Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • andrisbandi

    őstag

    válasz varsam #266157 üzenetére

    Nem neked írom igazából, te biztosan képben vagy, csak úgy infóként.
    A Shimi féle egy újjal azonnal blokkol,
    meg szinte az összes többi márka féle először lassít, majd erősen húzva blokkol,
    direk két iskola szerinti.

    A Shimivel nehezebb megtanulni szerintem, főleg utángyárotott pofákkal, amik még harapósabbak. A felhasználók zöme ha akarna sem tudna nagyobb tárcsára váltani, mert nem szán annyi időt a gyakorlásra, hogy virsli külsőkkel akaratlanul ne blokkoljon. Szóval ügyesebbek jobban boldogulhatnak ezzel.

    A Srammal pl a teljesen kezdők is villámgyorsan belejönnek, nem fognak véletlenül állóra fékezni soha. Itt is a gyári pofák az ideálisak, utángyártottal lehet harapósítani (is). Pl Shimiről jövőknél hallottam ilyen igényről.

    ---

    A koppra behúzós kar hiba nekem oldalra túlzottan eltolt féknyeregnél volt (kerék cserekor, az új nem illett teljesen a régi helyére).
    Ahogy montad, miden más oké, akkor ez még bezavarhat.

    Ha a tárcsa szemre nem középen fut a féktest tárcsaréseiben, és az egyik oldalon teljesen ki kell bújnia a dugattyúknak. Ezt igazítva nálam tökéletes lett azonnal a fékkar mozgási tartománya.

    [ Szerkesztve ]

    【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

Új hozzászólás Aktív témák