- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Új információk a Galaxy A36 és Galaxy A56 kameráiról
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Google Pixel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Exynos 2500-zal szerelt Galaxy S25+ tesztelt Geekbenchen
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #59568 üzenetére
Nem mi vagyunk a fő piac, nem ide gyártanak. De mondjuk tényleg logikus lenne az új 1,6-os dízelt bedobni ide...
más:
Ma próbáltam egy uj Superb-et. 2.0 TDI 190 lóval. Jól megy de semmi fejletépés érzetre (a nagy tér meg a jó zajszigetelés sokat elvesz a feelingből). Jó a hangszigetelése 120-130-nál is csak a gördülésizaj meg egy pici szélzaj jött be. Hátul frenetikus mekkora a hely. Az ülés szövete botrány szar továbbra is (érezhetően tejfölöspohárból van) pedig ez nem alap felszereltség volt.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Én egy Rapid Spaceback-kel voltam így múlt héten (Ambition csomag, 1.2 TSI). Amíg csak kívülről láttam, azt gondoltam, milyen formás, jól összerakott kis-Octi, de beülve nagyon alacsony a minőségérzet, nagyjából, mint egy rosszabb felszereltségű Fabiában. Aztán persze megtudtam, hogy azonos felszereltség mellett még kicsit olcsóbb is, mint a Fabia.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Szomszédnak is ilyen van, komolyan az első autó amiben a trikó üléshuzat növeli a komfortot.
Szent: Botrány akkor is, a B5 1996-ban debütált. Tehát laza 20 év lemaradásban vannak ezen a téren.
Pedig a CC menő volt és a csalódízel motor teljesen oké, azzal be is vállalnám akár (szigorúan kézivel).
mod:
brumi1024: Manuális 6-os, alul nem bántóan nyomatékszegény, lefulladásra nem hajlamos. A motort nem hallottam zajosabbnak mint a mi B6-unkban, ami azért látva az ülések minőségét nagy szó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#64118272
törölt tag
Mostanában sokat volt nálam egy Seat Toledo(ami ugye azonos a Rapiddal), egy barátomnak meg Rapid a céges autója, tehát össze tudtam hasonlítani.
Ég és föld a Rapid meg a Toledo. A Seat sportos, nagyon ott van az úton, szépen tapad, jó vezetni, az ülései nagyon szuperek, akarva-akaratlanul is kihozza az emberből a boyracert, emelett az anyagok is egész jók(oké, nem ütik a 6-os Golfom szintjén, de na...), míg a Skoda se nem sportos, se nem kényelmes, teljesen semleges. Arra sem késztet, hogy nyomjam neki, meg arra se, hogy olyan kényelmes, hogy kiszállni se akarok. Az anyagok érezhetően gagyibbak odabent. Hanghatásra mind a kettő ugyanolyan(hangos).
1.6-os dízellel volt mind a kettő, ugyanaz a motor, mint ami nekem is van a Golfba, csak azok manuális váltóval, hát a Seat érzetre messze a legsportosabb a 3 autó közül, a Skoda meg a legunalmasabb.
-
Snoop-y
veterán
Meg mindig ules?
Akkor bedobom ezt:Renault megane ulesei iszonyat kenyelmesek. 7-800 kilometert siman le lehet bennuk vezetni derekfajas nelkul.
Mondjuk az eddigi legkenyelmesebb uleseim a Momo versenyulesek voltak
mod:
Mar egyedi arckepet is lehet venni?
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Buster17
addikt
Olajcserét milyen időközönt kell csinálni?
Tudom minden kocsinál más de még is mi az ajánlott?Mi minden kocsinál, típustól függetlenül 10ezernél cseréljük.
Olvasgattam és a gyártó 20-30ezreket ír egyes típusokra.
Ez normális? Nem sok egy kicsit?
Külfőldi fórumokat olvasgattam és azon megakadt a szemem hogy ha jó az olaj akkor 100ezret is simán elment.Így vegyen az ember használtan kocsit aztán még lehet olaj se volt benne cserélve
-
bandus
veterán
válasz Buster17 #59613 üzenetére
ez ilyen, ugyan az olajcsere cimbinél megy, de minden rendelésről (olaj+szűrők) elrakom a számlát, ha el akarom majd adni legalább látja a vevő, hogy 3 havonta ki van cserélve az olaj. persze feltételezheti, hogy unalmamban rendelgetem, de hátha ennyire sötét ember nem fogok ki.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
mycso
veterán
Itt mindig szóba kerül ez az olajcserélős téma, hogy gyakran, meg stb. ...
Azért nem feltétlenül kell tízezrenként.Én biztosan nem fogom a 7.5l olajat tízezrenként lecserélni, főleg, hogy inkább nyugodt tempós hosszabb utakra használom az autót.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Buster17
addikt
-
-
Snoop-y
veterán
Sot a meg modernebbek meg szolnak hogy toltsel ra es o maga allitja a szervizciklust (nezi mennyit ment hidegen fordulaton etc)
Ezert draga az M5 marmint a fenntartasa
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
z123456789
addikt
válasz Buster17 #59621 üzenetére
Kollégám újonnan vett 1.6 dízli 7es golfjában sem túlozza el a cserét. Mikor megvette, mondtam neki, hogy én a helyében 10e-enként ledobnám, szerelőm is ezt ajánlotta. Közel 2 év után ott tartunk amit írsz te is, hogy 10e-enként ezeket az olajokat már nem kell, jó az, ahogy a porke hungáriánál, szervíz intervallumonként cserélik. Mert még akár árthatunk is, ah állandóan friss olaj kerül bele. Meg amúgy is, a laptop mindent megmond a motorról, hogy milyen állapotban van. Mondom OK.
-
Buster17
addikt
Csak még így is betartják a 30ezret hogy télen csak akkor indulnak el ha már járt a motor 10 percet és kellő meleg van már odabent
Én is most tél után 10ezer előtt már cserélni fogom, még ha figyeltem is rá, hogyan kell elindulni télen.
Igaz nekem 10ezres ciklust is ír nem 20-30-at -
kisza25
félisten
az én i30-am 30e km-es, de a szervizben is mondták, hogy 15e km-et ajánlják, a 30e km max azoknak, akik 100-200km-et ingáznak naponta pályán munkába, vagy hasonló
Jut eszembe az enyémbe a 90e km-et 3 cserével tették bele 7-8 havonta 30e km
Arra gondoltam, hogy jó kis dzsuva lehet benne, most 5500 km-et mentem előző csere óta (szeptember) de gondolkozom, hogy tavasszal beiktatok egy köztes cserét, gondolom ezzel csak jót tennék a motornak? ennyit szerintem megérEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Integrale
veterán
Kicsivel kevesebb mint egy ev alatt megy annyit, sok a rovidtav, ezert csereli ilyen "gyakran". De ha 10-et megy egy evben, a par kilometeres utak miatt, akkor is ketszer cserel toltetet.
De jelzem, a gyari intervallum is ugy szol (a Lancia eseteben szinten), hogy 7500 km olajcsere, 15000 km szuro.
Ezzel kapcsolatban hallottam egy oreg szakitol, hogy fel kell tolteni gazolajjal az olaj leengedese utan a motort, beinditani par masodpercre, aztan mehet a helyere az olaj. Ez mennyire normalis eljaras?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
Ha már ennyire olajcsere téma van.
Van egy új Focusom (1.5 Ecoboost), gyári szervizintervalluma 20k km, vagy 1 év.
Van-e értelme 10.000-nél egy olajcserét beiktatni? Kb. pont félévnél lenne.
Használat: napi 2x20 km melóba országúton, heti 2-3x melóból az edzőterembe 1 km, meg havi 4-5 hosszabb út (Vp-Fehérvár, Vp- BP).[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
az én gyakorlatom, hogy 15-20k között cserélem, amikor van időm elgurulni cimbihez. szóval évente 3-szor
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
pit stop
addikt
válasz BigBlackDog #59191 üzenetére
Én is beleírtam. Még márkatárs sincs
Kátyuk és M1 egyre rosszabb.. Egyik reggel egy kamion kapott defektet, mert belement egybe. M0-án meg körbekerítik és várják a csodát, hogy begyógyul magától.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Magnum_
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest