- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Íme az új Android Auto!
- iPhone topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz tomcsi23 #50331 üzenetére
Ez mind szép és jó, de sajnos nem minden biztosító tartja be.
Személyes példa:
Allianz, A0-B1-be léptem. A0-ban fizettem kiegészítő Casco-val egy évre 87.xxx Ft-ot. Lejárat előtt másfél hónappal kiküldték, hogyha meghosszabítom ugyanazokkal a feltételekkel akkor már B1-ben "csupán" 107.xxx Ft/év.
Mondom WTF?!
Lemondtam, majd újra megkötöttem ugyanott, ugyanazokkal a feltételekkel és mindenki lásson csodát 74.xxx Ft/év-ben megálltam. Ergo a biztosító le akart húzni egy laza 33.000 Ft-ra.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz tomcsi23 #50329 üzenetére
De nem ám! Valaki mondta a minap, hogy bartelszagú a dolog. Valóban egyre jobban ezt érzem én is. Ha nem nézel utána, akkor rád verik. Szüleim most kötötték újra, náluk ugyanez volt. Többet kellett volna fizetniük, ha maradnak, ha újra kötik. Átmentek máshova. Amúgy majdnem minden évnek megvan a "sztárja", talán még ez is megfigyelhető.
-
McSzaby
őstag
-
Ironizer
tag
válasz tomcsi23 #51075 üzenetére
Nem, legalábbis a belső nem, a külsőt ugye nem tudom, mert nincs meg, de mondjuk átvizsgálásnál tavasszal az sem volt, szóval nem valószínű.
De még ha el is lett volna kopva, azt néztem, hogy még akkor sem fér ki a tárcsa és a keret között amiben van. Haverom azt vetette fel, hogy esetleg levált a betét az alaplemezről, és akkor a kettő darab külön-külön önmagában talán már elég vékony ahhoz hogy kiférjen a tárcsa és a keret között, de nem, még annyi hely sincs ott. Pedig mást én sem tudok elképzelni. De látszólag nincs annyi hely. -
Ironizer
tag
válasz tomcsi23 #51078 üzenetére
Jó kérdés, nem tudom, nincs rajta semmi.
Ja, nem lett baj, a fékerő nagy részét ugye az első fék adja, szóval nem volt ebből gond. A tárcsát sajnos kukázni kellett (nem is volt kopott szinte, eltekintve attól, hogy a nyereggel való fékezés kicsit azért meglátszott rajta de nem sokat kellett volna rajta szabályozni), mert az oldalába ütött vmi egy gödröt... és ettől lett a tárcsának egy kis ütése... 3 mm. A kieső alaplemez talán befeszült a tárcsa és a... mi közé is? A féknyergen nem láttam nyomot, pedig a tárcsa derék anyagból van, ha abba akkor gödröt nyomott a fékbetét, akkor a másik oldalán is ki kellett támasztania valahova, és ott is nyomott kellett volna hagyjon. A felni belsején látszott egy kis nyom, de.. nemtom, az túl kicsinek tűnt egy ekkora erőhatáshoz. Nagyon rejtélyes ez.
https://drive.google.com/file/d/0B_eM-wCAWutCaFVndUdMQ3BKMU0/view?usp=sharing
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz tomcsi23 #51084 üzenetére
De de, bőven jó, komolyan, 20mm. Gyári vastagság 20.066mm...
Ja új tárcsa, új betét. Csak tényleg zavar, hogy nem tudom a pontos okát. Tudod, kicsit ilyenkor benne van az emberben, hogy hogy bízzon így benne ezek után. Mert mi van, ha olyasmi volt az oka, ami még mindig fenn áll, akármennyire is úgy tűnik, hogy minden rendben van. -
-
z123456789
addikt
válasz tomcsi23 #51886 üzenetére
Már kezdem kapisgálni.
Az 5W- az a hideg oldali viszkozitás, a 40 meg a meleg oldali. Minél kisebb a W előtti szám, annál hígabb az olajunk melegítési fázisban, tehát jobb kenést biztosítunk neki már az indítás pillanata után, mintha egy 10/15/20W-s olajunk lenne. A második szám meg minél nagyobb, annál magasabb hőmérsékleten éri el a kellő viszkozitást.
Ahogy a cikk is írja. Egy 10W-60-as olaj olyan autókba való, amik folyamatosan magas hőmérsékleten dolgoznak (versenyautók).
Mondjuk nem értem, hogyan lehet kétféle viszkozitása egy folyadéknak...Nincs kiválasztott olaj márka, ezért is kérdeztem.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Opel topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Linux felhasználók OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen