- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz varsam #266157 üzenetére
Nem neked írom igazából, te biztosan képben vagy, csak úgy infóként.
A Shimi féle egy újjal azonnal blokkol,
meg szinte az összes többi márka féle először lassít, majd erősen húzva blokkol,
direk két iskola szerinti.A Shimivel nehezebb megtanulni szerintem, főleg utángyárotott pofákkal, amik még harapósabbak. A felhasználók zöme ha akarna sem tudna nagyobb tárcsára váltani, mert nem szán annyi időt a gyakorlásra, hogy virsli külsőkkel akaratlanul ne blokkoljon. Szóval ügyesebbek jobban boldogulhatnak ezzel.
A Srammal pl a teljesen kezdők is villámgyorsan belejönnek, nem fognak véletlenül állóra fékezni soha. Itt is a gyári pofák az ideálisak, utángyártottal lehet harapósítani (is). Pl Shimiről jövőknél hallottam ilyen igényről.
---
A koppra behúzós kar hiba nekem oldalra túlzottan eltolt féknyeregnél volt (kerék cserekor, az új nem illett teljesen a régi helyére).
Ahogy montad, miden más oké, akkor ez még bezavarhat.Ha a tárcsa szemre nem középen fut a féktest tárcsaréseiben, és az egyik oldalon teljesen ki kell bújnia a dugattyúknak. Ezt igazítva nálam tökéletes lett azonnal a fékkar mozgási tartománya.
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest