Hirdetés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Blackview tudja, hol szeret a cápa
- Az iPhone 15 volt a legkelendőbb készülék 2024 Q3-ban
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi Mi 10T - erre vártunk idén
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz lama_lamm #55332 üzenetére
Szerintem nincs kamera, bár nem emlékszem, hogy itt mentem-e át piroson. Aránylag sűrűn járok errefelé.
@Qru 55355: pont ma reggel gondolkodtam azon, hogy ennyi erővel Alfát is vehettem volna... japó gép nem jutott eszembe.
Ma úgy gondolom, hogy next time visszatérek a VAG vonalra, esetleg Merga. Persze ez változhat.[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz lama_lamm #58471 üzenetére
rövid keresés után találtam olyat, hogy hétvégén is működnek (2 éve Cegléden például, azonos jogkörrel), de azt nem sikerül kiderítenem, hogy adott időt tekintve Budapesten hatályos volt-e ilyen rendelkezés.
szerk.:
egy telefon csodákra képes: hétvégén is, éjjel-nappal dolgoznak a közterület felügyelők. (csak az a kár, hogy nem mindig az érdemi munkára koncentrálnak.)
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lama_lamm #67322 üzenetére
Nyestriasztó spray-t használok nekem bevált.
Vizes palack is jó lehet vagy motortérbe kutyaszőr... de vannak elektromos/ultrahangos nyest riasztók is.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz lama_lamm #67396 üzenetére
Sokat kerestem a választ erre a kérdésre, de nem találtam egyértelmű megoldást. A gond, hogy nem találkozik a levegőn és a kartergázon kívül semmi se a szívótraktus alkatrészeivel.
Részmegoldások, amik vélhetően késleltetik a problémákat:
- kiemelkedő minőségű motorolaj, ami gyári jóváhagyással rendelkezik - ennek a kipárolgó részei talán kevésbé rakódnak le a kartergázzal vegyítve;
- időnként meghajtani autópályán 4000 rpm környékén, 20 percen át folyamatosan;
- időnként táltosbenzint tankolni - DE elvileg ez se találkozik a szívószeleppel.Ami jobb eséllyel működik, az a vegyszeres szívóoldali tisztítás; de ezzel nem várnám meg a problémák jelentkezését, inkább megelőzés-jelleggel végeztetném el - mondjuk 30-50 ezer km-enként. (pl. morvaiauto.hu, 18 k Ft)
Esetleg kartergáz-lecsapató beépítése - ezt nem próbáltam.
Sok volt a feltételes mód / talán / esetleg a hsz-emben, mert nincs egyértelmű válasz.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lama_lamm #67396 üzenetére
Semmit. A csodanafták és adalékok elégésük előtt nem fejtik ki hatásuk égéskor meg már zára van(nak) a szívószelep(ek). A vegyszeres pucolás nem javallott mert bemoshatja a kokszot a hengerbe ami ott elég nagy kárt tud okozni (hengerfalban, dugattyúgyűrűben, katalizátorban, stb). szóval csak használd aztán 100k km után mehetsz diószórásra.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz lama_lamm #67405 üzenetére
+Sur1G
Annyira azért nem kell aggódni, én 150 ezernél vittem el a vegyszeres tisztításra IS, biztos-ami-biztos alapon. Az előtte már heti rendszerességgel jelentkező, égéskimaradásra visszavezethető pillanatnyi torpanásokat egy gyári szoftverfrissítés orvosolta (elfedte az engedékenyebb szoftver); a gép egy 2009-es Golf 6 1.4 TSI.
A diószórás Mo-n jelenleg még talán a TC-s szakember monopóliuma, az ennek megfelelő 100-110 k Ft + Áfa árazással.
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest