- Netfone
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
-
Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
ma Pár feladatot lokálisan végez majd el az Apple telefonja, de a legtöbbet a cég szerverein, M2 Ultra chipeken.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz fulton #243949 üzenetére
Jaja, várom őket.
stickermajom
Olvastam a sztoridat valamelyik nap. Én azon kevesek közé tartozom, akik tudnak/szoktak visszaolvasni, keresgélni a topikokban. És pont azért is tettem, hogy megtudjam mi a vélemény a ROSE-ról.
És akkor te honnan szoktál rendelni?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
fulton
addikt
Ennyi erövel egyik külfödi cegtöl sem érdemes. Nekem külföldről akivel messze 100% os hozzáállás volt garancialis ügyintezesnel, az a Northwave. Ott egy képet küldem egy apró hibaról a meznél, elnézest kértek es már másnap adtak fel egy másik mezt (mindenféle küldjem vissza vizsgálódnak hülyeség nélkül).
A rose, a bikeinn és tarsai mind rizikosak ilyen szempontbol, ruhákat talán érdemes HU venni. Szerszám kenőcucc ez az kintrol. Nyilván hordoznak rizikót ezek a rendelések. De mindenki eldönti magában az árkülönbözet megérie neki a rizikót nekem eddig minden rendben volt a rose es bikeinn nél is. Több csomag is ment már vissza a rose-hoz azok is. Ennyit tudok.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #243950 üzenetére
+1, a kommunikáció és a honlap a mediterrán hozzáállású (Spanyol) bikeINN-re hajaz, mintha nem is "precíz" németek lennének. Ugyanakkor teljesen megbízhatóak, és áraik is általában versenyképesek. Eddig nekem a toplistát a Bike24 és az r2 bike vezeti, ott tapasztaltam a profi honlaptól a gyors és pontos szállításon át a megfelelő kommunikációig mindent...csak hát gyakran olcsóbb pl. a bikeINN.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz fulton #243952 üzenetére
Ja, én nem félek a külföldi rendelésektől. Csak azért kérdeztem, hogy honnan szokott, mert még ismerkedek a helyekkel, ahonnan érdemes rendelni.
A ruha az nálam nagy kérés.. Jelenleg van Dechatlonos cuccom pár. Meg próbáltam Ekoi-t. De nem merek más márkát rendelni, a méretek miatt. Pedig tudnék válogatni. Hétvégén is a Pilisben, minden második ember Castelli-ben jött szembe, csak ki kellene próbálni egyszer azt is. Na meg a Holokolo-nál akciók is vannak.. Én World Tour csapatmezeket is szívesen rendelnék. De maha drágák, és úgy rizikós a méret miatt. A visszaküldéssel meg nem szeretnék vesződni.. És ki tudja? Lehet, hogy amennyi cég, annyi méretezés.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
fulton
addikt
Eddig nem igazan tudtam mihez kötni moért van olyklr eltérés a menet időben es a sebességben a garmin (ami szenzorral megy) es a strava közt. Megvan: a garmin 9km/h alatt autostoppol. Viazont a strava nem, ő az egész útat figyeli. Ő csak akkor "autostoppol" ha 0 ra megálltál. De amint elindulsz mer. Innen a 100km en 2 tizeddel elterő seb. Es a 01:14 perc időkülönbség a teljes menetidő közt.
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #243898 üzenetére
Nem arról írtam, hajtókar leszedő van, monoblokk kihajtó nincs 4szögeshez. Theoritical Cyclist videójában ő is kitért erre. Ez azért érdekes kérdés, mert átgondolatlan a dolog. Ha valaki például le akarja cserélni a 4szögest integráltra, akkor rendben le tudja szedni a hajtókart és a tányérokat, de a monoblokkhoz nem adtak 24 körmös kihajtót. Ez azért vicces, mert a HT2 szerszám meg ott van, de így nem sok értelme van. Előtte csak kéne kiszedni a régi monoblokkot.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #243955 üzenetére
a garmin 9km/h alatt autostoppol...az szép is lenne, (nekem) mert amint ideérek és balra bevetem magam a természetvédelmi tábla mellett az erdőbe onnan már leginkább csak lefele nyomom 10 km/h fölötti sebességgel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #243955 üzenetére
Vajon mindegyik újabb Garmin ilyen, vagy csak az alsó kategória? Haverom is erre panaszkodott az 520-al, ki is kapcsolta az auto pause-t. Nálam a régi Garminban lehet állítani hány km/h alatt szüneteljen, ha 1km/h-ra állítom, gyakorlatilag a kormányt megmozdítva elindul a mérés.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #243958 üzenetére
Garminnál Nyilván beállítás kérdése. Beallithatod 1km/h ra is. Ahogy tetszik. Én állítottam be magamnak 9 km/h ra.
Ez most is így van jjeahh[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz fulton #243955 üzenetére
"a garmin 9km/h alatt autostoppol."
Nem akarok okoskodni, de ott valami nem stimmel. Ha megállok, akkor a Garmin is megáll, de csak akkor. Ha minden igaz némi késleltetés (nyilván) van, talán pár másodperc...
#243961fulton :
U.I: Ja, hogy ezt lehet állítani? De mi értelme? Hiszen így pont nem lesz hiteles![ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz arcitec #243962 üzenetére
Jó nem vetgem számításba h nem mindenki ismeri a garmin rendszerét. Az autostop aktiválási sebesség értéke egyénre szabható. Lehet akarmennyi. Én ennyire lőttem be, a bükkben ezt levettem 2 re de am igen valahol oly mind1, mert pl a strava ha ott élsz akkor úgysem azt mutatja. Igazándiból tök mind1 nem foglalkoztat már megszoktam így. Mostmar h ennyit beszeltünk róla valszeg ki fogom kapcsolni
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Már csak nyári mez (mezeket inkább) kell venni meg nyári zokni es kész a kolleksön nekem annyira bejönnek tekerés közben ezek a testhez álló szabások (alaöltöző, fahrenheit mez) hogy ilyet fogok nyáriban is. Próbálni kell próbálni h a legjobbat tudjzk választani. Nekem pl a nyári NW hálosból kivételesen L es volt a megfelelő.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz arcitec #243962 üzenetére
Az értelme az, hogy ha leszállsz és tolod (elfogy a levegő, megfagyott a lábad és muszáj 2-300 métert gyalogolnod, zasszonyra rájött a sétálhatnék, vagy éppen haza kell tolni defekt miatt) hát ne mérje azt is a nettó mozgásidőbe. Én amúgy 5 km/h-ra szoktam állítani ami élénk gyaloglás, de nyeregben ülve már aligha mész annyival.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #243966 üzenetére
de nyeregben ülve már aligha mész annyival.
Az érzés, amikor a meredek mászáskor becsippan a pause.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Friczy
senior tag
válasz MPowerPH #243838 üzenetére
A kerékpár neked sporteszköz, másnak közlekedési eszköz, megint másnak (pl. nekem) mindkettő. Az, hogy kik vannak többen, jó kérdés. Viszont akik elsősorban közlekedésre használják, és pénzük is van hozzá, előbb-utóbb beszereznek e-bike-ot is, nem véletlenül látni egyre többet.
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #243966 üzenetére
Értem, e-szerint kinek mi. Részemről az is haladásnak számít ha tolom. Mondjuk nem is
vagyok a Stravan és nincsenek is afféle TOP törekvéseim....[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz arcitec #243971 üzenetére
Én meg elő is fizettem a próba után strava, mockok tudják h kell használd 3 hónapig aztán...úgyis jó nem mindenkinél jön be. De nekem pont egybe esett a "komolyodással". 1. Érdekel kik tekernek a közelemben még így télen is.., kb hova poziciózom magam ezzel a "fostalicskával.." kikkel szemben. És ami legjobban érdekel, magamhoz képest mit fejlődgetek az idő előre haladtával. Tesztekhez is tök jól össze lehet hasonlítani adott útvonalakat stb. Szóval más bagót vesz en pedig erre áldozok havi 1000 ft ot. nekem megéri.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #243967 üzenetére
A Bryton ezt diszkréten csinálja ...vagy nem is csinálja ...de mind1 is, mert mikor 5km/h alatt megyek akkor már amúgy sem hallanám a fülemen befelé tóduló levegőtől.🤭
#243968
bardi...hacsak nem amolyan triálosan, helyben ugrálva mászol mint a kis csávó akkor szerintem nem lehet lábletétel nélkül 5km/h alattit mászni...ha mégis van olyan, akkor az leszállt, megpihent, vagy tolta egy szakaszon.
Most látom, van neki durvább is. ...na, ha ő abszolvál egy szegmenst 3 km/h átlaggal, neki elhiszem. (mondjuk ez már nem is kerékpározás)[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz fulton #243972 üzenetére
Teljesen igazad van. A magam részére elégséges a Garmin felhő. Ott is mindent látok, sőt, ott a futásaim és egyéb edzéseim, valamint a megtervezett útvonalak is egy helyen.
Elsősorban a természetben eltöltött idő, bringázás varázsával túrázás és ehhez fizikai terhelés ami jólesik. Megint csak kinek mi. Van aki jobban sportban gondolkodik, van aki "csak" közlekedik. Ezért jó a bringa, sok mindenre használható.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #243974 üzenetére
A Csóványos szuszogót (kilátó előtti legvége a bedőlt fával) meg a Naszály kilátó előtti szakaszt én 6-os átlaggal másztam fénykoromban, szóval most simán van az átlag 5. Ha nem kell leszállni. És ez az átlag, te is tudod, hogy vannak benne hullámok, ahol simán beesik a sebesség 3 környékére is (megállsz, eldőlsz...).
Én az autopause-ra az edzéseknél szoktam rá, amikor ha 3 órát akartam tekerni, akkor ne számolja bele a kulacstöltést meg a pisilést, de ne is kelljen nyomkodni az órát, mert azt úgyis elfelejtem. Futásnál meg a lámpák miatt. Utóbbi szívtam meg a hétvégi túrán is, mert futásként indítottam el, és elég sokszor érzékelte, hogy megállunk. (Polar M400, nem olyan egyszerű ezeket állítgatni).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #243933 üzenetére
Varom, hogy kitisztuljon a felhasznalok tabora. Sajnos, es ezt mar itt is leirtak masok is, Pecs, es ugy a Mecsek kornyeken a nagyon tehetoseg vasaroltak be draga pedelecekbol. Olyanok, akik egyebkent elotte nem csinaltak, es az erdoben tanusitott stilusok sem a megszokott. Ezt mar nem ragozom, parszor mar leirtam. Ez persze nem az ebike hibaja, de valamilyen szinten okolhato erte. Mert egy rendes pedelec, joval dragabb, mint egy rendes MTB, igy mar kapasbol van egy szuro a felhasznalok koreben.
En nem fogok venni. Maximum, ha lerobban az egeszsegem, es a nelkul nem birok menni. Bennem egyre inkabb no a szukseg egy ultra konnyu hard tail irant. Ezt ugy rakom majd ossze alkatreszenkent, nem veszem meg ujonnan. Bar meg mindig ketejeim vannak, mert ugyan van itt a topikban egy ember, aki hiaba hard tail -el tolja, lefele sem lassu, folfele meg repul. Csak ne. tudom az elvezeti faktorat. De biztos konnyebb hajtasveszteseg nelkul egy 10kg alatti bringaval, konnyu gumikkal repulni, abban is van adrenalin.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
chainreactioncycles-ről rendeltem (evri a nemzetközi szállító), ezt a trackinget hogy kell értelmezni?
Mi az, hogy "Feladónak visszakézbesítve Meghatalmazott"
eleve békés megyébe kellett volna kiszállítani.
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #243974 üzenetére
Nem tudom mi ezen olyan hihetetlen, attól még, hogy neked nem megy. Megnéztem, legutóbb amikor egyszer egy fadarab megállított, akkor volt 4,6 kmh az átlag. Ha nem állok meg is kb ennyi lenne. 30/50 áttételen kell hozzá 60 közeli fordulattal szenvedni.
'92 Honda VFR 750
-
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #243978 üzenetére
Nekem a legfőbb ellenérv az ebike ellen, hogy ez nagyon nem az a kategória, amit itthon könnyen és viszonylag olcsón meg lehet szerelni. Egy analóg gépen bármit meg lehet itthoni körülmények között csinálni, ilyen bonyolultabb elektromos motoros dolgokon már nem. Persze ez az XC gépre vonatkozik, ha fully lenne bonyolult forgáspontokkal az más megintcsak.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243974 üzenetére
Én nem tom, de felénk több olyan emelkedő van csak a közelben is, ahol 4-5km/h a KOM és az én tempóm is annyi, lábletétel nélkül . A 15%-os emelkedő inkább csak középszerűnek, átlagosnak számít. Fulton ha idejönne terepezni, a garminja valszeg csak a lejtőket mérné .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz Fall-N #243982 üzenetére
Az a baj, hogy az ebike fogalom meg úgy a kerékpár fogalom önmagában nem teljesen egyezik azzal, amit ti gondoltok.
Az MTB az csak a piacnak 1 része, de nem csak ebből van ebike.
Rengetek- engetek trekkinget adnak el, ott vannak a különböző cargo bike típusok stb.
Ha nem sporteszköznek nézed a kerékpárt, hanem közlekedési eszköznek akkor máris sokkal reálisabb a kép.Vegyük példának ezt a long tail-t. Ezzel nem fogsz sportolni, de pl. egy második kocsit tök jól ki tud váltani. Biztonságosan hátra tudsz rakni akár 2 gyereket gyerekülésen és mellette be tudsz vásárolni és haza tudod vinni az egészet.
Aki aglomerációban vagy vidéken lakik annak ez pl. egy tök jó opció lehet. Nyilván kell hozzá nyitotság is, hogy ne mindenhova kocsival akarj menni és ha ez megvan, akkor egy tök jó alternatíva.
Hiába kerül egy millióba, ilyen áron jelenelg csak nagoyn leharcolt kocsikat lehet már kapni. Fenntartási költségben, még szervízzel együtt is simán jobban jössz ki egy ilyen bringával.Nem csak sporteszközökből áll a piac, sőt statisztikai alapon itthon is a kerékpár használok nagy része közlekedési eszköznek tartja.
Én rendszeresen járok Bp-en belül bringával és érzékelhetően többen használnak e-bikeot munkába járásra. Teljesen érthető is, hiszen kényelmesebben tudsz vele közlekedni, kevésbé izzadsz meg stb. -
Maximum1
őstag
Szerintem engedjük el az ebájk témát.
Ki teker alsó nélkül és hánnyal? Wattban ha lehet.
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #243984 üzenetére
Ez nekem is nagyon tetszik! Most, hogy mindjárt születik a második csemete, én is elgondolkodtam ezen a bringán. Nem tudom, van-e még rá a céges támogatás, egyáltalán a deka benne van-e, de ha igen, akkor még lehet faragni rajta. Igaz, nem olyan rég még 990k volt.
https://barbieripnk.hu/
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #243984 üzenetére
Ismerem a kategóriákat. Városi ebike az asszonynak jönne jól gyereket cipelni, de nem annyiért amennyibe kerül. Persze van hátsó kerékagyas is, de az annyit is ér (Ztech, Bafang és társai).
A Cargo meg ilyenek nem nekünk való, az futárkodni nagyvárosba. Autó helyett lehet valakinek megéri, de a többségnek nem.
-
TomMusic
őstag
Sziasztok,
Eljött a tavaszi karbantartás ideje... Pár év után Squirt láncwaxról áttérek Muc-off (Muc-Off Bio Dry) félére, vagy legalábbis kipróbálom. Viszont előtte (meg évente amúgy is szoktam) komplett hajtás mosást csinálok. Eddig petróleumban áztattam, de váltani akarok, mert nem túl barátságos szer. Próbálta már valaki a "Muc-Off Bio Drivetrain Cleaner"-t?
Ha igen, van olyan jó, mint a petró?Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Friczy
senior tag
válasz Csokicsibesz #243984 üzenetére
Én most a téli, hidegebb időszakban használtam az e-bike-ot elsősorban. Jeges útra nem megyek ki lehetőleg (egyszer azért beleszaladtam), olyankor BKV, de egyébként igen. Hátránya, hogy jobban fel kell öltözni, mert kevesebb energiával kell vele közlekedni, előnye, hogy nem izzadok meg, ami egyébként még télen is elő szokott fordulni normál bringán, és olyankor könnyebb megfázni is. Most, hogy melegebb lett az idő, visszaálltam a megszokott gravelre, most élvezkedem, annyira más érzés, hogy mindenre azonnal reagál. Aztán lehet, hogy a nyári kánikulában megint az e-bike lesz inkább, majd meglátom. Nyilván itt elsősorban a napi közlekedés, esetenként a könnyed kirándulás a cél.
-
Friczy
senior tag
válasz Csokicsibesz #243984 üzenetére
Ezeknek a kompakt teherbringáknak az etalonja: [link] És ezek már Bosch motorosak
-
Ringman
nagyúr
válasz Ringman #243989 üzenetére
gyorsan válaszoltak:
Thank you for your e-mail.
I am sorry to hear that your order is being returned to us.
I can see your order was dispatched on 15/03/23 with Evri, however tracking looks to show the parcel is being returned back to us on 23/03/23 due to an incorrect address.
I’m unable to intercept the parcel at this stage therefore the order will be refunded back to your original payment method when it arrives back in our warehouse. We’ll send you an update as soon as we’ve processed your refund.
I am sorry for any inconvenience caused, if you have any further queries please don't hesitate to contact us. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #243977 üzenetére
Hát ez az, pl. az Ördögoldalon felfelé 30/51-esen vagy 4 megállással és fél-félperces pihenésekkel is lett 3,6km/h az átlagom, ha végig nyeregben maradok semmiképp sem lehet csak 4-5.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Ringman #243994 üzenetére
Elterjedni sose fog, max lesz belőle pár darab. Tök jó, én is néha elrohangálnék vele, de:
- legyen 1 millió Ft. Milyen lakat kell hozzá, hogy egy(-kettő) cickány ne dobja fel egy Ducato platójára. Az 1 millás autót nem fogják.
- az emberek nagy része olyan társasházban él, ahol libakergetőt sem lehet lerakni, esetleg a közös tárolóba, vagy a lépcsőházi korláthoz támasztva. Na oda betolsz egy ilyen 2 méteres dögöt, meglincselnek. Vagy a bringát..
- komfort. Neked/nekünk nem gond, ahhoz, hogy elterjedjen, sok embernek nem kell gondnak lennie. Ha esik az eső, autóba ülnek az emberek, nem busszal mennek. Szerintem tekernének poncsóban?Nem vagyok ellene, tényleg tök jó, néha én is elszórakoznék vele, de egy utánfutó pl sokkal egyszerűbb, ha gyerekszállítás a cél. És olcsóbb.
(#243995) Hasaggymeg : neked azt írja, hogy a moving time 12:16, amiben ha volt egy kis tilitoli, akkor lehet, hogy nem nézte. Nekem a legjobb időm ott 12:37 végig tekerve, az 5,4-es átlag. De lehet, hogy gyorsabban mentél.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
fulton
addikt
Erre a pestre rohan mindenki felfele...ezt a koszfészket. Arrol nem beszélve sehol nincs mobilnet, vagy total átálltak csak! Az 5G re? ...vicc. 2 helyen volt összvisz. Iszonyat rohanás..megannyi ember...itt aztán lehetne tekerni...borzalom. nem bírnám.(sehol nyugalom) Mondjuk regen sem birtam volna csak toleránsabb voltam. (bocs a pestiektől)
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz 6030D #243996 üzenetére
igen, ezek helyénvaló kérdések, pl. lehetne ezekhez infrastruktúrát is fejleszteni
azt hiszem hogy le lehet zárni ezeket, hogyha otthagyod ne tudják beindítani, de nem tudom hogy lehet megpatkolni utána a vezérlést, hogy működjön (ill. alkatrészért is megérheti ellopni)
a jaj, elázok kérdéskör meg neveltetés kérdése is, pl. óvodában is kellene már a "nem cukorból van a gyerek" felfogás.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest