- BYD Atto 3 menetpróba
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezért is örülök, hogy akitől vettük az autót, az normálisan írta le azt, ami benne van. Az van benne, és csak az.
(kivéve, hogy tudja a sw a kézifékes elindulás rásegítést: megtartja az autót 2mp-ig dombon felfelé. Ezen nagyon meg is lepődtem. Asszony meg pláne)B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
-
kisza25
félisten
válasz
tboldi #266655 üzenetére
Sose használtam a kéziféket ilyen indulásikhoz, amikor első autóm ezt tudta meg is lepődtem miatta.
A komfort index 3 villanása az pont elég, ha hosszabban akarsz indexelni, akkor nyomd le rendesen, engem pont zavar,hogy 6-7 villanás a komfort index, de van olyan autó is amiben 1
Más.: Ex autója opel márka szerviz: első lökhárító cserés, sárvédőív cserés első ajtó cserés, hátsó ajtó javítható, sárvédő javíható, hásó lökös javítható.
Ez tutira nem jönne ki 570eFt-ból
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #266662 üzenetére
Én fékkel tartom és gázra lépve indulok, nem gurulok vissza
Gáz/kuplung kezelés mindig is erősségem volt, anno mikor tanultam vezetni 5-en ültünk egy corsában (akkor még nyikhajok voltunk) és véletlenül 3.ban indultam el, az oktató azt mondta, hogy legszívesebben most oda adná nekem a jogsit
Pont ezért is fura a mostani hyundai, hogy még engem is zavar.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
kisza25
félisten
válasz
tboldi #266664 üzenetére
Tetszik, de diesel és 3 ajtós. Évi 3ekm egy diesellel több, mint gyanús és nem is tesz jót neki
Ha diesel kellene megfontolnám
Diesel tipo van 3M Ft-ért is amúgy
Vagy 1,6- os[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
barnam_
nagyúr
válasz
molnarpeter #266662 üzenetére
Öreg Mercivel ez könnyű: felengeded a kuplungot meg gázt adsz, aztán mikor már menne az autó, kioldod a rögzítőféket.
Az más kérdés, hogy szegény autóban elég gyenge a rögzítő, nagy lejtőn már nehezen tartja meg -
Integrale
veterán
válasz
kisza25 #266611 üzenetére
"Aztán még ezeket is tovább lehetett extrázni.
Meg a korai loungeban még nem a tablet volt a navi, hanem a műszerfalba simuló és a sedan csak a mirrorral kapta meg a tabletet.
De van egy belső kép már lehet tudni. "Opció volt a szedánhoz végig a nagyobb kiálló képernyő, nem csak a Mirrorral került bele. A Street is csak 2020 körül jött, Pop, Easy, Lounge volt kezdetben.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
válasz
kisza25 #266663 üzenetére
Nekem sincs semmi gondom a pedálok kezelésével (szerintem), csak kényelmesebb semmit nem csinálni a lábaimmal, ha emelkedőn kell várakozni.
Amikor már látom, hogy pár sec-en belül indulhatok, szúrok egy 1-est, és amikor tényleg szabad az Á, akkor a kuplungcsúsztatás elején kiengedem a kéziféket.[ Szerkesztve ]
-
-
kisza25
félisten
válasz
Integrale #266667 üzenetére
De a Loungeba nem az volt🤔
Molnarpeter: csak abban semmi nincs ami nekem kellene ebben az 1,6 ban már igen, de nem is olcsóbb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
barnam_ #266666 üzenetére
Láb-rögzítőfék a tiéd is?
Traktoroknál sok nyűg van a fajlagosan gyenge kézi miatt... Megtartja gond nélkül, csak a motor/áttétel nyomaték annyival több, hogy simán közlekedsz full behúzott kézivel, aztán jöhet a szervizBe kéne építeni csipogót, bár alapvetően ritkán fordul elő.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
molnarpeter #266672 üzenetére
Igen, lábbal rögzíted, bal kézzel oldod.
Relatíve itt is gyenge a kézi, elindul behúzott kézivel is, de hamar észrevenni hogy nem megyDugóban állva nem szoktam használni a kézit, átteszem a lábam a fékről a gázra, aztán el is indul mielőtt visszagurulna. Volt, hogy kuplunggal tartottam meg, bár ez talán nem annyira ajánlott.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #266670 üzenetére
Azt néztem a 1,4T tud 210Nm-t a 1,6D meg 320 Nm, az azért baba.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Rákerestem, a turbóbenya fél másodperccel hamarabb futja meg a 100-at (9,6 vs 10,1 sec), de érdekes módon a hosszabb váltó ellenére ugyanúgy 200 km/h a dízel vmax-a is.
Ja, és csak az 1-es áttétele egyezik a két variánsnál, de végső soron az sem, mert a végáttétel is más. Ha lehet hinni a random online spec sheeteknek…
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
426os #266684 üzenetére
Általában automobile-catalog.com, de hogy mennyire hiteles, passz.
-
barnam_
nagyúr
Nem napi 5x. De azért az Alsóhegy utcában végigállni a dugót élmény volt
-
válasz
brumi1024 #266638 üzenetére
Egész biztos, h ez az oka. TC: "Miután Comóban beszélgettem a BMW dizájn két főnökével, Adrian van Hooydonkkal és Domagoj Dukeccel, a legnagyobb kihívásnak mindketten a tengelyek közé épített akkumulátorok miatti emelt padlólemezt nevezték. Vagyis azt, hogy az autó szűk négy centivel magasabb az előző 5-ös BMW-nél, és így az első ülések rögzítési pontja is ennyivel feljebb került. Hogy valahogy álcázzák ezt a nem csupán a sportszedán klasszikus arányait, hanem a BMW-től elvárt üléspozíciót is hátrányosan érintő konstrukciót, megnövelték a kerekek átmérőjét, míg a küszöb valódi vastagságát egy fekete csíkkal tolják az árnyékzónába. Miután élőben láttam az i5-öt három színben is, a megoldást félsikernek nevezném." - szóval ezért lett ilyen esetlen. Ja, és valószínűleg ezért néz ki rajta hülyén még a 19-es felni is.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Péntektől ismét drágulnak az üzemanyagok. Benzin +8 Ft/liter, gázolaj +4 Ft/liter.
Készülnek a hosszú hétvégére...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz
bulikavagyok #266693 üzenetére
Képeken elég butulínó megjelenése van, remélem élőben mutatósabb lesz. Nem mintha én lennék a célközönsége (új korában legalábbis
), de azért szeretem a szép autókat és a BMW márkát.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ja ezen a héten 2x drágult.
"Molnár László, a GKI vezérigazgatója korábban azt mondta, a nyáron már 650 forintba is kerülhet egy liter benzin Magyarországon."
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
simonjoe
őstag
válasz
macilaci78 #266628 üzenetére
"Ez ugyanolyan dolog, mint például nem hajtok keresztül lakó-pihenő övezeten, mert arra rövidebb.
"
Inkább választod a hosszabb utat, és ezzel a nagyobb környezetterhelést. Naaa, ennél Te többre vagy képes!Joe
-
gooool
őstag
Sziasztok,
végül az Astra mellett döntöttem, a Golf és az Octavia szoftveres nyűgjei és magas ára miatt inkább hazárdírozok egyet, ha már ennyire dicsérték a teszteken a gépet.
Én is nyilván kipróbáltam, tetszik, sok okos dolog van benne és ha már lúd, akkor Elegance szint lett, 8-as Aisin automatával. 3 henger, igaz...de ennyit kibírok, nem vészes a hangja.
Június elején veszem át, utána ha érdekel Titeket, akkor szívesen írok majd a gyakorlati tapasztalatokról pár sort.Üdv, Balázs