Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vasinger!

    nagyúr

    válasz Teasüti #5844 üzenetére

    Teljesen egyetértek veled, mint harmad mérnök :D

    Tehát az egy nagy bullshit, már elnézést, hogy egy komoly olajos féket te szépen otthon majd légtelenítesz, rendbe raksz, belősz teljesen magadtól, "tanulás" nélkül, vagy ha igen, akkor nagyon jó érzékkel kell rendelkezni.

    Először nézzük meg, hogy alapból egy V-fék-nél mit kell beállítani? A pofákat kell egyelőre távolságra tenni a felnihez képest azt csókolom, esetleg a bowden feszességét 2 csavarással még belőni.

    Ezzel szemben, hidra tárcsás fékeknél alapból azt, hogy rendesen belője az ember a tárcsa és a fékpetétek közötti távolságot rendkívül precíznek kell lenni, mert tized mm-eken múlik az egész. A légtelenítés sem gyerekjáték, ha az ember nem kontár munkát akar végezni, vannak olyan fékek amikhez külön légtelenítő rendszert is kell venni. Fékbetét csere meg megint csak nem egyszerű móka tud lenni és drágább is jóval egy fékbetét, mint egy fékpofa.

    A konklúzió az, hogy V-féket sokkal könnyebb karbantartani, mint egy mechanikus tárcsát és a V-fék karbantartása is olcsóbb általánosságban. Kész.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák