Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz pècsimunkás #177368 üzenetére

    Az az igazság, hogy ha valaki sokkilóméteres autót vesz, főleg olyat, ami önmagában garancia arra, hogy úgyis eszetlenül használják, mert ez a lételeme, az ne lepődjön meg, ha időnként sok pénzt kell rálocsolni. Erre szokták mondani, hogy ha majomra telt, akkor a banánra valót is ki kell tudni gazdálkodni. Amúgy nekem is 2 kollégám jár a5-tel, az egyik v6-os. Szép gangja van, de pont a télen járt vagy 3 hónapot biciklivel munkába, amíg kigazdálkodta az új kormányműre valót, mert valami beállt benne, és 3k eur körül volt a költséghatékony megoldás, miután sikerült hozzá szakit találni, aki vállalta a kókányolást ebayről vett alkatrészekkel.

    Másik véglet a kolléganő, aki 2 éven belül a második 1500 eur-s autót veszi, miután a nagykorúvá vált vectrájába beleölte egy új kisautó árát, aztán amikor már senki nem vállalta a javítást, vett egy 1500 eur-s, 2005-ös mazda 6-ot, ami meg pár hónap után beállt, és se előre, se hátra. Most vesz egy másikat, megint ugyanennyiért. 10k körül ugye itt simán kapsz egy 3 éves, lízingből visszavett Polot, vagy Ibizát, vagy bármit ebben a méretben, márkakereskedőtől, 2 év garival, gyakorlatilag nulla befizetéssel, nulla % hitelre (na jó, évi 2-4% körül van a teljes hitelköltség). De nem, kell a nagy, meg a prémium, meg hitelt aztán nem, mert az az övé, amit kifizetett.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák