- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
PC-re tart a God of War Ragnarök?
gp Az egyik legismertebb szivárogtató szerint Kratos legutóbbi kalandja lesz a következő nagy PlayStation cím, ami PC-re látogat.
-
Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
ph Nem a szöveges posztokra helyezik a hangsúlyt, hanem a videókra.
-
Még egy Meizu készülék várható
ma Amit eddig láttunk, nyilvánvalóan nem a Meizu 21 Note, de akkor micsoda?
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #57563 üzenetére
Részben igazad van, részben nem. Az tény és való, hogy csupán a rásegítésre támaszkodva bringázni nem sport. Valamilyen szinten mozgás az is mert forgatod a pedált, meg irányítod a bringát, de ha ráküldöd a max kakaót akkor az nem nagy fizikai megterhelés felfelé. Viszont! Ez esetben nagyjából 20-25km-es hatótávval számolhatsz egy átlagos pedelec bringán, normál aksiméret mellett, egy akkuval. Ez nem sok. Ha "komolyabb" távot akarsz menni akkor kénytelen vagy beleadni a saját erődet is. kb 60km-re, 1200-1400m szintre elég egy 400Wh-s aksi. 500-as mondjuk 70-80km, 1600m szint, de akkor te is tekertél, nem csak a motor húzott. Abban teljesen igazat adok neked, hogy olyan edzett, fiatal bringásoknak, akik gond nélkül tekernek 1500-2000m szintet és 80-100km-es távokat terepen is, semmi értelme jelenleg a rásegítésnek. Csakhogy mint írta más is, nem mindenkinek ez az egyetlen sport az életében, illetve ha nincs időd rendszeresen edzeni az is hátráltatni fog. Meg ugye az idősebbek, kevésbé edzettek egy társaságban, nagy élmény mindenkinek, hidd el, ha kiküszöböli az edzettség beli különbségeket és együtt tud maradni a távon az egész társaság. Akár a barátnőd, aki kevésbé edzett, ő jön elektromossal te meg a simával.
Ez nem azt jelenti, hogy elveszik belőle a sport mindenképpen, ha úgy használod az elektromos montit ahogy az ki lett találva, ugyan úgy elfáradsz a túrád végére mint ha normál bringával mentél volna, csak nagyobb távot mentél, kb megkétszerezi a normál teljesítményed. Ez pedig több élményt jelent. Igazából ennyi a lényege. Ha az aksi kapacitások elérik azt a szintet ahol még sajnos nem tartanak, akkor akár egy edzettebb bringás is tud profitálni, mert teszem azt tudsz menni a saját erődből 80km-t 2000-es szinttel, elektromossal meg tudsz majd 160-at 3500m szinttel vagy 4000-el. Ami már igen durva. Csak a ma kapható aksik, normál méretben még nem tudnak ekkora hatótávot.
Az is baromi nagy élmény, amikor előtted akár csak egy rövid, de olyan durva emelkedő, ahol az edzettebb is leszáll egy időre feltolni. Akkor egy kicsit rátolod a max kakaót és felmész rajta, aztán vissza veszel a rásegítésből ahogy megint enyhébb az emelkedés. Okosan kell használni a rendszert, gazdálkodni a tartalékaiddal. Én most itt szigorúan a széria pedelec bringákra gondolok 250W-os teljesítménnyel, ezek a félig motor félig bringa elektromos monstrumok már más kategória, az már nem bringa, akkor szerintem is inkább motor, mint például az a KTM amit linkeltem.f27: Nos igen, logikus amit írsz. Nekem van 2db elektromos bringám is, az egyik agymotoros a másik középmotoros. Mindkettő széria pedelec, 250W-os, (60Nm) körüli nyomatékkal. A középmotorost sokkal erőteljesebbnek érzem mint az agymotorost és a középmotoros kevesebbet is fogyaszt. Sokkal jobb az irányítása terepen a középmotorosnak, stabilabb az egész bicó. Mint egy tőkesúly, középen összpontosul a plusz teher ami jót tesz az irányíthatóságnak és stabilitásnak. Illetve ha defekt van, sokkal könnyebben tudom szerelni. Én emiatt jobban szeretem a középmotort, és szerintem szebben is néznek ki.
-
maximilian4
addikt
válasz MPowerPH #57754 üzenetére
Nekem mind a 3 kerékmérettel volt dolgom, és nálam még mindig a 29-ces a favorit. Szerintem érzésre is jobb (legalábbis nekem) mint a 26-os és terepen is jobban éreztem, valamint sztem jól is néznek ki. Bár ezek többsége amit felsoroltam mind szubjektív dolog, szóval simán megértem ha neked nem tetszik, ez mindenkinek a saját dolga. Viszont most a 27 felessel egyre jobban kezdek megbarátkozni. Valószínűleg maradni is fog. De szerintem nem kell több kerékméret. 29-ces bőven jó még 2 méter fölött is, és a 36-osnak csak a hátrányait látom a fizikai méretéből adódóan. Se terepen, se máshol, semmi értelme nincs.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #58019 üzenetére
Màrkahűség?
fpeter07...addig jó amíg még vannak álmok,mert utána már nincs semmi!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz MPowerPH #58088 üzenetére
Szombat reggel láttam milyen jó idő van, úgyhogy irány tekerni. Aszfalton felmentem a hegyre, a tetején volt az a kis hó, meg mindenhol jég. Gondoltam akkor lejövök a turista úton, mert nincs sár, hát a felétől volt.. de úgy vigyorogtam, hogy nem érdekelt. Délután nem volt már időm letakaritani, csak a becsúszókat meg a váltót, meg leöntöttem egy vödör vízzel. Hát ma küzdöttem a kúton az anyagos földdel, mire lejött... örültek az autósok nekem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Daniel Alves
őstag
válasz MPowerPH #58504 üzenetére
Gumi már megrendelve, Veszprémben 16 fok volt ma viszont egy kis ösvényen még havas-jeges volt az út és bokáig érő sárral nem számoltam.
Amúgy meg hétvégi 1 órás edzésre tökéletes ez a bicó, talán egy régebbi XT szettet és egy másik hajtást kapni fog de ennyi Versenyre és csapatásra ott a Wilier.
[ Szerkesztve ]
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
ivana
Ármester
válasz MPowerPH #58996 üzenetére
Hunor féle egyedi acélváz, agyváltó ami valószínűleg rollhof nem két filléres bringák ezek. A négyszöges hajtás a javíthatóság miatt fontos. Alsó hangon sok százezer volt egy ilyen bringa.
26" az az óriási terhelés miatt lehet, hogy alacsonyabban legyen a súlypont és ne legyen annyira instabil például szélben.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz MPowerPH #59007 üzenetére
Ezek csúcskategóriás csövekből vannak, egy régi outi váz ilyenekből akár érhet 80-90-et is használtan, ezek meg egyedi gyártású, méretre készült vázak, simán kerülnek ennyibe, kell a tartósság ekkora súlyhoz, meg a papucs is spéci kell legyen rohloffhoz. Az alu szerintem a legkevésbé érdekes vázanyag, az el fog tűnni teljesen előbb utóbb, a karbon túl sérülékeny egy nagy perec után amikor az acél horpad vagy azt se, ezt lehet, hogy a kukába kell dobnod, viszont egyéb tulajdonságai jók, de megmunkálása nem egyszerű (a pora erősen ártalmas az egészségre), egy acél váz 70 év múlva is váz lesz.
Egy jobb acél váz igen könnyű tud lenni, miközben sokkal tartósabb mint bármi más.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz MPowerPH #59003 üzenetére
Agyváltó esetén ugye csak egy-egy fogaskereked van elől-hátul, szóval nem egy sort kell cserélni, hanem csak 1-1 kereket, ami filléres tétel egy sorhoz képest. Plusz ezek jóval vastagabbak (a lánc is, meg a kerék is), szóval drasztikusan nagyobb az élettartamuk még egy 8-as sorhoz képest is. Lánccsere meg többletsúly, illetve minden egyes szétszedés gyengíti a láncot. Szóval ha nem a költséghatékonyság az elsődleges, hanem a minél kevesebb karbantartás, akkor ez messze ver bármilyen lánccserélgetős módszert. De megkockáztatom még költséghatékonyságban is.
-
kacsyx
aktív tag
válasz MPowerPH #96166 üzenetére
Sziasztok!
Srácok, elrepedt a vázam. Cube bringáról van szó, a láncvillánál fedeztük fel egy szervizben, miután egy fémes kattogó hang sehogyan sem akart megszűnni és mindent átnéztünk. Nem esés, nem rossz felhasználási területből fakadó hiba, a bringa gyakorlatilag makulátlan 2 év használat és durván 7000 km után. A varratnál van hajszálrepedés a cső kerületének közel felén.
A bolt budapesti, már felvettem velük a kapcsolatot, de még nem válaszoltak az emailre és a küldött fotókra a repedésről, iratokról. A vázra nem találtam első olvasatra külön kiírást, hogy hány év van, de a boltos telefonon 5 évet mondott és visszakerestem 2015-ös bringákat, 5 év volt az általános. Ez egy 250 ezres bringa volt 2015-ben akciósan, eredeti árán 280 körül adták.
Tudom, hogy van köztetek több boltos is, adhatnátok némi információt mire számíthatok a folyamat során. -
trialboj
őstag
válasz MPowerPH #96517 üzenetére
Mikor lemosom a bringám akkor nem szeretném első körben összesarazni, ilyenkor próbálok óvatosabban menni 1-2 túrát, aztán mikor már sáros lesz mert elkerülhetetlen, kb mind1, de akkor sem tolom csak azért is a legnagyobb tócsákon keresztül.
És igen, le lehet mosni a vasat akár hetente is, de így h havonta mosom, is belemart a rozsda 1-2 csavarba és engem ez jobban zavar, mint az hogy kerülgetni kell a sarat.
jjeahh-nek ajánlva : )
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz MPowerPH #96646 üzenetére
Attól függ mennyi olajat kaptak. Pl ha fékeztél vele mennyire visított? Haver formula fékbetétje olyan hangot adott mint egy vonat, mikor fékezett.
Első megoldás mosogatószerrel egymással szembe próbálod összedörzsölni a fékpofát, ez sokat javíthat egy amúgy nem olajos fékbetéten is.
Radikálisabb, ha gáz fölött, megpróbálod kiégetni, ekkor elkezd kiégni belőle az olaj habár jobb már nem lesz ha nem csak 1-2 csepp került rá.
Ha van időd kedved és energiád végigmehetsz rajtuk, de ha 2000 ftért vettél bele újakat, akkor annyira nem éri meg szórakozni.
(#96647) jjeahh
A bal oldali szinte pont olyan mint a nevenincs Bontrager külsőm Tapadásban annyira nincs gond vele, de hogy mennyi defektem volt idén. Persze már régi abroncsok, de akkor is. Még várok hogy bevessem a race kinget. Remélem nem lesz csalódás.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #96646 üzenetére
Tapasztalatom szerint, nem igazán menthetőek. Persze el lehet velük szórakozni, hogy elkezded melegíteni, de hogy mennyire lesz jó utána, az kérdéses. Én annyit szoktam csinálni próbaképp, hogy csiszolópapírral megcsiszolom a felületét, de ez nagyon ritkán hoz látható eredményt, mert ha magába szívta az olajat, akkor csiszolhatod, nem lesz jobb.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz MPowerPH #96654 üzenetére
Nekem DOT fékfolyadék ment a betétekre, elázott teljesen, egyáltalán nem fogott. Hőlégfúvóval adtam neki azóta tökéletes. Elég 2-300fokra melegíteni (nem kell vörösizzásig hevíteni), ott már felforrnak a DOT fékfolyadékok meg az egyéb olajok is és kipárolognak a betétből. Megjavult, most is azzal járok. Azóta még egy betétnél előfordult. Ott hőlégfúvó>megcsiszolás>alkoholba áztatás>óvatos hőlégfúvózás volt a menetrend. Ezt még nem ellenőriztem, de valszeg jó lett ez is.
Ezek Elixir betétek voltak, szerintem fémes. Gyantással nem tudom működik-e.
Persze csak óvatosan végezd, ha túlmelegíted lehet leválik a betét a bázislemezről.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #96656 üzenetére
Általában úgy szoktak olajosak lenni a betétek, hogy légtelenítéskor nem veszik ki őket, vagy kiveszik, de utána nem törlik át alaposan a nyerget. Illetve olyan is előfordulhat, hogy a legnagyobb körültekintés mellett is a légtelenítés után kiereszt a fék egy kis olajat a dugattyú mellett. A tárcsáról nehezebben tud összeszedni annyi olajat, hogy azt a betét be is tudja szívni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
zoli03
őstag
válasz MPowerPH #96923 üzenetére
Rakhatod a stucni fölé is. Amíg le nem tesztelted alaposan, hogy jó-e, addig semmiképp se vágd le. Én szabályról nem tudok, de sok előnye van: szebben néz ki a bicikli, lejjebb kerül a felsőtested, így kisebb a légellenállásod, nagyobb súly kerül a kormányra, könnyebb lehet mászni vele. Ha a testednek nem kényelmetlen, akkor nemigazán van hátránya, csak előnye.
-
Strezi
őstag
válasz MPowerPH #96921 üzenetére
Jól néz ki! Szép lenne mellé téve a Specim, kb az invez színséma
Ez mikori évjárat?Ha sokat lejtőzől, akkor nem kell lejjebb vinni a korményt, ott előny ha magasabban marad Egyébként meg stucni fordítás, vagy egy kisebb szögű stucni. Meg játék a távtartókkal, ahogy neked tetszik
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #96921 üzenetére
A beülésből elindulhatsz,majd tapasztald ki mi az ami neked jó,mert annál egyetlen előírás sem lesz jobb.Saját,és Dr.Bike tapasztalás szerint is kevesebb lesz kényelmes mint amit ajánlanak.Gondolom biztonságosan keményre ajánlják,hogy ne üssön be még ha állat módjára mész akkor sem.Személy szerint az ajánlott alsó határán megyek,igaz nem is ugratok,állatkodok már így 50 felé.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #96921 üzenetére
A 15 bar nekem így rengetegnek tűnik a villába. A táblázat csak egy ajánlás, szerintem annak sok jelentősége nincs, úgy is a beülés alapján, meg érzésre állítod. Ami inkább fontos, hogy tudd a max psi-t. Ha túlfújod az tönkreteheti a villát. A 2017-es verzióról találtam egy manual-t, ott 160psi/11bar-t ad meg max nyomásnak.
-
pc360
addikt
válasz MPowerPH #96994 üzenetére
+ eddie1978, StLui: Nope. Tudom, hogy mennyire rontja el a felvételeket a YouTube, ez annál sokkal erősebb. Itt eleve az alapkép ennyire katasztrófa. Hisz direkt írtam is, hogy a konvertálás ront rajta, tisztában vagyok vele, ezért nem kell hülének nézni. Illetve hogy jön ide, hogy milyen acca van valakinek?
Összehasonlításképp itt van haverom GP3-as felvétele is. És nem, nem a mozgásbéli különbség... Direkt kerestem a ThiEye felvételén lassú mozgásokat, álló pozíciókat, de egy éles képkockája se volt, csak egy nagy artifact-paca az egész. Zongorázni lehet a különbséget. Runner_fxr felvételén is látni, hogy a lassabb fordulókban szépen kitisztul a kép - na, a TE esetében ez nem történik meg.
zoli03: Megnéztem. Ha szerinted ez a TE jobb, akkor "hajrá". Tudok ajánlani szemészt.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #97069 üzenetére
Tesco s bringák.
DUB Inc...kevés van belőle itt-ott a Decathlonokban.Még szokom,eddig nem hordtam sisakot,még a sisakmentes időszakban kezdtem bringázni,így ez nekem valahogy kimaradt.Ezt minap fedeztem fel, megtetszett mert kisebb mint társai,alig növeli amúgy sem kicsi fejemet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #119812 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy rakéta tudomány, de van pár fortély, ami szükséges ahhoz, hogy tökéletesre megcsináld. És nem mindenkinek ugyan azt jelenti a jó fék, van akinek a kicsit nyúlós is ok. Én addig nem nyugszom amíg nem lesz megfelelően kemény, koppanós. Ez pedig a gyári videók alapján sok esetben nem kivitelezhető, mert amit ott bemutatnak az kb semmi, pl egy Avid esetében.
A Magura is egy érdekes szerkezet, nyomatják a németek orrba szájba, de akárhogy bűvészkedsz vele, olyan nem lesz mint egy Shimano. A légtelenítési mechanizmusa is primitív. Csak egy példa a fortélyokra, akármelyik videót megnézed, sehol nem szerelik le a féket. Pedig elég csak a fizikát figyelembe venni, amikor alul leveszed a fecskendőt, már folyik ki az olaj, mert a féknyereg lejjebb van mint a fékkar, akármilyen gyors vagy, valamennyi kifolyik. A féknyerget le kell szerelni és mielőtt levennéd alulról a fecskendőt, a fékkar fölé kell emelni, hogy ne folyjon ki olaj a fékből mielőtt visszacsavarod a légtelenítő szelep zárócsavarját. Nagyon minimális olaj távozása elég ahhoz, hogy a fék puhább legyen mint kéne. Persze egy vázban vezetett fékkábel esetében ez macerásabb, ilyenkor érdemes a szerelő állványon elforgatni a bicót. Bárhogy bűvészkedünk, a legtökéletesebb eredmény csak úgy lehetséges ha a fék le van szerelve a bringáról, végig van kocogtatva a kábel és a féktest forgatása is szükséges ahhoz, hogy távozzon minden levegő. -
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #120763 üzenetére
DT Swiss a villád? Milyen,meg van elégedve vele? Ha karbon akkor paszta kell...amúgy meg innen alunak néz ki,azt meg lehet bikázni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zola007
veterán
válasz MPowerPH #120763 üzenetére
Menj be az első szerelőhöz/ismerőshöz, akinek van, meghúzzák ingyen 10 Nm-re.
Ha ennyivel is csúszik, akkor vagy összeér a bilincs vagu nem nem belevaló a nyeregcső.
hány mm van a csőre írva?Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz MPowerPH #120796 üzenetére
ha karbon a váz, akkor viszont a nyomatékkulccsal húzd meg mindenképp.
karbon vázhoz amúgy én otthonra vennék egyet inkábbNekem egy Acor nyomatékkulcs vagy, ez ugyanaz, mint amit kapni lehet XLC, Decathlon, Rosebikes név alatt, általában 11-12e Ft magasságában hozzá lehet jutni, 2 - 24 Nm, a legtöbb csavarhoz elég egy kerékpáron
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz MPowerPH #120799 üzenetére
igen, csak a magyar boltok pofátlanok
itt van 36 euróért: [link]
torx fejet veszel hozzá bármelyik szerszámosnál 300 forintért vagy 3ezerért egy 80-100 darabos bitkészletet
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs