Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz fi:zi'k #2804 üzenetére

    Idézem:
    "Utóbbin 1 kg-os CST külsők vannak. De poénból felrakhatnánk a Mistral-ra is a CST-ket a 430 grammos Maxxis-ok után. Meg a Neuzer-re a Maxxis-okat (arra én is kíváncsi lennék, mennyivel lenne kényelmesebb a rugózása). Aztán nyilatkozhatsz."

    Ezért lettem kicsit ideges, mert könyörgöm, ezt is számításba vettem. :B
    Előrebocsájtom, hogy qrva nagy a különbség. :D
    De ha megjönnek majd a Rubenák, akkor gumicserénél előveszem majd a Neuzert is a CST-kkel és írok majd egy szubjektív beszámolót.

    (#2805) Cathfaern
    Meg még a tehetetlen tömegbe is 3x-osan számít bele. Egyenletes és egyenes vonalú mozgásnál valóban nem játszik, de a gyakorlatban egyenes vonalú mozgás nem létezik. :) A kerék mozgásának agilitásába nem csak a gyorsítás és a lassítás számít bele, hanem az út és kerék kapcsolata is, ezen belül is a fellépő erők és reakció erők, amik a váz irányába adódnak át. Konkrétan az ütések és csillapítás esete.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák