Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Untappd lista
lo Leginkább saját magamnak, lista ha felkerül vagy lekerül egy-hely az Untappd-re.Mostani lista:Beeráló-...
-
Konkrét terv van az Altera jövőjéről
ph Nincs szó egyelőre az Intelről leválasztott részleg teljes eladásáról, de a jelenlegi felállás sem marad.
-
Nyugodtan viheti az AI-szakembereket a Microsoft
it A Microsoft átvette az Inflection embereinek zömét, valamint a társalapítókat – de az EU trösztellenes hatósága nem piszkál bele a folyamatba. A hollandok elégedetlenek.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #31128 üzenetére
Hehe,
Nalunk ugyanez pepitaban.
Reggel sorakozik mindnki befele a ceges soromponal allandoan tolnak pedig 15meterenkent fekvorendorok vannak.
Csak ugy vagtatnak at rajta mint a vidamparkban. Agyhalott mind.
Kollegano S2000-be be aztan a sarkon mar hallani hogy uveghangon huzatja...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #31180 üzenetére
Meg lehet kóstolni azt az olajat, hogy van-e benzin íze vagy szaga ha azzal vegyül, nem?
Tökéletesen megértem egyébként amit mondasz és mondotok, azt hiszem ezek a k20-as motoroknál előírt az 1dl/1000 -es fogyasztás, de továbbra azon a véleményen vagyok hogy szeretnék kipróbálni másikat, vagy az sem jó hogy egyszer ilyet egyszer olyat teszek bele?
Érdekes hogy mindenki szerint a sustinát jobban eszi a motor. -
CB
senior tag
válasz BlacKSouL #31214 üzenetére
Az API SM vagy API SN szabványt meg lehet feleltetni valamelyik ACEA szabványnak?
Vagy közük sincs egymáshoz?
Azért kérdezem, mert a Hondához előírt olaj ACEA szabvány szerint van előírva, de sok olyan olajat találtam, ami API szabvány szerint megfelelő.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
runner 125
nagyúr
válasz BlacKSouL #31390 üzenetére
Jogos, ki nem nagyítottam a képeket, de a rozsdás csavarok, hiányzó patentok, elálló motortéri műanyagok tényleg aggasztóak.
Nekem csak az szúrt szemet, h a futásához, első ránézés alapján leszűrt állapotához képest jó áron adják. Nyilván törött lehetett, hisz ennyire csak akkor rozsdál el valami, ha jó pár hónapig fedetlen helyen áll hellyel közzel letakarva."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zolynet
addikt
válasz BlacKSouL #31566 üzenetére
Elolvasom, nem tolom én el magamtól az okosságot, szó nincs róla.
Amúgy pont arra gondoltam amit Winner írt.Illetve még annyira, hogy én kicsit extrémebb körülményeken is használom az autót. Értem ezalatt, hogy nyáron is voltam pályázni, bár mint írtam soha többet eszement melegben, én voltam a hülye, mind1, a technika bírta csak a szett yellow ebc betétek bánták.
Namármost ha ideális esetben 24-25fok környékén ~30percig nyelezem az autót, akkor a vékonyabb olaj (ezesetben legyen 5w40) vs 10w40 a jobb? Racing módban nem jobb a kicsit vastagabb olaj?
Na elolvasom majd a szösszenetet, van lementve pár olajos cikk, amit még nem olvastam el, hamarosaaaaan...Life is too short to stay stock!
-
CB
senior tag
válasz BlacKSouL #31576 üzenetére
Köszi.
Most megerősítetted bennem, hogy nem döntöttem rosszul, mikor ellenkeztem a Honda szalonnal, és nem engedtem beletenni a 10w-40 -es olajat. Helyette én vittem a 0W-20 -as eneos olajat.
Hosszútávon szerintem jól fogok járni, főleg azért, mert sok rövid távot megyek a kisvárosban.
Sajnos megfenyegettek, hogy elveszítem a garanciát, ha nem a szalon olaját teszem az autóba, pedig a könyv is a 0W-20 -at írja elő.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
CB
senior tag
válasz BlacKSouL #31596 üzenetére
Ha már ennyire témánál vagyunk, kérdeznék tőled.
Honda CR-V 2.0 Benzin Automata 2013. november
A gépkönyvben ez az olaj előírás szerepel.
Az enyém nyilván a "szervizre emlékeztető rendszer nélküli európai típus
Az olaj, amit belerakattam, az Eneos 0W-20 API SMEz most akkor megfelel az előírt szabványnak, vagy nem?
Mert az előírt szabvány az európai ACEA A1/B1, A3/B3, A5/B5 vagy magasabb fokozatú40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
LógaGéza
addikt
válasz BlacKSouL #31594 üzenetére
Ez a baj, hogy nem tudom pontosan mennyit mentem, ezért kellett volna a pontos eredmény. Tankoláskor fel szoktam írni a teljes kilométeróra állást a blokkra - viszont egyszer elfelejtettem, akkor lenulláztam a Trip A-t. Tegnap néztem volna, hogy kiszámolom (teljesből kivonom a A-t), de csak 48km volt rajta, ami enyhén vicces, mert bőven 1000 felett kellett volna lennie...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
CB
senior tag
válasz BlacKSouL #31599 üzenetére
Ez most akkor tömören azt jelenti, hogy sürgősen keressek olyan 0W-20 - as olajat, ami az előírt ACEA szabványnak megfelel, mert ami most be van töltve a motorba, az tönkreteheti a katalizátort?
Mondjuk már egy éve be van töltve az Eneos 0W-20, és 10000 km-t mentem vele.Eddig egyedül ezt találtam, amihez ACEA szabvány is van írva, de mellette van a C2 is.
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #31647 üzenetére
Szelephézag nem volt még állítva?
Én meg lehet láncot cserélek idén (és minden velejáró hülyeséget mint a három vezető és veszítőt), valamiért amikor üzemmeleg lesz a motor, akkor apró klattyogó hangot hallat (garázsban nyitott mocitetőnél jól visszaadja), valószínű megnyúlik a lánc vagy nem tudom, de állítólag nem kell cserélni soha
Mindenesetre engem zavar...[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #31726 üzenetére
Én "injektor cleanert" öntöttem egy időbe a vti-be, annak nem tudom van-e valami hatása vagy sem, mindenesetre nem sok értelmét látom most sem használni.
vtinél továbbá egyik olajcserém előtt olyat is használtam, hogy motoröblítő.
Erre azt mondják egyes kompetens személyek, hogy nem hülyeség ellenben a sok hülye adalékokkal, de a hatása nálam negatív volt.
Gondolom nem jó egy 15 éves kopottabb konstrukciót kipucolni ilyennel (pedig direkt 100+ ezres autókhoz ajánlják), mert pont azokat a lerakódásokat oldja fel és távolítja el, amik "egyben tartják" a motort, legalábbis az én parasztlogikám szerint.Amikor ezt megcsináltam a vti-vel, mégjobban elkezdte enni az olajat, és mégjobban füstölt
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #31733 üzenetére
FD2 az kibasz draga ( nem ertem miert amugy )
Egy euro R accordot 2007-es 60K kilometerrel be lehet hozni £10K -bol.
Ugyanez FD2 az 14k...
Es itt 14 rugoert mar kurva jo autokat lehet kapni. Hozzateszek meg 3-at es veszek egy ML63AMG-tNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
EQMontoya
veterán
válasz BlacKSouL #31907 üzenetére
Ez azért így ebben a formában nem egészen igaz. A szarabb, sűrűbb olaj apróbb réseken sokkal kevéssé szivárog el. Tehát simán lehet, hogy egy 10w-40 kevéssé fogy, mint egy 0w-30, attól még a szintetikus 0w-30 valszeg sokkal jobb állapotban lesz 10e km után.
Same rules apply!
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #31910 üzenetére
"A Civicben R18A (140Le) ..... 0 km-es kora óta fogyott benne az olaj, erre a figyelmet is felhívták vásárláskor."
Egyik havernak 1.8 ufója van, újan vette 2007-ben, nincs benne még 100 ezer sem, fogyasztása szinte hajszálra amit te is mondasz, de olajból nem fogy neki semmi. (ezzel nem azt akarom mondani h a tiéd rossz vagy bármi hasonló, csak újkorában is lehet eltérés úgy látszik, és mondjuk ezt egy olyan precíz gyárnál mint a Honda felettébb érdekesnek találom. Most biztos azt mondaná Integra, hogy egy jó Honda nem eszi az olajat, mert az ő családjában egyiküké sem ette, én meg igazából az ilyen nem eszik semmit nagyon ritka jelenségnek találom, és nagyban sofőrfüggő is lehet a dolog)
Lehet mondtad már, elnézést akkor a figyelmetlenségem miatt, de milyen olajat is használsz?
És egyébként mit jelent az hogy bizonyítékod van h a sustina nem kénmentes olaj? ez előny vagy hátrány?Az első olajcsere óta minden cserekor bitumenfekete olajat engednek le belőle. Probléma ez? Nem. Távozik a motorból a szennyeződés a leeresztéssel? Ha jó az olaj, igen
Tehát akkor az én olajammal van a baj, hogy nem fekete ha leeresztem? (i-vtec-ről van szó ugye)
Előtte (amikor megvettem) Castrol Edge volt benne, mondta a volt tulaj is hogy 2 e km után esedékes lesz az olajcsere (én azért lecseréltem), de az sem volt közel sem bitumenfekete, hanem inkább sötétebb sárga. -
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #31923 üzenetére
Lehet egyébként elbeszélünk egymás mellett, mert nekem pálcán szinte átlátszó amikor belekerül, a vége felé pedig sötétebb sárga színű, de leeresztett állapotban nem vizsgálgattam még
A fehér poharas teóriával szerintem igazolódna hogy nálam is az a helyzet mint nálad, és fordítva is.
Hogy miért?
Tiéd egy újabb és talán korszerűbb motor, alacsonyabb káros anyag kibocsátással, és Te 0 km -től úgy vezetted hogy vigyáztál rá, tehát nincs szétbaszva a motor, no nem mintha az enyém szét lenne, de ki tudja mit csináltak vele az előttem levők, és ezek után nem hiszem hogy több szennyeződés van a motorodban mint az enyémbenEgyébként nem értem mi ez az olaj/üzemanyag fogyasztós dolog amit többször mondtál már?
Kihatással van egyik a másikra? -
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #31927 üzenetére
Világos, mondjuk 3x elolvastam és nem mobilról mint elsőre hogy minden kitisztuljon
Érdekes elmélet, vagyis én teljes mértékben megengedem hogy így van, mert józan paraszti ésszel belegondolva is van benne igazság. Erre ez előtt nem is gondoltam egyáltalán, de valóban...A másik viszont ami kérdést vet fel bennem, hogy akkor miért hallom több embertől (akik újan vásárolnak autót) hogy 200+ ezer után a computer és számolás után is növekszik az átlagfogyasztás az új korához képest? Nagyjából +0.3-0.5 liter a konstans eltérés az új korában tapasztaltakhoz
Mert akkor a fenti elmélet szerint (ha a motor is kopottabb) akkor kompressziógyűrűk kevésbé vannak nekifeszítve a henger falának amivel a súrlódás és a motor fogyasztása is csökken, nem pedig növekszik.Na majd megnézem egy fehér papírtörlőn, egyébként nekem még nem a plasztik rikító narancssárga olajpálcám van hanem a békebeli
(bocs h csak most, kicsit elvoltam a napokban)
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #31973 üzenetére
Minek 105-ös benzin egy olyan motorba aminek még 98-ashoz való gyújtásprogramja sincsen?
Önthetnék bele texacot is ezzel az erővel, ugyanúgy el fog menni a következő csereperiódusig, és semmi különbséget nem fogok érezni.
Sokan tankolják erősebb járművekbe, akik a legjobbat szeretnék a motorjuknak, és gyakran forgatják őket a halálba. De egyáltalán nem létszükséglet, mint mondtam teljesen elégedett voltam a sustinaval is, miért is ne lettem volna?
innen Integra is 300v chronoval tankolta az ITR-t, ráadásul 8-10 ezren cserélte, mégsem volt vele gondja.
Duplaészteres, minden normát túlteljesít, egyértelműen a legjobb olaj, és ez jót tesz pici lelkünknek hogy megadjuk a motornak. Egyértelmű h használat közben semmi különös érzést nem vált ki.
Gondolom ha vízszerű löttyé válna akkor is ilyen nagy tekintélynek örvendne. Szerintem zárjuk le, mindent meglehet magyarázniKenyéren és tejen is vígan el lehet élni, ahogyan kaviáron is.
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #31982 üzenetére
huh... ez számomra azt jelenti, hogy gyakorlatilag akkor nyárra +1000/DB árat kifizetve PL a Michelin már bőven megéri... Én úgy vettem észre, hogy sok esetben azért hozzák ki győztesnek a teszteken a Michelin gumikat mert iszonyatosan kopásállók... így viszont valóban megéri az árát...
Most Michelin Energy Saver van az alu szetten, most is jól fognak, de már elég idősek és inkább nem rizikózok...
Bridgestone-ból a Turanza T001-et látom most... Potenza-t sehol... elírtad, vagy én vagyok láma??[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #32684 üzenetére
Írtam 2 helyre is mailt. Egy törött autókkal foglalkozó kereskedésnek még nem válaszoltak. Illetve tegnap este a csepeli honda bontónak is írtam. Csak lesz valahol egy gyári... Az se baj, ha sérült kicsit...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tonyi
tag
válasz BlacKSouL #32684 üzenetére
Szerintem 7gen 5D-hez ilyen nem nagyon van. Nálam az emelő és a többi cucc egy műbőr táskaszerű valamiben van és elvileg ez gyári.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33080 üzenetére
Ezer köszönet...
Most már csak váltó olajat kell rendelnem, ami tuti eredeti Honda! Ahonnan ti szoktátok rendelni van konkrét elérhetőség? Nekem ez a TypeV Laci nem mond sokat, pedig beregeltem a másik fórumra is... majd megkeresem, ha lesz időm!
A többi sallangot ma megrendeltük ( olajszűrő, levegő, pollen szűrők, Motul olaj )Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33160 üzenetére
Köszönöm
És ez hol van? Tank mellett vagy a motortérben, vagy anyós felől a lábtérnél?
Jól gondolom, hogy te rendeltél már?
Mi a cikkszáma? Jöhet pü -ben is.
Köszönöm[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33164 üzenetére
Köszönöm. Jó ez az oldal amit linkeltél...
Szeretném ezt is cserélni, 252.000 km van benne... Nem tudom mikor cserélték. Szerviz füzetbe szakszerűen be van pipálva minden.. De az a biztos, amit én cserélek.
Sajnos alig dob ki cuccot az enyémhez az itthoni kereső.. Nem is ismerik ezt a típust.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- ASUS routerek
- Overwatch 2
- Filmvilág
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Telekom mobilszolgáltatások
- Macska topik
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen