utálok ilyen nagy dögök mögött menni.
Személy szerint szeretem ezek -értelmes keretek között- lehagyni.
Személy szerint szeretem ezek értelmes keretek között lehagyni időben pont azért mert elindul a vonatozás feltorlódnak az autók és jön valaki hátulról aki megmutatja ( lásd BMW )
Személy szerint utálom amikor beállnak többen egy ilyen mögé és nem hagyják le még a 90-as táblánál sem mert kirándulnak és jó egy ilyen mögött menni 60-70el.Videóból nekem az jön le hogy a kamion nem ment 50el és az autós sem tiporta neki. Mivel lett előrébb? A lámpa után saját tempóban tud elindulni és látja mi van előtte.
( ha nem csak a masszív kötekedésre mennél rá szerintem nem tennél fel ilyen kérdéseket / (#44822) ez meg már linkelve volt )
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
félisten
válasz IreN!CuS #44824 üzenetére
Más más elveket követünk és aszerint közlekedünk. Én defenzíven vezetek. Emiatt távol maradok a veszélytől, nem előzök feleslegesen (a videón szerintem totál az történik), inkább megyek egy ilyen mögött 48-al, mint 55-el előtte. Nem az utakon akarok időt behozni stb stb.
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz IreN!CuS #44824 üzenetére
Lauda már csak ilyen, ami fura nekem, hogy sokszor arról osztja az észt, hogy ő nem végez fotel vizsgálatot, arra ott vannak a rendőrök. Fura mód most ebbe a falba is belefutott.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
félisten
válasz amargo #44827 üzenetére
Véleményem szerint azért tart itt a közlekedési kultúránk, mert képtelenek vagyunk mások után haladni, ha az 2km/h-val esetleg lassabban halad. Menjünk a seggébe, holott semmivel sem leszünk előbbre. Előzzünk akkor is ha semmi értelme. Drága az üzemanyag mégis toljuk neki ha kell ha nem. Szarok az utak, mégis megyünk ezerrel. Tele vagyunk hitellel, mégis veszünk hitelre erős autót, hogy megmutassuk ki a faszagyerek az utakon. Ha mi hülyeséget csinálunk az ok, ha más csinálja, a kurva anyját. A gyalogos száradjon ki az út szélén, nem engedjük át. Ha mi akarunk átkelni, szar szemét az összes autós, mert nem engednek át. Stb stb...
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
Sokat lehetne arról vitatkozni melyik a veszélyesebb, megelőzni egy kamion amikor van rá lehetőség, vagy mögötte maradni és várni arra, hogy valakinek mögüled elinduljon mert megunta ( megint csak lásd BMW ), vagy beszélhetünk arról mennyit látunk abból ami előttünk történik egy ilyen mögött.
"Nem az utakon akarok időt behozni stb stb."
Ezzel semmi gond nincs. Párszor már számolgattam ha beállnék én is a konvojba nem előzném meg a kamionokat meg a kirándulókat mennyit "buknék". Simán kijön 5-10 perc egy nagyobb úton/szakaszon. Erre lehet azt mondani, hogy semmiség de ha ezt felszorzod egy évre majd tízre majd 40re akkor sok lesz
( heti 4-5 alkalommal megyek több mint 100km-et/nap ha ezt kivetítem az elmúlt 6 évre és napi csak 5 perccel számolok akkor elég nagy lesz a különbség )
Így amikor tényleg minimális a kockázat én megyek (szabályosan).
Ettől függetlenül én sem vagyok híve - és szerintem senki sem aki értelmes - a száguldozásnak és az olyan idióta előzéseknek mint ami a videón volt.
brd: az már csak a hab a tortán
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
félisten
válasz IreN!CuS #44829 üzenetére
Szerintem ezen nincs mit vitázni, az előzés veszélyesebb, mint ha megfelelő távolságban követed a kamiont.
Igen, az is más tészta, hogy nem látsz előre, így azt sem látod, hogy mi van előtte, persze ha van lehetőség be lehet pillantani elé.
Az idő csak egy dolog, viszont fogy az autó, fogy az üzemanyag, amiért te dolgozol meg. Idegeskedsz, ami senkinek sem jó. Haladni egy konvojban stabil tempóval sokkal biztonságosabb és nyugodtabb, takarékosabb, mint előzgetni.
Azt jól teszed. A szabályos és problémamentes előzésekkel nekem sincs bajom, ha annak van értelme is. Tehát pl egy dögszállítót akkor is megelőzök, ha amúgy sem haladnék gyorsabban. Egy sima nyergest nem előzök meg akkor sem, ha kicsivel lassabban halad, inkább hagyok megfelelő követési távolságot a kamikázéknak.
-
amargo
addikt
Véleményem szerint most is csak találgatsz, ami megint csak azt bizonyítja, hogy alapjában véve gyűlölködés a célod. Gondolom a kamionosra is haragszol, hogy szembe mert menni a BMW-el. Ezek alapján ahogy véded ismételten a BMW-st nehéz elhinni, hogy "defensive-n" vezetsz
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
félisten
válasz amargo #44831 üzenetére
Ebben amit írtam, mi volt a találgatás? Szerinted nem ilyen a közlekedésünk?
Javaslom menj ki németországba. Ott nem jönnek a seggembe, a porsche is 40-el halad, a bmw-s sem előz feleslegesen. Kivéve ami magyar, román stb rendszámos. Ez egy elmebaj ami itthon van. És mivel egy személyiségünk van, sajnos ez pontosan megmutatja az emberek másik emberhez való viszonyát. Ahogy viselkedünk a másikkal az életben, pont úgy viselkedünk az utakon is.
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
Pont ez a baj, hogy a találgatásaidat állításként kezeled.
Az utolsó mondtatoddal egyetértek, ezért gondolom azt, hogy aki ennyire gyűlölködő, az nem fog defensive-n vezetni.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
félisten
válasz amargo #44833 üzenetére
Ebben amit írtam, mi volt a találgatás? Szerinted nem ilyen a közlekedésünk?
??
Gyűlölködő? Igen, gyűlölöm a parasztokat. Akik nincsenek tekintettel másokra. Sem gyalogosokra, sem autósokra, sem senkire, sem a szabályokra. Én úgy viselkedem az utakon, ahogy elvárom másoktól is, hogy velem szemben viselkedjenek.
[ Szerkesztve ]
-
Chris Kiki
senior tag
Én sem értem miért vagy kiakadva, hogy szabályos keretek között, nem állat módjára megelőzött egy kamiont Felesleges túlreagálásnak érzem. Vedd tudomásul, hogy mi emberek különbözőek vagyunk. Másképp gondolkozunk, másképp cselekszünk, másképp vezetünk. Azért, mert Te azt gondolod, hogy azt ott nem kellett volna megelőzni, még nem biztos, hogy neked van igazad. Ne told mindenáron az arcunkba, hogy a közlekedés ilyen-olyan szituációiban mi a helyes és mi nem, mert ez teljesen szubjektív, és a tied is csak egy vélemény, nem általános érvényű igazság. Talán ezt kellene megértened, és sokkal-sokkal kevésbé agresszíven kommunikálnod. Ezután a kijelentésháború után én például baromi nehezen tudom rólad feltételezni a békés defenzív vezetést, mert az itt megjelenített stílusod rohadtul nem erre utal.
Amit a benzin meg autó fogyásról írsz, az egyszerűen nevetséges kapálózás, amikor a józan indokokból már kifogytál. Szarok arra, hogy 2 centiliterrel több üzemanyag fogyott, mert megelőztem egy kamiont. Bajban is lennék, ha már ilyeneken kellene problémáznom. Én úgy érzem jól magam, úgy érzem komfortosnak és biztonságosnak a vezetést, ha az ilyen kamionokat meg túrázókat megelőzhetem, és mehetem a saját tempómat. Szóval arra kérnélek a saját (de lehet, hogy mások nevében is), hogy Te ne oktass ki, és ne kritizálj engem (minket). Ha nem tetszik amit láttál, írd le a véleményed, én elfogadom vagy vitába szállok vele. De ez a mindenáron én mondom meg a tutit hozzáállás, már kezd kicsit uncsi lenni.
Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
félisten
válasz Chris Kiki #44836 üzenetére
Nem voltam kiakadva, csak a miértjét kerestem. Többiből csak az üzemanyagra. Hát igen, a perceket fel tudjuk szorozni negyven évre, az üzemanyag már nem érdekes. Holott két stílus között lehet 30-40% eltérés is.
Az enyém is csak egy vélemény, egy nézőpont. Nem is állítok mást soha.
[ Szerkesztve ]
-
Elemental
addikt
Általában nem sietek, mégis felhúz a 40es tempó. Az ilyen 40es Józsikat, meg 45ös Ferenceket úgy szoktam megelőzni, hogy mellettük még kuplungozok is egyet, hadd nyikkanjon a gumi. Nekem a vezetés nem az a-ból b-be dologról szól. Ez nem azt jelenti, hogy mindig tolom neki őrült módon. Egyszerűen szeretek vezetni.
-
brd
nagyúr
-
brd
nagyúr
Ez a 30-40% jól mutat, csak éppen egy ordas nagy csúsztatás. Én szoktam neki tolni ahol lehet és érdemes, de attól, hogy előzök párat egy 20+perces úton, nem sokat változik az átlagfogyasztás. Ahhoz a többi részen is nagyon bénán kell hajtani, hogy érdemben kimutatható legyen.
Egyébként pedig akinek annyira ki van számolva a büdzsé, hogy az autójánál a fogyasztás okozza a fő gondot, valamit nagyon rosszul csinál. (Nem azt mondom ezzel, hogy az nem lehet szempont.)The only real valuable thing is intuition.
-
félisten
-
biker
nagyúr
Kresznáciktól kérdezem, mert nem fér a fejembe valami. Ez szerintem csak ilyen helyi probléma, mint ahogy felénk az egyirányú is csak informális jelleggel bír, símán bemennek szembe az egyirányúba, 120m-tert(!) spórolva.
Szóval az utcánkban, ami egy lakó pihenő övezet eleve, nincs még felező sáv sem, az útra merőlegesen parkolunk a házak előtt.
Jövök haza, első kép. ha símán jövök az út jobb szélén, kiteszem az irányjelzőt balra, bekanyarodok, akkor nincs semmi gond, a piros jellel jelölt módon nem akarnak megelőzni.Kettes kép, miért egyértelmű, hogy ha én seggel akarok beállni, akkor ugye kissé balra húzódok, irányjelző, majd jobbra a FŰRE teszem az orrát az autónak, innen hátramenet, és mennék be a parkolóba, erre dudálva anyázva mögöttem el kell menni. De miért???? Honnan van neki ott elsőbbsége? Jó esetben előbb mikor balra húzódok, már jobbrol el akar menni, de nem tud, és onnan kerül ki balra.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Opel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...