- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
ófakk, megjött a friss ropogós fizum, volt egy buli a melóhelyen, hazafele brutál fatality defekt. kell egy belső. de a külső is szar. meg egy pótbelső. meg akkor már a felnit is vegyük meg végre. 12k rögtön kuka, és még olcsó voltam...
mod:
mit panaszkodok, egy xt shadow hátsó váltó önmagában is kétszer ennyi...
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
TripleB
senior tag
válasz Runner_fxr #3949 üzenetére
Sosem foglalkoztam azokkal a számokkal. Saját mérést írtam be mindig...
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
sanzi89
addikt
Capriolo Roadster Tour vagy Schwinn Csepel Elite TX51 2011?
Az elsőhöz semmit se kellene venni, a Schwinn-hez még sárhányó meg csomagtartó. A Capriolo bringacsere programban 74k, a Schwinn kiegészítők nélkül 67k. A felszereltsége a két bringának hasonló, talán a Schwinn-nek egy hangyafingnyival jobb. Vélemények?"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
syl5
őstag
Sziasztok!
Capriolo bringárkról mi a véleményetek?
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
D.Orion
veterán
Olyanok, mint az olasz autók. Nem mind Ferrari v. Lambo, van köztük Alfa Romeo is. Ha az eseti tervezési hülyeségek ki vannak javítva, akkor elvisz bárhova.
Pl.: Kormánycső minőségtelen rögzitőcsavarja. 8/8as csavar 50ft. Gyenge műanyagpedál, 3000ft. Rozsásodó sárvédő, plusz lakkréteg kivűlre és belső oldalra még egy réteg festék, ez is 3-4 ezer. Rozsdásodó gyenge felületkezelésű csavarok, vagy ecsettel néha raksz rájuk egy csepp olajat v. cseréled őket egy csavarboltban. 1500ft az összeset.
Kb. egy ennyi a saját Capriolo Elvis low-end kerékpárom alapján, ja és ez 2 éve 41k volt bringacserében, sztem megérte. A csapágyakkal nincs bajom, azok valami olasz saját gyártásúak.[ Szerkesztve ]
-
Slownz
senior tag
Ezzel a bringával szemezek egy ideje. Vélemény róla?
Köszönöm, aki reagál.
-
D.Orion
veterán
Mobilról írok, a képeket csak felületesen látom. A 105ös szettet mindenki dicséri én így vettem észre. A Lugano gumikat már kevésbé szeretik, de ez a legkevesebb. A Mavic felnik is jók általában. Nekem a nagy tányéron lévő fogak alacsonynak, de egy 3.8"-on passzolok. Várjuk meg az outi értőket.
[ Szerkesztve ]
-
-HajTömeg-
őstag
válasz Runner_fxr #3949 üzenetére
Pontosan nem értem mire gondolsz.
Minden óránál be kell írnod a kerék átmérőjét. Ennyi.
Azt meg te méred le.Alias: Júzer error
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ADAM1337 #3961 üzenetére
Szerintem olyan nincs, hogy lájtos DH. Ha már DH, akkor az nem lehet lájtos. Én az xc összetólassal is csapatom 45-50-el az erdőben. Amit Downhill kerékpározásnak lehet nevezni, attól ez a bringa 5 perc alatt katasztrófális sérüléseket szerezne.
A lényeg, szerintem ilyen szinten erre a bicajra ne költs, mert pénz kidobás. Ez egy túrakerékpár, még a zúzósabb xc-t se bírna, mivel nincsenek rajta csapágyazott forgáspontok és megfelelő merev hátsó rugózás.
Ráadásul v-fék Dh-ra? Elöl legalább mindenkpéppen tárcsafékesre kell átalakítani, ami kerékcserét is jelent. Plusz egy normális első fék. Ezenkívül beleraksz egy boxxert 200mm úttal egy olyan bringába ami 100-120 mm rugóúthoz van elvileg tervezve?Inkább add el, tedd hozzá a pénzt, vagy gyűjtögess kicsit és vegyél használtan egy régi Stinkyt, valami ilyesmit: [link] Szerintem ebből még alkudni is tudsz, láttam már hasonló Stinky-t 150-ért az aprón.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz -HajTömeg- #3960 üzenetére
Én idáig mindig a leírás alapján állítottam be az értékeket, de ezek után inkább mérek. Egyébként úgy tudom a kerék kerülete, nem az átmérője, amit mérni kell.
-
nagyúr
válasz ADAM1337 #3961 üzenetére
Az első f*s, felejtsd el, és persze a másodikat is, mert neked V-féked van, a Boxxi meg csak tárcsaféket fogad. No, mondjuk DH villán utoljára 2000 környékén volt V-fék tüske. Mi a pontos konfig egyébként? (Bocs, ha már írtad régebben.) Lájtosan DH-zni (jelentsen ez bármit is) nyugodtan elkezdhetsz vele így is, legalább látod, mik a gyenge pontjai. Én agyakat cserélnék, majd tárcsaféket dobnék rá, mondjuk vmi madzagos Avidot, aztán jöhetne egy olyan régi Boxxi, amit mutattál, később esetleg egy jobb rugóstag. Ez utóbbi azonban már csak akkor, ha ragaszkodsz a vázhoz, ugyanis a többi alkatrészt, amivel fejleszted a jelenlegit, át tudod rakni a következő vázra is, csere esetén, a rugóstagot viszont csak akkor, ha az új váz szemtávolsága megegyezik a jelenlegivel, és hasonló a lengőkar áttétele is. Ha meg nincs kedved vele ennyit foglalkozni, akkor add el és vegyél egy másikat (ez a szívtelen verzió ).
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-HajTömeg-
őstag
-
Jarod1
addikt
hi, ki milyen hátsó sárvédőt használ?
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #3966 üzenetére
Tekintve, hogy a legtöbb újítandó alkatrész (agyak, fékek, teló) átvihető a következő gépre, én nem tartom teljesen elvetendő megoldásnak. Ha vkinek csak havi 8-10k-ja van bringát fejleszteni, az apránként cserélt motyókkal meg tudja oldani a fejlesztést, és nem kell egyben kiadnia 150-180k-t, miután 1 évig egy rommal járt. Olyan alkatrészt persze nem vennék rá én sem, ami egy vázcsere alkalmával nem lesz majd jó (monoblokk, hajtókar, nyeregcső, rugóstag, stb.), de ilyesmit nem is javasoltam a kollégának.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Runner_fxr #3962 üzenetére
Okes, koszi akkor ez marad hetkoznapira
-
Runner_fxr
Ármester
Persze értem, de én másképp gondolom. Hiába vesz rá erősebb agyat, felni stb. Az a kerékpározási élményt nem fogja befolyásolni, erre hiába költesz, akkor is egy gyenge minőségű vázon ülsz, ami nem csillapít csak nyeklik nyaklik össze vissza. Én nem leszólni akarom, csak úgy vagyok vele, hogy mindent arra használjunk amire való. Ha összeszámolod a boxxer árát amit venne rá, a tárcsaféket, kereket, akkor ott vagy, hogy kb egy 100-ast rálocsol erre a bringára, ha inkább eladod, talán adnak érte 30-40 et, akkor már majdnem ott van, hogy van a kezébe annyi amiből egy régi Stinky-t vagy mondjuk Coilert megvehet. A különbség a 2 bicó között pedig kb olyan, mint egy 50-es simson schwalbe meg egy 640-es KTM Duke között.
-
hoffman_
nagyúr
outisokat, fixiseket, ss-eket ha érdekel:
kaptam egy tippet, hogy a Hutchinson gummák jófélék, úgyhogy lepróbálom a legolcsóbbat, veszek egy Hutchinson Nitro-t, kíváncsi vagyok, hogy mit tud majd.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
#68216320
törölt tag
Üdv. Panelház zárható folyosójára szeretnék két aluvázas MTB-t fali konzollal elhelyezni. Tudnátok ajánlani ilyen konzolt? Fontos lenne, hogy ne karcolja, stb a bringákat.
-
#68216320
törölt tag
-
-HajTömeg-
őstag
válasz #68216320 #3976 üzenetére
Elmondom miért kukás darab.
Ebbe a szirénába kb. egy 20ft nagyságú gyurma kell,hogy többé ne adjon hangot.
Sodrony zárra semmit sem bízunk, ebből is látszik mennyire profi a készülék.
(egyébként üvölt róla,hogy valami kínai fröccsöntött gagyi)
U-lakat vagy komolyabb lánc a megoldás.
Kb ennyiből megkapod ezeket is.Runner_fxr
Ami késik, nem múlik...[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
Runner_fxr
Ármester
válasz #68216320 #3976 üzenetére
Az ilyen sodronyokat egy bowdenvágó kis kézi metszőollóval úgy elvágod mint a sicc.
Inkább a lakásban akasztanám fel a falra ha ennyire félted. Egyébként nekem is zárható előtérben van a bringám, nincs lezárva, viszont nyugis környék, nincs lopás. Réti négerek sincsenek, talán pont ezért nincs lopás meg betörés. -
#68216320
törölt tag
válasz -HajTömeg- #3977 üzenetére
Oké,akkor milyen riasztót ajánlanál? Mert a riasztás a lényeg, ugyanis valaki mindig van itthon. Mivel a folyosó zárható így ha oda bejön valaki, akkor semmi nem fogja visszatartani a bringától. Mivel falikonzolon lesznek a bringák, a lezárás sem oldható meg u-lakattal. Ezt még oda tudom szorítani felszereléskor a falikonzol mögé. Másrészt nem hiszem, hogy a tolvaj gyurmával fog érkezni. Nem érzem megbízhatóbnak ebben a helyzetben az u-lakatot.
-
-HajTömeg-
őstag
válasz #68216320 #3979 üzenetére
Nézd, 100% os megoldás nem létezik.
Én egy ilyen kínai műanyag vacakra biztos nem bíznám a bringám, de te tudod.
Ha van egy lezárt folyosó, ahol valaki mindig otthon van, akkor miért nem jó egy komolyabb lánc vagy U-lakat?
Ezeket csak hangzavar kíséretében tudják elfűrészelni, elvágni.
Szerintem egyébként gyurma se kell ehhez a kis csodához, elég,ha a markával befogja a 3cm-es hangszórót.
Az alapvető baj nem is a riasztás elmaradásával van,hanem azzal,hogy a sodronyt egy körömvágó ollóval elvágják.(bár nem szívesen adok tanácsot,mert ha meg mégis ellopják,akkor én leszek a hibás )
[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
D.Orion
veterán
válasz #68216320 #3979 üzenetére
Fali konzol esetén már miért ne lehetne megoldani lezárást? A fali konzol mellé rögzítesz a falba egy gyűrűt is. Mondjuk 12-es szárral rendelkezőt, beütős tiplivel. Azt onnan többé senki ki nem szedi, még te se... Ezen a gyűrűn átzárod az U lakatot a két kerékpárral együtt és kész.
-
Muton
addikt
Az a legdurvább, hogy annak a gyökérnek valószínűleg még szavazójoga is van, aki Szentendre felé a kerékpárútra a kátyúkba homokot rakott. ma két embert is láttam elesni, nekem is megvezette a kereket vagy 10-szer, Isteni gondviselésnek köszönhetem, hogy nem vágódtam el párszor.
kötelezném rá, hogy arra kelljen tekernie naponta többször.Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
#68216320
törölt tag
válasz -HajTömeg- #3981 üzenetére
Úgy gondolom, ha valaki átjön egy lezárt fémajtón a folyosóra, annak a fizikai korlátok sokat nem jelentenek. Ezért gondoltam második védelmi vonalnak a hangriasztást. Riaszt mozgás és sodrony elvágás esetén is. 100dB fölötti hangerővel. Ezt nem fogja le a kezével szerintem. Persze ettől még elképzelhető mellé egy U-lakat, de másodlagos védelemként csak.
-
sanzi89
addikt
válasz #68216320 #3984 üzenetére
Vannak sokkal olcsóbb, Kínából rendelhető riasztók, melyek ugyanígy a mozgást figyelik. Lényegében ez se komolyabb, vagy minőségibb annál. Azt kombinálva egy rendes U lakattal, Bordo-val vagy egy nagy láncos zárral szerintem megfelelő lenne. Ha meg nagyon drága a bringa, akkor nem alternatíva a folyosó, mást kell kitalálni.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
evilskati
aktív tag
A 15-ös pedálkulcs = 15-ös kónuszkulcs?
-
DJGABI
addikt
Üdv!
Egy országútit újítgatok fel, Torino Superklasse. A gumimérettel meg vagyok lőve. A külsők el vannak öregedve rendesen. 622-es kell nekem, addig oké, most elől 32, hátul 34 széles van fenn, végül is nem volt rossz összeállítás ha jól emlékszek vissza. De kinézetben talán valami kisebb jobban mutatna, 28-ast néztem. Olyat olvasok hogy a felni belső szélessége a döntő, [link] én ilyen 22mm-t mértem... Ezen vajon jó a 28-as? Mondjuk kátyús utak bőven vannak erre, meg én se vagyok pehelysúlyú, ragaszkodjak legalább a 32-eshez?
Előre is kösz.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
evilskati
aktív tag
válasz M_o_g_y_i #3990 üzenetére
Nem integrált csapágyas középrész cseréjéhez kérdeztem. Többféle biciklink van otthon, az 50 évestől, a pár hónaposig, és szeretném a régebbieket újrazsírozni,de ha már rendelek szerszámot, akkor mindegyik féléhez rendelnék, hogy később ne kelljen külön.
Ezek: [link] [link] szerint próbálok tájékozódni, de kicsit kusza nekem, ezért kérdeztem.
Monoblokkhoz elég egy ilyen: [link] ha jól értem, ugye?
Régebbi típusokhoz kónuszkulcsok, és a hagyományos gólyoscsapágyas típushoz kell ez a körmöskulcs, ugye?
Az ezen az ábrán lévő villaszerű szerszámot nem találom.
-
Damage401
senior tag
Sziasztok
Vettem egy Schwinn-Csepel Ranger nem teleszkópos bicajt. Következő problémába ütköztem, szerintetek mit tegyek? 4 napos a bringa és van most benne 50 km. 1 év garanciális.
Üdv
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
D.Orion
veterán
válasz lsebestyen #3994 üzenetére
Mond meg szépen a boltban, hogy akkor legyenek szívesek kompletten szétszedni és újra összerakni, mert láthatóan a gyárban(távol-kelet?) erre nem voltak képesek. Nem kell semmi plusz hangerőt csak olyan szépen határozottan belépsz az ajtón és előadod, hogy van egy kis probléma, pár menetnyi...
Az ilyenek miatt nem mer itt senki 80K alatt kerékpárt ajánlani.
-
Damage401
senior tag
válasz lsebestyen #3994 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszokat.
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
csabi94
őstag
válasz Szakbarbár #3920 üzenetére
Uhh, kívánom, hogy, hogy minél előbb találj munkát!
Más: 1 hete ellopták a suliba/kocsmábajárós bringámat, úgyhogy apám 35 éves orosz országútijából csinálok magamnak egy fixit, kis gányolással. Nem fogom festegetni, centrírozgatni meg ilyenek, csak összerakom. Van rá egy ilyen km órám.
[ Szerkesztve ]