- MG5 menetpróba
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Fotók, videók mobillal
- Drágább lett a Pixel 8a
- Mobilhasználat külföldön
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Sziasztok!
Akkor pontosítsunk a hirdetésekkel kapcsolatban, mert látom sok itt a félreértés, tévhit. A lényeg, hogy azokban a topikokban lehet hirdetni, ahol ez a téma tudnivalókban (jobb felső sarok) jelölve van, de ott is csak úgy, hogy a hirdetett terméket a Hardverapróra feltöltve, a hirdetést lehet a topikba linkelni. Kivétel ez alól a 10000Ft alatti értékű termékek, és a kereső hirdetések, ezek Hardverapró hirdetés nélkül is beírhatók a topikokba, de ez is csak abba, ami erre meg lett jelölve.
Aktuális részletszabályok ebben a bejegyzésben:
Változás a hirdetésre engedélyezett topikokban (frissítve 2022. július 8.)Ebben a topikban tehát továbbra sem lehet hirdetni.
-
Gardaai
senior tag
válasz Intruder2k5 #20851 üzenetére
Mit jelent a hirdetés?
Én szeretném eladni vagy egy külső oldalt belinkelek, hogy jó áron meg lehet venni?↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Somatom
veterán
válasz Gardaai #20852 üzenetére
Amiben anyagilag érdekelt vagy, az a hírdetés.
Egy másik topikban vki közérdekű infókat osztott meg. Aztán megvádolták, hogy anyagilag érdekelt benne. Én felajánlottam, hogy dobja át nekem, majd én megosztom, mert én anyagilag nem vagyok érdekelt. Ezt az itt megjelent moderátor sérelmezte és kizártak a topikból. Azóta "érzékeny" vagyok az ilyesmire.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
pescara
aktív tag
válasz Somatom #20847 üzenetére
Lehet, hogy Magyarorszagon nincs is kepviseletuk?
mert a magyar oldal ilyen https://hu-hu.segway.com/a gorog meg ilyen https://gr-en.segway.com/
A magyaron ha ramesz alul a vasarlas utani segitseg, vagy valami ilyesmire, csak egy formanyomtatvany van, ha ugyanott a gorogon , akkor egy fel oldal szoveg van a gorog elerhetesrol es telefonszammal. Utana van ugyanaz a formanyomtatvany.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gardaai #20852 üzenetére
Hogy eladnál vagy keresel az mindegy, de ahogy Somatom is írja, saját érdekeltségű hirdetést nem linkelhetsz. A webshopok, vagy pl. az árukereső linkelése más téma, az nyilván nem hirdetés, ha valakinek egy ilyen linkkel válaszolsz, vagy akár simán csak belinkelsz egy jó akciót.
[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
válasz Somatom #20855 üzenetére
Hat igy mar jobban hangzik, hogy a kozelemben van es ha szemelyesen viszem, akkor barmit megcsinalnak egy heten belul. Azt is ami nem esik bele a gariba, de azt fizetni kell. De mashol is fizetnem kene, ugyhogy akkor miert ne? Ha meg ok a hivatalos markaszerviz, akkor annyira kutyautok csak nem lehetnek. De remelem jo sokaig nem lesz rajuk szuksegem
-
PociAti
senior tag
válasz pescara #20854 üzenetére
Technikai értelemben a két link azonos.
A domain ez: segway.com, ami előtte van, az ország és a nyelvre vonatkozó variáns (aldomain).
Görög oldal angolul: gr-en.segway.com
Görög oldal görögül: gr-gr.segway.com
Van konkrét nyelvválasztó oldal is. https://ie-en.segway.com/internationalEz meg a boltkereső oldal: https://hu-hu.segway.com/find-a-dealer
7 budapesti eladót mutatnak, vidéki egy sincs.
Athénban 46 üzletet mutatnak.Viszont ezeket az oldalakat nem mindig tartják naprakészen. Nem kell készpénznek venni, ami ott van.
-
Somatom
veterán
válasz pescara #20857 üzenetére
Reméljük, hogy nem magyarisztáni a hozzáállás! A bringámat hivatalos forgalmazótól vettem. Csak a bajom volt velük a gari alatt. Tulképp semmit sem tudtak rajta megjavítani. Amióta lejárt a gari és valóban hozzáértő szervízeli, azóta nincs ilyen gondom.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
pescara
aktív tag
válasz PociAti #20858 üzenetére
van nagy kulonbseg, a gorogben ez is van, ami a magyarban nincs
,,Repair ServicePlease contact us if you need help. We can provide you with the necessary assistance to solve your problem or plan a repair if necessary. Make sure you have all the necessary information* handy before contacting us.
*For KickScooters: The serial number is located under your product, on the original box or via the Segway-Ninebot app. It looks like: N2G .....
*For eScooters/eMopeds: the VIN number is located under the saddle.
For Segway eScooter/eMoped products, please contact your local dealer/where you purchased the eScooter/eMoped.
.
For Segway-Ninebot consumer products (KickScooters, etc.), please contact :
Phone number Greece: + 30 (0)2102213462 -
pescara
aktív tag
válasz Somatom #20859 üzenetére
Egy probat meger. Elotte a xiaomit vittem a garis szervizbe, mert hatul valami elkezdett zorogni. ( xiaomi 3 lite) Egy honap utan hivtak, hogy sajnos nincs hozza alkatresz, cserelhetem, vagy visszakapom a penzt. Penzt kertem es vettem utana a masikat. Hala az istennek, hogy hozzajuk vittem, mert sehol nincs hozza alkatresz , nagyjabol egesz europaban. Ha mashova viszem, nekik sem lett volna, viszont cserebe buktam volna a garit.
-
pescara
aktív tag
válasz Sirtaky #20862 üzenetére
Meg csomo kis valtoztatas , ami miatt nem jok hozza a tobbi alkatreszei, viszont sehol nincs semmi hozza. A garis szerviz azt mondta, hogy belathato idon belul nem is lesz, ezert adtak vissza a penzt. Tok korrektek voltak. Utana a G30 max 2 es a xiaomi pro 4 kozott vacilaltam. Mindenki, koztuk maga a xiaomi szervizese is azt mondta, eszembe ne jusson a pro4, mert ugyanaz lesz vele, mint a lite-vel, nem lesz hozza semmi. Szerencsere a G30 max es G30 max2 kozott keves kulonbseg van, inkabb csak par kulsoseg, a fontos alkatreszek megegyeznek es van hozza minden.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Sirtaky #20862 üzenetére
A Lite az kb az Essential utódja lesz, ha kifut végre.
A Lite akksija kisebb, mint a Mi 3-é.Itt láthatod a különbségeket:
Essential............250W 20km 5100mAh (max 20km/h)
1S....(kifutott)....250W 30km 7650mAh
Mi 3 Lite.............300W 20km 5200mAh (dobfék)
Mi 3....................300W 30km 7650mAh
Pro 2...................300W 45km 12800mAh
Pro 4...................350W 45km 12400mAh (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro 2Elhagyják már végre a 250W-os motorokat, és hát igen, gondolom rájöttek, h felesleges a tárcsafék egy ilyen kis hatotávolságú rollerre.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #20864 üzenetére
Nagyon erzem az 50w kulonbseget. A G30 max d modban megy pont ugy, mint a lite ment s-ben.
-
addikt
válasz pescara #20865 üzenetére
Így van.
Pro 2: 300W, 12800mAh
F40: 350W, 10200mAhA Pro 2 elvérzett azon az emelkedőn (10%-os), ahol az F40 szépen haladt felfelé, pedig F40 akksija kisebb.
Még akkor is egész jól ment felfelé, mikor már nem volt tele az akksi.
Korábban tudtam volna ezt, Pro 2-t nem is kellett volna megvennünk. Elég lett volna egy F40-est.Sokat számít 50W ezek között a pálcikarollerek között is.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #20831 üzenetére
Ezzel amúgy mi a cél? A VESC fázisáram limitje 135A (legalábbis
annak a 75V/100A verziónak, amit anno épp a Te tanácsodra vettem):
ez alá hiába raksz 60V helyett 72V akkut, pontosan ugyanúgy gyorsul
az elején. Esetleg az, hogy még nagyobb legyen a végsebesség? Oké,
ez lehet egy cél, de szerintem nem életbiztosítás már a 60 km/h sem...
Hova kell reálisan több? (Arról nem beszélve, hogy nem csak új motor,
meg új akku, hanem új VESC, mert a 75V verzió 16s-re van kitalálva...)
Szerk: vagy az, hogy ne csökkenjen a gyorsulás 25 km/h fölött sem?Gondolkodtam, hogy rendelek még egyet a kipörgésgátló miatt, csak
akkor buknám a nagy vezérlőt, ami az elején akár 200A-t is simán...
Azzal elméletileg 8 m/s² fölött is tudna gyorsulni, de ekkor inkább már
a gumi limitál, és csak egy nagy burnout lesz a vége... 2 db VESC meg
"csak" 6 m/s²-et köhögne ki, ha minden klappol és nem le fogja a TC...Nem tudom... Bizonyos teljesítmény szint fölött komoly kezelhetőségi
problémák merülnek fel. Nagy tempó, nagy erőhatások: komoly fékek
kellenek, és atomstablil váz, mert ami jó volt 25 km/h-ra, 100-ra nem!
Én nem bánom, hogy lesz egy hardveres limitem, 60 km/h alatt...
Tetszett a GT gyorsulása, de a kaparó első kerék és a pikk-pakk 60+...
Nem közútra való. Vagy legalább lett volna benne TC + egy jó gázkar!Szerk: ha már taposót is cserélsz, akkor mi marad Xiaomi: a kormány?
[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #20867 üzenetére
Nekem 100/100-as van, battery ampert még tudom növelni, egyébként a végsebesség és gyorsulás növelése jelenleg a cél, a 70 karcsú a Budaörsin sajnos.
Taposót nem cserélem, azt rárakja az ember a jelenlegire, a váz és a kormányrúd eredeti, bár a kormányrudat is le kéne cserélem G30-as rúdra mert közben kaptam ajándékba egy 25ah-s aksit amit földobnék rá ha már ingyen voltDon't Worry, Be Happy
-
nimfas
addikt
válasz Peaceliker #20839 üzenetére
LAOTIE Phantom ES40 Pro
LAOTIE TITAN TI40 ProEzek helyett van valami ajánlott, dobozból kivehető és nem azonnal újraszerelendő nagy teherbírású 120+kg, és legalább 50-60 km hatótávú jármű?
-
HUNShon
csendes újonc
válasz Thunderzolee #20864 üzenetére
Jól érzékelem, hogy az MI 3 és a Pro2 közt használati értékben annyi a különbség, hogy a Pro2 (elvileg) 15km-rel távolabb visz töltésenként (cserébe nehezebb), az ára viszont kb 40-50%-al drágább?
Csak mert ha így van, eldőlt, nekem a 6-7km-es kb végig bringautas munkába guruláshoz, meg a Kacsóh felüljáró megmászásához 75 kilóval untig elég az MI3.Vagy jobb lenne hasonló kategóriás Segway/Ninebot (pl D28E)? (vagy más?)
Van annyival kényelmesebb a 10"-os kerék, mint a 8,5"?[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz HUNShon #20873 üzenetére
10" egyértelműen kényelmesebb, mint a 8,5".
A Pro 2 régebbi roller, a második széria legnagyobb hatótávú modellje.
A Mi 3 a harmadik generáció közepes hatótávú modellje, és megkapta a Pro 2 erősebb motorját. Pár újítás van rajta, de alkatrész ellátottsága rosszabb.Fővárosi úthálózat mellé én inkább 10"-os rollert javasolnék. Feltéve ha ebből a kialakításból adódó nagyobb önsúly és nagyobb méret nem jelent problémát. Nem kell sokat emelgetni.
-
Sirtaky
csendes tag
válasz HUNShon #20873 üzenetére
Az Mi3 egy pici, nagyon könnyű gép de erős 300 Wattos motorral. 1 kézzel könnyen vihető, emelhető. Pro2 már pár cm-rel nagyobb, nehezebb. A 10 collos Ninebotok még nehezebbek, méretre nagyobbak. De kényelmesebbek. viszont kicsit "lustán" mennek. Ezeket kell eldönteni kinek mi.
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #20869 üzenetére
Titkon reménykedtem, hogy a célod csupán az, hogy elmondhasd, Tiéd az
ország leggyorsabb, nyomokban Xiaomi-t tartalmazó tuning rollere.
Viszont így, hogy üzemszerűen használnád 70 fölött: isten óvja a királynőt!
Tudom, már nem aktuális mondás. Szóval, én amondó vagyok, hogy valós,
kihasznált 70 fölötti tempónáleleve nem roller kellminimum egy nagy Wolf.
Azokat tervezték ilyen sebességre: vannak ennyire masszívak és nehezek,
és itt már a súly sem hátrány. Pl. szitálásgátló se kell rá, annyira stabil.Ez a rákfenéje a roller tuningnak. Mindent levehetsz polcról, csak győzzed
megfizetni: nagy vezérlő, nagy akku, nagy motor, slick gumi, minden van...
Egy dolog hiányzik kínzóan a kínálatból! Egy olyan váz, amire mindezeket
érdemes rápakolni. Mert ne mondja nekem senki, hogy egy kb. 30 km/h-ra
tervezett, filigrán, aluvázas pálcikaroller alkalmas a feladatra. Szét fog esni.Ui: tudom, eddig nem esett szét. És amíg nincs baj, addig nincs baj! Csak
valahogy nem tudom elképzelni, hogy üzemszerű használatnál bírni fogja...
Lehet, hogy régebben nem ezen az útvonalon jártál, hogy elég volt a 60?kaptam ajándékba egy 25ah-s aksit amit földobnék rá ha már ingyen volt
A pokolba vezető út jó szándékkal van kikövezve. (Anno ajánlottam, hogy ha
kell, gyártok neked akkut: Wolf X-re sikerült, kettőt is... De ezek után inkább
nem, ne az én lelkemen száradjon, ha bekerülsz a hírekbe, így vagy úgy.)[ Szerkesztve ]
-
HUNShon
csendes újonc
válasz Sirtaky #20875 üzenetére
Világos, köszi szépen mindkettőtöknek!
A Pro2 akkor így kiesett, az Mi3 jelentősen olcsóbb, és a távon kívül kb mindenben hozza a Pro2 színvonalát.
Viszont a kerékméret még megnehezíti az áment.
Kicsit abban reménykedtem, hogy azt írjátok, hogy a 8,5 és a 10 közt nincs akkora különbség komfortérzetben (pl repedések, alacsony járdaszegélyek stb), mert buszon/boltban azért számít, hogy mekkora a mérete/súlya.
Eddig a 12-es TIER-rel és egy 6-os körüli "játék e-rollerrel" van kevés tapasztalatom, hát az utóbbival egy 3-5cm-es repedés/járdaszegély is akkorát üt, hogy majd szétesett szegény -
pescara
aktív tag
válasz maxxenergie #20871 üzenetére
De mar irtam, hogy ez Athenban van , nem Magyarorszagon. Ahogy neztuk Magyarorszagon nincs helyi kepviseletuk sajnos a honlapjuk szerint.
-
pescara
aktív tag
válasz HUNShon #20877 üzenetére
En ezzel ugy voltam, hogy a Mi3 utan amikor lett a G30 max, azt hittem, hogy legparnas hajon utazok. Amikor irtam ide, hogy arra minek lengescsillapitas, mert egyaltalan nem raz, talan Thunderzolee irta, hogy ,,de, az is raz szar utakon" Hat most 2 honap utan mar en is nagyon erzem, hogy ez is raz , ha az ut olyan. De valoszinuleg ha most visszaszallnek a Mi3-ra, akkor meg razogepnek ereznem. Olyan ez, mint amikor nagyobb tv-t vesz az ember es meg tul nagynak is tunik az elejen, par het mulva meg azt mondja, vehettunk volna egy kicsit nagyobbat .
-
sirarcheer
senior tag
Megjött a Segway F2 pro. Mentem egy kis kört délután.
Jól rugózik,, beállítható hogy az indexeléskor hangot is adjon mint a villany robogóknál, így már jobban észre vehető.
S módban szépen gyorsul (115kg).
Jól össze van rakva nem nyeklik és kényelmes a trepni is.PSN: sirarcheer
-
addikt
válasz sirarcheer #20880 üzenetére
Emelkedőd nincs?
Legyen már, lécci. 10%- os. Hogy megy fel rajta?
Mennyire esik vissza 25km/h-ról?
Mondjuk 115kg alatt más fog kijönni, mint 70kiló körül. :/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
sirarcheer
senior tag
válasz Thunderzolee #20881 üzenetére
Próbáltam most este.
Ha lendületben van akkor felmegyeget. De egy biciklis aluljarón felfelé nulláról indulva nem ment fel. De sík terepen vissza vettem a gyorsulást mert normál módban volt és gáz adásnál kapaszkodni kellett(S mód). Mentem vele (app szerint) 13 km, az aksiban 70% maradt (100-ból) és még 40km hatótáv van benne.[ Szerkesztve ]
PSN: sirarcheer
-
Aaron14
őstag
válasz sirarcheer #20880 üzenetére
Honnan rendelted?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
addikt
válasz sirarcheer #20880 üzenetére
DigitXT örülhetsz, csipog.
Bár tudom, akkor se jó, mert hátulról nem látszik.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz sirarcheer #20882 üzenetére
Jó lenne valami ismid 70-80 kilóval lenne, azt ki tudná próbálni felfelé.
Érdekelne, h a 450W-os motor mennyivel jobb mint a 350W-os ugyanezzel a 36V-os rendszerrel meghajtva. Csak ezért vagyok kíváncsi.
A többi rollert már ismerem, teszteltem mindet 10%-os emelkedőn. (1S, Mi 3, Pro 2, F30, F40, D38, G30P), ezeket tudom hogy mennek, 250-ől 350 Wattig.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Aaron14 #20883 üzenetére
Nálunk csak az Alzánál elérhető egyelőre még.
https://www.alza.hu/sport/ninebot-kickscooter-f2-pro-e-by-segway-d7730076.htmJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz HUNShon #20877 üzenetére
Sztem inkább attól függ, mennyire fújod fel a kerekeket.
Ha 4-5Barra, akkor rázni fog, ha 3bar alatt maradsz, akkor meg könnyebben kapsz defektet, bár jóval komfortosabb lesz a haladás.Ugyanez a 10"-os kerekű rollerekre is igaz.
Ha emelgetni akarod a rollert, akkor 8.5"-ost vegyél, kicsit, könnyűt. Azt a napi 2x7km-t kibírod a kis rollerrel is sztem.
De jobb lenne, ha valaki ismerőstől kölcsönkérnéd, h kipróbálhasd mielőtt megveszed.
Bár ha használtat vennél, és nem jön be, akkor bukás nélkül tovább tudod adni, azt vehetsz nagyobb rollert.
Mi 3: 130-150ezer közt van[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Ami a moderációt illeti.
Én kértem, h töröljék a hsz-om.
A többit már csak Intruder2k5 írta nektek.
Lokál topicokban lehet, azzal kevertem össze, mivel nem szoktam más topicokban hirdetést kirakni, fel se tűnik már, h lehet, vagy nem lehet, ennyire nem követem a PH minden egyes rezdülését.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #20884 üzenetére
Örülök. De nem érint a típus. Amúgy ma egy benzines robogó mögött
lassultam messziről állóra (autóval), mivel be akart kanyarodni balra.
Nem lenne ebben semmi, csakhogy a szándékát ki kellett találni, mivel
a hátsó indexből semmi, ismétlem semmi nem látszott, egészen addig,
amíg meg nem álltam mögötte... (Működött, és jó helyen kerestem, de
nagyjából nulla fényereje volt. A fék legalább látszott. Behúzódott már
a felezőre, szóval tudtam, mi következik, de ez én vagyok. Ugyanitt ha
valaki idegbeteg érkezik, talán ráelőz, minek szöttyög ilyen lassan...)Ui: ezt csak azért mondom, mert egy ideális világban nem lenne baj a
kis rollerekkel (az autók közt sem), de sajnos nem ideális a világ...
Azt meg még kicsit identitás zavarnak érzem, hogy kicsi, de index stb.
Mert ugyebár ha kerékpár, akkor nagyjából annyit elég lenne tudnia...
Viszont a gyári oldal őszinte: 900W csúcs, azzal már odébb lehet állni.
És még kipörgésgátló is van benne... ami tekintve, hogy firkáltam már
úgy, hogy a roller hátulja megelőzött a sárban kifejezetten ígéretes!Ha még hátul is rugózna, lehet ilyet kéne venni, rohangálósnak...
(Mínusz a 25 km/h limiter, mert azzal aztán nem mész be autók közé.)Szerk: azért keverednek a dolgok rendesen, ki mire hegyezi ki...
(Az alzás linken már konkrétan 900W-os motorról beszélnek, ami meg
túlzás, mert sem a motor nem bírná folyamatosan, se a 460Wh akku...)Szerk2: OFF, de pont egy balra kanyarodás. Nem végződött túl szépen.
(Tök érdekes kérdés amúgy, hiszen a megkülönböztető jelzés mellett a
mentő bármit megtehet, csak arról azért meg kell győződnie, hogy ezt
a közlekedés többi résztvevője is felfogta: ebben a konkrét szituban az
álló fekete autó ha jobbra indexel, akkor megállt, vagy pont elengedné
a mentőt, ellenben, ha balra indexel, és pont hangosan zenét hallgat...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #20889 üzenetére
Kifutottam a szerkesztésből... Ez a mentős sztori elég meredek.
A fehér autó ugye látja, hogy jön szembe a mentő, ezerrel, erre jól
behúzódik a mellékutca torkolatába, hogy nyugodtan előzhesse a
fekete autót. Aki viszont messziről láthatóan balra fog kanyarodni:
szerintem ezt a balesetet hárman hozták össze (és mind hibáztak).Engem a "gyalogos csalogatásra" emlékeztet. Amikor a túloldalon
álló gyalogosnak állsz meg, és integetsz, hogy jöjjön nyugodtan...
Csak közben meg érkezik valaki szemből, aki nem veszi észre.
(Talán nem véletlen mondják, hogy ilyet ne csinálj. Abszolút hülye
manőver volt a fehér autósé, noha ő csak segíteni akart.* A másik
hülye manőver bemenni, a kanyarodási szándékát világosan jelző
lassuló autó mellé. Végül a harmadik meg kanyarodni úgy, hogy a
tükörbe nem is néz** sőt másodpercek óta nem tudja, mi történik
mögötte, mert ha nem is hallja, látnia kellett volna a mentőt, rég.)*: lásd még a pokolba vezető út kérdéskörét a jószándék esetével.
**: bringámra raktam tükröt, ég és föld! Rollerre is szeretnék, csak
annyira más szögben jön ki minden, hogy a kormány végi... sz.r. -
Somatom
veterán
válasz DigitXT #20890 üzenetére
Sztem elég egyértelmű a szitu. Vonjuk ki a képletből a fehér autót és azt, hogy a mentő használta a megkülönböztető jelzést! A szaggatott vonalas főútvonalról, balra, mellékutcába kanyarodni szándékozó jármű vezetőjének a manőver megkezdése előtt meg kellett volna győződnie arról, hogy nem-e előzik. Nem kell ahhoz szirénázó mentőautónak lennie, hogy az előzés folyamatában levő járműnek elsőbbsége legyen.
Az más téma, hogy a balra kanyarodó autó vezetőjének a fejében meg kellett volna forduljon, hogy az a fehér autó vajon mi célból csinálja azt a szokatlan manővert.
Valamint, PÁV1 -el óriási hiba belemenni egy ilyen előzős szituba. Klasszikus baleset forrás.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #20891 üzenetére
Ezen el lehet jogászkodni, hogy folyamatban volt-e már az előzés,
vagy épp ellenkezőleg, előbb jelzett kanyarodási szándékot az elöl
haladó, ahonnan kezdve viszont már nem előzhető balról. Biztos el
is fognak az illetékesek: a többivel egyetértek, kár volt belemennie.
(Mondják, hogy másodpercek is számíthatnak, így kockáztatni kell!
De ha az vége, hogy berepülnek az udvarba, az jó sok másodperc.)Ui: természetesen benézek a tükörbe már a szándék* jelzése előtt,
így eleve ki sem rakom az indexem, ha látom, hogy mögöttem már
valaki villog, hogy menne ő is... de ha én jeleztem előbb, akkor vmi
hasonlót elvárnék a többi közlekedőtől is, hogy nem előz rám.*: legyen az előzés, vagy akár csak egy sávváltás többsávos úton...
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #20876 üzenetére
Az ország rész már régóta, világ szinten 64 környéke volt a legtöbb amit Xiaomin mértek elvileg, echte ugyanazzal a konfiggal mint az enyém viszont erősített gyári vezérlőkkel, nálam a Spintend felvitte field weakeningel 70-re, és tényleg kihasználom, sőt keveslem mert 70es táblánál 70el letolnak az útról, ezt akarom elkerülni.
Nem igazán érzem a sebesség differenciát mivel folyamatosan lett emelve, 2e km 33al, 4e 45-el, 3e 58al, újabb 3e 68-70-el és most lépek feljebb elvileg 80 fölé a motorokkal és 90-100 fölé ha 80v-ra emelem, bár az ingyen aksi miatt ez nem mostanában fog megvalósulni.
Mindenki mondja aki nagyobb gépről kipróbálja h nem mer 60 fölé se menni mert fél, de annyira megszoktam már hogy a 70et is 40-nek érzem már annyira természetes minden mozdulat.[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Peaceliker
őstag
válasz Casseius #20894 üzenetére
Kíváncsi lennék milyen érzésba tiéddel ez. Igaz gagyi gumival de nekem 40 xiaomi n az egyik legparább dologra volt. Igaz az is, hogy még az elején voltam a roller témának. De nem volt stabil. Etwow sokkal stabilabbnak érződik 45 el is. Persze lehet tényleg csak furcsa volt. Warrior x 75el (ez hátszélben volt ) is iszonyat stabil... De az be szokott ugrani, hogy ha most lesz valami, akkor az csúnya trancsir lesz rám nézve
És lakott területen kívül kevés a 70 is, városban mondjuk ritkán kapott el ez az érzés"Oh my Goa'uld!"
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #20892 üzenetére
"előbb jelzett kanyarodási szándékot az elöl
haladó, "Mihez képest előbb? Minthogy a mentő bekap-
csolta volna a megkülönböztető jelzést? Mert
azt erősen kétlem.Ettől a helyzettől elvonatkoztatva, ha egy au-
tós előbb jelez, attól még a művelet során is
figyelnie kell a környezetét, és ha szükséges
akkor megszakítani a betervezett folyamatot,
ha ezzel elkerülhető egy baleset.Szirénázó mentőautóról írnak. Azért azt hallani
kellett abból az autóból. De csak azért is beka-
nyarodik ha már ezt előre eldöntötte. Ilyet pedig
nem teszünk! Szirénát hallva legfeljebb lehúzó-
dunk az útról, és nem kezdünk bele több sávot
is érintő manőverbe. -
Miikee
csendes tag
Sziasztok!
Segítségeteket kérem. Keresek Budapest vagy Kerepes vonzáskörzetében (vagy weboldal) olyan elektronikai alkatrész boltot, ahol lehet kapni vékony, több eres, elektromos kábelt. Indexet terveztem a rollere (tudom ezt nem mindenki támogatja, de én szeretném). A fő dolgokat megrendeltem Aliról (kapcsoló, index, 36v-12v átalakító). Gondoltam a kábeleket, csatlakozókat megveszem már itt egy szakboltban, de eddig sehol nem kaptam, a környékünkön. Próbáltam több villamossági és autós boltot is.
Előre is köszi -
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #20898 üzenetére
Jaja, riasztó kábel néven lehet venni 6-8-SOK erest is.
Mondjuk nem kifejezetten vékony, szép az ilyen kábel, de
egyszer lőttem 6 eres lapos feketét, az kiváló ilyen célra...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Spórolós topik
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- MG5 menetpróba
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bestbuy játékok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen egeret válasszak?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- További aktív témák...
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Cort akusztikus gitár eladó
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Acqua di Giò Profondo Parfum Acqua di Giò Pour Homme EDT
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest