- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
Igen, ezt én is kérdezem. Ha nem épp telibesz@r minket a büdös kölök, én is lenézek.
Az utolsó tali, óra átállítás előtt. Talán még világosban látjuk egymást, meg a vasakat.(#47641) B-L-A-C-K
Nem ér. Ezt már én is linkeltem, de Qru kipeckelte innen. Remélem veled sem fog kivételezni.(#47644) Saint_
Óbudán? Mi a fene volt óbudán, hogy ma mindenki arra járt?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
#03969024
törölt tag
válasz Mágus2 #47588 üzenetére
Tehermentesítő gyűrű: A Vilike által linkelt "szakértő" szerint "small rings of metal or plastic", az angol elnevezése "spacer ring", ami ugye nem pont tehermentesítő, hanem távtartó. Műanyaggal tehermentesíteni? Festett felülettel? Akkor miért kúpos a csavar/anya, ha elég csak a kerékagyon tartani a felnit?
Van ott egy kép szétvert lyukakról. Hogyan fordulhatott az elő? Szerintem meg kellett lazuljon. Attól, hogy nagyobb a középfurat?
"nagyobb középfuratú felni szét is veri a csapágyat" Ezen elgondolkodtál? Nem lehet, hogy a felni méreteivel lehet a gond, mert az a csapágy másként kapja a terhelést?
Korom ellenére kissé túlléptem már a Trabanton...(#47589) [rvilike]
Tévedek, ha azt gondolom, hogy finoman lehülyéztél? Tudod, amiket mostanában javítok, azokhoz képest a személyautók 999 ezreléke csak bicikli...Részemről befejeztem.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Üdv, ismerőssel beszélgettünk arról, hogy hitellel terhelt autót be tudnak-e számítani új autó váráslásakor, de egyikünk se tudott biztosat.
Szóval létezik-e olyan opció, hogy egy még hitellel terhelt autót beszámítanak (ezzel együtt átvállalják azt) egy új autóba mint beugró?
Előre is kösz!
-
tomiii.
aktív tag
válasz #03969024 #47658 üzenetére
A nagyobb középfuratú felni azért rázhat főként, mert középfuratban centrírozzák, ha nem ez központosítja, akkor értelemszerűen nem lesz központos. Lehúzás után szerintem sem tart már terhet az agy, de ma már nem volt bent a professzor, mire volt időm keresni. Hétvégén majd utánaszámolok, mert ma nem leszek itthon.
-
-v-
addikt
válasz #03969024 #47658 üzenetére
Tévedek, ha azt gondolom, hogy finoman lehülyéztél?
Én csak linkeltem. Meg volt némi irónia, azt meg úgy érted ahogy szeretnéd rosszindulat sosincs a megjegyzéseimben.
Tudod, amiket mostanában javítok, azokhoz képest a személyautók 999 ezreléke csak bicikli
Elhiszem, de ez max. az egódnak meg önérzetednek fontos, engem nem érdekel
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BigBlackDog #47668 üzenetére
Én sem értem miről beszélnek, mert én fullos belső takarítást írtam, meg egy sima külsőt, szóval nekem nem kell leveressék 120 báros sterimóval a belsejét...
Na de mind1, úgy látom nincs tapasztalat ezzel senkinek, majd nekem lesz, remélem megleszek elégedve az eredménnyel...
Saint_: Amúgy ha olyan rossz lenne kívülről is ez a dolog, gondolom nem járna oda senki, főleg nem luxus autókkal...Meg ha atom sáros, nem hinném ne csapatnák le előtte.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #47669 üzenetére
Bocs, a belső szavon atsiklottam :-))))))
Ha ilyen lesz legalább, akkor okLuxy ide, oda, én nem hiszek benne. Inkább magam mosom a Husztin
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
trassher
addikt
válasz Magnum_ #47667 üzenetére
Ugyanaz a kategória mint a kerámia bevonat. Autókozmetikás barátom megrendelte magának a chemical guys-tól, hogy kipróbálja a saját autóján. Kíváncsi volt mire fel kérnek el ezért 150 rugót. Tapasztalatai szerint lényegében semmivel sem tart tovább és ér többet mint egy kemény wax, cserébe bőven duplája árban.
BigBlackDog: Vízmentes külső mosásról volt szó nem belső takarításról. Persze vannak akiknek belül is megfelel. Nem mellesleg milyen kozmetika az ahol nincs külső mosás?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Magnum_ #47670 üzenetére
Én is magamnak mosom, csak ez nem olyan szintű hogy elmegyek a kútra és lecsapatom meg kiporszívózom meg áttörlöm szilikonnal műszerfalat, és kész... Itt szagtalanítják, minden kárpitot kitisztítanak, gőzborotvával átmennek mindenhol stb stb, 6-8 órás meló. Ezt én így nem tudom megcsinálni mert nincsenek hozzá eszközeim se.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
-
Teszla_
senior tag
Hétfőn jön az MX-5 "utódja". Mivel még magánszemélytől nem vettem autót, így kérdezném, hogy mi a helyes sorrend a vételnél? Eredetvizsga, biztosítás, adás-vételi? A végén meg gondolom a helyi okmányirodában kifizetem az átírás fennmaradó részét.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Teszla_ #47675 üzenetére
előbb eredetvizsga, mint adásvételi? végül is lehetséges. de adásvétel és rögtön bizti, nehogy hazafele gond legyen. aztán eredetvizsga ( vagy ugye Te előbb megcsinálod, biztos-ami-biztos alapon) és átírás 15napon belül.
ja ocsmányirodában fizeted a vagyonszerzési illetéket, forgalmit, stb.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Teszla_ #47675 üzenetére
Már ott helyben mikor megveszed kellene elvileg netes kötelező biztosítást kötnöd, mivel adásvételi után már te vagy a felelős. Én se kötöttem csak másnap, ha utána kötsz, 1 nap késedelemért felszámol ~600Ft-ot a biztosító. Utána elviszed eredetvizsgára, ha ez kész mehetsz okmányirodába, és ennyi volt mese volt.
Én a héten zongoráztam le ezeket, eredetvizsga nekem 5 perc volt, okmányiroda meg 10 perc, néztem is mi ez a gyorsaság. Kötelezőt meg ha javasolhatom Aegon-nál kösd, ha csinálsz most egy legolcsóbb lakásbiztosítást (9 ezer/év volt az enyémnél a legolcsóbb), féláron megkapod a kötelezőt.
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
Azért gondoltam előbb az eredetvizsgára, mert ugye ott kiderül (vagy nem, ahogy mostanában olvasni..), hogy lopott-e az autó, vagy van-e valami gebasz. Addig gondoltam fölösleges a biztosítást megkötni. Meg úgy emlékeztem, hogy anno a neppernél, amikor vettem a 307-est, meg az MX-5-öt, akkor ott is eredetvizsga volt az első és utána bizti. 10 órára van időpont az eredetvizsgára egyébként.
Utána akartam menni az Uniqa-hoz, mert ott van a Mazda is és ha az elmegy, akkor ne kelljen két biztosítóhoz szaladgálni, hogy vigyék át a B4-emet az új autóra. Meg itt volt a 3. legolcsóbb a biztosítás, első a Köbe volt, oda nem megyek, a második talán Allianz, pár száz forint különbséggel. Lakásbiztosításunk már van, így nem tudnám kihasználni az Aegon akciójátEgyébként egy Mercedes CLK 200 Kompressor lesz a kiválasztott
Sötétkék színű, belül világosszürke szövet. 2002 áprilisi, ezt a típust meg 2002 májusáig gyártották (a coupe-t), szóval szinte utolsó példány. A mostani tulajnál 9 éve van, ő hozta be magának az első tulajtól németből, 50e km-rel, 17e euro-ért, most van benne 181e km. Elég jól felszerelt szerintem, ami nekem fontos, az benne van: automata váltó, tempomat, napfénytető, parkradar elöl-hátul, könnyűfém felni, elektromos első ülések, ülésfűtés, stb, stb. Ad hozzá téli gumi garnitúrát is és szinte mindenről meg van a számla, vagy legalább fel van írva mi volt cserélve. A szervizkönyvet addig vezette a tulaj, ameddig be nem telt. Egy hónapja vett egy 2013-as dízel CLK-t szintén németből, ezért adja el. Átnézettem, pár apróságon kívül nincs gondja, szóval azt hiszem jól járok vele[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Teszla_ #47682 üzenetére
Lakásbiztosításunk már van, így nem tudnám kihasználni az Aegon akcióját
Lehet egyszerre több is, nekünk is volt, de nekem 60 ezerbe jött volna ki csak a kötelező (legrosszabb kategóriába vagyok: első saját kocsi, A0-ba vagyok, BP-i lakos), így meg 9 ezres lakásbiztosítással 30-ba megvolt a kötelező.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #03969024 #47658 üzenetére
Aki oda műanyag gyűrűt rak, az magára vessen. A gyári felniken nincs ilyesmi, méretpontos, a közepfuratra ül fel passzentosan. ott is kúpos, hogy jól rászoruljon. A gyári kerekeken soha nincs kúpos csavar, még az alun se, csak homorő felület van ott, hogy nagyobb felületen szoruljon oda a csavar, így biztosan nem fog meglazulni.
Még egyszer leírom, vannak kivételek, de általánosságban nem a csavar központosít. Amiket te képen mutogattál, az mind kivétel. Az autók többsége nem ilyen.A VW csoport ilyen csavarokat használ könnyűfém felnikhez is. Az összes modellnél a középfurat központosít, nem a csavar, nyugodtan menj be egy márkakereskedésbe, szervizbe, és kérdezz rá.
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz B-L-A-C-K #47683 üzenetére
Szintén A0-ból fogok indulni ezzel az autóval és 50k lesz a biztosítás. De korábban erre rákérdeztem itt a fórumon és azt mondták, hogy ha eladom a Mazdát és átíratom a bónuszomat, akkor elvileg visszautalják a különbözetet, ami az A0 és a B4 között van. A Mazdánál most 26k volt talán az éves bizti.
-
rbalint88
addikt
válasz Teszla_ #47682 üzenetére
Grat hozzá! Színkombináció is szép, ízléses Én is nézegettem tavaly a típust, de ahogy utánanéztem a motoroknak, csak 320-ast vettem volna, azok meg 2M körül voltak értelmes állapotban, annyit meg egy félig-meddig hobbiautóra nem szánok.
Oké, voltak elvárásaim az autóval kapcsolatban, meg ebből tényleg nem érdemes szart venni "majd én rendbe rakom" alapon, de annyit nekem nem ért a sztori. -
szőröscica
addikt
Ezek az új TC-s szerzők elég gyengék, aztán lehet, hogy idővel beérnek még, de Pista elvesztése nagy érvágás szerintem. Ilyenkor döbbensz rá, hogy nem is magát a médiumot szereted, hanem annak az alkotóit. Winkler, Stump, Göbölyös, Csikós most az, akik vihetik a hátukon. Illetve közéleti vonalon Zách Dani.
De az az érzésem, hogy olyan cikkeket, mint az új íróik, én is tudnék rittyenteni.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #47690 üzenetére
Csikós a numberone, szerintem ez nem kérdés.
Winkler tök jó cikkeket tud írni, de nagyon látszik milyen téma érdekelte és mi az ami,t dobott neki a gép és muszájból írt cikket hozzá. Plusz néha túltolja az iróniát és csak nettó fikázás lesz a cikk.
Bandini jól ír, de néha kicsit sótlan, ha összecsapja. Meg kicsit próbál csikósosodni, hasonló metaforákra megy rá.
Zacsinak nem szabad autóról írnia, _csak_ közélet. Autókhoz bevallottan annyit ért, hogy négy kereke van és előre gurul, hátulra pufog ki. Motorokról írhatna, azokhoz ért is, de arra ott van Zombi és Bistei,
Göbölyöst nagyon bírom mint embert, de kurvára szárazon ír. Egyszerűen nem tudja átadni az élményt. Csak a Porschékról tud jókat írni, de az meg átcsúszik gátlástalan ömlengésbe.
Karottának kellene még írnia, ő jókat tud, sajnálom, hogy évi max egy cikk jön tőle.
Pista is jókat tudott írni, sajnálatos az elvesztése Az szimpatikus dolog volt tőle, hogy őszintén írt a dolgokról. -
veterán
válasz rbalint88 #47693 üzenetére
Szerintem a Winkler mostanában egész jókat ír, korábban egy fogalmatlan bölcsésznek tartottam.
A Csikós - nekem - túl terjengős, időnként modoros. Ha igaz amit ír, akkor a csládjával tol ki a ponton Merga miatt, remélem mihamarabb eladja.
A Zách tényleg nem ért az autókhoz, de a rulettkerékben eddig ő a legjobb (szvsz).
A Stump volt jó ideig a kedvencem, az utóbbi időben gyengébb.
Vályi? Érdekes, de csak a feketét és a fehéret ismeri.Én ezt gondolom
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #47693 üzenetére
Karotta cikkeinek befogadása tényleg szinte ünnepi alkalom, nem csoda, hogy nincs ideje annyi időt rászánni, hogy egyedül írjon mindenről. A Lambo Espada teszt jutott eszembe, az is hú meg ha - történettel, fogyasztani való fotókkal, grátisz háttérképekkel, ami azért lehetett jópár intenzív napnyi munka.
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #47697 üzenetére
És emellett ezer meg egy másik dolga is van szerintem. Ő a kreatív igazgató (jelentsen ez akármit is), rengeteg médiarendezvényen szerepel (pl a tavalyi és az idei Kutatók éjszakáján is ő volt a műsorvezető az Ericssonnál az egyik rendezvényen).
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz máyköl #47699 üzenetére
Pista ott cseszte el, hogy a rulettkerékben a kommenteket túl magára vette, arcoskodott a hozzászólókkal, az egész csak arról szólt, hogy mennyire tudja elverni a rengeteg lóvét, meg hogy ő mekkora istencsászár. nekem nem tetszett a stílusa, túl tökös akart lenni, vagyis azt akarta mutatni, a kritikát meg rosszul tűrte! a rulettkerék merci a leggyengébb volt mind közül, az audi a leghasználhatóbb cucc lesz, de Bandi ahogy előadja az átlagpolgárt, vagy tényleg ennyire nem ért hozzá, nem tudom, de vele lehet azonosulni leginkább, a stílusa tényleg riportreri!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest