Hirdetés
Hirdetés
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carvus
senior tag
válasz BlacKSouL #40128 üzenetére
Első lengőkar belső szilentjét cserélték, az nem oldotta meg sajnos a kattogást.
Most azt mondta szerelő, hogy szerinte a fékbetét kicsit rövidebb, mint kellene és azért kattog..szal úgy néz igazad van és nálam is attól lehet!
Viszont magának a betétnek nincs baja, maradhat szerintetek vagy cserés?divi#2208
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #40203 üzenetére
Na, közben találtam máshonnan is választ:
"Q. I have received a set of four brake pads for my car. On my old set of four pads I had two metal wear sensors attached to two of the pads. The new set only has one metal wear sensor attached to one of the pads, is this correct?
A. Yes, this is perfectly fine..." [link]Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #40221 üzenetére
Nekem a dilim, hogy egyforma legyen elöl és hátul is, na most a hátsó tárcsáknál csak TG meg USR van az enyémhez (ja meg sima de azt nyilván nem teszek rá akkor maradnék inkább a gyárinál).
Tehát választhatok a TG és az USR közül így meg inkább a halkabb felé hajlok kivéve ha kiderül, hogy a TG sokkal-sokkal jobb...
#nincsbennetarcsi
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #40203 üzenetére
Igen. A belsők szoktak előbb beragadni picit, így azok jobban is kopnak. Elég oldalakként egy jelző, hiszen ha az egyik betéted elkopik úgy is párban cseréled.
Amúgy amit kivettél azon volt mindegyiken?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #40230 üzenetére
Hmm jól néz ki!
Fék tekintetében van eltérés a tiéd és az enyém között ( tudod, nekem 1.6 ES van, 2008-as)
Ha ugyan az, átküldhetnéd nekem a cikkszámokat pü-ben, esetleg azt is, hogy honnan rendelted! Elöl ugyan cseréltünk betétet, de hátul még nem és a tárcsák is előbb utóbb cserések lesznek. Szeretnék felkészülni rá.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #40232 üzenetére
Köszi!
Mondjuk érdekes ez a része a dolognak. Elég nehéz az enyémhez alkatrészt rendelni. A kormányhoz pl a hybrid összekötő kellett. Amit 1.6-hoz dobott ki az nem volt jó, vissza kellett küldenünk.
Ja igen, azt nem tudod, ha véletlenül nem passzol valami, vissza lehet cserélni? Mennyire rugalmasak?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
hard74
senior tag
válasz BlacKSouL #40271 üzenetére
Itt az összes hondára M6x14-et írnak.
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3025&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2003&carea=KB&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.0%20COMFORT&nplblk=B__1910
(Bocs a linkért, mobilról csak így megy.)LG K990 Viewty-->LG P920 Optimus 3D-->LG G2-->Lenovo Vibe Z2 Pro-->LG G4(G2)-->O+3-->Huawei Mate 10Pro-->OnePlus 7pro-->OnePlus 8T-->Asus Zenfone 8-->Pixel 7-->Pixel 9
-
wierra
senior tag
válasz BlacKSouL #40310 üzenetére
Évi ~10 000 km-es (50% város 50% városon kívül) futásteljesítménnyel számolva a "kevésbé minőségi szűrő" (amit fogalmam sincs, hogy milyen méréssel és milyen határértékekkel vizsgálva állapítasz meg, vagy úgy egyáltalán mi alapján definiálod, hogy hatékony vagy kevésbé hatékony egy szűrő), mennyi idő alatt fejti ki a káros hatását a motorban?
Ehhez tartozó kiegészítő kérdés: vajon a tulajdonomban lesz-e még az autó ebben a kritikus időszakban?"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
>>>W!nman*
tag
válasz BlacKSouL #40546 üzenetére
Szia!
Nagyon pronyó megoldás: Órával kiméred, ha egy (lokális) max és 1min értéked van akkor a min területet megfújod pl rézsprayvel. Lehet mákod lesz és kiadja...Persze kerékagy csere lenne a legjobb, de azt is ki kell órázni. De a bontott meg tuti rozsdás, előtte drótkorong... :/
Nekem is volt vmi nyűg, aztán ebcvel és Fékmesterrel emailezgettem.
Otthon meg vannak az órázási képek, videók, értékek, ha kellenének.
-
>>>W!nman*
tag
válasz BlacKSouL #40564 üzenetére
Szegény ember vízzel főz...
Szerintem kihozható az... 2tized mm... Persze tárcsán mérve ez sokkal több lesz...
Esetleg drótkoronggal jobban megcsiszolod a max ütés környékét.
Bár nem szép megoldások, az tuti...
Nálam ilyen volt a para:
https://www.youtube.com/watch?v=J7o9GXAzeys
https://www.youtube.com/watch?v=6iHRN7F5BZw -
vrbst
tag
-
honda23
aktív tag
válasz BlacKSouL #40748 üzenetére
Valami nagy baj ban nálad akkor. 70 30 %-ra van kb belőve a fékerőelosztás előre, pont a hátsóknak nem kellene fognia kisebb fékezéskor.
El kell vinni műszaki állomásra fékerőelosztást mérni kerekenként. Nem véletlenül az első tárcsák hűtöttek.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz BlacKSouL #40755 üzenetére
Ha hátul új a tárcsa, a kézifék rendszere miatt sokkal jobban fog melegedni kb az első 200-300 km-ig, majd ha összekopott, akkor motorfékes üzemmel meg kell nézni, melegszik-e.
Nekem is nagyon meleg volt az első 50 km, nem tudtam hozzáérni, most tökéletes, nekem mondjuk bal hátsó dugattyú felújítás volt, jobb hátsó meg komplett nyereg csere kézifék szorulás miatt...Simán visszatekerhető volt a dugattyú? Ha kicsit is szorul, az már nem jó, hozzá fog érni a betét a tárcsához jobban, mint kellene és szétmelegszik a tárcsa.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz BlacKSouL #40762 üzenetére
Akkor lehet, meg is van a baj, miért melegszik.
Ha már egy kicsit jobban szorul, mint kellene(nekem ezt szaki mondta, aki több 100-at szedett szét hondán), akkor nem megy vissza alapállapotba a dugattyú, és jobban nekiér a tárcsának.
Ha nem dugattyú vagy kézifék probléma, akkor az úszó is szorulhat, amiből kettő van egy keréknél.
Ferodol szagot nem érzel?
Felni nem meleg?Nekem felforrt a dot 5.1-es olajam, majdnem kinyiffant a jobb hátsó kerékcsapágyam is a melegedés miatt, ami hirtelen jött, egy 12km-es szakaszon.
Az új ferodo premier betétem teljesen szétégett, letört az oldala, a tárcsám meg fél mm-t ütött, úgy hullámosra égett.
Mindez röpke 12km-es szakasz után, ahol nekem a kézifék nem engedte ki a dugattyút, pedig volt mindkét hátsóban dugattyúfelújításom.
A felnit és a kerékcsavarokat nem tudtam megfogni.
Pedig én rendszeresen, 2 havonta emeltem fel a kocsit és forgattam meg a kerekeket, néztem át a futóművet stb, február közepén még tökéletes volt, végén meg hirtelen halál. Én is így jártam sajnos, tanulópénz volt, amúgy a vtimen is hirtelen 1 nap alatt állt be úgy, hogy a két hátsó kereket nem tudtam forgatni, ütni kellett a dugattyúkat, hogy megmozduljanak.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Winner_hun
félisten
válasz BlacKSouL #40755 üzenetére
Pont ilyen féket vettem én is, igaz használtand de egy ideig elég lesz. Majd valamikor fel kéne tenni..
A kerékagy-ütést féktárcsák nélkül kell mérni? Hol tudnak ilyet csinálni? Ahova hordom a kocsit ott nincs ehhez szerszám ha jól tudom.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
z123456789
addikt
válasz BlacKSouL #40838 üzenetére
Gombokat tekintve nem látom a különbséget a kettő között. Amúgy a második az, ahogy kinéz. És melyik gomb az, mert ha benyomom az AC-t, akkor kapcsol, nem kapcsol. Viszont, ha rányomok akár egy fokozatot is a ventilátor erősségére, akkor rögtön bekapcsolja az auto-t, vagy az AC-t. Ezt kell megnéznem, mert nem vagyok benne biztos. Te melyik gombra gondoltál?
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #41662 üzenetére
Tehát a folytatás:
A tempót a mögöttem jövő, 4 emberrel és csomagokkal megpakolt, 1.4-es, tetőbox-szal nehezített Corsa indokolta, és az ő fogyasztásának kordában tartása.A lefelé út tempójával 756 km-t tettünk meg éjszaka, klíma nélkül, erre lett 5,0
A helyi közlekedés volt kb. 300 km, ami miatt a nem nullázott mérő felment 5,5-re, 4 emberrel, klímával.
A hazaút pedig ugyanazon az útvonalon szintén 110, néha pár km-re 150, és a szintén nem nullázott mérő a végső kb. 1800 km után 5,4-et mutatott.Hogy anyáztak-e mögöttünk, azt nem hallottuk, de Magyarországon az anyázás mértékét ritkán határozza meg az, hogy mennyi a megengedett, és az ahhoz képest mérhető valódi sebesség, sokkal inkább a hátul jövő tervezett sebessége.
Mindazonáltal igen, a főúton 100-al menni 90 helyett, szerintem nem indok a hátulról anyázásra, a 110-es gyorsítósávokon 110-el szintén, pályán pedig szerencsére tényleg több sáv van, rá is volt szánva az éjszaka, nem is volt akkora forgalom, aki sietett, elment mellettünk. Rengetegen. De senkit nem akadályoztunk.Egyébként hazafelé a 95%-ra tankolt autóból tartalékig fogyott a benzin az M0-son, ami 616 km-t jelent, és korábbi mérések szerint kb. 37 litert. Az kerek 6,0 vagyis reális. Ennyit csal tehát a BC.
Mondjuk nemtom minek csal? A felhasználó miatt? Hogy úgyse számol utána? És ezt még el lehet könyvelni mérési hibának? A sebességmérőt értem, ezt annyira nem. Vagy ugyanaz gyártja a térfogatáram-mérőt, mint aki anno a F1-es kocsikba, amiről a mizéria is volt pár éve?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
bbubby00
őstag
válasz BlacKSouL #41749 üzenetére
Én így hallottam, ha nincs gyorshajtás, akkor mást sem figyel a kamera. Ha van sebességtúllépés akkor másért is büntet. Olyat is hallottam, h nincs joga autón belülre kamerázni (ügyvéddel támadható a bírság), így a telefonálás vagy az öv nélküli vezetést nem szabadna néznie.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #41749 üzenetére
Övet nézik de azt nem minden esetben látják (pl ha szemből süt a nap és tükröződik a szélvédőn akkor nem lát semmit). Mobilozást nem nézik mert az nehezen megállapítható.
Műszaki érvényességét is nézik meg a szabálytalan irányváltást, leállósávon haladást, gyorshajtást, piroson áthajtást.Lámpát azt tuti nem, múltkor én is elfelejtettem kapcsolni (pont az M3-on), megszoktam hogy van DRL a nagy vasban de ugye a Jazzben nincs. Nem jött bünti pedig hónapokkal ezelőtt volt.
#nincsbennetarcsi
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #41813 üzenetére
Sajnos én is érzek némi állott levegő szagot, ha bekapcsolom. Nem büdös, de érezni.
Aeroszolos tisztítást szoktam csinálni. El kellene vinnem egy szakihoz. aki normálisan kipucolja.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Winner_hun
félisten
válasz BlacKSouL #41890 üzenetére
Az a váll nem a tárcsa, hanem a tárcsabevonat maradványa. Próbáld meg lepattintani.
Ja igen, én használt fékeket tettem fel, a tárcsánál néztem hogy milyen vállas, de simán le lehetett a tárcsáig pattintani a szélét. Bejáratni legalább nem kellett a féket.[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #41973 üzenetére
Igy van mar en sem hajtok autopalyan. Beallok kenyelmesen haladosra (115-120) ahogy a forgalom engedi es annyi. Max akkor nyomom ha be kell ferni valahova (de akkor nagyon )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
senior tag
válasz BlacKSouL #42008 üzenetére
Emlékszem, mert K-st tankoltunk a Trabiba, aztán egyszer úgy látszik a K csak 95-ös volt, mert besült a moci, nem volt tépve, már ha a 80 annak számít a régi Trabinál, a rendes 2 üteműnél.
A Civiccel egyszer 1 Metro áruház kutjánál jártam úgy, hogy utána nem sokkal elkezdett rángatni, mikor még gyári volt. Máshol nem tapasztaltam ilyet, de igaz nem is volt mérve soha, csak élvezve.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #42008 üzenetére
Nem témába vágó, de nézd csak mit találtam.
Szerintem jó áron van, és a bosch nagyon dicsért márka.
Múltkor alig találtunk megfizethető áron. Valami mitshuba vagy mi a fene van most fent de már ez is kezd csíkozni. Lassan itt az ősz, párás, ködös, nyirkos idő, kell a jó törlő!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #42039 üzenetére
Aham, ez azért érdekes sztori. Szóval a "gyári" lapát sem mindig a legjobb.
+ (#42038) bbubby00: Köszönöm a válaszokat! Mindenképpen párban gondoltam cserélni. Abban még tudnátok segíteni, hogy pontosan milyen foglalatú kell? A HB4 már elég pontos megfogalmazás lenne? Hány wattos a tompított izzója?
Kiszedni mennyire macerás az izzót? Szét kell szedni a fél autót, vagy egy parkolóban, puszta kézzel is kivitelezhető a művelet?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen