Hirdetés
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Periszkópos kamerával érkezhet a OnePlus Ace 5 Pro
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
ph A Granite Rapids AI-ban kifejezetten erősnek tűnik, bár még nincs a piacon az a konkurens platform, amivel versenyezni fog.
-
AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
it Lényegében mobilos AI-asszisztenst fejleszt a Google a Volkswagennek.
-
Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
ma Nem tesz csodát az aktív zajzárral is elérhető AirPods 4, de úgy szól, mint egy AirPods és tompítja a zajokat.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Tsebacsi #208203 üzenetére
A Focus 2 óta a gödör alján van a Ford(vagy legalábbis Vignale ide vagy oda, akadnak gondok), mégis hasítanak. Ha eddig senkit nem zavart a megbízhatóság, minőség, tartósság, akkor most sem hiszem hogy sok vizet zavarna.
Nekem is az i20 kéne, jobban tetszik, meg enyhe Ford fóbiám lesz mindig ha beülök egybe
Mondjuk idáig a fl előtti O3 1.4 TSI-vel (közepes felszereltség) úgy voltam, hogy inkább kedvelem, a fl utáni 2.0 CR-el meg úgy, hogy inkább nem (alap közeli felszereltség). Fura.
A fényes tapis kijelző kéz közelítésre dobál fel gombokat (parasztvakítás, és zavaró ahogy ugrál a kijelző mikor középkonzol felé nyúlok). A rádióadók 1 csíkban jelennek meg kicsi ikonokkal magyar utakon horror kezelni - multikormány ezen a példányon nincs. Amúgy is jellemző a fejegységre hogy nem gondolták agyon... A rádióvétel relatív gyenge.
A navi zavaró, hogy ketté van osztva (középső kis monokróm kijelzőre rakják az utasítást, ahol azt nem látom hogy 30 km múlva jobbra lesz a következő akció, csak azt, hogy menjek 29km-t egyenesen). A bő arasznyi színes kijezőre nem fért ki az utasítás (lebegő ablakban lehet következő 3 utasítást picikében kirakni, ennyi segítség van).
Kézifék borzasztó (mindkét példányon fura, nincs rendes mechanikai visszajelzés, mintha túl sűrű lenen a zsír és nem lehetne érezni a reteszelést rendesen, és nem is lineáris erővel mozog a kar), a fék adagolhatóság nem túl jó és relatív lightosnak tűnik (gumik jók, tárcsa ránézésre nem gáz). Olyan turbó luk van(asszem 150 lovas), hogy 75nél visszatettem négybe, padló, majd meg se moccant az autó, 1 másodperc után inkább vissza ötbe és várunk tovább a következő lehetőségre (az én szívó 1.6ommal ez egy sima előzés lett volna). A váltássegéd egyébként még a suzukinál is szarabb, tényleg nem értem ilyen állapotban minek rakják bele?
Tükörállító/mozgatás lassú és darabos, külső tükör kicsit kicsi, középkonzol kicsit nyomja a lábam. Krómdíszítések nem mattok, így remekül tükröződnek, és bassza a szememet pályán végig a nap a középkonzolról. Szokást igénye az ablakmozgatás gombja is, 100ból ez a második autó amin sokszor nem azt/úgy csinálta ahogy vártam (nem annyira gáz mint a régebbi 3as Mazda, de egyébként soha semmiben nem okoz gondot az automata ablak kezelése 2-3 mozgatás után).
Alapülés nem rossz, de 1 óra után kifejezetten jó volt kiszállni (hát alsó felét támaszthatná jobban). Manuál klíma nem tűnik túl acélosnak, múlt héten kint 30°volt, és ilyenkor jellemzően negyed állásban szoktam a manuálklímásokat tekerni, hogy hűvös levegőt fújjanak, itt kopp hidegre tekertem.
Meglett a start stop gombja, így városban és manőverezgetés közben már nem lövi le gurulás közben állandóan (parkolnál be szűkebb helyre, majd motor leáll, meg a kormány rásegítés is, te meg a tervezettnél nagyobb íven gurulsz tovább). Az hogy eszi az olajat, az ugye nem meglepő, de nem szimpatikus (meg még az adbluet is töltögetem, és kb fél literrel eszik kevesebbet mint az érzésre erősebb, kulturáltabb 1.4/1.5 TSI). Adblue és olajflakon fix elem a csomagtartóban.
Ja, meg a klasszik elmaradhatatlan német kombis szokás: Izomból kell megtépni a csomagtérajtót, hogy lecsukódjon (vagy összekoszolom a kezem), normális erővel nem lehet lecsukni.
Hölgyek eleve hiába rángatják a dildót, esélytelen kézkoszolás nélkül becsukniuk.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen