- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- iPhone topik
- Exynos 2500-zal szerelt Galaxy S25+ tesztelt Geekbenchen
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
- Az első jel a Galaxy XCover 8 létezéséről
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #142511 üzenetére
Amikor először mentem vele az első lámpánál lelőtte magát a motor... Én meg ott fogtam a fejem, hogy nem hiszem el, hogy pont alattam döglik meg ez a sz@r... Aztán kinyomtam a kuplungot és beindult.
Végülis nem rossz, olyan korrekt iparos munka, de a jótól messze van. Mondjuk olyan Suzuki Swift szint. A Jazz-ünk váltója kb 2x jobb. Nem rég cseréltem benne váltóolajat (a gyárit cserélem Motul Gear300-re) attól sokat javult a kapcsolhatósága, főleg hidegen (bár leginkább azért mert gyárilag 80W90 van benne ez meg 75W90-es). Váltót ez is rázza picit, a 650-es alapjáraton azért a 4 hengeres boxer nem jár olyan finoman de inkább ez mint egy DMF (a modernebbekben már van pl).
A hifi az konkrétan fos, komolyan nagymuter Sokolja jobban szól. A BT-os gyári fejegység az feláras volt, ebben nincs.
Az ülés viszont nem rossz, olyan fotelszerű, 0 az oldaltartás de cserébe epedás, kényelmes. Nyomtam le vele Bp-Bázel túrát és a végén sem volt semmi bajom az üléssel.
A kormány kicsit vékony volt nekem de így bőrözés után pont jó a vastagsága.#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Elektromos autók - motorok
- Sweet.tv - internetes TV
- Mesterséges intelligencia topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Androidos tablet topic
- Renault, Dacia topik
- iPhone topik
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest