- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
válasz szabonagyur #69394 üzenetére
-
gzbotii
nagyúr
válasz szabonagyur #69394 üzenetére
Ha óra szerint 100 alatt voltál, akkor az 93-95 lehet valósan.
10+2 a határ 100km/h alatt, és 15+2 100km/h korlátozás felett, nem?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
félisten
-
gzbotii
nagyúr
válasz szőröscica #69404 üzenetére
Jó bőkezűek nallatok.
Én fizettem már 62kmph-as szaguldozasert (50es korlát) és több ismerősöm is 61-ert (ügyint 50es korlát)When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Kornel
veterán
Ahogy nézem a fb posztokat, Sopronban ma legalább 2 autóról szedték le a felniket gumistol, mit érdemes csinálni ez ellen? Kerékőr sokak szerint semmit sem ér.
Egyéb okosság? -
Kornel
veterán
válasz kisza25 #69409 üzenetére
4,7M
xeon.Szabi: lesz, de 4 gumi 160k, a felnik se olcsok, tuti feltűnő lenne bárhol.
Igazából nem gyakori, Sopronban most a héten vagy 5 autóról szedték le, és tették a fekre le az autót.
Mondjuk van zárt parkoló, valószínű berakom oda.
De nem ártana valami védelem a felnik leszedhetosege érdekében, mert 10 perc alatt megoldják bárhol ezek a tetvek, egyébként borsodi és szabolcsi cigányok.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #69407 üzenetére
1. Zárt garázs/parkoló/udvar/kamerával megfigyelt terület.
2. Kerékőr valószínűleg sokat nem ér, de több fajta jobb minőségűt használnék úgy, hogy kerekenként eltérően legyenek keverve a típusok. Időhúzásnak legalább megteszi.
3. Casco
4. Esetleg valami emelés/mozdításérzékeny riasztó.
5. Lemezfelni + dísztárcsaMa láttam egy MK6 Swiftet élőben is. Hát, MK5 után nem feltűnő, de nem néz ki rosszul.
-
Kornel
veterán
válasz K Norbi #69412 üzenetére
Azok, kaptak már el ott bandát. Meg borsodiak. Én is az vagyok, nincs mit ezen tagadni. Mármint borsodi
BigBlackDog: ezen gondolkoztam én is.
Van itt egy zárt kamerával őrzött parkoló, berakom oda, ott még nem bántottak autót.
Van ez az elforgo fejű mcgard, ennél jobbat egyelőre nem találtam a neten: [link]
Casco alap, emelés / mozditas érzékelős riasztónak meg utána kell járni.
Akkor ennyi, aztán bízni kell a szerencsében.Mod: még a végén swifted lesz
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #69411 üzenetére
Akkor a dísztárcsát szedik le, elég csak a lemezfelni.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Kornel #69413 üzenetére
Nekem Lujzinál gyári vag kerékőr volt. Jött a tavasz és akartam nyári gummedlit tenni. Megpróbáltam otthon kulccsal levenni, meg sem mozdult. Bevittem MARSOba, ott "kulcs" része fogta magát és közepén megforgott és elnyíródott. Ekkor otthagytam, és bő 4 óta és féltucat fúrószár árán leszedték a kerekeimet. Azóta úgy vagyok vele, inkább lopják el.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Kornel
veterán
3 autó egy éjszaka: [link]
-
válasz Kornel #69417 üzenetére
Figy: nem te vagy az egyetlen akitől loptak el kocsit. Velem is előfordult. Sőt volt olyan egyszer, hogy míg moziban voltam a filofaxomat (benne minden telefonszámmal, névvel, kártyákkal), a Lengyelországban 1997ben kemény 400$-t vett limitált szériás Sony walkman-emet , életem eddigi egyetlen valódi Ray-Ban szemüvegét kirámolták a kocsim kesztyűtartójából a forgalmival együtt, majd visszazárták a kocsit. Itt volt bennem egy másik törés. Azóta leszarom, mert én hiába idegeskedek ha nagyon akarják semmi nem állítja meg őket.
De nem akarok én ebből vitát: ha te ezt szeretnéd, legyen meg.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz Kornel #69420 üzenetére
Én nem szerettem a G7-en lévő gyári kerekőrt, szériafelszeretség hozzá. S.k. cserélem a kerekeket, óvatosan bánok a keresztkulccsal, mégis sikerült elnyalni az egyiket. Azon voltam már, hogy veszek 4 db normál kerékcsavart a helyükre.
Ha úgyis lesz cascód, akkor szvsz a riasztó felesleges / kevéssé fontos.
A tegnap említett A6 sztornó, megvette a szomszéd aranyárban. Nem bánom.
-
-
-
veterán
válasz bitpork #69426 üzenetére
Az értékvesztés fájó pont; ezek újonnan 30 millás autók, a 4-5 éveseket 15-16 m környékén kínálják. Ez eddig egész jó, az újdonság varázsa segít.
De úgy vélem, hogy 5 év múlva a ma 5 éves példányok ára lemegy 5-6 millára, mert elveszik az újdonság, addig kijönnek modernebb megoldások, lejjebb megy az új elektromos autók ára, ki tudja hogy fogja bírni az akkorra már 10 éves autók akkuja, stb.Szóval úgy tippelem, hogy egy "olcsó", használt Teslán 5 év alatt összejönne kb. 10 millió Ft értékvesztés, ami 2 m/év.
-
Predator2
addikt
Helló
A véleményetekre volnék kíváncsi, szerintetek meg merjem venni? Nem szeretnék gagyit, de árban sem szeretnék elszállni? Milyen lehet?[link]
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
válasz Magnum_ #69427 üzenetére
Ez nettó butaság - olyan szokásos totálkár. 2 autómat vettem hitelre, mindkettő ki volt fizetve, és karban volt tartva. Az más kérdés h a legtöbb honfitársunk nem képes a saját korlátait felmérni de ez meglátszik az utakon is amikor pl az 1.1 bármi megpakolva, elkezd előzni egy tetszőleges 2,5+ literes vmit ami meg üres. De ez a probléma nem egyenlő a hitelre vásárlás teljes elítélésével.
És itt becsatlakozhatna (#69428) focvis is: aki nem fuvaros (teher v személy) és értékvesztést számol autón, az megérdemli. Különösen te focvis, aki élvezeti értéket keresel a megvételnél. Ha ennyire az értékmegőrzés a cél, akkor csak és kizárólag lízing. Nem a használóé az értékvesztés és még leírható és elszámolható is.
El kell dönteni minek és mire kell a kocsi. Minden más v vetítés v felesleges karate
Szóljatok ha bunkó vagyok, mert most nagyon hasogat a fejem és őszinteségi rohamok gyötörnek
MOD
(#69430) EQMontoya: olvastam a cikket. Biztos vagyok benne, hogy ott az érzelmi kár azért beütött rendesen. És sajnos jó példa arra, hogy a tótágast is állunk, az ártó szándék mindig lépéselőnyben lesz.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz bitpork #69431 üzenetére
Nem fér bele az értékrendembe a kilométerenkenti 90 Ft értékvesztés egy használt Teslánál. A nullkilométeres GTI esetén ez 36 forintra jött ki + a benzin 29,4 Ft/km (Spritmonitor segít a számokkal), ez összesen 65,4 Ft, szervizzel együtt legyen 67 Ft/km. A Teslanak kell itthon áram, a vége biztos lesz 100 Ft/km.
Mondjuk így csak másfélszeres az üzemeltetési költség, előzetesen többre tippeltem, most 2 percet számoltam.
Ha ennyire az értékmegőrzés a cél, akkor csak és kizárólag lízing. Nem a használóé az értékvesztés és még leírható és elszámolható is.
Valóban nem a használóé az értékvesztés, ő csak a beugrót és a havi lízingdíjakat fizeti.
Munkavállaló vagyok, nem tudom leírni és elszámolni.Én írtam előre, hogy nekem magas a Tesla ára. Nem vagy bunkó. Fejfájásra Algoflex Forte, jobbulást!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #69428 üzenetére
Ne bánd azt az A6-ot. Céges A6 3.0TDI-hez (C6 pfl) volt szerencsém párszor és engem nem győzött meg annyira. Oké egy lerúgott céges darab volt de vhogy nem volt az a hű de nagy prémium érzésem benne a B6 után. Menni ment, parkolni azért nem vt könnyű mert hiába a sok segédlet ha nem találsz akkora helyet ahova fizikailag befér...
mod:
Jah a lízingtémához: ördögtől valónak gondoltam mikor autót kerestem, ma már bánom, hogy nem mentem bele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
B-L-A-C-K
titán
válasz focvis #69435 üzenetére
De ez csak tipp, pontosan nem tudhatod. Amúgy meg ezen szerintem hülyeség gondolkodni mennyit fogsz rajta bukni, ha 15+ milliós kocsit néz valaki így is úgyis nagy lesz a bukó, ha 3-5 már nem annyira, na meg az se mind1 mikor adod, pl te a golffal azért nem buktál sokat mert időben eladtad, meg szerencséd volt akadt rá vevőd, mert ugye nem kapkodják az emberek.
-
válasz focvis #69433 üzenetére
Nos lássuk csak. Ma reggel, 1 órával a szokott ágykilökődésem előtt az alattam lévő lakásfelújítás ébresztett fel, és azóta feszt megy az ütvefúró és a manuális csempe leverés. És most még azt is el akarod adni nekem, hogy értékvesztés nyema, de öreg értéktelen megint nyema, meg még költeni sem akarsz rá, mindamellett h menjen is.
Akkor végül is neked RC való(#69432) brumi1024 : Jelenlegi igényeimnek tökéletesen megfelel egy megoldás ami egy irányba meg tud tenni cca 250km-t. Ha lehetőségem lenne, akkor a nyaralóban és itthon is lenne töltő. A többi megoldható eseti bérléssel. És akkor végre nem járkálnék ki a nővéremékhez tanyára !
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kisza25
félisten
nekem volt egy hitelre vett autóm, ami 2,7M helyett a végén 4M-be volt, úgy, hogy futamidő felénél inkább kifizettem (köszönhetően a svájci franknak), azóta csak kp-ra veszek mindent.
Mondjuk, ha akkor nem lépem meg az autóvásárlást, nem tudtam volna kimenni dolgozni, volt egy A vectrám amire nagyon sok pénzt rá kellett volna locsolni, már az elindításával is bajok voltak. Azt betoltam, beszámolták. Elhoztam az új fabiát, 6,5 évig használtam hibamentesen. Részben ennek köszönhetően, megkerestem 2 autó árát és egy fél ház árát, mert volt mivel kijárni és haza járni.
Sok volt benne a kockázat, mert annyi pénzem nem volt miután elhoztam, hogy az első törlesztőrészletet befizessem.Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
gzbotii
nagyúr
válasz Magnum_ #69427 üzenetére
Közgázt tanultam én is egyetemen, elég jól is ment és szerettem is, DE: ez a cikk olyannak való, olyan írta, aki egy Stiftel is beéri, ha havi 400k keres akkor is, és annak a fentartasa is faj, mert miért kell költeni rá. Fakanálra nem kell költeni, pedig az is, pont olyan használati tárgy (ergo a fakanal gazdaságosabb➡jobb). Meg költünk rá, majd ha kell. Elvégre a fektarcsa végig ki volt fizetve. LL olajat ledobni 30k km előtt hülyeség, mert anyagilag akkor nem érte meg.
Az igazság valahol fel úton van, szvzs.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #69440 üzenetére
A hitel az más tészta. Hitelre én sem vennék kocsit max ha pénzt keresek vele mint ahogy te tetted a Fóbiával. De a lízing az más tészta.
mod:
gzbotii +1.
Aki ezt a cikket írta, azt beköltöztetném a belső VIII. kerületbe mondjuk a Szigony utca környékére mert ott sokkal olcsóbb egy azonos méretű lakás mint a Rózsadombon, tehát az gazdaságosabb...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #69444 üzenetére
én amondó vagyok, hogy a magamfajtának meg a statisztikusoknak addig stabilan van munkája, amíg ti, a tudatos pénzügyi emberek tonnaszámra hordjátok ki a terméket hitelre, tehát igazad van, én egy fasz vagyok, mert igyekszem hosszabb távon (holnap helyett akár holnap utánig is) gondolkodni, tervezni, ahelyett, hogy carpe diJem.
fel is mondom a gecibe az önkéntes magánnyugdíjpénztáram, és az egyéb megtakarításaimat, mert végül is meg van spórolva a kocsi ára.Qru: az ingatlan szerintem nem jó példa pont, kicsit jobb az értéktartása, min az autónak. elnézést, ha fasssság.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
pècsimunkás
addikt
válasz Magnum_ #69442 üzenetére
Akkor senki nem venne új autót . Mèg Nyugat - Európában sem nagyon .
Èn hitelre vettem - 48 hónap- , de kb a fizum negyedèt viszem el a rèszlet , biztosítás , Casco . Ha nem jön valami nagyon nagy baj , kifizettem simán , ès 4 èv múlva lesz egy èrtèkes autóm .
Ha bejön olyan amire nem is merek gondolni , eladom , elcserèlem , akármi ... Elèg komoly előleget raktam le rá , tehát nem lesz olyan , hogy sem autó , sem pènz , ha valami be is ütne !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
veterán
Becsszó' nem bánom.
(#69438) B-L-A-C-K: Becslés, nem tipp.
Én ennyit "tippelek", ezzel számolnék; de mindenki "tippelhet" neki tetsző számot. Előtte nézze meg a hahun, hogy mennyit ér egy 10 éves szedán 300 000 km-rel, ami újonnan 30+ millió Ft volt (S Klasse, A8, 7-es BMW, Lexus LS), aztán osszon-szorozzon.
Nem nézegetek 15+ milliós autót; két lábbal állok a Földön.(#69439) bitpork: Az RC jó ötlet. De inkább G6 GTI-t szeretnék.
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #69446 üzenetére
természetesen ha ez mellett már mindenről (bankszámla, ingatlan, gyermek tanulmányaira stb) gondoskodtál előre, akkor nagyon valid
én még nem tartok itt, felelőtlenségnek érzeném jelenleg 4 évnyi béremet autóba tolni
pedig csípom a fasza verdákat.I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Gitáros topic
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Külpolitika
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Szemüveges topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest