- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Azt mondják a levegős villák kevésbé veszik fel a finom egyenetlenségeket, nehezebben indulnak meg.
Szerintem viszont egy minőségi szint felett ezek csak szőrszálhasogatások.
Én a levegős előnyére írnám a kisebb tömeget és a testre szabhatóságot. Senkit nem hallottam még rugót cserélni a villájában, hogy a súlyához igazítsa. Légrugót meg olyan keményre fújod, amilyenre tetszik.
Sztem semmi hátránya nincs, csak előnye.Jah meg a levegősnek progresszív rugózása van, a rugósnak meg lineáris.
Ezt nem tudom megítélni tapasztalat nélkül, h melyik hol és mikor előnyösebb, csak gondoltam érdemes még megjegyezni.Ezt most találtam:
"Az első kérdés, hogy mikor jó egy rugózás? A felhasználók, a szakemberek és a kerékpáros szaklapok a lineáris rugózást tartják jónak. A lineáris rugózás a terheléssel arányosan növekvő rugóutat jelent. A lineáris rugózással szemben létezik a progresszív rugózás, ami a levegős vagy elasztomeres villák sajátja. A lineáris rugózású villák a terep kismértékű egyenetlenségeire is érzékenyen reagálnak (komfortosabbak), ezzel szemben a progresszív villák a kisebb útakadályokon relatíve érzéketlenül kelnek át és csak a nagyobb huplikon kezdik aktivizálni magukat.""A levegős rugózás további sajátsága, hogy a légnyomás megtartása pontos, szorosan záródó szimeringeket kíván, amelyek viszont csökkentik a villa érzékenységét és lassíthatják a működését."
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...