- Dobhatja a Galaxy S26 az AMD GPU-t
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Yettel topik
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
ma A Watch Fit 3 jókora kijelzőt, ismerős dizájnt és friss felületet kapott.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz buci30 #131134 üzenetére
Tartósnak mindegyik az, ha nem ülsz az autóban.
Viccen kívül, hetente-kéthetente 1x ezzel subickolom a szőnyegeket, olyan jó illat van az autóban, hogy legszívesebben egész nap ott ülnék.btw, mit bugáztam:
[link]
imádom, végre nem félbőr szövet, nem szerettem[ Szerkesztve ]
-
-
pocokxx
Közösségépítő
-
veterán
válasz pocokxx #131157 üzenetére
Ha D2S való bele, akkor bizonyára. 10 évi gari - elég komoly. Eredetileg erre gondoltam: [link].
Kérd ki a Lumenet véleményét, jobban értenek hozzá. (Csak gyárival volt még dolgom; Opelben - szinte folyamatos használat mellett - 180 e. km után kellett cserélni, akkor már a haverom autója volt.)[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Most a TC csak provokal az ilyen olajdokis megkeresesekkel, hogy a Dacian nem csereltek minden olajcserenel olajszurot, vagy TENYLEG elfordul, hogy az olajszurot fent hagyjak? Tobb ciklusra?
I humbly and respectfully decline™
-
-
-
-
-
gzbotii
veterán
Kezdem azt hinni, a rendőrök tényleg nem akarnak dolgozni. Rákóczi úton egy hölgyemény a kis gombóc Ford Kával úgy döntött, hogy a buszsáv ideális hely a parkolásra, a reggeli csúcsforgalomban amíg ő beugrik a Hádába (Rákóczi - Szövetség utca sarka).
A másik szituáció , ezzel egy időben a úgyszintén a Szövetség utca - Rákóczi sarkán, egy ráfutásos koccanás, épp nézelődtek a felek. Egy rendőrautó a buszsávban állt a pirosnál (Blaha felé) közvetlenül vele szemben a parkoló Ka, tőleg 5-6m a koccanásos eset. A lámpa zöld, Ka-t szépen indexelve kikerülték és továbbmentek. Esetleg megkérdezni a hölgyeményt, hogy ezt a gyors kis bevásárlást, hogy gondolta, vagy, hogy a két autós, aki koccant az meg tudott-e egyezni, minden tiszta-e, azt minek.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
veterán
Golfon (és a többi aktuális típuson is feltételezem) 4 év vagy 90 ezer km a légszűrő csereintervallum. De egy kosszal teli légszűrő jobban / alaposabban szűr, mint a vadonatúj légszűrő, így elvileg azzal tesz jót az ember az autónak, ha minél ritkábban cseréli... addig a pontig, míg egyszer csak beszippantja a telített légszűrőt a turbó.
Olyanról, hogy olajszűrőt ne kelljen cserélni az olajjal, csak a kispolszkiról hallottam. Abban mosható az olajszűrő, a csereintervallum pedig 5000 km.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #131173 üzenetére
Az euro0-ás BKK busz az marha környezettudatos...
Minap ment előttem egy Volvo 7700 úgy köpte a füstöt ami egy 280-as Ikarus becsületére válna.
mod:
Most Filtron levegőszűrőt vettem (Mann nem volt raktáron). Pollenből meg Bosch lett mert az vt akciós.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #131175 üzenetére
Citaro? Pedig műszakilag jó nagy foskupac. Környezetvédelmi szempontból pl az állandóan eltömítődő dpf folyamatos gondot okoz. Ha lejár a gari ezek is úgy köpik majd a kormot mint egy csúcsra járatott 424-es.
A MAN Lion's City sokkal megbízhatóbb, sokkal jobb konstrukció. Nekem amúgy is bejön a benne lévő fokvősoros motor. Az már majdnem boxer.
mod:
Amúgy azt nem értem, hogy miért az előváros vonalakra teszik be a gázos, meg hibrid buszokat. Nem lenne józanabb döntés a belvárosi vonalakon használni őket?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz gzbotii #131168 üzenetére
Holnap húsvét, már a nagybevásárlást beszélték
Jelenleg a boglári húsbolt elött van 1sávra szűkülve a forgalom, mert az út mindkét oldalán állnak az autók
Reggel gyorsan elmentem megvettem mindent húsvétra már akciósan[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Megint egy nagyon buta cikk a totalkártól
Idézném a butaságot: "A profi eladási trükk csupán a reális árazás." Namostan. A következő mondatban máris felálltja az önellentmondás szobrát miszerint az eddig általuk ( na jó a becsnepper által IS) szajkózott nem métert hanem állapotot veszünk egy rakat bikaszar. Márpedig ha tényleg füstmentes az a motor és a tulaj sokat költött rá, nem fogja eladni gombokért - alapvető tézis hogy nagyot nem akar az ember bukni, különösen ha valós minőség és befektetés áll a szándék mögött...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bitpork #131178 üzenetére
Pedig egy használatra vett autón csak bukni lehet, ha nem azzal termeled a hasznot (nem a cikkre reagáltam)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz bitpork #131178 üzenetére
Nem a cikk buta, csak 1-2 tényközlés benne. A lényeg megint az, hogy ott basznak át, ahol tudnak, az állami rendszer pedig ehhez szinte csak nem boldog partner. Az, hogy le lehet kérdezni az adatokat, még nem 100%, az pedig, hogy egy vizsgán ez átmegy tekerve, külön elszomorító. Persze inkább megcsinálja és kap zsét, mint hogy kiderüljön vizsga közben, eljárást kéne idítványoznia, nem kapna érte pénzt és csak a macera...
Itt tart kis hazánk...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz kisza25 #131179 üzenetére
Ez nem is kérdés. De ez alapján konkrétan a vasas cigánynak romának kell gombokért eladni valamit amiben pl a két flapmotor 340k + szerelés. Érted, az autó nyújtja a kényelmet , megbízható és benne van egy rakat pénz de ez az árán nem látszódhat meg. Nem kell minden ráköltésnek visszajönni hiszen az autó bukta ha nem termelő eszköz. De ne nulla forinttal kelljen már számolni ha valaki rendesen karbantartja.
Az a helyzet h emiatt tekernek emberek. A látszat. Ami meg őszinte és jó, azt meg leszarják.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
aktív tag
válasz bitpork #131178 üzenetére
@bitpork
A Totalcar bekötött szemmel downhill-ezik már 5-6 éve...az utóbbi időben annyi változott, hogy ZD iránymutatásával tolják az 'audience-reach/platform-penetration/spoon-fed content' vonalat, ami szép lendülettel viszi őket a (pseudo)passion-geek irányból to casual enthusiast vonalra; pont, ahogy a Portfolio és Napigazdaság molylepkeként vonza a wannabe tradereket és az önjelölt mikro/makro gazdasági szakembereket.
Egyébként szerintem ez nem egy rossz irány, mivel így talán az itt is sokszor megénekelt 'fogalmatlanok' kapnak egy jó tájékozódási pontot; t.i. náluk nem a tudásátadás a lényeg, hanem a figyelemfelkeltés, ami utána gondolatokhoz vezet - és ezt a legőszintébben, minden arrogancia nélkül mondom.
Ugye ott van Mr. IkszSzaraPikasszó - ha ő és a hozzá hasonló affinitással rendelkezők előbbre jutnak pár nézőponttal, már tök jó; nekik is, meg a TC-nek is a reach miatt. Egyébként, ha a kocsi nekem is csak egy megkerülhetetlen eszköz lenne, pont lexarnám a nevét; ahogy itthon a mikro, hűtő, stb. dolgoknak még a márkájukat sem nagyon tudom. Pl. a mai napig nem döntöttem el, hogy most akkor a gardróban "hugó bossz", "hjugho bossz" vagy "ugo bossz" vagy "ügó bossz" nevű cuccok vannak fellógatva, mivel én valahogy az esetek 95%-ban remekül érzem magam pont abban, ami a polcon legfelül vagy vállfasoron legelől van.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
stickermajom
addikt
Citarok járnak ja, eddig csak a kijelző tört le az egyiken menet közben.
Más: Szarvas ugrás megúsztuk!
Csak szerintem katasztrofális a reakcióideje a sofőrnek? És akkor lehozza az index, hogy óriásit mentett az autós meg a szarvas. Utóbbi leginkább.[ Szerkesztve ]
-
válasz LZs?! #131183 üzenetére
Akkor sokadszorra írom le, mert úgy látszik még mindig nem sikerült magam megértetni. Az iksz-szara jellegű tulajok vannak és lesznek - a gond ott kezdődik hogy sokan itt is elvárják tőle hogy ne balesetmentes autóval közlekedjen. Ami annak tekintetében hogy az autóját névről nem ismeri (vö a totálleszaromertcsakegyeszköz), egy irreális elvárás külső részről. Tehát nem a kiejtésen van a hangsúly hanem azon hogy az embernek itthon -ha azt akarja hogy valami rendesen el legyen végezve - magának is értenie kell mindenhez különben átbsszák mint Mr ikszszara urat. (Meg kell azonban jegyeznem hogy a videjóban valaki, szerintem Mr ikszszara úr, a tákolt benzincsövet nagyon próbálta védeni, ami igazából teljesen védhetetlenné teszi az egész szitut, hiszen csak 1-2000 fts csőről van szó)
Remélem most sikerült érthetően kifejeznem magamhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #131184 üzenetére
Néha utazom Modulo villanybusszal, elég szürreális ahogy csendben kúszik fel a Várdombra (ott nem parkolok csak ha muszáj). Bár múltkor pont kilépett elé egy csaj mert nem hallotta, hogy jön. Majdnem el is csapta a busz.
#nincsbennetarcsi
-
sutszi
veterán
Én nem értem ezt a hang dolgot. Full csendes környéken is simán hallani a Testlát, Leafet, Amperát...bármelyiket eddig hallottam. Van egy jellegzetes villanyzümmögős hangja. Nem hangos de tök egyedi. Kicsit a futurisztikus hanghatásokhoz tudom hasonlítani ami a filmekben van...
De múltkor egy kolléga próbálta ugyanezt azzal érvelni, ha ő lakóövezetben sétál akkor kell a hanggenerátor, mert nem hallja ha mögötte jön az EV és mi van ha ő hirtelen úgy dönt, hogy balra át, és kilép elé.... Szerintem ha úton sétálok tökmindegy hol, akkor körülnézek mert biciklis is tud suhanni. Szerinte ez nem ugyanaz... Szerintem egy 25-30-al közlekedő akármi kb egyformán fáj.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok érdeklődnék hogy autó vásárlás előtt érdemes megnézetni hibakód olvasóval? Nem láttam még ilyen gépet nem ismerem és az érdekelne miket tud kiolvasni a motorhibán kívül? Sajnos hallom és mondogatják hogy eladás előtt kiírják a hibakódot vagy semlegesítik vagy hogy mondják pontosan de nem jelzi a kijelző. Ezzel kapcsolatban tud valaki információt hogyan derülne ez ki hogyan lehetne az ilyen autókat elkerülni? Köszönöm a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz sutszi #131189 üzenetére
Ha lenyomja a pedált és gyorsít akkor tényleg van hangja. De ha csak gurulok a parkolóba akkor engem se se vesznek észre a gyalogosok. Nincs járó motor hang és senki nem gondol arra, hogy mozgó autó jön.
A tesla meg a nagy papucsok miatt nagy gördülési zajjal jár. Egyszer sétáltam és elgurult mellettem egy laza 50-60-al hát sokkal hangosabb volt mint az utána jövő dízel Sharan.
(#131190) Szilágyi84: 10-ből 11 kereskedő vagy nepper nem fogja megengedni, hogy te bármit rádugj a kocsijára. Márkaszervizbe elviheted az engedik. Ha átvizsgálást is tiltják akkor ott nincs tovább keresni való. Amúgy meg ha törlik, akkor te hiába olvasod ki nem lesz benne semmi.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doki16 #131191 üzenetére
Céhnél egyszer valami profibb átvizsgáló mester jött Transitot átnézni, jó ideig elvoltak vele, minden rendben volt ofc, nézett hibatárolót és élő adatot is emlékeim szerint, szépen kiálltak vele a sorból és tették a dolgukat az érdeklődővel. Idő nagy részén ott volt velük valaki, hogy azért véletlenül ne menjenek vele túl messzire de nem volt semmi különös. A hozott átvizsgáló kereskedői oldalról egyértelműen preferált, plusz embert nem igényel, és az érdeklődő is biztosítva érezheti magát annak pártatlanságát illetően. Nálunk pl. nem is nagyon volt lehetőség átvizsgálásra elvinni autókat, egyrészt ezért van mindenhez részletes állapotlap külsős szervizből (az is idő, míg oda eljut egy autó, és vissza is kell hozni), másrészt házon belül ott a márkaker, akik szintén meg tudják nézni. Drága lenne, ha csak úgy kiesne valaki a munkából egy máshol történő átvizsgálás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Szilágyi84
senior tag
válasz Doki16 #131191 üzenetére
Amúgy meg ha törlik, akkor te hiába olvasod ki nem lesz benne semmi. Szóval azt nem mutatja a gép hogy bele lett nyúlva esetleg? Magánszemélytől lenne és nem vagyok jártas ilyen ügyben. Ha elviszem szerelőhöz körbenézve rendben van még később lehet akármi de ha belegyezik a tulaj hogy rátegye a gépre az már jó jel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szilágyi84 #131190 üzenetére
Érdemes, nem vennék meg olyan autót ahol nem engedi megnézni. Kb olyan alap dolog mint a festékrétegvastagság mérés.
De autóvásárlással kapcsolatban a Milyen autót vegyek topik a kompetens.sutszi: Nem mindenkinek olyan jó a hallása mint neked.
Engem a Teszkóparkolóban pl minap halálra rémített egy Yaris HSD, körbenéztem semmi. Elindulok és ott terem ez a kis gyösz halál csendben...
#nincsbennetarcsi
-
aktív tag
válasz bitpork #131185 üzenetére
@bitpork
Bevallom, szerintem értettelek elsőre is...és elolvastam a cikket is.
A 'nevétsemtudjakimondani' rész egyszerre akart stilisztikai elem és karakterábrázolás lenni.
...és tartom, hogy cikk nem rossz, mivel szerintem azért a (rögmagyar) mindennapi átlagautós attitűdben axiomatikusan ott van a tétel:
- annyiból vesz autót, amennyi a zsebében van (pszichológiailag az 'amennyi-plusz-hitel' felállás csereszavatos)
- azt igyekszik megvenni, amit szeretne
- aztán azt veszi meg, ami mellett 'tudatosan' döntött
- de mindeközben jóeséllyel fogalma sincs, hogy mit is akart ebből kihozniNem ismeri a típust, nem ismeri az állapotát, nem ismeri a karbantartás-igényét, és ebből kifolyólag nem igazán tudja mit vesz. A saját igényeit tipikusan úgy tudná definiálni, hogy A) olcsó legyen fenntartani (szerviz, tankolás, adó, biztosítás, stb.), de B) mindenre IS jó legyen és C) "azé lássák má' h komolyság van" és D) gondozott állapotban legyen.
Használtautó vásárlásakor A) és D) pontok adják a 'tudatos döntés' alapját, ami viszont a legtöbbször a lényegi információk és hajlandóság hiányában önámítás; a B) és C) pontok a szükségletkielégítéskor felmerülő pozitív 'achievement factor'-t hajtják. Ergo, A-tól D-ig mind szubjektív elemként funkcionálnak.
Arra jók az ilyen cikkek, hogy képbe hozzák az embereket és ezen keresztül indikálják racionális, információszerzésre épülő tudatosságot and önmeggyőzésből fakadó tudatossággal szemben...és igen, legalább koncepcionálisan értsenek hozzá, lássák át.
Akkor tudni fogják, hogy mit nem tudnak, kitől/mitől mit várhatnak...és hogy a szerelő nem a barátod (már ha egyébként nem az) és szó nélkül átb@sz, az autó egy komplex mechanika és nem kenyérpirító, az fogyó-kopó alkatrészek cseréje pedig ezzel a sporttal jár, és nem egy marketing scheme, stb.
Amúgy meg az óratekekerés és a kokányolás igenis azért él, mert igény van rá; a fentiek miatt...és a piac jól áraz, mert nem a terméket árazza, hanem a szereplők viselkedését és elvárásait.
Nevermind...
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani megbízható embert, céget, aki Svájcból szokott behozni “rendelésre” autókat?
[ Szerkesztve ]
-
Szilágyi84
senior tag
Rendben köszönöm amúgy már eldőlt milyen autó lesz csak ezután érdeklődők hogy kicsit jobban tisztában legyek. A hibaolvasó szóval ha lett a kocsival valami csinálva vagy törölve hogy ne mutasson a kijelzője akkor rádugva a gépre nem mutat semmit hanem minden rendben és nem derül ki csak hamár érzem vagy látom a kocsin?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szilágyi84 #131197 üzenetére
Van egy ideiglenes/függő tároló meg egy "normál" tároló. Az ideiglenesben azok a hibák vannak eltárolva amik nem ismétlődőek (pending) a másik tárolóba azok a hibák kerülnek amik 40 bemelegedési cikluson belül megismétlődnek/megismétlődtek. Ez utóbbiba bekerülő hibáknál kezd világítani a check engine lámpa.
Ennek az az értelme, hogy a ne minden szirre-szarra riasszon a rendszer.Azt nem tudom a gyári szoftverek nézik-e mikor volt törölve utoljára a tároló de az ilyen ebay-es olcsó tárolók nem tudják ezt. Szóval érdemes egy típusspecifikus eszközt használni. Pl VAG-nál az ilyen ELM327-es kütyükkel nem is tudsz ránézni a komfortelektronikára.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz bitpork #131182 üzenetére
Hát igen, ez így van sajnos.
Az a helyzet, hogy egy bizonyos kor után (autó kora) el kell döntened, hogy van-e értelme rákölteni.
Pl. Faterék hondája, jelenleg üzembiztos, de a bódéra rá lehetne locsolni 200-250eFt-ot, az autó kb 200eFt-ot ér.
Mondjuk akkor lenne egy rendben lévő 20 éves autód, amiért nem is kizárt, hogy kapsz így többet, de ha a motorba is bele kell nyúlni, ahogy az egyik kolléga itt írta és az is 200-250 eFt....
Az más kérdés, hogy veszel egy autót 200eFt-ért és lutri benne minden.
Szóval, akkor érdemes rákölteni, ha meg akarod tartani, ha nem, akkor egy 200-300eFt autót érdemesebb elbontaniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Melyik tápegységet vegyem?
- World of Tanks - MMO
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Tippmix
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- 33 280 mAh csak elég lesz
- Dobhatja a Galaxy S26 az AMD GPU-t
- Parfüm topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- DXRacer használt szék eladó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest