Hirdetés
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Magisk
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
Hirdetés
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség formálódó változásokkal.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #21395 üzenetére
Azért mekkorát változott pár év alatt a világ: 10 éve még simán kaphattál mezei középkategóriás autót 6 hengeres motorral (Vectra, Laguna, Passat, 407, C5, stb), benzinest és dízelt is, ma meg örülhetsz, ha egyáltalán 2 literes turbó választható és nem valami túlfújt 1.6 a csúcsmotor mint pl. a Renaultnál, a 6 henger meg a prémiumgyártóknál is már csak az igazán drága változatokba fér bele. 8-ról ne is beszéljünk.
Nekem nincs bajom a turbómotorokkal, sokkal jobban szeretem a karakterisztikájukat mint a szívókét, de a sok henger az sok henger. Az a finom dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen