- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Netfone
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Band 6 - vérbűl az oxigént
- Yettel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz varsam #266157 üzenetére
Nem neked írom igazából, te biztosan képben vagy, csak úgy infóként.
A Shimi féle egy újjal azonnal blokkol,
meg szinte az összes többi márka féle először lassít, majd erősen húzva blokkol,
direk két iskola szerinti.A Shimivel nehezebb megtanulni szerintem, főleg utángyárotott pofákkal, amik még harapósabbak. A felhasználók zöme ha akarna sem tudna nagyobb tárcsára váltani, mert nem szán annyi időt a gyakorlásra, hogy virsli külsőkkel akaratlanul ne blokkoljon. Szóval ügyesebbek jobban boldogulhatnak ezzel.
A Srammal pl a teljesen kezdők is villámgyorsan belejönnek, nem fognak véletlenül állóra fékezni soha. Itt is a gyári pofák az ideálisak, utángyártottal lehet harapósítani (is). Pl Shimiről jövőknél hallottam ilyen igényről.
---
A koppra behúzós kar hiba nekem oldalra túlzottan eltolt féknyeregnél volt (kerék cserekor, az új nem illett teljesen a régi helyére).
Ahogy montad, miden más oké, akkor ez még bezavarhat.Ha a tárcsa szemre nem középen fut a féktest tárcsaréseiben, és az egyik oldalon teljesen ki kell bújnia a dugattyúknak. Ezt igazítva nálam tökéletes lett azonnal a fékkar mozgási tartománya.
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz varsam #266157 üzenetére
Fura, mert elvileg jól van légtelenítve, de a fékkarokat így is markolatig be lehet húzni, pedig teljesen ki vannak tekerve, de menet közben ilyet nem lehet csinálni.
Nincs ebben semmi csoda, a Shimano fékkart nem a Magura testhez adaptálják, így lehet kevés mennyiségű olajat tud pumpálni az MT5 karhoz képest. Ezért sem lennék a híve keverni a márkákat. Egyébként erős és jó az a Carbotecture kar, nem kell félni tőle, vagy ott van az alu MT7-es kar, ha zavar, hogy műanyag/kompozit a fékkar.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen