- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OneSport OT05 - finomhangolás
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
gp A kiegészítő érkezése már nincs messze, alig egy hetet kell már csak várnunk a DLC-re.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
focvis #74034 üzenetére
Azért azt vedd figyelembe, hogy 100kg-val könnyebb, valószínűleg 10 évvel újabb konstrukcióként jobb az alaktényezője és kisebb a hajtáslánc vesztesége, mivel elől kapar.
Ezeket mind figyelembe véve nem önmagában a motor szerintem nem sokkal hatékonyabb.Az meg nyilvánvaló, hogy valamivel jobban megy, egyrészt ugye az a 100kg előny, másrészt nagyobb nyomaték, és az is alacsonyabban.
Kornel: sajnos igen, de szerintem nem a gázreakciók az oka, hanem hogy a turbós motorok részterhelésen valamivel kevesebbet tudnak fogyasztani, és a fogyasztás/CO mérések kitrükközéséhez kellett a dolog. Egyre szimpatikusabb a 350Z/370Z, mint utolsó mohikán. És ketten kényelmesen el is férnénk benne. Azt meg lefosom, hogy mennyit eszik.
Mondjuk nekem 240 lóval is elég lenne.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!