Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
it Az olasz jegybank igen veszélyes deepfake videókra és üzenetekre figyelmeztet, miközben az USA szabályozná a politikai kampányok AI-használatát, korlátozná az AI-exportját. Míg a globális AI-csúcson a cégek a társadalom megvédését ígérik, addig a Microsoft az AI kapcsán súlyos nemzetbiztonsági botrányba keverheti magát.
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #124371 üzenetére
Azt pont tegnap neztem elöször idegesitett a ficko, de aztan tök jo videokat talaltam tölük eleg komoly egy szerkezet azert az az x5 a kisebb hianyok ellenere is. Mennyire hoztak ki a kalkulatorral? haromszaz x ezer per ho es csapathatod
Mondjuk en akkor egy egy sima 5 ös kombit vennek 30d vel, sokkal olcsobban, kevesebb feltünest keltve
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #124395 üzenetére
Nyilvan ez vilagos...csak ugye akkor is az ember a sajat eletet meg dolgait tudja minden mashoz hasonlitani. Ami itt ugye a különösen vicces, hogy ranezel, hogy 20-30 millios auto, az de sok, de ugy feldolgozhato ez az összeg. Viszont ha melle nezi az ember a fenntartast, akkor lesz brutal a dolog.
Mas:
Lehet majd kell vennem egy autot fel even belül, de sajna tovabbra sem tartok még az M4 es BMW nél . A kombi passatos elet megtanitott arra, hogy ha egy auto nem tul idös, az nagyon sok nyügöt le vesz az ember vallarol es ezt szeretném. A nagy auto (ersd 5 ajtos, ha nem is kombi) egy baromi praktikus dolog a cupés élettel szemben. Mivel nem M4 bmw, ezert elvezetet nem fog nagyon jelenteni ergo legyen olcso. Viszont halogen lampa kizarva es fapad üles is. Benzinesnek örülnek azert.
Ezeket összerakva jutottam el az Insigniahoz. Az uj insignia elött de FL es modellek egeszen passzolnak ezekhez a kriteriumokhoz. Azaz még azon az arsavon belül van, ami elfogadhato, egesz jol felszerelt, nagyon faxa ülesszellözteteses ergo üles egesz sokban van....mondjuk jobbara a 2 literes dizel van bennük vagy 200/250 lovas benzines de az eleg ritka, joval dragabb es gondolom azert az fogyaszt is rendesen.
Ezekröl ugy ki mit gondol? pl: [link]
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #124408 üzenetére
Insignia design is es az ülesei amik megfogtak (ergo-üles, szellöztetessel ). Kisse nehez, azt tudom, de hat minden nem lehet
Nagyon jo tipp viszont a mondeo, köszönöm! Az opellel jobban szimpatizalok valamiert, de megnezem ha oda kerül a sor majd elöben is a mondeokat közelebbröl, mert gyorsan ranezve tenyleg egesz jol felszereltek vannak egesz jo arakon.
Neztem amugy a mazda 6 okat is, de azzal a szivo benzinmotorral en valahogy nem tudok azonosulni aztan lehet hozza lehetne valahogy szokni es el lenne vele az ember...amig nem jön az M4 es
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #124416 üzenetére
Az utakon az ütközik ki szerintem, hogy irtozatos feszkok vannak az emberekben es az utakon (is) élik ki magukat sokan. Ott a lefingott sz@r autojaval is "le tud nyomni" masokat, amit az elet mas területein nem tud megtenni.
En amugy tenyleg nagyon remelem, hogy ha nönek otthon a bérek es hazamennek többen, akkor valahogy hiret es latasmodjat viszik a nyugatnak es elindul valami valtozas
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #124417 üzenetére
Haaaaat azert ezek a hybrid mondeok sem olcsoak Amugy en is hybridbe ülnek a legszivesebben, de normalisat 6 millio alatt nem kapsz (akarmilyen markabol is)
Viszont vannak dizeleik amik mar euro 6 ot is hozzak.
-
Declare
őstag
válasz footy #124435 üzenetére
uh, nagyon köszi! Peugeotot nem vennek, nem szeretem a francia autokat.
Mondeot nem nezted mint alternativat? Opelnek egyebkent a fenyszoroi mindig jok voltak. Már anno a H astra gtc ben is jobb volt mint a magasabb kategoriakban.
Neked dizel van? 150/170 lovas? Milyen idös? Mennyi km?
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #124430 üzenetére
Annyira tudtam, hogy jönni fog ez a hsz
Nekem sokkal inkabb a müszerfal az elkeseritö, abban igaza van, hogy tenyleg le van szakadva elegge a wv konszerntöl. Ez kisse szomoru.
Fura a figura es szokni kell, igen, viszont sok olyan dolgot mond, amikkel nagyon tudok azonosulni es egyeterteni. Meg milyen franko ha ilyen munkad van....lehet nem keresed romma magad, de ha minden heten valami mas ilyen 10-20-30 millas auto van nalad tartos teszten, akkor nem kell sresszelned az autok miatt
-
Declare
őstag
válasz footy #124445 üzenetére
Automata valtoval 5 l körül fogyaszt? Az parádé. Mondjuk gyanitom, hogy a 170 lovas verzio ezt nem tudná
Hasznaltan automatat venni, ahhoz en nem erzem magam eleg batornak...de lehet még addig ezt is atgondolom
Mindenesetre köszi tenyleg a hasznos infokat, ha kiderül, mi lesz az autos dologgal, akkor lehet kerdezek, addig meg nezegetem az insigniakat / Fordokat.
En mondjuk most azt neztem, hogy már az uj mondeo is van ilyen 10-15k euro közötti arsavban....azokra is ranezek még.
-
Declare
őstag
válasz mycso #124451 üzenetére
Fogyasztas azert az mindig baromira hasznalat függö am. A passattal (2 liter/150 lo, dizel) a napi ingazasom kb 50 km, ebböl kb 15 km orszagut es kisebb varosok, a maradek palya. Palyan 180 tempomat, neha rövidebb gyorsabb szakaszok, orszagut 100 meg ugye forgalom függö. Igy a hosszutavu atlagom 6,5 alatti. Parádé. Ha külföldön, palyan 140 tempomattal megyek 5 liter, orszagut 90-100 tempomat 4,5 liter. Parádé.
Az automata valtos csereauto kb 1 liter plusszt hozott varosban, a 7-ik fokozatnak köszönhetöen viszont picit jobb fogyit a palyan es orszaguton. Bar a fordulatot siman ledobalta 1000-1200 körülre, ami szerintem baromsag es idegesitett....gondolom nagyon jo a kettöstömegünek, meg mindennek....
Autora visszaterve, a 2 literes insignianak az elsö verzioiban volt egy két széria hiba a motor körül, de nem überdurva es kesöbb ezeket javitották. Komolyabb hibarol nem tudok...par aprosag van, de nem hiszem, hogy olyan sok
Francia auto nalam nem kerül a mérlegre, igy marad a ford, meg az insi
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #124456 üzenetére
Hat ez is igaz, bar tutira be van full cascozva minden, szoval nem kell tulstresszelnie. Meg raadasul meg is szokja ez tuti. Az ember mindent megszokik (jot es rosszat is). Elöször nagyon para, meg huuu mennyibe kerül meg stb, aztan szepen lassan atmegy minden egy hasznalati targyba, tökmind1, hogy 600 ezer forint vagy 30 millio.
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #124806 üzenetére
Amit irsz, az inkabb akkor igaz, amikor valami ujdonsag jön be a felsöbb kategoriaba es utana megjelenik az alsobbakban is. A radaros tempomat viszont mar egy eleg regi dolog, nem kell töle felni alsobb regiokban sem. Figyelni igy is ugyis kell. Föuton vonatozva nagyon jo dolog, de azert nekem többször elöfordult mar, hogy nem vette eszer a piros lempanal joval elöttem, kisse kanyarban varakozo autot.
(#124805) stickermajom dobasd le az olajat
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #128446 üzenetére
Mondjuk az automatanak az autopalyan pont nincs nagy szeerpe, jobbara ugyis egy sebessegi fokozatban mesz. Söt a passatnal (2.0tdi) az automata 7 sebesseges igy az palyan meg föuton még jobb is a fogyija a manual 6 oshoz kepest. Persze a varosban meg joval több....
Mondjuk ha nem mesz evi 60k km-t nyilvan nem az 1-2 liter ide vagy oda fog földhöz vágni, csak azert akkor is na....8,5 liter atlagfogyit a passatal padlogazon lehet kb kihozni 220 al
Vicces, hogy irtsuk ki a dizelt mert karos, de ha csak benzinmotorok lennenek, amik joval többet fogyasztanak, lehet ugyan itt tartana minden
-
Declare
őstag
válasz Integrale #128575 üzenetére
Hat valoszinüleg igen
Irtam, hogy szerintem sok az a 8,5, erre ö irta, hogy turbobenzin es automata az ennyi, erre irtam, hogy ok, automata többet fogyaszt, de pont nem a palyan, söt a passatnal az automata azt jelenti, hogy 7 sebesseges a 6 os manuallal szemben, igy ott az kevesebbet is eszik (annak ellenere, hogy varosban joval több).
Na, megszünt a bukfenc?
-
Declare
őstag
válasz focvis #128610 üzenetére
Meg tegyük hozza, hogy ez a vw DSG nem is egy tul jo rendszer szerintem. Egyszerüen szebben, jobban lehet vezetni a manualis passatot. A DSG össze vissza gangol, gondolkodik....kenyelmes meg minden, de en valahogy nem szeretem. Varosban raadasul sokkal többet is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #129024 üzenetére
En mar kaptam 200 euros csekket, követesi tavolsag miatt. 130 km/h körül 36 m. Még 1 méter es 1 honapra ugrik a jogsi. Tök hülye szitu volt, mert emlekeztem is ra mi volt, a faszikam kamionok köze nem huzodott be, ugy, hogy a kamionok között volt kb 10 kamionnyi tavolsag....ez a tipikus "ach, ott is jön még egy kamion..." Csak ugye, ha ö lehuzodik, en haladhatok tovabb es senki nem zavar vagy tart senkit fel. Na kb 5 kamion utan jobban ramenetm, hogy essen mar le neki a tantusz es akkor jött a hid, amin lattam is a rendörsegi autot....
Ami otthon van az autopalyakon, az balkan a köbön ehhez kepest. 100x annyi penzt szednenek be, ha a követesi tavolsagra ramennenek es az ugye valoban balesetveszelyes is. Az amikor valaki megy 160 al normal körülmenyek között a mai autokkal, abban semmi nincs.
-
Declare
őstag
válasz footy #129130 üzenetére
Es ugye a vicc, amire reagaltam is, hogy ott vannak a kamerak, amik jo esellyel erre alkalmasak lennenek es megsem szol vagy csinal senki semmit. Az M1 autopalyan ha vegigmesz a hatartol Bp-fele egy ünnepnap elött mondjuk az olyan mint egy csatater. A követesi tavolsag kb oyan 10 cm atlagban, ugy hogy latszik, hogy fullon van minden sav es minimum 3-4 hatulrol egymasbaszaladós balesetet fogsz latni. Erre mit csinalnak? Semmit. Küldik a 30 ezres csekket, ha 10 el gyorsabban mesz es jobbara szerintem azt is csak a Magyaroknak, mert a romanok meg a nemet / osztrak autokon nem latszik a retteges a kapuk elött.
Csak ugy erdekessegkepp, ha a nemeteknel ilyen 10-20 km/h val tulleped a sebesseget kapsz egy 10-20 euros csekket. Ha a követesi tavolsagt nem tartod, akkor meg jön pikk pakk a 100-200 euros csekk a büntetöponttal es gyorsan ugró a jogsi is egy par honapra.
Tök erdekes ezek utan, hogy az emberek többsege nem lep bele a satufekbe es lassit a 60 as tablanal 45 re (biztos ami biztos), ellenben a Porsche Panamera is beall követesi tavolsagra töled, ha latszik, hogy nem tudsz lehuzodni elöle. Milyen erdekes ez az egesz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
ket villanyautos kerdes:
Tarsashazi teremgarazsba villanytöltö felszerelesevel probalkozott mar valaki? AZ ABB cegnek vannak ilyen RFID kartyas töltöik, elvileg hiteles merövel, amivel el lehet szamolni a tarsashaz fele.
Nagyon vonzo lenne egy villanyos verda, amivel azonban napi kb 180 km ingazas lenne. Van erre ma realis aron jo alternativa? BMW i3 (120Ah) amit neztem es tök jo, csak azert eleg huzos Vagy egy regebbi i3 REX-el? (azert ide irom, mert nem hiszem, hogy a milyen autot topicban erre erdemi valaszt kapnek )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Magnum_ #129773 üzenetére
A haz mar kesz, 2006 ota sajna anno ilyenre nem gondolt még az ember. Akkor utana kell nezetnem, mi a helyzet a villanyhalozattal...utana viszont egy egyszerü többseg nem tünik veszesnek.
Ezzel parhuzamosan viszont villanyverdat is kellene talalni, mert a töltö es tipus egyszerre gond . A leirt felhasznalasi körülmenyekre van esetleg tipped? Vagy ilyen körülmenyek között nem erdemes egyelöre villanyozni es maradjon a benzin
Attol felek, hogy egyelöre még, ilyen hasznalati feltetelek mellett a villanyautozassal több gond es költseg jarna, mint pozitiv hozomany
-
Declare
őstag
válasz Magnum_ #129777 üzenetére
en is karcsunak erzem, de mondom, elvileg az i3 (120Ah) az tudja...csak az böven 10M fölött van...
Atragom még a dolgot, aztan max kerdezek még, kösziNapi 180 km re (ami tervek szerint azert sokaig nem marad 180 km...) en is azonnal dizelt mondanek. Viszont mivel baratnömnek keresünk autot, igy csak valami pici, csajos jöhet szoba. A polo ami ki van szemelve, automataval, de poloba meg nem vennek dizelt, mert azt jobbara varosi futkosos autonak veszik es tartok töle, hogy dizel motorral kesöbb eladhatatlan lesz. Meg hat ugye amilyen lüttyö egy panikolo orszag a mienk, holnap bedobjak, hogy Soros dizellel jar, aztan még meg is vernek a piroslampanal, ha dizeled van
Nagyon menö amugy, hogy ugy vesztek lakast, hogy egyböl villanytöltö is ki lesz epitve
(#129781) EQMontoya költözni most fogunk, igy lesz 180 km a felmondas, meg nem opcio, mert sajat a bisznisz...de remelhetöleg nagyjbol önjaroan talpra lehet allitani 1-2 ev alatt es akkor max heti 1 ut.
(#129782) Saint_ pont ez az 1.0 tsi + dsg opcio van kiszemelve...de nemetorszagbol vennem én szivem szerint, par ezer km el, 1-2 evesen.
(#129783) [vilike] a szivembö szolsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Magnum_ #129788 üzenetére
Ahamm...összeall lassan a kep....Mama 69 evesen, bujtatott KATA-s ként gyúrja a km-eket valami kis Dacia Dusterbe hajnaltol ejszakaig, a casht hovegen meg leadja. Cserebe beigertetek neki, hogy ha megvan a havi X, akkor nem dugjátok szeretetotthonba par ev mulva...ügyes, nagyon ügyes
(#129792) EQMontoya ez megint olyan, mint a "jo auto", meg "rossz auto", meg "draga". Az eletszitacio ismerete nelkül ne vonj le következteteseket
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #129798 üzenetére
Kellene a 180...kisse felfele van kerekitve, de azert a kenyelem is beleszamit...azaz plussz stressz a hatotav miatt az nem kellene
Most igy leirva, meg kicsit hoszabban filozgatva rajta, veletek, nagyjabol kizarom az elektromos autot egyelöre. Marad a polo elsö körben a kalpban...a dizelen még erdemes lehet filozni, de nem tudom...dragabb is otthon a dizel a benzinnel, oriasi fogyasztasbeli különbseg nem lenne az 1.0 tsi meg az 1,6 dizel között szerintem....dragabb megvenni, meg adozni, meg a hasznaltan ertekesiteni is nehezebb lesz mondjuk egy 5 ev mulva szerintem.
Lehet majd inkabb, ahogy Saint is csinalta, a kövi ingatlan vasarlas / epitesekor mar szempont lesz a "konnektor" es majd akkor atvaltunk
(#129805) kisza25 ez si jo ötlet, köszi! bar ugye ott van egy kis plussz macera a 2 fele üzemanyag tankolassal...utanajarok mennyire lehet ezt forintra valtani....vw polonak van is gyarilag gazos verzioja
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz ΞΔGLΞ #130780 üzenetére
Baaaah....nem szeretem a merciket, de azert ez mas . Grat hozza! Faxa gep es ha az ember olyan elethelyzetben van, hogy ugy minden egyenesen van, miert ne? Tök jo. Valami Chip, hogy menjen is?
A cimborad viszont akkor mar nem olyan megfontoltan eli az eletet, hacsak nem tenyleg valami oriasi krach csapott be.
(#130783) B-L-A-C-K ugyan mitöl lenne ez egy indiszkret kerdes? meg különben is, oszt´mibüüü??
-
Declare
őstag
válasz ΞΔGLΞ #130834 üzenetére
A piros betük tenyleg bénak, de a féknyereg és a felni nekem bejön
Am a problema mindig az (de az elet minden területen, mindennel), hogy veszel valamit, vagy lesz valamid, aminek az elejen ugy örülsz mint az allat, olyan baromi jo, mint az allat es elöbb-utobb (ha megszokod), akkor minden keves lesz, meg elkezdesz vagyakozni a jobbra....mert mindig van jobb, meg szebb, meg gyorsabb.
Azert ha belegondolunk, hogy egy 10-15 evvel ezelött a 200 loerö az mar a sportauto kategoria volt....ma meg egy kombi passat is 150-200 lo. Aztan ha a teslakat nezzük a 3,2 masodperces gyorsulassal....ahhh....nem noooooomalis
Azert ezzel a V8 hanggal nagyon irigylesre melto helyzetben vagy, hogy még birtokolhatod....hamar eljön az a vilag, hogy villanyauto lesz mindenhol es esely nem lesz egy V8 at hallani, max valami versenypalyan.
-
Declare
őstag
Csak erdekesseg:
Hallottam radioban egy beszelgetest a Vályi Istvannal, aki egy tök erdekes dolgot mondott a dizel hiszti kapcsan, amire eddig en nem is gondoltam, de baromira igaza lehet. Azt mondta, szerinte sokkal nagyobb baj az, hogy kelet europaban a hatosagok nem veszik a müszaki vizsgat komolyan es olyan lefingott, dpf nelküli dizelek mennek at a müszaki vizsgakon, amik okodjak a kormot....mennyire baromira igaza van basszu....miert nem lehet ezzel valamit tenni, hogy a 15 eves 530d bmw ne okadja a kormot? Miert nem szedi ki a rendör, ha ilyet lat es miert mehetnek at a dpf meg EGR nelküli dizelek /benzinek a müszaki vizsgan.
Emlekszem anno, amikor en uj dpf et nezegettem az Astramba gyakorlatilag futobolondnak voltam titulalva, hogy ilyen marhasagot, hat le kell vagni, egr-t lefalazni oszt´ jo van.....mennyi baromi egyezrü dolgot lehetne valtoztatni, amivel egy csomot javithatnank a legszennyezesen es igazabol semmi logika nincs benne, hogy miert engedik ezt igy folyni.....nincs itt valaki a miniszteriumbol, aki kiadja a rendöröknek, meg a müszaki vizsga mühelyeknek, hogy kaszaljak el a dpf nelküli füstöt okado dizeleket? Inditsunk peticiot es akkor talan nem döglünk meg a szmogban
-
Declare
őstag
Hat de ez az....azonnal nem lenne az orszag telehordva a külföldröl behozott, lefingott sz@rokkal.....de amugy röhej is, ha belegondolunk. Nemetorszagban "kidobjak", mi meg örömködünk, hogy huuu de jo, occcsó az 530d, jó az még 15 evig, csak levagjuk a dpf et, kivesszük az EGR t.....aztan meg csodalkozunk, hogy hanyan halnak meg tüdörakban, meg szenvednek asztmaban, meg miert van vajon szmogriado 2 havonta? Ne legyünk mar ennyire hülyek basszus
es mindez kb semmibe nem kerülne, csak ra kellene lepni a müszakivizsgat csinalo mühelyek tyukszemere meg nem a deli hatarvideken kellene a rendöröknek setalni, migranstvadaszva, hanem kinyitni a szemüket az uton, aztan ugy mint nemetorszagban megallitani az ilyen füstöt okado sz@rokat es elküldeni egy szigoritott müszaki vizsgara 1-2 honapos hataridövel. Semmibe nem kerülne kb es mindenkinek jo lenne....
(#131594) bitpork persze, vilagos, hogy nem ez a vilagmegvaltas....de minden igy müködik csak, hogy elkezdünk tenni valamit. Ez a "aaah, nem attol van szmog, meg szemet, meg stb..." ez nem vezet sehova.
Azt meg nem irom ala, hogy sokaknak nem lenne autoja. Aki megveszi a 10 eves 320d t es kiszerelteti a dpf et, az meg tudja venni ugyan azon az aron az opel astrat is.....ja, hogy az nem menö?[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #131597 üzenetére
Azert ez eleg lol hsz, hogy nehogy má mi mondjuk meg ki mire költi a penzet....akkor az Afat, meg egeszsegügyi hozzajarast is az fizessen, aki ugy gondolja? Meg persze vegyen mindienki lefingott dizelt, szerelje ki a környezetvedelmi szempontbol elöirt es kitalalt dolgokat, tankoljon bele fütöolajat (nehogy ma´ megmondjuk mit tankoljon nem?), aztan had jarjon igy ha jol esik?
(#131608) bitpork fütes az igen, még nagyobb dolog, meg a tengerjaro hajok, meg ....stb. de nem lehet mindennel, mindent egyszerre....de ez egy pofon egyszerü dolog. Van egy kitalalt rendszer + szabalyozas es ezt egyszerüen be kellene tartatni. Az meg, hogy te ugy gondolod a dpf baromsag, sorry, de egyeni velemeny. Ettöl meg az a vilag okosainak az allaspontja, hogy a dpf többet segit, mint art es ezert az elöiras az, hogy kell (amibe elö van irva). Eleg vicces vilagot elnenk, ha mindenki azt csinalna, meg azt fizetne, ami szerinte jo, meg szerinte nem hülyeseg....
Am azon lehet vitatkozni, hogy jo a dpf, vagy nem jo, de en nem vagyok kutato, vagy dpf tudos es elhiszem, hogy nem azert talaltak ki, mert volt valakinek egy DPF gyara es el akarta adni a portekajat.
(#131598) ΞΔGLΞ persze, hogy azokrol. Nem vilagmegvaltasrol irok, csak egesz egyszerüen annyi, hogy hogy vannak környezetvedelmi elöirasok, fuldokolnak a varosok, meg stb., de nem teszünk semmit. Kiirjuk a hiradoban, hogy szmogriado es egeszsegkarosito a levegö, ha kimesz az utcara. Aztan ennyi. Ja meg varjuk, hogy fujjon a szel...
(#131600) Tsebacsi
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Am multkor olvastam, h norvégia meg ki akarja tiltani a tengerjaro hajokat a fjordokbol....szepen lassan azert törtennek szerencsere valtozasok, de muszaj folyamatosan nyomatni es fejleszteni, mert ha mindenki mindig csak masra mutogat, meg vár, akkor sehova nem jutunk, csak megfulladunk.
-
Declare
őstag
Marmint a Norvég esetben? (ezt nem olvastam). Mindenesetre akad azert ellenlobbi böven, ha az ember belegondol....Trump is megmondta, hogy baromsag a globalis felmelegedes, meg bitpork szerint is hülyeseg a dpf, szoval ki tudja, biztos van aki szerint a fjord növenyvilaganak kell az a kis co2 es korom amit a hajok oda bepüfögnek
Amugy Norvegia azert eleg menö ebben a zöld temaban. Oke, az adottsagok is megvannak, de tesznek is erte, hogy ott tartsanak, ahol tartanak. Mi meg epitjük az atomerömüvünket, meg mutogatunk masokra, hogy egyebkent nekünk azert rossz mert a kommunizmus, meg a trianon, meg a soros....
-
Declare
őstag
Paks 2 arabol szerintem a komplett orszagot be lehetne fedni napelemmel Nemetorszagban pl orias anti atom lobbi van...inkabb bezarnanak erömüveket, mint epitenenek. Persze nem tehetik meg, mert kell a kraft, de nagyon komolyan fejlesztik a szelerömü es naperömü dolgaikat is.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #133138 üzenetére
Ez valoban az.Talan az egyetlen kombi, ami tetszik. Ha hatul hajtana, akkor lenne igazan nyalcsorgi
Csak ugye basszus, egy ilyen kategoriaMeg hat ugye megveszed, 2-3 ev mulva felet eri, 19 es gumi garniturak, nyari+teli stbstb... szerintem ha nem is mesz sokat, siman elperzsel egy havi 200k hufot egy ilyen auto
-
Declare
őstag
válasz Evil Snowman #133150 üzenetére
Csepel az szvsz mind1...ar ar viszont valoban prognosztizalja, mit kap az ember. 7000 ft ert külsö belsö takaritas? az valoban nevetsegesen olcso, azert nem szabad semmi jora szamitani.
-
Declare
őstag
válasz Johnny_vT #133331 üzenetére
Nyilvan nem egy teljesen uj designet gondoltam en sem, de ez tenyleg 100% ig egy kisebb S90...
(#133333) focvis x6 m50d szerintem a leginkabb tre auto kategoria. Tipikusan a hogy tudom megmutatni, hogy mennyire tele vagyok zsevel eleterzes.
Az SQ5 am nem rossz, ha mar ilyen suv os vonalra faj az ember foga....de nagyon remelem, hogy soha nem fogok akarni magamnak ilyen autot -
Declare
őstag
válasz focvis #133352 üzenetére
Egy x5 nek sem lesz kevesebb a fenntartasa, söt akarmilyen ilyen kategoriaju autonak sem. Egy X5 el pl semmi bajom, ha valakinek ez a vagya, hogy egy bazi nagy elszigetelt dobozba üljön, ahol nem erzed, hogy 250 el mozgatsz egy 2 tonnas kasztnit....legyen....nade az x6 miröl szol??? Mi az hogy SUV kupe?? elkepesztö tre szerintem. Elöitelet/nem elöitelet, meg kell nezni jobbara kik maszkalnak x6 al. Nem tudom ti at szoktatok e nezni mas autokba...en igen...figyeljetek meg milyen arcok ülnek az x6 osokban az esetek nagyon nagy arányában.
(#133344) Reggie0 Magyarorszag egy nagy falu, ahol mindenki azt lesi, kinek milye van es tele van rosszindulatu kicsinyes emberrel. Veszel egy x5 öt azonnal felszalad az utalat/irigysegfaktorod aztan csodalkozol, miert van meghuzva az autod oldala stb. Sajna nem lehet figyelmen kivül hagyni a "i mit gondol" faktort.
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #134043 üzenetére
Meg emlekszem nem is olyan regen mindenki ezen höbörgött, hogy uuuuuuu nem bmw a bmw, ha nem v6 vagy v8 es milyen tre a 4 henger....most meg a 4 hengeres motor hanggeneratorral a menö? Ne maaa
meg amugy is, ez egy x1 suv....belepö emelthasmagassagu semmirevalo ize....szerinted ezt a vasarloreteget hol erdekli a motorhang? Lehessen rendelni M pakettel, 21 es felnivel, szpojlerrel, meg kek feknyergekkel a pogacsafekeket...jah es legyen 4 kipufogo hatul..
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #134045 üzenetére
328i nekem is tetszene....ezt csak arra irtam, hogy tökmind1, ha mar nem v6 v8 ugyse lesz igazan kurriozum hangja. Hanggenerator, meg szerintem tre. A speedzone-on van egy teszt a Skoda kodiaq sport verziorol (vrsssvrsv vagy mi a tök ). 2 Literes dizel motor a 2 tonnas orias balna kasztniban, pogacsa fekekkel, de piros feknyereggel es egy gombbal tudod bekapcsolni a sporthangot hat komolyan mondom, hogy van aki megveszi es büszken feszit benne....az eszem megall de persze, amire igeny van azt kell gyartani.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #134048 üzenetére
Hat nem tudom, engem alapbol zavar az mostansag, hogy mindenki raallt erre a "sport" temara. Regen is voltak sportos verziok, de akkor abban volt is valami....de ma mar minden tipusbol van egy "sport" verzio, ami kb annyit takar, hogy a full alap autot agyon pakoljuk spoilerrel, befestjük pirosra az alap feknyergeket, rakunk ra hanggeneratort es igy kapunk egy "sport" valtozatot +500k huffal dragabban a konfiguratorban, aztan lehet fesziteni a balahanal a dugoban a 130-150 loerös "sportautoban". Szerintem szomoru, hogy ennyire latszat vilagban elünk es semmi nem szamit csak a kinezet.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #134056 üzenetére
Inkabb arrol szol ez szerintem, hogy szeretnek sportautoban ülni, de nem tehetem, hat akkor veszek egy olyat, ami kivülröl ugy nez ki mint egy sportauto es ezaltal majd menönek tünök, bar nem vagyok az. Szvsz gaz.
Azert mert nem engedhetek meg magamnak egy sportautot, hat basszus, erezhetem magamat jol egy 100 par loerös, sportosabb karakterü autoban, mindenfele spoilerek, diffuzorok, piros feknyergek nelkül is, egy diszkret sportcsomaggal, hanggenerator nelkül is nem? Kicsit ez a nagyravagyas, meg masnak megmutatni dolgok kevereke es ezek nekem nem szimpik....talan ezert irrital ez a "sportauto örület".
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #134079 üzenetére
Nem kell önerzeskedni, de azert önkritikat is kell az embernek neha gyakorolni Nekem az arányokkal van a bajom, nezd meg a sppedzone A1 audi tesztet, gyakorlatilag pont arrol beszel a Vaji Istvan, ami bantja a szemem: [link] .
(röviden: brutal felni, brutal spoilerek, diffuzorok, agressziv design es alatta a technika nulla, anyagminöseg gyér, az egyetlen a külsö design amin a hangsuly van....persze lehet csak en erzem gaznak es bennem van a hiba, ezt is elfogadom )(#134075) Jorus igen az M es 116i asszem a kategoria csucsa
To all: Gondolom voot ma, de ez az uj 330i azert nyamm-nyamm [link]
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz focvis #134211 üzenetére
Jaj ne mar a kardan alagut legyen a vizvalaszto a hatsokerekes vs elsö kerekes auto között
Itt nem csak arrol van szo, hogy keresztbeautozol a körforgalomban, hanem alapbol, hogy mennyivel jobb erzes egy hatso kerekes autot vezetni. Ha tök normalisan belemesz egy kanyarba, akkor is erezni, hogy nem az orrat turja egy kis gazadasra stbstb...nem is ertem, miert nem hatul hajt egy olyan auto, mint a Gti golf, akkora teljesitmennyel.
1 es bmw valoban kicsit is-is feeling, de egy ilyen kis sportosabb peldany, ilyen felszereltseggel, amit linkeltem, szerintem nagyon jo kis auto lehet....mondom ezt ugy, hogy nem vezettem még alapbol 1 es bmwt sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- Mobil flották
- MIUI / HyperOS topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- World of Tanks - MMO
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen