- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Android szakmai topik
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
válasz Fall-N #242647 üzenetére
Eredetileg Woodlands Cross 1.0 -át 3x7-el vettem, főként a váz alakja és színe miatt.
Később volt 3x8 ezzel a hajtóművel aztán 1x9 de mivel nem megyek terepen teljesen felesleges még a mostani 1x8 is.
Fix meghatástól félek mert nem vagyok kipattintva bicajózás terén és egy-egy tartós szembeszél (utam 2/3 része) jól jön a könnyítés.
Ha lehetne 1x5 -el mennék mert elég volna ha lenne jól kinéző (nekem fontos, nem a márkajelzés hanem a termék) alkatrészek (pl.: váltókar) mert most sem sűrűn használom a 25, 12 tányért.
Szóval erősen gondolkozom hogy a következő lépcső valami 5x agyváltó lesz így 50 felé, legalább nem kap el a versenyláz egy-egy pirosnál.chubby2o6
A képen lévővel 12-23 nem volt gondom, ritkábban koppant.
Az új 12-25 és szervízes felrakással koppan többet.[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #242624 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #242624 üzenetére
Ha már bejöttek az én utcámba, holnap megkérdem miért van rajta irányváltó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #242654 üzenetére
Ez jól néz ki. Ha találtam volna ilyen vázat is simán vettem volna. Most már ritkák ezek a bringák, használtan nem is láttam ilyen eladót.
-
chubby2o6
senior tag
Attól még lehet rövid
Nekem is 1x, csak hátul 11-42, elöl 36T.
A legkisebben ilyen A legnagyobbon meg ilyen Neked a legkisebben már függőlegesen áll a váltókanál, a legnagyobbon meg már egészségtelenül feszesen, azért is ér bele a vázba. Ebből a szempontból nincs különbség egy 9-es meg egy 11-es váltó között, mindkettőnek "tudnia" kell a legnagyobb tányért is, pláne úgy, hogy neked a legnagyobb is csak 26. Ha feltennél egy 9-es, 11-42-es sort, akkor már kellene a váltó meg a fül közé egy "toldó", de egy megfelelő hosszúságú lánccal a 9-es Deore azt is simán tudná kezelni, és a láncvilla sem lehet probléma. -
Fall-N
veterán
Agyváltót inkább ne! Használtan már 3, 8 sebességest, sosem ad olyan érzést, mint egy normális láncváltó. Sőt még az alap Tourney is ezerszer jobb volt használni, mint a Nexust. Nekem most 3x7 van, de az Altus váltó kezeli a 8-t is, így lehet hogy 2x8 lesz, vagy váltót is cserélem és 2x9 vagy 1x9. Az is bőven sok lesz. Bár kiváncsi leszek a Shimano Cues cuccára ha megjelenik (1x9).
chunbx2o6: GoatLink. Bár nem tudom, nekem már az a váltó megerőszakolása.
[ Szerkesztve ]
-
Zanik
addikt
válasz Hasaggymeg #242654 üzenetére
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Sleek
senior tag
válasz chubby2o6 #242649 üzenetére
Erre találták ki a rozsdamentes és saválló csavart.
Mi sokhelyen alkalmazzuk. Pl műtrágyaszóró , permetező, a fejőházban meg minden cuccnak savállónak kellett lenni<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
bardi
aktív tag
Bikeinn-en forintban vannak kiírva az árak, de abban is vonja, vagy euroba von le, csak kiír egy átváltott árat? Csak hogy revolut vagy unicredit kártyáról vonja.
'92 Honda VFR 750
-
zodo
nagyúr
válasz chubby2o6 #242658 üzenetére
Lehet igazad van, annyira nem értek hozzá és csak nem vert át a szervizes is.
Annyit magam mentségére hogy néztem videókat hogy is kell láncot méretezni igaz mind 3x sebességhez bemutatók voltak.
Ez a váltó kb. ennyit tud mert vagy a csavaros bowden felfogatása nem engedi feljebb/hátrébb vagy maga a felfogatási pont végett nincs sok opció hogy ne érjen össze a lánc esetleg üsse a vázat.
Különben a te képeden is szinte egyenes a váltó nagy tányéron.
Nálam azért lehet furább a képen mert a váltópapucsnál lévő rögzítési ponton forog előre-hátra ami így közelebb esik a vázhoz.
Nem olyan kialakítású a váltó mint a tied hogy elmegy még pluszba hátra felé és onnan hajlik előre-hátra.
Anno az Alivio váltóm is ilyen volt.
Teszek egy próbát az 591 helyett az 592-el ami talán a bekötés végett is jobb lehet ebből a szempontból.Fall-N
Mindenképp kipróbálok előtte egyet de köszi véleményt! -
ZavaBalazs
őstag
feleségem biciklijén szétfeszítette az előírt max nyomás 90%-a a felnit [kép] (használt vétel, gondolom már szarrá volt kopva...), ilyen volt a régi, ez működik helyette, ha új küllőkkel, meg ilyesmikkel nem akarunk bajlódni, hanem a régi rendszerre menne rá? ami elbizonytalanít, hogy a bikeprónál (itt fogom venni) ugyanerre 598 mm belső átmérőt írtak.
leszögezem, asszony nem finnyás, nem érdeklik a grammok, wattok, nem rak bele évi 15 ezer kilométert sem, tényleg csak az a lényeg, hogy minél kevesebb bajlódással meglegyen a 2 felfrissített kerék.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Lacerta
aktív tag
válasz Sleek #242661 üzenetére
Korrózióállónak híjják.
Egyébként a sassszegenek elég egy átmenő furat, a csavarnak pedig menetes kell.
Vagy ha önmetsző/önmángorló csavart alkalmaznak, akkor a csavar lesz drágább, meg az eszköz amivel betekerik a soron.
Itt van az eb elhantolva. Munkafázisok, dollárcentek, másodpercek. -
m72
tag
Kezdem rászánni magam a kerékszett cserére. Crossrideot néztem, de ahhoz féktárcsákat is cserélni kell, mert ez 6 csavaros, a mostani meg CL. Korábban itt talán egyetértés alakult ki abban, hogy mugli felhasználásra elég lehet az MT200 180-as tárcsákkal. Azt gondolom a kerékcserénél a féktárcsa upgrade talán nem észnélküli költekezés, de nincs tervben az MT200 cseréje. Viszont QR a váz is és a villa is. 85 kg vagyok, eddig max 65-ig mertem elengedni lejtőn a bringát, de jellemzően havonta 1-2 alkalommal merészkedek csak ötven fölé. Kockáztatok a QR miatt? Gondolom a váz és a merev alu villa kibírná. Ha érdemes váltanom méretben, akkor tudnátok konkrét tárcsát és betétet ajánlani?
-
andrisbandi
őstag
válasz kobayashy #242672 üzenetére
Garatula, szép gép
----
Vittoria Mezcal 2.6" van az össztelóson
- Eszméletlen mennyiségű nálunk a homok, és az akác, így természetesen tubeless.1.8 baron
2.675 "
67.95 mmLehet sokkal kisebb nyomáson is használni, terepen okés.
Aszfalton/vegyesben viszont kell neki az 1.8 - 1.9 bar, amivel amúgy még erdőben szintén állati jó.
Rekon szerű aprómintás mindenes.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha neked érzésre elég az MT200 akkor ne foglalkozz azzal amit itt írogatunk, mert ha írások alapján fejlesztesz lassan városi felhasználásra is 4 dugattyús Magura MT8-at fogsz felszerelni. ...és semmit nem kockáztatsz azzal, hogy 60 km/h fölé engeded 5mm-es gyorszárral szerelt kerekeiddel, vagyis sokat kockáztatsz mert az már potenciálisan halálos sebesség, de nem a kerékrögzítés miatt, olyannal már mentek 120km/h-val is éppen eleget.
Ha mégis nagyobb tárcsát tennél, ami meglehet szintén fölösleges (ha kezd túlmelegedni, elégni, nem állít meg, stb. akkor indokolt lehet, amúgy nem) akkor én ezt ajánlom ezzel...persze ha tudsz fékezni is és nem fényesíted üvegesre mindjárt az első lejtőn. Ha mégis, akkor ezt és így egyik fejlesztés sem fog a földhöz verni ára miatt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
avl
aktív tag
válasz Hasaggymeg #242666 üzenetére
igen, van az az iskola, hogy a legkisebben a valtokanal nagyon hatul legyen, a rugo (szinte) teljesen tehermentesitve, nyujtasmentesen
en hasznaltam ilyen hosszu, es 2 szemmel rövidebb lancot is (orszagutin), nagy terheles alatt nem valtok (elöre gondolkodas), nem vettem eszre valtasminösegi különbseget
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #242674 üzenetére
Felreinformalod a kollegat. MT8 az 2 dugattyus.
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Amíg nem csukódott teljesen össze a váltó megközelítőleg ugyanazzal az erővel feszíti a láncot, vagyis ez így irreleváns, ugyanakkor látszik, hogy már természetellenesen ki van feszítve a nagy lánckereken ami negatívan befolyásolja a felsőkön a váltást...ilyent inkább a grammbuzulásoknál lehet megfigyelni, ahol pár szem lánc is számít.
#242676
MPowerPH...akkor legyen Saint.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
Mivel vázat én sem akartam cserélni a gyorszár miatt, én ún. átütő csavaros megoldást választottam. Csak, hogy tudd, hogy van ilyen, és te is költsél feleslegesen rájuk
Persze ehhez DT Swiss kerékszett kell megfelelő kupakokkal. De azokkal nem kell tárcsát cserélni, mert CL-osak is vannak.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
m72
tag
válasz Hasaggymeg #242674 üzenetére
Tavaly nyárig egy 20 éves felnifékes bringát használtam. Tárcsafékes bringákat csak néha nyaralásokon béreltünk pár órára, de azok jellemzően sz@rkupacok voltak. A gyerekek bringáin is MT200 van csak elől 180-as tárcsával, de nem mentem velük érdemben. A felnifék után jobbnak éreztem az Mt200-at, de nem volt az a "hű b...meg" érzés. Sarkítva végül is a felnifék is egy mechanikus tárcsafék kb. 640-es tárcsával. Fékezni talán tudok, a 160-as tárcsák sem égtek meg eddig. Ha a kinézett kerékszett nem 6 csavaros tárcsát fogadna, akkor fel sem merülne bennem a tárcsa csere.
-
jjeahh
nagyúr
#242671 m72: ha mt200, akkor gondolom trekking vagy xc géped van. Szerintem semmiképpen ne válts nagyobb máretre, hanem inkább jobb minőségre! Shimano fronton az SLX SM-RT66 a belépő a normális 6 csavaros tárcsák világába. QR miatt meg ne aggódj, bírja a 80km/h-t is és a 180-as tárcsát szintén.
#242674 Hasaggymeg: 6 csavaros tárcsa kell neki...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #242679 üzenetére
Már csak valami olyan féktest kellene melyre fel van rajzolva a második pár fékdugattyú.
#242681jjeahh...láttam, csak nem volt már kedvem keresni, RT64-66 ugyanaz a súlycsoport.
#242680
m72...
hűha érzés a 4-essel kezdődő Shimi fékeknél kezdődik, de (szerintem, aki ~egy órát használtam olyant) az MT200-at is össze lehet úgy tárcsával és betéttel kombinálni, hogy állóra fékezze a kerekeket.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
m72
tag
válasz Dark Archon #242679 üzenetére
Köszi, megnézem mivel jövök ki jobban a végén. Az én felhasználásom mellett szerintem tökmindegy, hogy Crossride vagy DT. Egyenlőre Crossrideot találtam szettben, szállítással kb. 185 EUR-ért. Erre jön még a tárcsák ára. majd utánanézek a DT-nek is.
-
kobayashy
tag
válasz Hasaggymeg #242684 üzenetére
Csak egy gallyacska jutott a hátsó féktárcsába Itthon vettem észre.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RexpecT #242686 üzenetére
Továbbra is azt mondom, hogy elég a kicsi (2(4)-24Nm), ha nem vagy egy állat akkor nem fogod a nagyobb nyomatékot igénylő alkatrészeket (pedáltengely, sor, CL tárcsa) túlhúzni.
#242687
kobayashy...legalább árstoppos? Jó az a matt fekete (szürke?), amolyan gun black (grey?).[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
Szerintem menő gép, városba nem tudok elképzelni jobbat. Ha városban cirkálásra külön bringát vennék, az első, ami eszembe jutna, hogy keressek használtan valami vintage mtb-t merev villával. Na ez is kb. olyasmi, csak sokkal modernebb, nagyobb kerekekkel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
m72
tag
válasz jjeahh #242690 üzenetére
A város szélén lakom, de a városban nem használom. Inkább a kisebb forgalmú, általában rosszabb minőségű, falvak közötti aszfalt utak, murvás utak, gátak, mezőgazdasági utak, meg ahova ezek között véletlenül betévedek. Úgy gondolom ezekre is jó, persze nem sport célra. 30-70 km közötti köreim vannak. Meglepett, hogy a cross trekkingekre nem lehet széles gumit tenni, bezzeg a gagyi rugós villát adják ha kell, ha nem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha így indulsz helyből akkor kemény vagy mint a teszkós kifli. ...volt idő mikor így használtam én is XC-met. [kép] ...aztán megjött az eszem. [kép]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
m72
tag
válasz Hasaggymeg #242693 üzenetére
Én nem így indulok, én ide érkeztem . Soha nem sportoltam. 2019-ben elkezdtem betegség miatt úszni, napi 1 km volt az adag. Tartottam szépen a havi 30 km átlagot, de az orvos másfél év után letiltotta az úszást . Valami kellett helyette, így most a téli időszakban főleg szaladok, nyáron meg inkább bringázok. Megnéztem, 2019-ben az úszás mellett 16,4 km-t tekertem . Szóval nekem az évi 3-4 ezer km a végállomás. Egy 12%-os, 1 km-es emelkedőn meg kell állnom levegőt vételezni, egy sziklakerten lenézni sem merek, ha valami tudatmódosító hatására mégis lejönnék, akkor meg a gerincsérvem nézne rám a végén furcsán. Februárban egy szelesebb napon bepróbálkoztam egy 76 km-es körön szűk 700 m szinttel. Hááááát, 60 km-nél megjelent az egyik dombtetőn Elvis meg Jézus kézenfogva . Szóval nekem ez a végállomás. Ahhoz lusta vagyok, hogy wattokat, kalóriákat, pulzust elemezzek.
-
m72
tag
válasz lsebestyen #242695 üzenetére
Nem szószerint tiltott el, de az asztmám nem bírta az uszodai fertőtlenítőket.
-
zsamiatt
őstag
Gondolom a klort. Nem epen tudo barat mikor tul ontik. De azert kerdezoskodni kell, meg nezelodni mert nem mindenhol kloroznak, illetve van ahol mertekletesen csinaljak.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #242688 üzenetére
Igen, valószínűleg igazad van. A hátsó sort mikor átszereltem a görgőre akkor sem használtam nyomatékkulcsot, és nem panaszkodott . A középcsapágyam meg pressfites, azt meg a bicikliszerelő intézi úgyis, ha cserélni kell.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #242666 üzenetére
Szerintem is, túlságosan feszül. El nem tudom képzelni, milyen amikor tekerné az ember.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Ukrajnai háború
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
- Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Androidos tablet topic
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen