- Digitális detox a Nokiától
- iPhone topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Netfone
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Mobil flották
Hirdetés
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz M_o_g_y_i #2700 üzenetére
Rosszak az értékelései, túl agresszív a mintázata, szarul gördül aszfalton.
Azért szívok ennyire, mert nekem 500 g körüli, vagy alatti XC gumi kéne 50x559 méretben és a lényeg a sűrű apró mintázat, ami jól teljesít terepen, de aszfalton se tart vissza nagyon.
Nos ez a három feltétel egyszerre eddig csak 1-2 gumiban állt össze, pedig napok óta gumikat keresgélek.
Van pár olyan, ami könnyű is és a mintázata is tetszik, alacsony és sűrű, de túl széles. Ilyenek a Conti King-ek, a legtöbb 2.1-2.2 vagy még ennél is szélesebb, az egyedüli ami 2.0-ás az egy Racing változat, de az meg piszok gyorsan kopik.
Na most az értékelések szerint se a Small Block, se a Rubena nem kopik látványosan aszfalton, ami nekem még fontos így a negyedik feltételnek.
Mert az csak egy dolog, hogy mennyibe kerülne, de ha fél év alatt kiesik alólam, na akkor ideges lennék.Nagyon úgy néz ki, hogy belenyúltam egy piaci résbe.
Bár ha nem sajnálom a pénzt, akkor enyém lehet az áhított 450 grammos Small Block 8 úgy 20-25k között, de ez már túl sok érte. A Rubenára meg egyelőre nem találtam még külföldi vételi lehetőséget se, eBay-en sincs fent az a konkrét típus.
(Szürke csíkos 2.00 széles Racing Pro)[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #2703 üzenetére
Hóhó a Gumisprint (Rubena forgalmazó) fél óra alatt válaszolt is nekem a v95-re, míg a Swinn Csepel napok óta baszik válaszolni a Kendával kapcsolatban.
Ráadásul 6500-ért adnák a Rubena darabját, ami kiváló ár.
(Neten eddig egy helyen láttam és ott is már 40 dodó körül ment, meg még egyszer ennyi szállítás.)Akkor asszem talán véget is ér a tipródásom.
1.95 120tpi Kenda SB8 nem elérhető, Rubena v95 meg szintén megtetszett és még a szürke csíkos megy a vázamhoz is.
52 mm széles, és 50-ig jó vagyok táblázat szerint, 54 már bizonytalan. Akkor gondolom nem lesznek problémáim az 52-vel talán. -
planbmokus
senior tag
válasz fireproof #2656 üzenetére
A VDO az egyik legmegbízhatóbb cucc.
Németektől jön, minőségi, precíz órák.
Mellesleg strapabíróak, a mostanim 11 éves, most készül nyugdíjba, és pont én is ezt a HC 12.6-ot néztem utódnak..."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
Teasüti
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #2705 üzenetére
Amit itt feldobtak tippeket (egy-két Maxxis), mindegyiknél azt láttam Testbike-on, hogy már nem nagyon kapni őket. Amúgy köszi srácok még egyszer a segítő szándékot!
Ez elég szomorú helyzet.
Igaz, hogy aránytalanul sok pénzért még talán beszerezhető.
De egy 6-7k-s guminál sztem jogosan szívom a fogam, ha két darabot 20-25k között birtokolhatnék.
Ez szinte egy havi diákmelós keresetem.(#2708) Tigerteam
Nem tűnik rossznak, még akár tetszene is, ha nem lenne ilyen drága.
Ennyi pénzért a kisebb márkák már teletömik mindenféle fincsi technológiával a gumikat, ez meg "csak egy gumi".
Ha a könnyítettet venném, ennyiért megkapom a legjobb Kendát is Hong Kongból postázva.
Ha a nehezebbet venném, ennyiért bőven megkapom szintén Hong Kongból a 60 tpi-s 490 grammos Kendát is.
Igaz, hogy ez márkásabb jóval - ha nem a legjobb létező gumi márka -, de ár/érték arányban nem egy ringben versenyzik a Kendával és Rubenával. Utóbbiak kiütéssel győznek.[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Teasüti #2703 üzenetére
Pont múlt héten raktam fel Conti Race King-et, 2.2-es annyira széles, mint a többi gyártónál (Speckó, Maxxis stb) a 2.0, terepen még nem teszteltem (egyelőre csak hátul van), de aszfalton nem volt nehéz vele menni.
A fő baj, hogy eléggé ellentétes dolgokat is leírtál, ha egy gumi jól teljesít terepen, valószínűleg egy puhább keverékből van, ami biztosan gyorsan fog kopni aszfalton. Egy jó terepgumit zabál az aszfalt. Persze stílustól is függ, hogy bringázol, szoktál-e farolgatni, mert akkor van esélye annak, hogy fél év alatt elkopjon egy gumi hátul. Nálam rend szerint elől 2, hátul 1 évet bír (évi 5k km, többnyire terepen).Egy hét múlva tudok egy bővebb véleményt mondani a Race Kingről, ha még aktuális lesz.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #2695 üzenetére
Már tegnap akartam rendelni, csak volt egy kis fennakadás.
Már leveleztem a bolttal, aminek remélem ma a végére érek és tudok rendelni.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Teasüti #2703 üzenetére
Eléggé ellentétes igényeid vannak.
Terepen jó<->aszfalton se rossz.
A kiszemelt Rubena v95 szerintem nem lesz túl nyerő aszfalton. Nem hinném, hogy ezt nevezik sűrű mintázatnak.
A már említett Race King mellett ott van még a Vredestein Tiger Claw XC, 500 g körüli tömeggel.
Én a drótos, XC nélküli verziót szoktam használni és a laza talajt vagy sarat leszámítva egész korrekt. Döngöl utakon van egyébként igazán elemében.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Teasüti
nagyúr
válasz raczger #2710 üzenetére
Mi az ETRTO mérete a Continak?
Jó értékeléseik vannak, de tényleg gyorsan kopik aszfalton.
A Kenda és Rubena vmivel tartósabb.
Persze értem én, hogy a lágyabb keverék nem bírja az aszfaltot.
De nem is várom el, hogy e két szélsőségnek maradéktalanul tegyen eleget.
Nem a legjobbat akarom terepen, csak jót.
Jobbat, mint a semi-slick Maxxis Wormdrive-om.
De én a terepig 5-10 km-eket megyek aszfalton, szóval itt is jónak kell lennie.
Erre egy "gagyibb" márka kopásállóbb gumikeveréke talán éppen ideális lehet.
Lásd pl a WTB-től az All Terrain-t! Félterep guminak készült, de mégis terepen érzi elemében magát és 20.000 km-eket mennek vele emberek.
Ezt a gumit néztem ki magamnak korábban, amíg meg nem fogalmazódott bennem, hogy 630 grammos tömeg nekem sok lesz. -
fpeter07
veterán
-
fpeter07
veterán
-
raczger
őstag
válasz Teasüti #2714 üzenetére
Itt írja a méreteket.
Ajánlom, hogy vegyél slicket is és ha olyan időszak van, hogy inkább aszfalton mész akkor azt használod, ha meg inkább terepen, akkor terepgumi. Vagy ha nagyon ragaszkodsz, hogy csak egy gumi elgyen, akkor próbálj ki Ritchey Speedmax-et. Ezt sokan szeretik, ha nem olyan durva a terep állítólag jó, aszfalton is jól használható (saját véleményem szerint ez olyan, mint a téli-nyári gumi, sehol sem jó).
Ha terepig csak 5-10km-eket mész, akkor jó a sima terep gumi, akármelyik amelyik jó terepen, annyi aszfaltot az összes kibír. (Félterep gumival, 20.000km erős túlzás, kétlem, hogy annyit kibír egy montira tervezett gumi, max 10.000 a hihető szvsz.)
A súly se legyen szempont, a könnyű guminak pont az a hátulütője, hogy jó eséllyel gyenge az oldalfala és sok defektet lehet összeszedni vele (én most emiatt félek a Race Kingtől).
Az a baj, hogy egy gumi személyében mindent akarsz, de csak a fele szempontnak fog megfelelni, akármit is választasz.
A legjobb külső, ami eddig nekem tetszett, az a Maxxis Larsen MiMo 2.0 (sajnos már nem gyártják), kb 600g, amíg el nem kopott nem kaptam vele defektet, száraz talajon és sárban is nagyon jól lehetett használni, ballonos és aszfalton se volt vészes a gördülési ellenállása (de ennél a guminál is van három negatívum, gyorsan kopik, ebből adódóan aszfalton nem a legjobb és kicsit nehéz).www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
TESCO-Zsömle
félisten
Sziasztok.
Cserélhető betétes fékpofák mennyire kompatibilisek? Tudok jó minőségű betétet tenni az olcsó pofába, vagy egy úgy ven megoldva, hogy adott gyártó pofájába csak adott gyártó betétje menjen?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Xantomas
őstag
válasz TESCO-Zsömle #2720 üzenetére
Mivel most már mindenki a Shimano rendszerét használja, így kompatibilisek egymással.
Régen voltak 68mm-es cserélhető betétek is, de azok kihaltak teljesen, évek óta nem láttam sehol, de ugyanúgy passzoltak a többi helyére, csak rövidebb volt.Viszont 2 rendszer van forgalomban. Országúti, és V fékes. Erre kell csak figyelni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
félisten
válasz TESCO-Zsömle #2720 üzenetére
Szerintem teljesen véletlenszerű a dolog. Vettem 2 pár zoggie betétet a SRAM sarukba; gyönyörűen belement, és nem lötyögött. Ugyanebbe a saruba a piros Ritchey alig akart belemenni, pedig az is 72mm-es. Később szintén ugyanebbe a régivel megegyező típusú zoggie olyan nehezen akart belemenni, hogy inkább nem erőltettem, és vettem bikefun-t. Az szépen belement.
Tehát az én saját bringámból kiindulva arra jutottam, hogy még a gyártási időtől is jobban függ, mint a különböző típusoktól.
Persze ez csak egy ember tapasztalata egy fajta féksaruval.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Tomi_Sci
őstag
Országúti pumpákról várok véleményeket minden mennyiségben 5k körüli zónában. Egzotikumként patronosak is jöhetnek, amibe nem egy vagyon a patron. Illetve az csak álom marad hogy standard patront használjanak aminek 20 Ft darabja?
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
HollyBoni
veterán
Széll Kálmán térhez közel milyen bringásboltok vannak? Kéne fékbowden és ház, probike-ban néztem de ott csak nagyon drágán van.
-
spanyoll
addikt
Üdv Urak!
Anno írtam, hogy megéri-e egy régi koszhadt csepel országútira költeni és összerakni, aztán a tanácsotokat jól meg nem fogadva azért csak csináltam vele valamit, aztán most újdonsült kis drágaságommal járkálok fel s alá. Ez eddig szép és jó, de sajnálatos módon későn vettem észre egy gyökér által felnyomott részt az úton, aztán ráhajtottam gyorsabban mint kéne, szerencsére leesés nélkül megúszván, de egy felütést szerezvén jöttem ki az egészből.
Az első fék innentől kb használhatatlan, úgy ráz ugye mint állat.
Ettől az esettől viszont elgondolkoztam, a kérdésem pedig a következő, hogy mit válasszak:"A" verzió: veszek két új kereket, arra rákerül a mostani külső+belső, és örülök, viszont akkor a hátsót is cserélném, mert hasonlóan gatya állapotban van. Ez a történet ha jól tudom olyan 8 rongy körülre jönne ki, információim szerint a 27"-es kerekek nem annyira elterjedtek. Plusz akkor már valami spécibbet vennék, hogy az ilyet kiküszöböljem anno, az meg drágább gondolom.
"B" verzió: a fékezést átszervezem úgy, hogy kontrássá alakítom a bringát (a hogyanját nem tudom, de majd megtudnám valahonnan ... tőletek pl ), aztán akkor maradhat a felütés és a fékezési probléma is elfelejtve, cserébe olcsóbban kijövök talán. Bár ha jól tudom akkor a kontra + váltó együtt nem működik, mindegy, ezt nem tudom, majd ti megmondjátok
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
addikt
Sziasztok,
Tudnátok valami 20-30km körüli túrát ajánlani, budapesten vagy környékén?
Városi bringám van, szóval terepre nagyon nem akarok menni, meg egy ideje nem is vagyok edzésbe, igy valami bemelegitő jellegűre gondoltam csak.
Pl. ezt néztem, egyszerű, megfelelő hosszúságú, duna mellett pofás is lehet, de kiváncsi lennék Ti mit ajánlotok. -
Xantomas
őstag
válasz spanyoll #2730 üzenetére
képet!
Ha nem durva a deformáció, ki lehet húzni belőle. Ha nem, akkor marad a felni csere. Vagy használt kereket nézel hozzá, ami azért elő-előfordul az apróhirdetésekben, nem kell mélyen a zsebbe nyúlni.plusz mi van írva ETRTO gumira méretnek?
(622, 630, 635 ?) Ha utóbbi kettő, akkor az nehezebb buli lesz."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
spanyoll
addikt
válasz Xantomas #2732 üzenetére
Képet a felütésről vagy a bringáról kérsz, hogy mi lett belőle?
Amúgy megnézem majd, de emlékeim szerint 635ös, kihúzni meg a szervizes srác szerint - aki feltételezem, hogy jobban ért hozzá mint én és látta a minap - nem igen lehet, vagy legalábbis nem érdemes.
Felni cserénél pedig mondom, ha veszek akkor már egy normálisabbat akarnék venni + defektbiztos külsőt, csak a strapabíróság kedvéért.
Ja és +1 kérdés: véletlenül rossz bovden lett berendelve, így a fékbovdenek nem outi hanem monti végűek. Természetesen így is működik mindkét fék, de a kérdésem az lenne, hogy megéri most ezért vennem outis végűt direkt, vagy szarjak rá?"Super perfundo on the early eve of your day."
-
Xantomas
őstag
válasz spanyoll #2735 üzenetére
Képet, inkább a felniről. Csak tojás ment bele, vagy a felni szélei fordultak ki oldalra?
bowdenvég: Ha elfér a fékkarban, akkor mindegy. Kivenni lesz majd csak maceraHa 635-ös is, lehet hogy még van annyi plusz a fékben, hogy elvigye a 622-es kereket (értsd ez alatt, hogy van annyi benyúlása lefele, hogy még tudja annak is fékezni a felületét) akkor érdemes lenne modernizálni.
[link] pl ezzel.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-Faceless-
őstag
válasz Szakbarbár #2733 üzenetére
Felénk a faluba vannak olyan okosak, akik a nyeregcsőnél lakatolják le a bicikliket, és simán le lehet róluk emelni.
Aztán még csodálkoznak, hogy sok a lopás...[ Szerkesztve ]
-
marcias
őstag
Sziasztok,
Úgy fest, új bringát fogok venni, így itt is feldobom a témát, hátha van valakinek tapasztalata. Elsőként a 3 jelenlegi kiszemeltet mutatnám be:
Kenzel Calibre 500 - 130.000 Ft
Gepida Bandon 810 - 140.000 Ft
Btwin Triban 5A - ~150.000 FtÉs itt a határ, ennél többet nem tudok költeni rá. Tehát várok véleményeket, tapasztalatokat, illetve esetleg újabb jelölteket is. Az "építs magadnak" és "vegyél használtat" kommenteket csak nagyon erős meggyőzőképességűek számára javaslom.
Steam: marcias88
-
Thulcandra
senior tag
Hmm kicsit leégtek ma a kezeim a póló meg a kesztyű között... Itt Ausztriában is hőség van, azért eltekertem ma egyik tóhoz fürdeni, 60 km túra lett pár száz méter mászással. Kezdem megszokni a bringázást itt a hegyekben. A látvány sokat segít. Korábbi túráról képek, munkahelyem környéke. Szinte minden nap tekerek legalább 20-30 kilométert, szabadnapokon pedig ahogy az idő engedi. A képeken látható túra kicsit több mint 80 km volt. A cangámban továbbra is az eredeti felnik és joytech agyak pörögnek 3 év és veszett sok km után...
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Thulcandra #2740 üzenetére
A második képen látható völgy megérne egy képet árnyék nélkül is.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Zebu
addikt
válasz marcias #2739 üzenetére
Szerintem a Btwin a legjobban felszerelt.
MÁS: Ma is tekertem reggel egy kicsit. Roppant érdekes dologra lettem figyelmes. Schwalbe Lugano HS 384 van elöl és hátul. A hátsóra max 110 PSI van írva, az elsőre max 130 PSI. Na most hogy is van ez? Teljesen ugyanolyanok a gumik, ezt az "apróságot" leszámítva.
Hallottam halk pattogó hangot, szerintem a nyeregcsőtől jött. Kicsit bezsíroztam, meglátjuk megoldódik-e. Különösebben nem zavaró. Tegnap a váltómat is beállíttattam. Bár érdekes volt, mert azt mondták a szervízben, hogy mintha a fogassor és a lánc nem lennének jóbarátok, mert a 11-es kis keréken hátrafele hajtva, mintha ugrana picit időnként, feljebb akarná tenni. És a szervíz szerint nem lehet vele mit kezdeni. Éppen azért abban az áttétben van egy kis zaj ha hajtom, de nem vészes. Nem gondolnám hogy baj lenne vele. CS-4600 fogassor van hátul és tiagra lánc. A többi holmi 105.
[ Szerkesztve ]
-
Muton
addikt
válasz Thulcandra #2740 üzenetére
gyönyörű! mindig is mondtam, h honfoglalhattunk volna vagy 200 km-el nyugatabbra, és akkor "itthon" is megoldható lett volna a síelés, hegyi túrázás, biciklizés. bár nekem domborzatilag Salzburg környéke jön be leginkább, ahhoz meg csöppet odébb kellett volna honfoglalni
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Lacces
őstag
Sziasztok,
Ha a bicón csavarós hátsó váltó volt, akkor nyugodt szívvel lecserélhetem füles hátsó váltóra?
A válaszokat előre köszönöm.
-
Toomy
senior tag
válasz Thulcandra #2740 üzenetére
Gyönyörű!
Én pénteken megyek 4 társammal Semmeringre outi-zni. Már előre félek tőle. Tavaly a 10-15 fokban elvoltunk a hegyen, de most ebben a hőségben biztos, hogy igen hamar ki fogunk pukkanni a 10-15 km -en keresztüli mászások alkalmával. -
brownus
veterán
válasz Thulcandra #2740 üzenetére
wow, szép!
-
Tomi_Sci
őstag
27.2-es hátrahajlásos ezüst nyeregcsövet cserélnék egyenesre. Retro cucc Pár hete keresett itt valaki ilyet, de már nem emlékszem ki volt.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
D@ni88
addikt
Caprine Cross 2.0-ról mik a vélemények?
Vagy mit érdemes hasonló árban venni?