- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Xiaomi 12T - egytucat
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #47287 üzenetére
Jo fele Motorikusan megbizhato, valto sem problemas, elektronika viszont tud vicceskedni....kollegamnak is ilyesmi van csak fiatalabb, de szereti, nincs vele gondja, mondjuk sokat azert nem is megy vele
(#47290) Qru en hetvegen 19 fokban palyazgattam... jah meg jelen voltam egy Lambo Aventador atadasan . Motorboritas is üveg volt, szoval nem a sporolos tulaj tipus volt az ürge olyan 600-900ezer euro cserelt gazdat... aztan a boldog tulaj 1 esben elhajtott, majd valahol km ekkel arreb elvaltotta a 2-ikat is ahogy hallani lehetett
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #47301 üzenetére
Jok ezek a Fordok, de olyan semmi extra...meg motorikusan sem nagy eresztes, altalaban sokat eszenek es nem igazan mennek olyan jol sem.
A bmw meg ugye hatul hajt, komolyabb auto es ha van erzelmi inditatas is az iranyaba, akkor arra kell rafokuszalni Csak ugye alaposan utanna kell nezni, atvizsgalni es akkor minimalizalhato a baj.
(#47298) B-L-A-C-K jo hat ilyen ismerösöm nekem is van....megvett valami lefingott szart, aminek allandoan baja volt, utanna egyszer amikor epp csak 2 sarga lampa egett a müszerfalon meg akarta mutatni a buszmegallo elött, hogy mekkora kiraly csavo, kinyomott elektronikaval nekicsapta a villanyoszlopnak, aztan eladta gombokert a törött, amugy is szar autojat persze ugyan ez a szöveg...sz@r fos bmw, soha többet, csak a baj van velük....jah mondom hat igen, bravo, megerdemled a sorsod meg szerencse hogy 32 evesen az annyaekkal lakik, igy "ki tudja heverni" a dolgot
(#47300) Qru uhhh na nekem most a Maseratti lett a kedvencem hat hogy azok milyen gyönyörü autok elöben....ilyen közelröl tapogatva, kereskedesben, meg nem volt szerencsem hozzajuk....gyönyörü, elegans amugy pont mosolyogtam is magamban egyet, mert eszembe jutott a premium szo a bentley viszont sokkal ocsmanyabb mind tavolrol....igazi dzsigolo, kivagyi, latszat autok olyan alakok is erkeztek vele amugy a szalon szervizbe ....nyalcsorgatos, autobuzulos hetvege volt
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #47307 üzenetére
Szerintem rosszul tudod
Az E60 facelift elötti verziokkal szoktak elektronikai problemak lenni...de körültekintönek kell lenni vasarlaskor. Az en tudtommal motorikusan nincs különösebb problema velük. 325i, 330i, 325d, 330d ezeket en siman bevallalnam. A 330d az egy bitang jo motor....nyilvan sajna ma mar a korabol kifolyolag csuszik le a suttyok kezei köze, terjednek a csipptuningos, dpf nelküli, logobelü, füstöt okado "M" feliratos egyedek de erröl nem a bmw tehet Az LCi (2011 utaniak) a mai napig szepen tartjak az arukat, sokszor az elsö generacios F10 ek elött vannak....nem veletlenül
(#47310) B-L-A-C-K attol függ milyen evjarat, motor stb röl beszelünk, de a Te eseted total mas is....de ezt beszeltük....helyedben en ra sem neztem volna az e60 ra, de amit meghuztal 160k futott dizel is az en rizikovallalasi faktoromon felül all....de ezt kitargyaltuk regebben. Drukkolok, hogy beválljon ezalatt a közel 2 ev alatt tul nagy raköltes nelkül Mint mondtam kollegamnak is van 2007 es asszem, pont a 325i kombi, automata verzio es nincs baja, szereti. 4 eve van nala kb vagy max 5, semmit nem költött ra a kötelezökön kivül.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #47312 üzenetére
Valoban! nem is nagyon van alternativaja....bitang erös, baromi jol fogyaszt, sportos karakter is benne van, hatso kerekes.....jöhet akarmilyen awd a6 3.0 tdi, az nem ugyan az....
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #47346 üzenetére
helyes az irany
Viszont tenyleg nem rossz ez a bmw. Attol meg mert nem enged belöle, nem biztos, hogy el kell allni a veteltöl. (mondjuk a piaci helyzetet nem ismerem)
Ezt a kategoriat viszont erdemes lenne a mobile-n megnezned szerintem, mert itt kint sokkal több van belölük.
(#47347) B-L-A-C-K kerdes mi a 80% os. Ha valami okos nyaron hajtotta öket, akkor kb kuka az allapota, hiaba jo a profil meg az evjarat, mert felkemenyedik az anyaga a hötöl.
Aztan azt is erdemes szem elött tartani, hogy 4 ev körül van az elettartama a teliguminak, profilmelysegtöl függetlenül. (ausztriaban asszem utanna mar at sem megy a TÜV ön)
Plusz a hasznalt gumi lehet szalszakadt, amit csak gumis tud megallapitani, maskülönben csak annyit fogsz erezni, hogy folyamatosan raz a kocsi....illetve ha sz@r volt a futomübeallitasa a regi autonak, akkor is megszivtad.(ezt mondom ugy, hogy en innen kornelka forumtarstol vettem meg a teligumijat, egy szezonja utan olvastam a sztorijat, biztam benne es persze nekem is sporolos volt a figura. A gumi tökeletes volt, ahogy mondta ( ), igy jol jartam en is, de teljesen ismeretlenbe nem vennek)
Szoval szummazva szvsz vallalhato, de csak okosan en most mar inkabb csak az ujban biznek a jo sztorim ellenere is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #47353 üzenetére
Hat ez az elku is egy erdekes dolog azert ha ö annyit akar kapni a kocsiert, akkor nyilvan nem adja oda olcsobban. Azert nem mindenki ugy gondolkozik, hogy akarok x et, akkor felrakom x + 20% ert, jön a vevö, lealkudja a 20% ot es mindenki örül
Szoval en öt is megertem, de en is nyilvan beprobalnam...de ettöl meg ha jo vetel, nem biztos, hogy 100k miatt el kell allni töle, durcibol, mert mia az hogy nem enged az arbol. Nyilvanvalo, hogy 2,7M forint eseten sem Neked, sem neki nem a 100 ezer forinton mulik az üdvösseg
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #47387 üzenetére
Kar, hogy nem a teli gumira irja
Mint irtam is, Ausztriaba a 4 eves teligumit mar nem engedik at a TÜV ön ezt ahallottam es valaki talan itt irta is. Nem veletlen.
De 10 eves nyari gumival is pont akkor fogok jarni, amikor 30 ezrenkent cserelek olajat a motorba. A szakvelemeny szerint....
(#47380) szabonagyur teljesen ertetlenül allok en is neha emberek gondolkozasi modjahoz de nyilvan mindenki azt csinal amit akar....csak ne elöttem forduljon keresztbe, a többi pont nem erdekel.
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #47426 üzenetére
...olvas sutanna picit a neten.
En semmit nem mondtam, a tesztek mondjak. Latszik, hogy nem tetted meg ezt, mert akkor nem irnal ilyet, hogy "ám blokk a gumikra"....teljesen mas az anyaga a telinek es a nyari guminak. A teli gumi teli tulajdonsagait csak reszben adja a profil melyseg....az kb csak esöben es hoban erdekes. Sokkal fontosabb az anyaga, ami 3-4 ev alatt jelentösen romlik. Olvass utanna, hogy valtozik a tapadasa, fektav stb....de tökmind1 ugyis mit beszel neked az ember....keresd meg az önigazolast.
Az opeltopicban talalsz olyat is, aki 10 eves teligumival gyurja telen nyaron az utakat es le fogja neked irni, hogy ez a teli-nyari gumi mizeria csak egy marketing trükk a sok hülyenek akik bedölnek nekik es ugyan ugy betapad a 10 eves teli gumi telen nyaron....söt meg jobb is mert puhabb
de befejeztem, meg ugyis megvetted....csak egyszerüen arrol van szo, hogy ledöbbenek neha, hogy masok hogy gondolkoznak meg mik a fontosak es mik nem....de benne van a pakliban, hogy en vagyok a hülye en ezt elfogadom....lehet par ev mulva en is 18 as felnit veszek es a gumin fogok sporolni...ki tudja....
gumis topic, amugy ennek a temanak a topicja. csak FYI.
na de peace
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #47431 üzenetére
baszki........ probalok egyebkent ra figyelni, de valahogy ez nagyon beidegzödött de köszi!
(#47432) tomiii. "Kiviszed az új gumit és szerinted nyár végére akkor kuka? " teli gumirol beszelünk tovabbra is
Meggyöztel! Ki nem tojja le azt a par meter fektavot meg amugy is tudjuk, hogy a fek az csak a gyengek pedalja
(#47433) B-L-A-C-K nem gondolkozunk egyforman....veled plane nem ....de ez nem baj, söt! En bitporkkal is szivesen "vitaztam" es volt amiben a vegen neki adtam igazat, vagy reszben igazat. Ezert irogatok/olvasgatok itt.
Itt viszont most auto müszaki allapota/biztonsga temakörröl van szo es szintiszta sporolasrol....nem arrol, hogy nincs zseton, de kell az auto....akkor azt mondanam, jolvan de legalabb vettel egy teligumit....ezerszer jobb, mintha nyarival manövereznel. Raadasul a Nokian egy jo marka. Itt viszont nem erröl van szo es ez nalam igy erthetetlen.
Ha gonosz akarnek lenni, most azt irnam, nembaj, mert vegülis van cascod....de nem vagyok gonosz
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #47455 üzenetére
ez ilyen. Az egyik ismerösömet 400 eurora büntettek, mert megallni ilosban allt meg (Hamburg). Ez hol törtent?
Erdekes, hogy a gyorshajtas pl nem nagy durranas, 10-20-30 eurokkal megvagy, ha nem valami nagyon durva gyorshajtast csinalsz. A parkolas, piroslampan athajtas, meg az ilyenek, az viszont faj
(#47451) Predator2 +1 a CTEK re az teszteli is az akkudat (kis ledekröl kisakkozhato az allapota). En is azt hasznalom, jo cucc
(#47467) B-L-A-C-K ahogy erzed legközelebb en is hasznalt gumit veszek csak minimum 4 eveset, ekkora öngol utan...jah nem
(#47468) MunezXBK uh...bitang jo varos....milyen autok maszkalnak, parkolnak az utcakon nem? Menj el Böblingenbe, ott van a maseratti, Lambo szalon stb...ott volt most az atadasa az Aventadornak, amit irtam klassz city....az atlag autok ara az utcan olyan 30 mila
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Gumidat nem nyirta ki a rossz beallitas? Vasarlas utan nem csinaltattam ilyet es sajna az uj nyari gummakat el is szurta Nem tudom felcserelni öket, elöl/hatul mert raznak....szoval meg egy szezon aztan kuka
Jo ez a tanulopenz csak jobb lenne valami olcsobb valtozatban
Ti szoktatok futomüvet allittatni kerekcserekor, mert olyat is olvastam, hogy igazabol az lenne a tuti
-
Declare
őstag
Ez igy logikus alternativanak tünik Asszem en is erre allok ra.
Amikor en allittattam egy tök jo fej manus csinalta, mindent magyarazott, mutogatott, utanna ment egy kört, megint allitott picit, meg egy kör, aztan mondta, hogy most a faja
Aztan mutatta a gumin, hogy az a 4-5 honap, amig a rossz beallitasokkal mentem, hol nyalta meg a gumit es miert mondta, hogy hat hiaba uj a gumi ezzel igy mar sok jora ne szamitsak aztan következö tavasszal igaza is lett, felcsereltem ugye az elsö, meg a hatsot es razott a kocsi es nem lehetett kicentirozni....visszakerült az elsö elöre, hatso hatra. Ennyi(#47540) lenko sajna nekem kesön tünt fel a dolog....nagyobb volt meg az elmeny, hogy sajat auto, huuuu, mint hogy a kormanyszöggel van egy kis gubanc gondoltam egy opelnel, raadasul ami meg dizel is, ott biztos igy a normalis
-
Declare
őstag
A total quartz az dexos 2 es szabvanyt teljesiti es az az opel szabvany jo az, itt kint a markaszervizbe is azt toltak az enyembe is elöttem....most mar liqui mollyt kap (az is dexos 2 es )
(#47564) tboy93 raadasul ugye a kategoriaban az is nehez, mint minden opel abban az idöszakban. Az uj, ami hamarosan erkezik, allitolag 200kg al könnyebb lesz meg eleg bitang jo keek is vannak fent rola, hogy milyen lehet majd a design
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz #94529552 #47567 üzenetére
A gumi hibaja, mert a szar futomübeallitas miatt rosszul kopott Igy az azonos tengelyen jo, de cserelni mar nem tudom öket. Emiatt max meg egy szezont fog tudni kb futni, mert egyreszt elöl jobban kopik a gumi, masreszt az Astra hatulja könnyü, ezert "pattog" es ez a gumikopasban is latszik.
Szoval normalis esetben cserelgetve futhatna 4-5 szezont, annyira sok km t nem megyek vele, de igy ez nem fog összejönni valszeg
-
Declare
őstag
Egy kis nyalcsorgatos porsche panamera video
Hat en nem tudom van e most szamomra ennel szebb auto gyorsabb, laposabb, meginkabb luxus van persze, de egy ennyire eltalalt keverek a picit tradicionalis design, uj elemek, digitalis mminden, de a fordulatszammerö analog....meg hat az a belter, a technika....ez az auto nekem most a top....lehet veretni is vele, sportos is, de akar csaladinak is elmegy es elegans üzleti, presztizs auto is. Csak miert ilyen rohadt draga?
-
Declare
őstag
válasz -secret- #47799 üzenetére
Egy farmer es feher ing is siman megteszi
Ez az A7 ebben a formaban nekem nagyon maffiozo auto...fekete hangulatu felni, sötetites, fekete karikak..
Valmi szebb szinösszeallitasban viszont igen bejövös ez is Ennel a verdanal is el lehet tölteni mar egy keves idöt a konfiguracioval
(#47800) MunezXBK igen, lehetne valogatni mondjuk azert most hogy kellene ra venni 4db teligumit, felnivel az azert fajna...meg asszem az eves kötelezö es cascora sem pont azt az összeget zarolnak a szamlamon, mint most az opelnel
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #47804 üzenetére
Ezt hogy erted? Nem hiszem, hogy lenne ilyen altalanossagban auto tipus/kategoria dönti el a biztositas merteket. Asszem statisztikakat is alapul vesznek, szoval ha egy bizonyos motor/tipushoz több baleset kapcsolodik, annak pl dragabb lesz a biztositasi dija.
Kivancsisagbol raneztem multkor egy 325d re nekem 1300 euro lenne az eves, most az opelre 600 alatt lesz már ....1000 el vagy valamivel a fölött volt az elsö nekem is
(#47807) -secret- az a cc igy nagyon csunya szerintem is...de az a full fekete belsö sem igazan tetszik...legalabb a diszcsik lenne valami vilagosabb benne.
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #47815 üzenetére
Nekem a jobb elsö csinalta ezt a megvetel utan közvetlenül, ott maga a fek szerkezetben a rugo (vagy valami ilyesmit mondtak) volt elrozsdasodva es emiatt fogott egy picit.
Nem lehetett hallani semmit, raadasul a hazafele uton volt mindez, tök uj volt az auto, fogalmam sem volt mi milyen.... mivel masnapra amugy is volt az idöpont a "kötelezö" hasznaltauto vetel utanni cserere + alapos csekkre, igy igazabol pikk pakk meg is oldodott.
-
Declare
őstag
válasz -secret- #47821 üzenetére
Feher auto, fekete kiegeszitökkel az oke (kivülröl) Mondjuk nagyobb gepet nem vennek fehrben . A Passat, 3 as bmw stb nekem azok feherben nem igazan adjak. Nekem a kek amire nagyon rakattantam
(#47833) bandus a tarcsa es a betet az egy dolog. Ha maga a fek szerkezet (rugo, valami) rozsdasodott/öregedett el, attol az meg befoghat. Nezesd meg szerintem minnel elöbb, mert a fek amugy sem jatek, raadasul ha az egyik oldal folyamatosan befogva van, szerintem tönkre is mehet es lehet megint cserelni öket es feket ugye parban cserelünk....raadasul akar durr deffektet is kaphatsz szerintem a nagy höhatas miatt.
-
Declare
őstag
Anyám....valami komoly izlesficam van itt a merci belsö design frontjan.....hogy fog ez tetszeni a mi indianjainknak otthon egy 10-15 ev mulva nagyon kigyo ez a belsö
(#47869) EQMontoya v es valoban
(#47870) MunezXBK marmint, hogy valaki kikölcsönöz egy autot X varosban, lerakja Y ban es Te visszaviszed X be vagy hogy?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #47875 üzenetére
Azt azert gondoltam, hogy nem Te vagy az egyedüli ember erre elegge beletapintottal volna a piaci résbe....valszeg 3 Lambot konfiguralnal most eppen egyszerre, mert nem tudnad eldönteni, melyik szin is az igazi
(#47883) MunezXBK mindenhol igy van ez. Pont a nemet barataimmal beszelgettem erröl, hogy lassan elfogy otthon is a munkaerö, mert nagyreszük elhuz onnan. Naluk ugyan ez volt jopar eve (talan evtizede). Nem veletlen engedtek be a törököket, meg mindenkit az EU bol. Itt sem latsz mar nemetet gyorsetteremben, vagy a földeken epret szedni. A nemet meg tovabb lep svajcba, Kanadaba, Usa ba....mar akinek nem sikerül itt megcsinalni a szerencsejet....mert azt meglehet Magyarorszagon is, Nemetorszagban, de Svajcban is lehetsz csoro
-
Declare
őstag
Teljesen igy van Kinek mi a kitüzött cel. Otthon is el lehet erni barmit, csak sokkal nehezebb. Azt az eletszinvonalat, amit en kitüztem, azt a Nemeteknel realisnak latom elerni. Otthon sokkal kisebb lenne ra az esely. Plussz ugye a tarsadalom, az itteni gondolkodas, az egesz rendszer/allam müködese....ez nekem még egy oriasi plussz pont, amiben sokkal jobban erzem magam.
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #47993 üzenetére
bahh na ez gyönyörü itt még a fa is ilyen sötetebb tonusu, ami nem rossz...mndjuk en akkor is foliaznam
Mi lett az xi -vel, amit neztel? Azt mondtad atnezeted 5er el (vagy hol )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Pont ez, hogy igy all hozzajuk mindenki. Taposva, tiporva, rugva, ütve vagva vannak. Nyilvan nem egyertelmü, hogy baja lesz, de jo esellyel sokkal több nyüg fog elöjönni belöle is szerintem, mint egy olyan, ami normalisan van hasznalva, nem 230 al van tiporva 8000 km es koraban stb.
Nyilvan nem csak kölcsönzös autora igaz ez. Nalunk a ceges v40 volvesz.....hat az is amit kap az egyik kollegamtol az brutal. Kivancsi leszek meddig birja. Mar most az összes felni vegig van nyuzva, a rükvercet izombol kapcsolja, siman betolja izomba 1 esbe, miközben gurulunk 20 al, reggel 5 fokban padlogaz kb tiltasig....stb. Jah es amikor elfelejti, hogy jar a motor es 1 esben, feken allva lelep a kupplungrol, azt sem biztos, hogy megköszöni a technika. Na egy kölcsönzös/ceges auto biztos, hogy sokszor ki van teve ilyennek, mig azert egy sajatra csak jobban vigyaz az ember (es itt nem a fütött garazs es polirra gondolok)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tomiii. #48149 üzenetére
Mindenki ugy banik az autojaval, ahogy jol esik, maradjunk ennyiben es az is biztos, hogy nem szeretnem a magamenak tudni az egyik ilyen kölcsönzös autot....de ha te igen, vedd fel a kontaktot MunezXBK -el, biztos tud segiteni, hogy jo aron hozzajuthass, egy ilyen "ugyan mar mi baja lehet" kölcsönzös autohoz, ha letelik az a par 10k km es futasa
-
Declare
őstag
válasz tomiii. #48156 üzenetére
Bocs, ha azert hiteles forraskent a velemenyed nem fogadom el . Irtam a lenyeget nem? Kiemelem:
"Mindenki ugy banik az autojaval, ahogy jol esik, maradjunk ennyiben "
Nekem ez a velemenyem, Neked nem. Nem szoltam egy szot sem, amikor MunezXBK belinkelte a kepet, de attol meg a velemenyem ez, amit irtam most
-
Declare
őstag
válasz csabi94 #48188 üzenetére
Neten nezz utanna, mik a DRL kriteriumai, minden le van irva (hogy kell bekötni, milyen messze lehetnek egymastol a ledek stb). Szerintem valami LED csik müködne itt csak, mert a ködlampa eleg specko alaku (nezz utanna, hatha gyart valaki hozza)
Osramnak vannak egesz jo megoldasai, van ilyen led csik is, ami homogen fenyü, az egesz kultur kinezetü.
Ha szabalyosan van felszerelve, bekötve, megvan az E jelzes rajta, akkor nem köthet bele senki
(#48189) tboy93 DRL nelkül vilagit a kocsi teljes belsö vilagitasa, föfenyszorok, helyzetjelzök, elöl hatul, rendszamtabla...teljesen feleslegesen...engem is idegesit ....szerencsere a nemeteknel nem kötelezö a lampa hasznalat, igy nem erdekel. Na meg szepen megoldott, autohoz passzolo DRL az nagyon nehez kerdes es ritka
(#48191) Qru nem hiszem, hogy van olyan auto, aminek a ködlampai ezeket nem teljesitik inkabb az utolagos felragaztott dolgok miatt van ez a szabalyozas szvsz. Csak ilyen erdekes alaku drl es ködlampat, nem tudom, hogy talalni e
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Nem belefaragasrol beszelek, azt nyilvan nem szabad. Vannak olyan ködlampak, amik drl kent is funkcionalnak, meg vannak olyanok is, amik ködlampakent nem, csak drl kent.
Az egyik best talan az Osram [link] ez asszem ködlampa, drl es kanyarfeny is egyben....csak nem epp olcso es az ufo civicbe nem passzol annyira
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz Integrale #48240 üzenetére
es akkor a rapid? raadasul az astranak nincs is sedan valtozata csak kombi tiszta egy katyvasz az egesz abban viszont kiegyezhetünk, hogy egyik sem premium
(#48238) Mappa nem ertek a skodakhoz, nem igazan szmpatizalok velük (a superb et kiveve) . Az viszont latszik a kepröl, hogy az az octavia üles az biztosan valami alap cucc.
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #48249 üzenetére
Az octavia nekem se passzolt bele valahogy a kepletbe, de logikus, amit irtok
(#48250) Integrale A Skoda elve gyakorlatilag az, hogy ugyan annyiert tobbet ad. marmint hogy attol függ ugye miben merjük ezt a "többet ad" dolgot meretben, meg darab szamban az extra listan igen
Bar a lenyegröl mindig mindenki elfeletkezik: Bimmer kell!!!!!
-
Declare
őstag
Mercedes Pickup latom magamelött a varosi forgalomban a dübörgö hip-hopp meg rap-re arany fukszal kilogatott kezü brazilokat, bologatva araszolni a dugoban
-
Declare
őstag
válasz Bati0501 #48574 üzenetére
Nekünk 2008 as van asszem, abban még a láncnyulos 1.4 tsi van, de azzal sincs igazabol semmi dráma. Gyakrabban kell cserelni a lancot, de azert azzal lehet együtt elni. A masodik generaciosban mar lehet modositottak rajta, akkor az sem problemas. Amugy jol fogyaszt es sokkal jobb vezetni, mint egy 1,6 szivo t.
Amugy szerinem jo auto, en szeretem vezetni. Jo a valto, jo a futomü. Alcantara sportülessel vedd ha van ra lehetöseg, kenyelmes, jo. Szvsz az S line nagyon sokat dob rajta, ha sportfutomü miatt zarod ki az S linet, nem kell töle felni, de amugy sem jar együtt feltetlen az S optik meg az S futomü.
-
Declare
őstag
válasz Kakaduku #48578 üzenetére
Milyen autot vegyek a Te topikod
Amugy dizel vagy benzin azert az a fenntartasi költsegek szempontjabol kicsit sem mindegy kategoria 10-15k km re evente szerintem ne vegyel dizelt, ha szempont a fenntartasi költseg is.
Skoda octaviat erdemes lenne megnezned talan meg, az is egy szep tagas auto.
-
Declare
őstag
válasz Bati0501 #48583 üzenetére
Asszem 15mm ültetest es feszesebb hangolast jelent a sportfutomü, nem egy elhetetlen dolog.
Amikor mi vettük ez az üles kriterium volt, mert kiprobaltuk es sokkal jobban bejött, mint a sima. Annak semmilyen tartasa, meg semmilye nem volt. Ez praktikus is, mert egesz jol karbantarthato es nem is olyan hideg mint a bör a feneknel es a hattamlanal es nyaron sem izzadsz talan ugy bele, mint egy voll börbe. Illetve van gerinctamasz is, ami nagyon jo.
S line sport üles volt a neve anno. Közepen alcantara, szeleken bör. Hogy ezt gondoltad felbör alatt azt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
A dugodijat azert kell bevezetni, hogy kontrollalhato legyen a forgalom es elhetö legyen a belvaros. A forgalom szimulacios modellekben is egyertelmüen az jön ki, hogy Bp eseten ez egy must have dolog. Egy Hamburgban pl valszeg jo ideig nem kell dugodij, vagy soha nem is fog kelleni, mert olyan a varos strukturaja, uthalozata. Osloban sem azert vezettek be, mert a "rohadt EU" (tiiicsak be )...nem is tagallam, hanem mert kell. Nem kell mindent benyalni a téfauból
-
Declare
őstag
Mi az egyetemen forgalomtechnikai szempontbol vizsgaltuk, modelleztük is es abban egyertelmüen az jött ki, hogy a forgalomszamlalasi adatok es uthalozat/varos szerkezete miatt, ha elhetö belvarost akarunk, akkor kell. EU ebben a szempontban, biztosan nincs . Mar evekkel ezelött be lehetett volna vezetni, mert indokolt, csak senki nem szeret olyat tenni, aminek a nep nem örül.
Ha abbol a szempontbol nezzük, hogy van egy rosszul megtervezett 4 es metro vonalunk, ami sokkal kevesbe kihasznalt, mint kellene lennie es ezert kenyszeritö eszközkent probaljak meg a nepet beterelni, ez egy masik aspektus....de itt megint csak nem EU vagy EU, hanem a szokasos magyarorszagi sikertörtenetekröl beszelünk. Pesze ez itt is, mint mindig, mindenhol joly joker....mi tökeletesek vagyunk, de a rohadt EU....
Amugy igaz....kapja be az EU, vinnem kell centiroztatni a teli gumikat....
-
Declare
őstag
Megegyszer: a dugodij forgalomtechnikai szempontbol indokolt Bp-en. Ahogy pl Osoloban is, akire nem kötelez ra az EU ilyet (szoljatok ha tevedek).
A 4 es metroval meg ha jol tudom a következö van:
Alapbol rossz az egesz, mert a nyomvonalat kb 1000 eve terveztek meg, az akkori forgalomtechnika alapjan. Most az epites elött, mindenki hangoztatta, hogy ezt felül kellene vizsgalni, de nem volt eppen olyan cimbora, aki a forgalomtechinka es egyeb dolgokon tudott volna szakitani tengernyi penzt, igy ezt lesz@rtak, mert az epitkezesre meg sorban alltak az "éhes cimborak". Igy megepitettek az elavult nyomvonalon a metrot, ami nem hozza azokat a kihasznaltsagi adatokat, amiket az EU elöir (rohadjanak meg vagy sem, de azert van abban logika, hogy minden sz@rra nem osztjak a lovet). Ezert kitalaltak, hogy gyorsan bevezetik a dugodijat, ami amugy is regota log a levegöben, ez nyilvan növelni fogja valamellyest a metro kihasznaltsagat, az egeszet raverik az EU ra, hisz ez a karty, mindig tuti es problem solved.
A masodik felevel, amit irtal, azzal 100% ig egyetertek , de következik abbol is amit irtam.
Persze ha valakinek a "rohaggyonmegazeu" kartya a szimpi, huzza azt. Csak egy alternativat dobtam be, atgondolasra de befejeztem
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Programozás topic
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motoros topic
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen