- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
pengemetal
aktív tag
Sziasztok! Tegnap vettem észre, hogy az első kerekem oldalirányba mozog pár centit. Ez normális vagy az aggyal van valami gáz?
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
salieri.
őstag
válasz pengemetal #41852 üzenetére
Gyors zár fellazult?
-
salieri.
őstag
válasz pengemetal #41854 üzenetére
És mentél is vele? Mert menet közben is fellazulhat!
Ilyen esetben új zár kell. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz pengemetal #41852 üzenetére
Lehet hogy a csapágy lazult fel, és mikor kiszedted, akkor kijjebb pörgött a kónusz, és most túl nagy a csapágy hézag.
-
Packersbay
tag
Nem semmi beöltözés Én alul egy bolyhos kantáros decathlonos téli gatyát hordok,e fölé megy még 1 vastagabb mackó alsó. Felülre bringás póló arra egy aldi-s kerékpáros kabát majd 1 vastag polár pulcsi. Kezemre pedig 1 sima síkesztyű ha pedig nagyon hideg van akkor még alá egy aldi-s őszi bringás kesztyű. Ez 20 km-re megfelel nekem. Egyedül a lábam szokott fázni,pedig 1 téli bolyhos belsejű bakancsot használok 2 zoknival,de 40 perc után már kezdenek elgémberedni a lábujjaim. Jövőhéten kipróbálok majd 1 vastag gyapjú zoknit hát ha az majd segít.
Saját házi akácméz eladó! Dell laptop alkatrészek eladók!
-
pengemetal
aktív tag
válasz ---Lasali--- #41857 üzenetére
Ajajj ez rosszabbul hangzik, csere vagy szervíz? Előtte gondolom próbáljam ki másik gyorszárral
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
csabi94
őstag
válasz pengemetal #41859 üzenetére
Kipróbálásnak elég, ha meghúzod a gyorszárat. Ha úgy is csinálja, akkor jó eséllyel csak a kónuszon kell húzni.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz pengemetal #41859 üzenetére
Próbáld ki, de szerintem azt lehet érezni ha a gyorszárral van probléma. Nézd meg hogy a tengely nem-e lötyög nagyon az agyban, meg nem-e tudod kézzel tekerni az ellen anyát stb. Ha a csésze nem sérült meg akkor javítható.
-
pengemetal
aktív tag
válasz ---Lasali--- #41861 üzenetére
Köszi a válaszokat, délután megnézem amiket tanácsoltatok!
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
fpeter07
veterán
válasz Packersbay #41858 üzenetére
Nekem a gyapjas zokni sem segített, igaz valamivel jobb mint a pamut zokni.
-
Toomy
senior tag
válasz Packersbay #41864 üzenetére
Akkor felejtsd el a kamáslit! Azt inkább bringás csukára tervezték. Bár lehet hogy van túra kamásli is ami jó lehet.
De pl. egy 5-6ezer forintos hótaposó is megtenné, csak azzal kicsit kényelmetlen lenne a tekerés. De abba hót ziher, hogy nem fázna a lábujjad. -
Bati0501
őstag
Srácok hadd linkeljek egy hsz-t a biciklis topikból:[link]
-
Bati0501
őstag
válasz Bati0501 #41866 üzenetére
Hopsz,ezt nem ide akartam... De,h On is legyen:
Az arany középút Ha vki még nem olvasta volna...
-
#90933760
törölt tag
Felnifékhez csak egyfajta szélesség van? Vagy vannak szélesebbek is? Vagy csak a hosszúságával lehet a felületet növelni?
-
Norbika88
senior tag
Üdv!
Tudna valaki ajánlani 26*2.5" külső gumit, főleg aszfaltra. Schwalbe/Continental vagy egyéb mind1.
Jelenlegit eszi az aszfalt rendesen.Főleg munkába, néha merészkedek vele terepre. -
_seth_
veterán
válasz deicide #41871 üzenetére
Erősíteni ideális, tapadás is akad vele
Én ezt szerettem:
Aszfalton hallani lehetett a bütyköket, persze nem volt szabad aszfalton komolyabban fékezni mert akkor mm-ben mérhető volt a fékezés hatása a bütykökön de terepen nem volt vele gondIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Norbika88 #41870 üzenetére
2.5 colos gumi mi a bánatnak aszfaltra? Azzal DH -zni szokás maximum. XC vázakba bele se fér állatába 2.25 ösnél nagyobb!
_seth_
Ez a gumi szerintem durva sárba való. Ilyet aszfalton nem szabad használni, elkopik, valamint életveszélyes, megállni nem lehet vele, nem mintha elindulni el lehetne normálisan, kanyarba meg nullánál kevesebbet tart.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz ---Lasali--- #41873 üzenetére
Ott is volt használva Ellenben valahogy ki is kellett érni dagonyázni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Norbika88
senior tag
válasz ---Lasali--- #41873 üzenetére
Nem voltam valami, bringa szakerto mikor megvettem, potom 120ba fajt,feher genesis matrix 20 ilyen dh es xc keverek.Kaptam is érte hideget meleget.
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz GeneraL_XTX #41884 üzenetére
Kevlár miért is segít a defektvédelemben?
-
---Lasali---
Közösségépítő
Fel nem fogom mi értelme van ilyen széles gumit aszfaltra feltenni, szivatni magát az embernek? 1 kiló csak a 1 gumi, a komplett kerékszettem nem sokkal nehezebb.
Én 1 colos gumikkal fogok menni aszfalton a szezonba. Continental GatorSkin 26 x 1 1/8" MTB Street Tire -
Norbika88
senior tag
válasz GeneraL_XTX #41886 üzenetére
Slime proval van feltöltve belsõ jelenleg ezt ajanlotak defekt ellen.
[ Szerkesztve ]
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz Norbika88 #41889 üzenetére
Az nem elég.
Nekem is kevlaros slim continental van,(2.1) Slime belsővel 3 éve nem volt defektem. Amíg nem volt a Slime is jó volt ideig-óráig, de sűrűn cserélni kellett, ahhoz meg drága.
a Big Apple egyébként kevláros, és a 2,35 is igen szép méret ám
[ Szerkesztve ]
-
Norbika88
senior tag
válasz GeneraL_XTX #41890 üzenetére
Meggondolandó a nagy alma Hat igen nem olcso a slime, de tudja a dolgat, amig nem volt addig az elso rozsa tovis megfogott.Valamint azota lassaban ereszt allasaban is, elotte hetente utan kellet pumpalnom.
-
JColee
őstag
válasz GeneraL_XTX #41886 üzenetére
Te kérdésre mindig kérdéssel válaszolsz?
Kevláros külső esetén a drótperem helyett kevlárt raknak a gumiba, nem a defektvédelem miatt.
Bár a kevlárost deffekt esetén könnyebb cserélni, és össze lehet hajtogatni, ezért könnyen magával viheti az ember. -
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #41888 üzenetére
Az felmegy egyáltalán montis felnire?
Nekem Conti Sport Contact 1.6-van amint vége a havas szezonnak mennek vissza, most 1.9-es Land Cruiserrel megyek 2 hete 40-80 km-es etapokat. csont száraz lánc a bónusz ennek tetejébe. Nincs értelme bekenni, mert úgy is másnap ismét kimossa belőle a víz.
Tavasszal egy 1300Ft-os lánc valószínű bejátszik, de hát ez van, ha használom, az olaj többe kerül ha mindig fújom.undefined
-
ludsimon
veterán
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #41888 üzenetére
A kulcs szó a kényelem. Mellé jöhet pár érv még, miszerint szinte lehetetlen felütni (relatív), lehet vele durvulni, stb.
Városba ideális, pont nem érdekes, h mekkora a gördülési ellenállása azon az 1-2-5 km-en.Én most télire 2.1-es terep gumikat raktam fel és az 1.75-öshöz képest tiszta luxus.
Azonos guminyomáson is sokkal kényelmesebb a ballonosabb.
El tudom képzelni az 1"-os és a 2,5-ös közt ég és föld lehet a különbség.Amúgy ezt a kevláros defektvédelmet én sem értem. Discovery-s műsorok szerint a kevlár csak a becsapódások energiáit oszlatja el a szálak nagy szakítószilárdsága folytán, de egy késsel átszúrható maga a szövet. Ergó a lassú szúrásoknak nem áll ellen.
Ha egy tüske elkezdi bökni, az bizony át is megy rajta.
Persze ezt csak az ismeretterjesztő műsorokra tudom alapozni.Vagy ez a kevlár defektvédő szalag a gumiban tömör lenne?
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz JColee #41892 üzenetére
Szerintem Ő fogalom zavarban van. A kevlárost a futófelületre gondolta. Vagyis a futófelület alá.
De tény és való a kevláros kifejezés a hajtogathatóságot fejezi ki. Én pl. a MICHELIN KRYLION carbonnal olyat cumiztam mire f elraktam a felnikre tavaly, hogy ihaj-csuhaj. Volt ám köpködés rendesen. De amikor már megszokta a helyét és volt defekt, utána már könnyeben a helyére talált.(#41896) Teasüti
Nekem a mountimba ZEFAL kevlár szalag van. Idáig csak a rajzszög tudta átszúrni, de gyanítom ha nem rádióznék menet közben, akkor észrevettem volna a zajt és idejében kiszedve a gumiból akkor nem tudta volna átszúrni a szalagot. De szerintem a tüskék azok nem szúrják át na meg a kis szilánkok sem.
Most hétvégén bedobtam egy szettet az outimba is, majd meglátjuk ott hogy teljesít.
Amúgy kipróbáltam anno beszerelés előtt, egy tűt iszonyat nehéz volt rajta áttolni.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41896 üzenetére
Létezik olyan hogy vectran szövet pl:
"Az új verseny külsővel a Bohle egy nagy lépést tett az új generációs országúti verseny külsők irányába. A Superlight 195 gramm tömegű külső a Triple Compound technológiának és a Vectran védő övnek köszönhetően kiváló tapadást, magas defektállóságot és gyorsaságot biztosít.
"A Marsra szállásnál nincs második esély" fogalmazta meg véleményét a NASA mars mobiljához High-Tech Vectran szöveteket gyártó Warwick Mills (USA) vezetője.
A Schwalbe által alkalmazott High Density Vectran új dimenziókat nyit a könnyű, ugyanakkor defektbiztos országúti külsőgumik fejlesztése elött, mondta Holger Jahn, a Bohle technikai vezetője. A Warwick Mills által kifejlesztett, és a Schwalbe által is alkalmazottVectran szövet a titánhoz képest dupla szíkítószilárdságú, és ötször erősebb, mint az acél . A szabadalmaztatott szövéstechnologiának köszönhetően a végtermék az Aramidszövetet háromszorosan meghaladó szakítószilárdsággal rendelkezik. Ez teszi alkalmassá többek között a kerékpár versenysport mellett a golyóálló mellények gyártására is." -
Cathfaern
nagyúr
válasz Norbika88 #41881 üzenetére
Korábban volt erről már sokszor szó, de a lényeg:
Aszfalton bicikli esetén kizárólag az számít (esőben is), hogy a gumi mekkora felületen érintkezik a talajjal. Minél bordázottabb a gumi, ez a felület annál kisebb lesz, tehát aszfalton a teljesen sima felület jobban tapad, mint a bármilyen rücskös. Autóknál számolni kell a vízenfelúszás lehetőségével, azonban bicikli esetén a keskeny kerekek miatt (igen, ilyen téren a 2,5-ös is keskenynek számít) ehhez 200km/h-val kéne menni.tl;dr:
aszfalton a rücskös/bordázott gumi hamarabb megcsúszik, mint a sima
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!