Hirdetés
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Befutott a Redmi Note 14 alapverzió is
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
Hirdetés
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz BlacKSouL #40755 üzenetére
Ha hátul új a tárcsa, a kézifék rendszere miatt sokkal jobban fog melegedni kb az első 200-300 km-ig, majd ha összekopott, akkor motorfékes üzemmel meg kell nézni, melegszik-e.
Nekem is nagyon meleg volt az első 50 km, nem tudtam hozzáérni, most tökéletes, nekem mondjuk bal hátsó dugattyú felújítás volt, jobb hátsó meg komplett nyereg csere kézifék szorulás miatt...Simán visszatekerhető volt a dugattyú? Ha kicsit is szorul, az már nem jó, hozzá fog érni a betét a tárcsához jobban, mint kellene és szétmelegszik a tárcsa.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen