- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
Persze. Én mondjuk úgy vagyok vele, hogyha nem érdekelne az a 800 euró, akkor sem arra költeném ezt az összeget (és a vele járó napot), hogy kifizessem a kerék- és a fékolajcserét, hanem mondjuk elutazom belőle valahová egy hosszúhétvégére/bérlek valami versenypályára való autót és elmegyek a Nordschleife-ra, stb.
Mert valószínűleg ugyanezt a faszaságot (látva az i3-ról alkotott véleményeket), jobb beltérminőséget (Teslánál általában ezt kifogásolják azok, akik ültek európai prémiumban) és esélyesen jobb kinézetet várhatok innen nézve olcsóbban a BMW-től, csak ott ingyen lesz a szerviz. És ha rossz napom van/belémjönnek/stb. nem lesz az esetek 80%-ában GTK-s az autó. Ezek mellett gondolhatod mennyi a cascoja egy Teslának, szerintem kéthavi díjból megvagyok egy évre az A3-nál, kötelezőstül (az autók árában (Model 3-hoz hasonlítva) pedig nincs eszeveszett különbség).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen