Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Hirdetés
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz Teasüti #2806 üzenetére
Hát bizony, átestél a túloldalra. Nem baj, mindenkivel megtörténik, Ludsimon is kezdi kinőni
Ezeknek az adatoknak, csak pszichikai ereje van, a gyakorlat mást mutat, mert egy idő után a kopás következményen gyönyörűen megváltozik minden tulajdonsága. Egyszerűen az emberi szervezet ennyire rugalmas, hogy onnantól, hogy megszoktad, nem fogod érezni a különbséget, csak akkor, mikor frissen váltasz egyik alkatrészről a másikra.
Ha a sokadik ilyen-olyan könnyített, számítások alapján nagyon is előnyös gumit próbálgatod, egy idő után úgyis ott kötsz ki, hogy a defektek elkezdenek zavarni, és kínodban teletömöd defektgátló folyadékkal a belsőt, vagy teszel bele még egy plusz szalagot, felfújod még jobban, hogy ne üssed fel, vagy váltasz tubelessre, vagy szingó, és a bokrok mellett varrod a kiszakadt oldalfalat.
Ugrik a kényelem, ezt kompenzálod másik nyereggel, másik markolattal, elkezdesz játszadozni a telóban az olajak viszkozitásával, és a végén elveszik a bringázás szeretete, mert ki lesz a micsodád azzal, hogy ráz, kemény, kopik, defektet kapsz, meg különben is, minden autósnak a könnyű erkölcsű mesterségű anyukáját.
(#2805) Cathfaern: Azért ez nem igaz, mert felfele, pláne minél meredekebbre, nem egyenletes sebességgel mész. Minél könnyebb a kerék, annál többet veszít a lendületéből, mikor nem hajtod, és emelkedőn, bizony nem sokan tudnak teljes köríven azonos erőt leadni, spd pedálban, ergo, negyed-negyed fordulatnyi, összesen fél fordulaton adod le impulzus szerűen a nyomatékot, ami az alkatrészek életkorának sem tesz jót.
Felfele sokszor én emiatt érzem előnynek a 29-es kereket, a 26-os ellenében a felfeléken, pláne terepen, mert ott hatványozottan érződik az, hogy az akadályokba nem akad bele, nem veszt a lendületéből akkorát, mint a kisebb, könnyebb kerék.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen