Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cOxeR

    Ármester

    brumi1024
    Arra én is, nem is annyira egyszerű, megfelelőt választani. Leginkább egy sedan kellene, összkerekes, de a pakolhatósági szempontot nem igazán tudom elengedni - az meg ugye pl Tesla vonalon egy S (ahol van fenntartásom, pl fogyasztás terén - ez csak hosszú út esetén gond amúgy nem érdekel, hogy 15 kwh/100 vagy 25 kWh no meg akár a légrugót figyelembe véve), vagy ugye I4 (szintén, főleg az ára miatt) nem igazán, a Tesla Modell 3 - ami leginkább árban beleférne, miközben többnyire városi/elővárosi közlekedésre használjuk, normális mennyiségű dolgokkal, ami nem indokol hatchback felépítést.
    Hatótávban azért drasztikus előrelépés kellene az I3 hoz képest legalább 60 kwh-s akku, de inkább fölötte, különben nem látom racionálisan értelmát a váltásnak, hiszen pár idegesítő dolgot leszámítva (hátsó ajtó, pályatempó és hatótáv, kanyarstabilitás), maximálisan ellátja a feladatát, 2-2,5M Ft többletből meg simán veszek egy 120Ah-s S-t és az nem fog fájni, mint további 4-4,5M Ft.

    tototos
    Taycan az ára miatt se igazán jön képbe, meg vannak vele bajok, illetve maga a szervizelése is, ha jók az információim, szóval szivatni nem akarom magam. :) Összességébe pedig nagyon tetszene, de na... :)

    szőröscica
    Macilaci is belefért, ugyan vezetni nem tudta volna. :DDD

    radi8tor
    Lemaradtam, mi ez a váltás? :) Ez van el kell engednem a durrogást... marad a chilisbab.

Új hozzászólás Aktív témák