Hirdetés
- iPhone topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Apple Watch
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel topik
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MuziX blog: Kipróbáltuk a GGMM multiroom rendszerét
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Taroltak a Pixel 9-ek a DxOMarknál
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Érdekes, bár ismert probléma a 8.gen modelleknél, hogy a tengelyenkénti fékerőelosztás hibás. Ugyanis enyhe fékezésnél szinte csak a hátsó fékek fognak, az elsők nem. Rendszeresen a normál kíméletes használat során a hátsó tárcsák felmelegszenek, forrósodnak, míg az elsők langyosak, szinte hidegek. Mielőtt valaki a nagyobb felület + hűtött belsőre fogná: az új festett(EBC) tárcsák felszerelése után az első 30-50 km alatt kíméletesen fékezve a hátsó tárcsákról tökéletesen lekopott a festékréteg, míg az első tárcsákon egyelőre csak szétkenődött.
Esetemben a ma megkezdett jobb első agy csere után lesz lehetőségem csak erősebbet fékezni, de a fenti tünetek egyenlőtlen fékerőelosztásra utalnak. Magyarul az első fékek csak nagyon intenzív fékezésnél szállnak be a buliba, a hétköznapi normál, előrelátó, defenzív vezetés esetén nem nagyon. Ezért lehet, hogy a logika ellenére - azaz hogy az első tengelyt éri a nagyobb terhelés, ezért nagyobb a fékek mérete, és ezért ad nagyobb fékerőt oda a rendszer - itt valami nem jól lett beszabályozva. Pont a véletlen kifarolás miatt is kellene így lennie. Ebből ered az is, hogy a hátsó fékbetétek bőven elkopnak, mikor az elsőkön még a használat jele is alig látszik...
Kérdésem, hogy hogyan szabályoz ezeknek a modern autóknak a rendszere, és ki lehet-e javítani ezt a hibát?Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen