- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fi:zi'k
nagyúr
Ha hegynek mész akkor előbb-utóbb le is jössz onnan.
Én is úgy értettem, hogy le-fel menetben is előny.(#6733) Vasinger!
Ezek már teljesen normális/reális értékek.(#6737) Teasüti
Nekem bringán 205 (vagy 208) volt eddig a max pulzusom és nem hiszem, hogy menne 210 fölé.---
Ma reggel voltunk Zoli133-mal egy kis élménybringázáson. 7 körül találkoztunk az Árpád-hídnál és 8:40-kor váltunk el. Akkor már durván ereje volt a napnak.
Azt hiszem a nyár hátralévő részében reggelente fogok járni, mert sokkal(!) emberibb a hőmérséklet, mint mondjuk este 7-8 körül és jóval kevesebben is vannak.
Egyedül a reggeli ébredés a hátrány.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Frenky89
őstag
válasz ludsimon #6746 üzenetére
Ezek a Polar-ok nem igazán az én pénztárcámnak valók, de a Sigma-k még jók lehetne egyszer. Amúgy az ilyen típusú órák mind mellkaspántos módszerrel mérik a pulzust, vagy van valami más technika is?
Cad-et én is elvetettem és a barometrikus magasságmérést sem tartom indokoltnak ide a pusztába, bár nemrég volt itt egy csábító ajánlat ilyen órára.
fi:zi'k: Szerintem nem is kérdés, hogy mikor érdemes bringázni ilyenkor: [link] Mondjuk engem kicsit megvisel a folyamatos koránkelés.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz ludsimon #6742 üzenetére
Igazából az óra pontosan mér, leellenőriztem vérnyomásmérővel is. Korábban azért mért össze-vissza, mert nem volt jó helyen és nem volt jó a feszessége a pántnak.
Nem versenyzek, tehát nem kell hihetetlen pontos óra számomra, csak lássam, hogy nagyjából mi a helyzet. Egyébként gondolkoztam azon, hogy iPhone 4-hez egy pulzusmérő pántot vennék és akkor se km óra, se pulzusmérő óra nem kéne, hátul a zsebben az iPhone meg 1 napot vígan végig trackel egy feltöltéssel mindennel együtt GPS-szel és elég pontosan.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Vasinger! #6757 üzenetére
Sőt, ha pulzus- és sebességmérést és telefon funkciót is tudna az óra, akkor meg ájfón nem kellene.
Szvsz, ha vki nem csak lepke kergetésre (de legyen csak munkába járás is, ha nem érdeklik az adatok) használja a bringát, akkor egy telefon+track program csak kiegészítő tud lenni.
Én legalábbis nem tudnám elképzelni, hogy a hátamban van a telefon és csak az mér és rögzít, bármennyire menő is ez manapság.(#6758) zack
Úgy volt, de írtam ludsimonnak, hogy nem tudok menni.
Elvileg a jövőhetinek(?) nem lesz akadálya.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Vasinger!
nagyúr
válasz fi:zi'k #6759 üzenetére
Nézőpont kérdése. Vannak akik egyfolytában skubizzák az adatokat és az alapján tekernek, van akik csak a végén néznek rá, hogy hogyan is mentek. Csak az a baj, hogy egy normális pulzusmérős-GPS-es óra már annyiba kerül mint egy ájfón használtan...nem utolsó sorban akár a kormányra is lehet rögzíteni a telót, tehát még akár menet közben is rá lehet nézni az értékekre.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Vasinger! #6760 üzenetére
Én egyedül a sebességet szoktam "állandóan" figyelni.
A pulzusomat csak időnként csekkolom, mert van hangjelzés, ha pulzus zónát váltok.
MTB esetén pedig a telefont biztos nem tenném a kormányra. De ahogy írtam is, ez én vagyok.---
15, max 20E-ért keresnék asszonypajtás bringájába 80-100 mm közötti (levegős?) telót. Jelenleg merev villával teker, de a váz teleszkóphoz van méretezve, így nagy alacsonyan van a csapágyház.
Régről úgy rémlik, hogy az RS Pilot és Psylo villák korrektek voltak, de nekem sosem volt dolgom velük. V-fék tüske feltétel.
Ezt találtam hirtelen. Állapot és szervizigény miatt 15E-nél többet nem adnék érte.
Ötletek, vélemények?(#6761) Bati0501
De természetesen. Sőt a tárcsa tudja csak csavarni, mivel felnifék esetén kétoldalas a terhelés.
Arra reagáltam, hogy amit bemásoltál az jelen esetben nem releváns.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Teasüti
nagyúr
válasz Bati0501 #6761 üzenetére
Hajlítónyomaték minden féle fékezéskor keletkezik, ami a villát "be akarja hajtogatni a váz alá", vagy másképp szemléltetve a váz akar ráfutni a villára.
Csak az a nem mindegy, hogy ez a két villaszáron megosztva jelentkezik, vagy elhúzza az egyik oldalt.
A gyenge villáknál ezért nem javasolt a tárcsafék használata.
Azokat a tárcsafék konkrétan megcsavarja a vhol a nyakcső képzeletbeli tengelyvonala környékén.
Ez kihat a kormányzásra is azt hiszem, ha feltűnő a jelenség. -
fidig
tag
Az első kerekem oldalirányba minimálisnál jobban mozog. Ez normális?
Jól van rögzítve a villához, az biztos.
Mi lehet a gond? És hogyan orvosolható?A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
Bati0501
őstag
Ok,értem.
Csak nem én kérdeztem,h mi ez(villa elcsavarás),hanem én próbáltam segíteni,szóval... -
fidig
tag
Hát, inkább rugalmasan, de nem vagyok benne biztos...
Akkor vettem észre, mikor ki volt támasztva a bringa. Balra döntve ráfeküdt a fékpofára a felni, egyenesbe állítva visszaállt a helyére... menet közben nem látok nem normális mozgást a keréken, viszont kézzel megmozgatva érezhető...A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
Vasinger!
nagyúr
Kontrás fék javításához ért itt valaki?
-
zack
nagyúr
válasz fi:zi'k #6759 üzenetére
Kihoztuk a legjobbat adott lehetőségből. Sajnos ez a Facebook-os szerveződés kissé csalódás volt. Volt vagy 10-12 fő, ez jó is lett volna, de az hogy 8km után megállnak sörözni egy kis közértnél...Ez már annyira nem fért bele. Simonnal úgy gondoltuk azon a ponton, hogy akkor az erő és a sör legyen velük, és otthagytuk őket a pics@ba. Nekem 56km lett. Arra jó volt, hogy rájöjjek, amit eddig is tudtam. Ez egy vérbeli XC-s bringa, és nem igazán alkalmas arra hogy outi-ként legyen használva. Be lehetne állítani országúti használatra, de költséges lenne (felni+gumi csere), és baromság is, hiszen fully, ami terepen érzi magát otthon, tehát ez a tegnapi túránk Simonnal rávilágított arra, A-ból B-be tökéletes, de országúton tempót menni, arra nem.
Ettől függetlenül jó volt, sajnálhatod, hogy kimaradt.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
ludsimon
veterán
válasz fi:zi'k #6759 üzenetére
Egy rossz vicc volt az a társaság. A hajléktalan meg árasztotta a bűzt magából, nem értem egyáltalán miért indultunk el velük.
Az üllői úti felüljáró (ami kb 10 méter szintkülönbség, vagy annyi se?) után gyorsan kerestek egy sörözőt és mint a legutolsó alkesz csöves, egy sarki undorító lebuj helyen állt meg a társaság és a földre leültek páran, ahová köpnek, hánynak a 'kedves' kliensek.
Szóval én úgy gondoltam ez az én erkölcsi kereteimbe nem férnek bele és továbbhajtottunk.
Lehet sörözni, de megvan annak is a módja.
Arról nem is beszélve, hogy kerékpár + sör = öngyilkosság mert kiszárad az ember tőle + az alkohol lebontásából származó metabolitok (méreganyagok) hosszabb távon rontják a teljesítőképességet és az edzés utáni regenerációt. Max pihenőnapon 1 héten 1x egy pohár sör belefér, de nem több részemről.Olyan embereket kell elképzelni, akik heti 1-2x előveszik a bringát és felülnek rá sörözni. (A kerékpár baromi messze állt attól amit csináltunk.)
Kerékpár az életem és egyszerűen borzalom volt átélni ezt a tegnapi estét. De már elfelejtettem, mentem ebbe a szuper időbe 80 kilit.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Szakbarbár
aktív tag
Nem hiszem el, hogy Komárom - Esztergom megyében nem csinál senki biciklis teljesítménytúrát. Egész évre 2 rendezvény volt kiírva a Gerecse - Vértes környékre a TTT oldal szerint. A Vértesi ráadásul el is marad idén. A Börzsönyi 100Km-re vagy az Ipoly menti 95 Km-re jön innen valaki?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
tatabánya
senior tag
válasz Szakbarbár #6771 üzenetére
nem kell ez senkinek elég tb-ről tatára kitekerni
-
Tomi_Sci
őstag
Csak érdeklődés képpen, lenne itt valaki akt érdekel Look Celeste színű pedálom SPD-ért cserébe? Egyáltalán van valakinek itt Celeste Bianchija?
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz tatabánya #6772 üzenetére
Nem extrém túlélő túrára gondoltam Tegnap pl Székesfehérváron az elkerülőn kóválygott 3 felmálházott biciklis. Remélem túlélték a kalandot.
Pl egy ilyen körre gondoltam. 100 km, van benne szintkülönbség bőven, a forgalom hétvégén kicsi, ivókút is van minden településen.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
tatabánya
senior tag
válasz Szakbarbár #6774 üzenetére
tegnap a tatabánya tarján útvonalon is majdnem elhányta magát a bicóstársam már untam, hogy minden emelkedőn tolni kell,de nem baj én meg legalább nem fogytam sokat, nem akarok legirnyosódni. ez a 100km már sok lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Ha már attól a pár kilótól, hogy teher nélkül a bringa önsúlyával eldöntöd a gépet, már attól így hajlik a kerék és ha nincs benne semmi lötyögés, kotyogás, ilyesmi, akkor én azt mondanám, h életveszélyes és közlekedésre alkalmatlan.
Azonnali kivizsgálásra szorul.
Persze ha kotyog, akkor is ez a helyzet. Egy métert sem tennék meg vele így.[ Szerkesztve ]
-
turbobusa
senior tag
Sziasztok!
Régebb még egy sima mezei mtb-al tekertem, megváltam tőle már jó pár éve, immár szerintem van vagy 4-5 éve. Eddig megvoltam nélküle, viszont most megint jól jönne túrázni, közlekedni a városban.
Anno is baromira megfogtak az országúti cangák, ezeket hajtom most is, de baromi drágák.
Főként szimpla egysebességesre gondolok, nem fixire. Többnyire mindig egy fokozatba tekerek, ezért eme ötlet. Vázat lenne jó valahonnan olcsón szerezni, mert elég elszabadult árakban mérik most.
Mit gondoltok mennyiből jönne ki egy ilyen projekt? Hajtókar, felnik, stucni terén egyértelműen jobb, minőségi alkatrészt vennék, mivel hosszabb távon meghálálja. -
Szakbarbár
aktív tag
válasz tatabánya #6775 üzenetére
Hát a meleg sem volt rátok túl jó hatással, nem csodálom ha rosszul lesz az ember. Én nem vagyok hajlandó ilyen melegben biciklire ülni.
Rövidebb táv ha sok a 100 km. Csolnoktól már végig lejt az út.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
fi:zi'k
nagyúr
Az eleje no comment, egyébként meg ilyen ez. Mármint a bringa. Azért el lehet az ilyenekkel is tekeregni, mint ahogy a példa is mutatja.
(#6770) ludsimon
Ilyenkor látszik mennyire másképp élik meg az emberek a különböző helyzeteket. De lehet zack csak visszafogta magát.Attól hogy nem lesz fészen (Jaj, de gyűlölöm ezt a szót.) ilyen szerveződés, még időnként lehet menni éjszaka. Itt is le lehet beszélni. Vagy Lokálban egy topikot nyitni neki.
A lámpád hogy szuperált?
Milyen tempót mentetek?[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
zack
nagyúr
válasz fi:zi'k #6779 üzenetére
Hát..Szerintem én limitáltam az átlagtempót, Endomondo szerint 20.5km/h lett. Az dühített, hogy hiába fixáltam a telókat, nem volt elég merev. Voltak enyhe emelkedők, és lejtők, úgy összességében élvezetes volt, szerintem Simonnak a 26-28 körüli átlagtempó kényelmesebb lett volna, de az én bringámmal képtelenségnek éreztem ezt a tempót hosszú távon. Jó lenne egy outi is, de amiket néztem bikemag-on, és megvenném, azok 200-300k-tól indulnak használtan. Igazából ki sem használnám. Városban szerintem biztonságosabb és univerzálisabb egy monti, legalább is nekem. Ezek a merev vázas outik csillapítás nélkül olyan környékre jók, ahol normális minőségű utakon lehet suhanni. Budapestre sokszor még a fully is kevés a fos utak miatt.
A lámpa az durva volt.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
fidig
tag
válasz Teasüti #6776 üzenetére
Köszi a választ!
Délután kicsit tisztogattam a bringát, meg zsíroztam a v-fék tüskéknél, és akkor megnéztem tüzetesebben a kereket, semmi kotyogás, lötyögés nincs, tehát vmi más probléma van.
Mi lehet a gond? Nyolcas nincs a kerékben, a küllők sem lazák, múltkor megnéztem, mert vmi hangot hallottam az első keréktől...A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
ludsimon
veterán
válasz fi:zi'k #6779 üzenetére
Számomra borzasztó volt megélni.
A lámpa egyszerűen brutális volt!
Szemből még low állásban is visszarefiztek, szóval próbáltam nem buzerálni az autósokat és takarni, lejjebb állítani amíg elmegy, de alig volt forgalom.Viszont fasza volt látni a Ferihegyi fényeket.
Illetve Ecser felé van egy felújított szakasz, szép friss aszfaltozás, fényvisszaverők az aszfaltban.
Felnyomtam high állásba 1000 lumennel úgy felvillantak.. Jó kis lámpa, de kb 2 hét múlva egy másik ledet kap, amivel 2000 lumen lesz a lámpa! Nagyon kíváncsi vagyok milyen brutál lesz.Tempó részemről lightos volt. 130 bpm felett nem láttam 1x-se a pulzusom. 160-on szoktam edzeni.
zack: Hazafelé nyomtam azért egy kis tempót. Azon az 5 km-en javítottam 20,5-höz képest +3 km/h-t, mert 23,5 lett nekem.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz -HajTömeg- #6785 üzenetére
[link]
2010-11 környékén vettem, ez az alap, de azóta módosításokon esett át. Rendes réz sinkpad távtartót kapott, meg réz sinkpaden van az új XM-L2 U2 led amit utólag tettem bele.undefined
-
Teasüti
nagyúr
Ha a biciklit önsúlyával eldöntve is már több mm-es kitérése van a keréknek, akkor ott nem csak pár laza küllő lehet a gond.
Én kapásból az összes küllőt lazának titulálnám.
Amúgy fogalmam sincs, az ügyeletes szakértőinknél kéne faggatózni, Lasalinál, Jorusnál.Nálam a Neuzernél nincs ilyen torzulás a budget szimpla falu Joytech agyas acél küllős keréknél, amikor kiállok rajta és bedöntöm a biciklit, hogy szinte a vázon támaszkodok. Akkor sem ér bele a fékpofába.
Pedig a világ talán leghitványabb kereke, ennél fapadosabb nincs is.[ Szerkesztve ]
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ludsimon #6784 üzenetére
Nekem is hasonló fényerejű pilácsom van (mint neked a mostani), csak nekem WF501B. Ugye nem akkupakkos, és "kicsit" magasabb az üzemi hőmérséklete mint a tiednek, szóval ilyen 40 fokokban akkut cserélni benne rövid kesztyűben.. hááát
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
tatabánya
senior tag
nektekvaló: [link]
-
ludsimon
veterán
válasz HollyBoni #6791 üzenetére
A réz sinkpad 700-800Ft körül, nem emlékszek pontosan, a led volt 8,85 dollár. hőtőpaszta 10 db volt 1000 ft körül.
Akku meg töltő is jár ehhez, szóval működőképesen jön a lámpa.
A sima XM-L T6 amivel jön gyárilag kb 160-200 lumennel tud kevesebbet.
6 órát bír közepes állásban. Highben nem tudom pontosan.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
turbobusa
senior tag
Csepel vázra hajtok most, mert színbe elég ütősek, így megspórolom a festés árát, ami azért 15e alatt nemigen áll meg, ha jó minőségű munkát szeretne az ember.
Még a váltón filózok, hogy kell-e. Inkább szánok többet rá, de akkor legalább van egy jó bringám erre a célra.CC-ket néztem még, igaz valamivel húzósabbak, de mondjuk terepen is tudsz menni vele, ami lehet jól jönne, bár többnyire városban lenne igénybe véve.
-
Thome
addikt
Üdv!
Érdeklődnék, hogy tud-e valamelyikőtök korrekt szinterezőt Bp-Dunaújváros vasútvonalon, aki viszonylag alacsony áron jó minőséggel szinterez? Semmi extra, matt fekete a cél, vázat + villát (BMX) csináltatnék, már teljesen festéktelenítve van, felvan csiszolva.
Annyi lenne még a lényeg, hogy valami felületkezelést adjon a vázra (acélváz), hogy a porfestékréteg alatt ne kezdjen el rozsdásodni.Egyébként ahol sokat verődik a bicikli a földhöz, van értelme a szinterezésnek? (extrém sportolásra használom, van hogy eldobom a bringát)
Mert a házilagos akrilfestékkel való bohóckodás nem tartós egyáltalán, tehát a kérdés, hogy a szinterezés tartósságra milyen, könnyen leverődik? -
Teasüti
nagyúr
Egy jó minőségű fényezést nem könnyű leverni.
Ami lepattogzik, az annyit is ér.
Autóiparból kiindulva egy minőségi aftermarket fényezés kibír egy jókora horpadást is az integritásának megőrzése mellett, megvédi a kocsit a jégesőtől (persze nem ökölnyi jégtől), stb.: vagyis rugalmas és ellenálló.
Ami lepattogzik az egy rideg szar, jellemzően a gyári fényezések az olcsó termékeken.Viszont még hallomásból sem ismerek olyan technológiát festésre, ami elviseli sérülés nélkül, ha odavered.
A rozsdásodás miért szempont amúgy? Extrém felhasználásban jó eséllyel előbb zúzod össze a vázat, mint hogy a rozsda enné meg.
a 10+ éves acélvázamon nincs egy deka rozsda se, pedig az utóbbi években már télen is üzemel.
Ha meg a lepattogzás helyén parázol a korróziótól, akkor ott lakkozod és ennyi. Azzal vígan kibírja a váz élettartama alatt (ne adj Isten a következő fényezésig ).[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Teasüti #6797 üzenetére
Karcálló lakkok és különböző wax és egyéb szerek hihetetlen védelmet tudnak adni a fényezésnek. Az átlag márkák mint pl. Kellys, Merida, Kross, stb stb olcsó és éppen csak silánynak nem nevezhető fényezéssel vannak ellátva. Az a fényezés amin meglátszik egy bowdenház súrlódása... az nem fényezés, azon még annyi lakk sincsen, mint egy plázacica körmein.
-
Teasüti
nagyúr
válasz D.Orion #6798 üzenetére
Régebben olvastam hightech regenerálódó felületkezelésekről az autóipar kapcsán, meg az InvisibleShield fóliát megszégyenítő védelemről, de azok még csak a tudományos cikkek hasábjain léteztek.
Nem tudtam, hogy eljutottunk odáig, hogy már kapni is lehet ehhez foghatót.
Egy mester, aki ezzel foglalkozik bizonyára kiváló tulajdonságokkal rendelkező fényezést tud alkotni a már jól bejáratott anyagokból is, de azért kíváncsi lennék rá, milyen lehetőségek elérhetőek már emberi áron.
És itt nem a legolcsóbb megoldást értem. Hanem mondjuk annak a 15k-nak a 2-3x-osát, ami még mindig nem egy sci-fi kategória szvsz.Viszont megnézném a videóban szereplő motorháztetőt, ha mondjuk átborulna rajta a kocsi és keményen odanyomná a földhöz (nem is feltétlen murvához, de nyilván nem puha pázsithoz ), hogy utána hogy nézne ki.
Mert kb. ezt kéne elviselnie a bicikli váznak, ha röptében eldobod.[ Szerkesztve ]
-
leikomessi
aktív tag
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni két kérdésben is. Barátnőmmel a hétvégén kerülnénk a Balatont, ehhez kéne egy jó túratáska és egy nyereg.
Táskának ezt néztem ki, szerintem három éjszakára bőven elég, a tetejére pedig rá lehet gumipókozni bármit. Kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy erről vélemény, tapasztalat valakinek esetleg lenne? Olcsóbban nem láttam hasonló méretű táskát.
A másik probléma a nyereg lenne. Jelenleg ezt használom, de ezzel biztos nem fogok elindulni. Kétszáz kilométert tettem bele, állítgattam egyszerűen kényelmetlen, kemény. Már 10 km után elkezd nagyon kényelmetlen lenni, a maradék 20 km-en mindig elhatározom, hogy cserélem. Itt az ideje most. Nagy valószínűséggel a táskát az Aktiv Sportról rendelem, mivel eBike-on azt írják nincs készleten február 28.-ig (Nem tudom a weblapnak mennyire lehet hinni, de nem kockáztatok.) Úgyhogy erről az Aktiv Sportról kéne valami nyereg, valamint ha már veszek akkor nyeregcső is, mert a mostani rövid. Ezért is kényelmetlen szerintem a mostani nyereg. Nyeregcsőnek ezt találtam. Ha lehet hinni a képnek fej is van hozzá. Méretben is megfelelő.
Ezek közül a nyergek közül szeretnék egy megfelelő országúti nyerget, ami nem nyomja szét a fenekem nehány km tekerés után. Árban a nyeregre 3-4 ezer forintot szánnék. Ebben a nyereg kérdésben tanácstalan vagyok sajnos. Félek, hogy olyat veszek amivel szenvedés lesz tekerni, bár tudom, hogy ez nagyban emberfüggő.
Előre is köszönök mindennemű segítséget, mind a vásárláshoz, mind a túrához kapcsolódóan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpársportok
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Xbox Series X|S
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Autós topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...